Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Residence Rhenen - De Rotisserie

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 542 888

job

Prachtig in de bossen tussen Veenendaal en Elst gelegen koetshuis waar hetbijzonder prettig vertoeven is. Een verrassingsmenu voor 32 euro met verschillende bereidingen van (koud) rundvlees (o.a. een verrukkelijke verse tartaar)een smakelijk opgemaakt bord met diverse soorten verse vis en een traditioneel aardbeien dessert met een twist.Voeg daarbij de mooie witte wijnen en voila een plek om snel weer te bezoeken

Gegeten op 9 juni 2014

Topchef

Het was weer prima in orde. De combinatie van goed gastheerschap, de prachtige ligging, de uitstekende keuken en de prima wijnen zorgen samen voor onze hoge waardering. Een prima prijs kwaliteitverhouding. Ga hier vooral voor een menu met bijpassende wijnen. Weer een fijne zondagmiddag in Rhenen.

Gegeten op 23 maart 2014

Andretenbrinke

Prima ontvangst in een heerlijke omgeving. Heerlijke verassing lunch op maandag..perfecte bediening en wijnen..uitstekend!

Gegeten op 3 februari 2014

bert wassen

Hier gisteren gegeten met vier personen. Gekozen voor het verrassingsmenu. Inderdaad was het een verrassing wat op tafel kwam. Eerst een heerlijke amuse met daarna een heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht (vis- poon) was ook smaakvol en ook leuk opgediend.
Kortom heerlijk gegeten in een fraaie omgeving.

Gegeten op 18 december 2013

jvdheiden

Wij hebben vorige week de trilogie genomen. Ik dacht kiezen uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Maar nee hoor van alles drie. En voor onze vegetarier een complete vegetarische trilogie. Het wijn arrangement geeft per gang drie glaasjes bijpassende wijn. Dit is niet een hapje eten , maar een avondje uitgaan. En de prijs? Iets boven de dertig euro plus 16,50 voor de wijn en dat voor een avondje uit.

dimsumsum

Een klassiek restaurant, comfortabel om te zitten. Wij hadden een feestje daar, dus van te voren gedineerd. Wij namen een hoofdgerecht, op zich prima, niet bijzonder. Wat jammer was, was dat voor een relatief chic restaurant er voor koolhydraat-arm verzoek gewoon de aardappelen werden weggelaten, maar geen extra groenten werd geserveerd.

Geen echte aanrader, wat mij betreft iets te conventioneel. Neemt niet weg dat we een prettige avond gehad hebben.

Gegeten op 21 september 2013

amerongen2

Deze dag vierde mijn man zijn 60e verjaardag met een warm en koud buffet. Het was voortreffelijk.
In de maand hiervoor zijn twee weken met kleinkinderen gaan eten en hebben het ma-di-wo verrassingsmenu genomen. Iedere week een nieuwe verrassing en verrukkelijk. Dit is duidelijk ons favoriete restaurant, dat we bij iedereen aanbevelen.

Gegeten op 13 april 2013

Nl_blub

Heerlijk diner. Goede samenstelling. Leuk sfeervol restaurant. Nette vlotte bediening. Houden rekening met dieet (koemelkvrij, geen noten), maw er is veel mogelijk en men doet er echt zijn best voor om het de gast naar de zin te maken!

Gegeten op 1 oktober 2013

EelcoSjoerd

Vandaag hebben wij in de Rotisserie te Elst/Rhenen met 8 personen genoten van het (lunch)menu van de Restaurantweek.Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren van grote klasse. Ook de hierbij geserveerde wijnen waren van uitstekende kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Wij bevelen dit restaurant van harte aan.

Gegeten op 30 augustus 2013

nick nick

De Rotisserie ligt prachtig in de bossen. Personeel is uiterst correct en vriendelijk. Het zou soms iets losser mogen. Het eten was op zich prima maar onze verwachtingen lagen toch iets hoger waardoor onze verwachtingen niet 100% zijn ingelost

Gegeten op 29 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.