Residence Rhenen - De Rotisserie

• 8.5

• 8.1

Topchef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was weer prima in orde. De combinatie van goed gastheerschap, de prachtige ligging, de uitstekende keuken en de prima wijnen zorgen samen voor onze hoge waardering. Een prima prijs kwaliteitverhouding. Ga hier vooral voor een menu met bijpassende wijnen. Weer een fijne zondagmiddag in Rhenen.

Gegeten op 23 maart 2014

Andretenbrinke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima ontvangst in een heerlijke omgeving. Heerlijke verassing lunch op maandag..perfecte bediening en wijnen..uitstekend!

Gegeten op 3 februari 2014

bert wassen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gisteren gegeten met vier personen. Gekozen voor het verrassingsmenu. Inderdaad was het een verrassing wat op tafel kwam. Eerst een heerlijke amuse met daarna een heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht (vis- poon) was ook smaakvol en ook leuk opgediend.
Kortom heerlijk gegeten in een fraaie omgeving.

Gegeten op 18 december 2013

jvdheiden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vorige week de trilogie genomen. Ik dacht kiezen uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Maar nee hoor van alles drie. En voor onze vegetarier een complete vegetarische trilogie. Het wijn arrangement geeft per gang drie glaasjes bijpassende wijn. Dit is niet een hapje eten , maar een avondje uitgaan. En de prijs? Iets boven de dertig euro plus 16,50 voor de wijn en dat voor een avondje uit.

dimsumsum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een klassiek restaurant, comfortabel om te zitten. Wij hadden een feestje daar, dus van te voren gedineerd. Wij namen een hoofdgerecht, op zich prima, niet bijzonder. Wat jammer was, was dat voor een relatief chic restaurant er voor koolhydraat-arm verzoek gewoon de aardappelen werden weggelaten, maar geen extra groenten werd geserveerd.

Geen echte aanrader, wat mij betreft iets te conventioneel. Neemt niet weg dat we een prettige avond gehad hebben.

Gegeten op 21 september 2013

amerongen2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze dag vierde mijn man zijn 60e verjaardag met een warm en koud buffet. Het was voortreffelijk.
In de maand hiervoor zijn twee weken met kleinkinderen gaan eten en hebben het ma-di-wo verrassingsmenu genomen. Iedere week een nieuwe verrassing en verrukkelijk. Dit is duidelijk ons favoriete restaurant, dat we bij iedereen aanbevelen.

Gegeten op 13 april 2013

Nl_blub
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk diner. Goede samenstelling. Leuk sfeervol restaurant. Nette vlotte bediening. Houden rekening met dieet (koemelkvrij, geen noten), maw er is veel mogelijk en men doet er echt zijn best voor om het de gast naar de zin te maken!

Gegeten op 1 oktober 2013

EelcoSjoerd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hebben wij in de Rotisserie te Elst/Rhenen met 8 personen genoten van het (lunch)menu van de Restaurantweek.Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren van grote klasse. Ook de hierbij geserveerde wijnen waren van uitstekende kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Wij bevelen dit restaurant van harte aan.

Gegeten op 30 augustus 2013

nick nick
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Rotisserie ligt prachtig in de bossen. Personeel is uiterst correct en vriendelijk. Het zou soms iets losser mogen. Het eten was op zich prima maar onze verwachtingen lagen toch iets hoger waardoor onze verwachtingen niet 100% zijn ingelost

Gegeten op 29 juni 2013

miriam123456
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Franse restaurantweek bij Residence Rhenen was qua eten erg komisch. Althans dat vonden mijn man en ik. Na lovende recensies gelezen te hebben over Residence Rhenen in de restaurantweek vielen de amuse, het brood en het aperitief toch wel een beetje tegen. De amuse was gewoon een klein stukje tosti (niks meer en niks minder), het brood; twee sneetjes gewoon stokbrood met kruidenboter en het aperitief; alcoholvrije prosecco (hmm niks Frans aan) of Suze. Suze kende ik nog niet en de ijsklontjes die waren toegevoegd had het aperitief ook wel nodig, naarmate dat het drankje kouder werd hoe lekkerder dat ie ging smaken. Het voorgerecht was dan weer heel leuk gemaakt van 3 kleine gerechtjes; quiche, pate en croute en champignons geserveerd met 3 kleine glaasjes wijn. Leuk gevonden. Tussengerecht een prima uiensoep. Het hoofdgerecht was de keuze uit coq au vin of forel. Mijn man had de coq genomen, ik de forel. Prima kip, prima forelfilet alleen iets te veel zout. Iet wat weinig groenten bij de gerechten; mijn man rabarber, ik doperwten. Leuk waren de verschillende cressen (kiemgroenten) als garnering. Lekker van smaak en ze kwamen deze speciaal nog even laten zien. Toetje was crepe Suzette, niet helemaal zoals die moet zijn (we hadden graag geflambeerd gezien), maar wel prima van smaak. Leuke friandises bij de thee.
Al met al qua eten een beetje een tegenvaller (zeker niet slecht, maar gewoon te weinig bijzonder), maar verder een prima avond gehad voor een redelijke prijs.

Gegeten op 11 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!