Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Beddington's

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 620 73 93

Culinair spektakel

In het bruisende hart van Amsterdam vind je dit heerlijke restaurant. De open keuken centraal; een middelpunt van rust en vakmanschap. Dat is aan alles te merken: fantastische gerechten, biologische ingrediënten, ontspannen bediening en een originele wijnkaart. Een etentje bij Beddington's zal je niet snel vergeten.

lucscholte

Het Restaurantweek menu gereserveerd maar dat viel tegen. Het menu was vis en een van de tafelgenoten kan geen vis eten, een verandering van het menu heeft een meerprijs van 10 euro (gelijk aan het normale 3 gangen surprise menu!).
Het Restaurantweek menu had vooraf een redelijke gevulde vissoep maar met te veel pepers, de wijn sloeg dood. Het hoofdgerecht was gebakken dorade met een chutney en bolletje groene puree. Het dessert bestond uit gember ijs, glaasje creme brulee en een mousse met limoen en was aardig op smaak.
De porties waren klein waardoor de prijs/kwaliteit van dit menu van 29,50 niet in verhouding was.
De bediening was vlak maar de locatie ok, toch zullen wij dit restaurant in de toekomst voorbij gaan.

Gegeten op 28 augustus 2014

Ronald6363

Gisteren goed gegeten bij Beddington's. Met name coquilles met spek waren top. Eendeborst en ribeye waren ook prima. Een punt is jammer: We vroegen een wijnarrangement. We kregen telkens beiden dezelfde wijnen, en ze waren niet echt bijzonder. Het gaat in dit restaurant blijkbaar meer om eten dan om de wijn.

Gegeten op 17 augustus 2014

ria51

Geweldige smaaksensatie! Wat hebben we genoten van de aziatische twist aan soep en vis. Vriendelijke vlotte bediening. Goede service. Komen graag nog eens.

Gegeten op 27 juni 2014

HTSO

Leuke plek, mooie inrichting. Vriendelijke bediening. Als aperitief een mooi glas champagne van Boizel. Smakelijk brood met olijventapenade. Erg lekker voorgerecht met forel. Hierbij werd een verdejo geschonken. Het vegetarische voorgerecht was een prima groene salade. Eigenlijk verwacht je dat er anno 2014 wel wat interessantere gerechten kunnen worden verzonnen voor de vegetariër. Helaas werd ook hier de verdejo geschonken. Dat kan op zich best, maar je hoopt bij een wijnarrangement toch op wat variatie. Als hoofdgerecht coquilles in spek, eendenborstfilet, wakamépuree en oosters roergebakken groenten. Dit is echt een feestje op je bord (waarom krijg ik hiervoor een viscouvert?). Lichte rode wijn uit de Languedoc gaat hier prima bij, maar is wel wat eenvoudig naast zo'n mooi gerecht. Voor de vegetariër een paddestoelenloempia met spinazie en roquefortsaus. Viel wat tegen. En alweer dezelfde wijn! Terwijl deze toch echt omvergeblazen wordt door de roquefort. Nagerecht was een lekker fris: citroensorbetijs met crème van citroen en limoncello, en kletskop. Erg lekker, maar slagroom is wat mij betreft overbodig (maar het bolletje ijs lag daar echt ín). De moscatel uit Navarra die hierbij geschonken werd, was vrij ordinair. De espresso was niet slecht maar kan beter (tikje te heet en net iets te bitter). Toen de rekening kwam, begreep ik beter waarom de wijnen zo tegen vielen: het arrangement kostte slechts 12 euro voor drie glazen. Ik had liever wat betere wijnen gehad voor wat meer geld. Helaas werd er niet echt overlegd, waardoor ik teleurgesteld ben en het restaurant toch weer wat omzet misloopt. Ook viel de uitleg bij de wijnen tegen. Het is een leuk adres, maar ik had toch net op iets meer gehoopt.

Gegeten op 29 mei 2014

Kreeft1974

Wat n heerlijke avond. Vanwege het mooie weer werd ons aangeboden een drankje buiten te nuttigen en vervolgens hebben wij hier ook het 3- gangen menu uiteindelijk geserveerd gekregen, wat n feestje. De forel, oosterse kabeljauw, wakamee puree super! Een heerlijk wijn arrangement werd ons als optie aangeboden en ook nog de mogelijkheid om evt. een extra gang te bestellen. Hier hebben wij gebruik van gemaakt en absoluut geen spijt van de heerlijk Tom Ka kai die wij bij bestelden. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Gegeten op 23 mei 2014

LdH

Misschien waren de verwachtingen wat te hoog gespannen door de goede naam die Beddington's vroeger had, maar het was vrij gewoontjes. Het drie gangen diner was wel goed, zeker voor de prijs (heerlijk10daagse-actie). Maar de bediening straalde volstrekt geen gastvrijheid en deskundigheid uit, dat haalde het echt naar beneden. De inrichting is niet bijzonder, maar je zit er wel goed en rustig.

Gegeten op 24 mei 2014

Proever58133

Het gepocheerde ei van het voorgerecht was perfect, maar als geheel vond ik het niet bijzonder. Hoofdgerecht was heerlijk en nagerecht helaas ook niet bijzonder. Jammer dat er niet nog keus voor meerdere gangen was. Had wellicht toch meer verwacht.

Gegeten op 14 mei 2014

Rachdrie

Verrassingsmenu met vis waaronder kabeljauw op oosterse wijze. Verrassend gerecht, geraffineerd klaargemaakt, nette hoeveelheden, rustige ambiance, professionele bediening.

Gegeten op 14 mei 2014

david123

Met drie personen een dagmenu besteld op een doordeweekse avond. Het menu viel ons wat tegen. Het is toch een restaurant van naam en dat maakt dat de verwachtingen hoog zijn. We hadden een gerecht met ietwat droge risotto op oosterse wijze. De surf en turf was matig. De entrecote was droog (vriezer? of te lang gebakken) wel ruimhartige met de gamba's. Dessert was prima en de wijnen ook. De bediening was vriendelijk. Ik hoop op verbetering!

Gegeten op 20 februari 2014

werenfridus

Vanavond heerlijk gegeten bij Beddington's. Goede rustige sfeer, hartelijke bediening en bovenal;
een fantastische kok.
We hadden een verrassingsmenu; Coquilles in spek op pompoenmousse. Daarna Eendeborst en tonijn. echt heerlijk. Alles precies op de juiste 'beet'. Mooie Japanse zeewierpuree. Spannend, iets verrassends.Lekkere dessertsmelange. Nee; snel terug!

Gegeten op 2 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Beddington's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beddington's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.