• foto's van Beddington's in Amsterdam - 1

• 8.0

Beddington's doet mee!

Reserveer nu!

Culinair spektakel

In het bruisende hart van Amsterdam vind je dit heerlijke restaurant. De open keuken centraal; een middelpunt van rust en vakmanschap. Dat is aan alles te merken: fantastische gerechten, biologische ingrediënten, ontspannen bediening en een originele wijnkaart. Een etentje bij Beddington's zal je niet snel vergeten.

werenfridus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten bij Beddington's. Goede rustige sfeer, hartelijke bediening en bovenal;
een fantastische kok.
We hadden een verrassingsmenu; Coquilles in spek op pompoenmousse. Daarna Eendeborst en tonijn. echt heerlijk. Alles precies op de juiste 'beet'. Mooie Japanse zeewierpuree. Spannend, iets verrassends.Lekkere dessertsmelange. Nee; snel terug!

Gegeten op 2 april 2014

kjalving
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beddington's, dit klassieke adres stond al jaren op ons lijstje. Aan tafel voelden wij ons er meteen thuis, volstrekt niet opgeprikt. De ruimte is op een informeel-sjieke manier doorleefd en de akoestiek is aangenaam. Het personeel is alert en sympathiek. We merken meteen hoe het zich per tafel aanpast aan het gezelschap. Het is een verademing om zulke vakmensen aan het werk te zien.
Het menu bevat veel vis, en bevat dikwijls oosterse ingrediënten bij Franse technieken. Het voorgerecht met coquilles was meteen het hoogtepunt. Wij proefden uitgebalanceerde perfectie. De surf & turf van kalf en tonijn was lekker maar niet memorabel. Voor vegetariërs bleek het menu van Beddington's geen bedevaartsoord. De paddestoelenloempia was vakkundig klaargemaakt maar het was geen bijzonder lekker gerecht. De rekening viel ons mee.

Gegeten op 22 maart 2014

larsc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten voor een bezoek aan Carre, dat zich direct aan de overkant van de gracht bevindt. Last minute reservering was geen probleem. Klein, sfeervol restaurant. Gerechten op het menu zijn zowel als voorgerecht als hoofdgerecht te kiezen. Dat maakt kiezen er niet makkelijker op. Wij aten vooraf tonijn en coquilles (aanrader). En als hoofdgerecht twee gerechten van de dag: Surf & Turf en Parelhoenfilet. Met name die laatste was erg lekker. En de wijnkeuze was prima. Enige verbeterpunt: een van de bijgerechten (crest nestje) zat zowel bij ons voorgerecht als het hoofdgerecht. Attente bediening, hield goed rekening met het feit dat we op tijd naar onze voorstelling wilden.

Gegeten op 22 maart 2014

Olaf a'dam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier weer lekker gegeten. Geen amuses vooraf maar heerlijk brood met goede Tapenade en zeewierboter. Als voor hadden we de Coquilles in spek. Deze waren perfect gegaard, en met de spek en pompoen crème en het frisse van de gember een goede combinatie. Dit gold ook voor de entrecote. Perfect gebakken. De doperwten mousseline was erg vlak van smaak maar de Madeirasaus maakte dat weer goed. Ook de eendenborst was perfect gebakken en met de kruiden goed op smaak gebracht. De Risotto was iets te zacht geworden waardoor de bite miste. De Rundersukade was lekker pittig en het vlees was heerlijk zacht. Je kon enkel kiezen uit zoete desserts. De chocolade crème brulee met frambozen ijs was goed. De wijnkaart is mooi samengesteld. Er zijn genoeg wijnen per glas te bestellen en de prijzen zijn oké.
Jammer dat de bediening wat steekjes liet vallen. De jongeman heeft nog geen ook voor detail. Er stonden verschillende soorten wijnglazen op tafel, men moest zelf de menukaarten pakken en ook de menukaart zat nog niet goed in zijn hoofd. De borden werden opeens achter je weggehaald zonder zichzelf aan te kondigen. In het begin had hij ook wel erg veel haast om de bestelling op te nemen. Jammer

Gegeten op 10 januari 2014

Shoppa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wauw! Wat een topzaak! Ik kan mij volledig bij de vorige proever aansluiten! Met een gezelschap van 6 personen hier ook het 4-gangenmenu genomen! En wat was het allemaal lekker! De uitgebreidde wijnkaart was een plus! Voor iedereen wat wils! Wij komen zeker terug!

Jwzmens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag hier gegeten. We hebben echt heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu gekozen. 4 gangen die echt super waren. vooraf een stukje gegrilde tonijn. 2e gerecht een stukje lamsbout. ook erg lekker. En als hoofdgerecht hadden we een stuk dorade filet. Alle porties waren perfect. absoluut niet te weinig. En het dessert was ook prima. De bediening was echt heel erg goed. Gastheer en gastvrouw waren erg attent en erg vriendelijk.
Kan iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten.

Gegeten op 25 oktober 2013

thole
  • Recensies in de laatste twee jaar

tijdens de restaurantweken hier gegeten.
Het menu was redelijk betrekkelijk standaard. Alles was echter wel verzorgd bereid en smaakvol gepresenteerd. De snelheid van doorloop en attentie van de bediening was goed. Een nadeel is wel het feit dat het restaurant was aan de donkere kant is qua belichting. Leuk voor een romantisch avondje, maar minder geschikt voor een wat groter gezelschap.
De prijs/kwaliteit was in orde.

Gegeten op 29 augustus 2013

MarJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na jaren bekend te zijn met de kookkunsten van J. Beddington hier met de afgelopen restaurantweek gegeten. Na de overname van afgelopen zomer, waren we zeer benieuwd hoe het nu is. Het gevoel van een avondje 'culinair genieten' hebben wij die avond helaas niet als positief ervaren. Het voorgerecht verse tonijn, zeewiersalade smaakte zeer goed, dus dat beloofde veel. Hoofdgerecht biologische kip met aardappelpuree en truffel-ravioli was oke, maar zeker niet bijzonder. Dit gold hetzelfde voor het dessert. Drie glaasjes gevuld met tiramisu, chocolade mousse en sorbetijs. Weer oke, maar niet geweldig. De bediening doet wel zeer hun best om attent te zijn. Na iets meer dan een uur hadden we onze 3-gangen genuttigd, en stonden we weer buiten. Jammer!!

Gegeten op 1 september 2013

Proever42076
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren uitstekend gegeten bij Beddington's. Kwaliteit van de gerechten was erg goed, en de prijs/prestatie verhouding was ook erg aangenaam. Voorgerecht was tonijn in plakjes met zeewier, Kikkoman saus (ik dacht dat dat het merk was van de soya saus) en wasabi mosterd. Daarna het hoofdgerecht: bretonse kip met groenten. Zeer smakelijk allemaal. Tenslotte het nagerecht: een trio van frambozen sorbet, chocolademousse en Tiramisu. Vrij standaard, niet exclusief maar zeker niet slecht. Puntje van kritiek: de bediening liet enigszins te wensen over. Er werd geen uitleg gegeven over het menu, we moesten zelf naar de wijn vragen en de gerechten kwamen wel snel achter elkaar.
Ambiance is gezellig, wel erg kleine tafeltjes.

Gegeten op 24 augustus 2013

Proever30954
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk restaurant geworden, zeg!
6 heerlijke gerechten besteld, deze kunnen namelijk ook als voorgerecht geserveerd worden. En de desserts waren verrukkelijke met een heerlijke koffie. Komen snel weer terug!

Gegeten op 12 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Beddington's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beddington's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!