Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Chinese Muur

1. Restaurant
  2. Chinees

Chinese Muur

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 026 442 31 85

Ingrid1955

Na een bezoek aan het Openlucht museum hier gegeten. De bediening is bijzonder vriendelijk. We wilde graag buiten eten, wat geen enkel probleem opleverde. Na de moeilijke keuze om a la carte te eten of van het buffet gingen we voor het laatste. We hadden dit nog niet besteld of er werd gevraagd wat voor soep wij wilden. Als voorgerecht kon nl. gekozen worden uit kippen-, tomatensoep of sushi's. Het buffet bestond uit de gebruikelijke gerechten, zoals rendang, pisang goreng, bami, mihoen, nasi, tjaptjoi, etc. Ook bestond de mogelijkheid om bepaalde vlees- en vissoorten met diverse groenten te laten wokken. Als dessert kon uit verschillende soesjes, cup-cakejes, vers fruit en kokos brulee gekozen worden. Het was allemaal niet erg bijzonder en smaakvol. We kennen wel betere Chinese restaurants.

Gegeten op 12 juli 2014

Lucy1971

Lekker gegeten daar. Goed buffet, ook de pittige nasi was erg smakelijk, vlees van de grill ook erg lekker. Nagerechtenbuffet niet erg groot, maar toch genoeg. Drankjes vond ik wel aardig aan de prijs.

Gegeten op 11 januari 2014

GrimReaper

Zaterdag hier neergestreken omdat het de vorige keer redelijk goed beviel. Helaas was het dit keer een cataclysme. Het 5-gangen verrassingsmenu was inderdaad een verrassing. Meer een hinderlaag eigenlijk. Voorgerecht te simpel voor woorden. Een bord peterselie en komkommer met een loempia, kurkdroog satehstokje en twee dikke zurige deegballen met zoute Kikkoman. Viel niet mee. De zeevruchtensoep had iets weg van ossenstaart en tomatensoep fusion, zoet en akelig met twee garnalen erin. Dit hebben we laten staan (de garnalen uiteraard eruit gevist). Het tussengerecht was een enorm bord sla met een warm stukje vis onder een lauw gepocheerd ei en een dikke laag koude zoete bechamelachtige wasabipudding. Visje opgegeten en de berg sla met pudding maar laten staan. Het hoofdgerecht zorgde niet voor herstel: peperig biefstukje met witte asperges (Hoe schilder, hoe wilder?), nog meer komkommer en peterselie met droge kip in een (wederom) zoet cocosprutje. Men had het kennelijk heel druk met een paar grote groepen. Jammer van die 100 euro en onze avond. Bediening is vriendelijk en correct. Decor is prima. Het is echter jaren geleden, dat ik zo matig heb gegeten en dingen heb laten staan omdat ze gewoonweg niet te eten waren.

Gegeten op 1 juni 2013

nogmeer

Prima gegeten. Verrassingsmenu 3 gangen. 1e voorgerecht: satehstokje knapperig varkensvlees, huisgemaakt loempiaatje en 2 dim-sums met saus. Heerlijk.
2e voorgerecht: flensje met Peking eend en warme saus. Heerlijk.
Hoofdgerecht: knapperige stukjes kip in apart schaaltje, ossenhaas en mihoen en groentes. Ook erg lekker. Een echte aanrader.

Gegeten op 29 mei 2013

ria1946

Het was nog vroeg, 17:15 uur, toen we in het restaurant binnenkwamen. Een vriendelijk meisje leidde ons naar een tafeltje bij het raam. Op twee andere gasten na, was het restaurant leeg.
Wij kozen als voorgerecht voor garnalen in een knapperig flensje, lekker! Jammer, dat de presentatie niet bijzonder was.
Als hoofdgerecht viel de Thaise rundvleesschotel met kokossaus tegen, soepig sausje, je miste de frisse, kruidige Thaise smaak. De Pekingeend was wel krokant en smakeljk. De nasi smaakte goed. Ook hier viel de presentatie tegen, beide schotels werden op eenvoudige witte borden opgediend, hier hadden ze meer van kunnen maken. We dronken er een redelijk glas witte wijn bij. Nagerecht hoefde niet meer.

Gegeten op 12 maart 2013

MehdiG

Bij binnenkomst werden we al vriendelijk onthaalt en we konden gelijk plaatsnemen.
Ondanks de drukte hoeften we niet lang te wachten op ons eten, wat overigens heerlijk was.
We hebben hier met zijn 4en gegeten en vonden het allemaal de moeite waard om hier nog een keer terug te komen.

Gegeten op 24 januari 2013

Jeffreye

Wij zijn hier in december met een groepje gaan eten. Wij hebben echter niet zulke goede ervaringen.
Er werd door ons een gerecht met varkensvlees besteld. Hier zat buitensporig veel vet aan. Ietsje mag,maar dit was te erg.
Een ander lid uit ons gezelschap bestelde pekingeend.
Deze was gewoon koud.
Nadat wij de ober onze klachten voorlegden, waren ze opeens een stuk minder vriendelijk. Toen wij naar de manager vroegen kwam deze aan onze tafel een soort verhaal halen. Dit kwam wel heel dreigend over. Het leek wel of wij hem beledigd hadden door kritiek te hebben op de 2 gerechten. Laat ik vermelden dat wij vaak uit eten gaan, maar dit nog nooit meegemaakt hebben.
Wat ons betreft zeker geen aanrader!

Gegeten op 12 december 2012

GrimReaper

Echt traditioneel Chinees zou ik ze niet willen noemen ofschoon ze allerlei indrukwekkende schildjes aan de muur hebben hangen. Na een middagje door druilerig Burgers slenteren, was dit een prettige afsluiting van de dag. Lekker pittig Thais soepje vooraf. Hoofdgerechten werkten ook. Zeer vriendelijke en vlotte bediening..kortom niet verkeerd hier. We hadden wat eenvoudige gerechten besteld dus een heel duidelijk beeld heb ik niet gekregen. Stoelen vond ik wat minder en er zat natuurlijk weer zo'n jambek op de achtergrond mee te krijsen. Toch een prettige ervaring.

FredHermans

Uitstekend traditioneel (Nederlands-)Chinees-Indisch restaurant. Grote kaart met heel veel keuze, prima wijnen, vlotte service en gezellige, smaakvolle sfeer. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. In de weekends uitgebreid buffet. Aanrader

Gegeten op 23 augustus 2012

Geniet123

Tijd geleden bij dit restaurant gegeten nadat wij met de familie een dagje bij Burger's Zoo waren geweest. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ondanks de enorme drukte zijn wij zeer goed en uitgebreid geholpen tijdens onze bestelling. Het verrassingsmenu was inderdaad een aangename verrassing. Gerechten van de Aziatische keuken die ik nog niet eerder heb geproefd. Dit gecombineerd met een lekkere fles wijn.
Dit restaurant is zeker de moeite waard als je voor prijs/kwaliteit, service en sfeer gaat. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Schrijf zelf een recensie over Chinese Muur in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Chinese Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.