Residence Rhenen - De Rotisserie

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 542 888

Marc_Lisette

Vanwege training al regelmatig geluncht hier. Kwaliteit is goed, maar wel altijd hetzelfde, meer variatie voor gasten (groepen) die vaker komen zou welkom zijn.
Vanavond ook het diner genoten a la carte. kleine kaart, maar met lekkere keuzes en kwalitatief op echt goed niveau. Door de open keuken kun je de bereiding volgen, leuk.
Inrichting is open maar voor mij een tikje kil. Locatie is prachtig gelegen tussen het groen, daardoor de eerste keer wel lastig te vinden. Het enige bord bij de weg zie je zo maar over 't hoofd. Het komt een beetje "eenzaam" over soms hier.

Gegeten op 26 maart 2015

ilse123

Gisteren met familie bij de Residence gegeten. We kozen allemaal voor de Trilogie-3 gerechtjes per gang. Prima gerechten,goede hoeveelheden. Smaken zijn niet enorm uitgesproken,daarom geen 8, maar een 7. Vriendelijke gastheer. Fijn uitgekozen flessen wijn voor bij de gerechten. Een leuke avond gehad. Kwalitatief prima,geen grote verrassingen.

Gegeten op 7 maart 2015

sjwj

2e kerstdag hier heerlijk gegeten! Ben bij restaurants geweest met een waardering van michelin die het minder voor elkaar hadden. Bediening was goed en een open keuken doet het altijd goed! Kom hier zeker terug.

Gegeten op 26 december 2014

WVB60

Smaakvol menu, paddestoelcremesoep of witte tonijn, zonder meerprijs!, schelvis ohertensteak met hertensucade en een lekker dessert! Enig minpuntje: door de hoogte van het restaurant is het rumoerig

Gegeten op 1 februari 2015

Marjoleinleenen

Op een zonnige middag in september met een vriendin wezen lunchen. Wat was dit heerlijk en wat een prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening/gastheer! Genoten van de heerlijke wijn, de zon en het terras. De salade met biefstuk was erg lekker!
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 september 2014

Italiano

Volgend jaar verhuizen we naar het oosten. En op de een of ander manier wordt je restaurantkeuze daar ook door beïnvloed. Partner had een zakelijke afspraak deze week in de Rotisserie en vond het er zo lekker ruiken....al om 10 uur in de ochtend!
Daarom geboekt voor zondagavond. Gekozen voor drie keer drie: drie gangen met een proeve van bekwaamheid uit de keuken. Voorzien van die keer drie mini glazen wijn. Wat een feest...alle gerechten op smaak en temperatuur. Mooie bijpassende wijnen. Bediening als een knipmes, een historische orangerie, lounge muziek op de achtergrond...waarom hebben we dit niet eerder ontdekt!
We hebben drie keer drie gegeten. Residence Rhenen krijgt van mij drie keer 10; voor het eerst in mijn Iens-historie. Kon er dan niets beter? Nee, vanavond niet.

Gegeten op 30 november 2014

Vinia

Met vier personen gegeten tijdens de Heerlijk10daagse. Mooie ligging, ondanks dat je er op een donkere winteravond niet erg veel van ziet. Restaurant sfeervol. Aan de gerechten veel aandacht besteed. Amuse was een "bitterbal" op een stokje. Leuk idee, maar de smaakpapillen werden er niet echt door geactiveerd. Vanzelfsprekend is het broodje met gezouten boter, maar de erbij geserveerde Italiaanse kruiden en olijfolie waren heerlijk. Voorgerecht niet echt bijgebleven, wel de heerlijk Elzasser Burgunder. Hoofdgerecht hertenbiefstuk (boterzacht) + sukade was heerlijk. Nagerecht crème cake met bolletje ijs, leuk opgemaakt en ook smakelijk. Het wijnarrangement was goed gekozen, geen succes was de "hollandse" likeur.
Nog te vermelden is dat 1 persoon een andere keuze geserveerd kreeg als hoofdgerecht.
Kon onmiddellijk het juiste gerecht krijgen, maar daar werd geen gebruik van gemaakt. Leuk opgelost is dat het oorspronkelijk gewenste hoofdgerecht in een mini versie even later op tafel gezet werd en ook nog de bijbehorende wijn. Pluspunt. Dit maakt dat de 8,5 voor service opgewaardeerd wordt naar 9.
Kortom voor het scherpe bedrag van de Heerlijk10daagse heerlijk gegeten. Een vegetarisch menu werd creatief en smaakvol geserveerd.
Twee tips voor de restaurateur: breng verlichting aan op de weg vanaf provinciale weg naar het restaurant, een toilet voor heren en een toilet voor dames is wel weinig, zeker op momenten halverwege de avond.

Gegeten op 28 november 2014

Wilmars

Hadden er donderdag even kort maar super gegeten daarom terug op zaterdag voor het wildmenu. Geweldige gerechten met bijpassende wijn. En, zoals altijd, bediening met goed advies en echte aandacht. Dit restaurant staat voor ons echt op nummer 1 in elk seizoen.

Gegeten op 25 oktober 2014

marianne115

Mijn man ik ik komen er regelmatig, hebben ons 25 jarig huwelijks feest gevierd en komen regelmatig met vrienden en laten wij ons verwennen met de lekkerste gerechten bij Residence Rhenen. Regelmatig ook met vriendinnen een high tea genuttigd, erg lekker! Door omstandigheden zit ik nu aan een dieet vast, maar dat was totaal geen probleem, en er werd een High tea gemaakt waar ik geheel veilig van mee kon eten.

Gegeten op 19 oktober 2014

job

Prachtig in de bossen tussen Veenendaal en Elst gelegen koetshuis waar hetbijzonder prettig vertoeven is. Een verrassingsmenu voor 32 euro met verschillende bereidingen van (koud) rundvlees (o.a. een verrukkelijke verse tartaar)een smakelijk opgemaakt bord met diverse soorten verse vis en een traditioneel aardbeien dessert met een twist.Voeg daarbij de mooie witte wijnen en voila een plek om snel weer te bezoeken

Gegeten op 9 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Residence Rhenen - De Rotisserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.