Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Oosten

1. Chinees

Het Oosten

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 075 684 42 09

Injo

Chinees zoals je het niet verwacht. Wij waren wederom (2e keer) aangenaam verrast. Wij kozen allen voor een visgerecht, op verschillende wijze klaargemaakt. De zalm met oestersaus van de plaat was een ware smaaksensatie. De bediening is correct en vriendelijk. Jammer dat het interieur zo gedateerd is (zo was het 20 jaar geleden ook). Toch een aanrader als je heerlijk chinees wilt eten.

Gegeten op 13 september 2014

poschie

Gisteren met 22 personen aan tafel gezeten in restaurant het Oosten en zoals altijd was het eten weer Super Goed!! We hebben de kok zelf het menu laten samenstellen en hebben ons laten verrassen door al het heerlijks wat ons geserveerd werd. Kenny is een fantastische gastheer met de nodige dosis humor. Ook de bediening is uitstekend. Kortom; voor ons is het Oosten een Topper.

Gegeten op 15 december 2012

Smullie

De menukaart is hipper dan het decor. Het decor is als bij de reguliere chinees inclusief een aquarium. De bediening bestaat uit een goedgemutste eigenaar en 2 vriendelijke dames. De gerechten zijn smaakvol. Prijs-kwaliteit heel goed in balans, je krijgt voor 25,- een meer dan prima 4 gangen menu. De koffie komt met allerlei lekkere snoepjes en chocola (voor de liefhebbers). Prima restaurant om naar toe te gaan als je in de buurt van Oostzaan bent.

daniel6

• Uitstekend

Ontzettend lekker eten en een goede sfeer. En als we soms geen tijd hebben om in het restaurant te eten, dan halen we het af. Het is altijd genieten.

TruusNL

• Uitstekend

Dit is een Chinees waar wij graag naar toe gaan. De bediening is aardig en snel. En heeft veel productkennis. Veel keuze mogelijkheden op de kaart (diverse chinese regio's) en men is ook bereid om aan te passen aan de wens van de klant. De kok verraste ons bij het voorgerecht met een garnalen tosti (stukje brood met garnalen, chinese kruiden en sesamzaadjes): heel bijzonder, bijna 'fusion' zou ik zeggen. De gebruikte groentes in de hoofdgerechten waren duidelijk vers en geen overvloed aan garnering. De Chinese bami is goed gevuld: echt de moeite waard om te bestellen. Verder viel ons op: verschillende gerechten, verschillende smaken. Bij de koffie (met likeur) na het eten worden diverse snoepjes, pepermuntjes en chocolaatjes geserveerd. Geen goedkoop restaurant, maar zeker waard om eens te gaan eten.

Nans73

• Uitstekend

Heerlijk ons laten verrassen. Aangegeven dat we iets pittigs wilde zonder champignons. Het is ze prima gelukt, het was heerlijk! Moet zeggen dat ze niet echt goedkoop zijn, maar het wel meer dan waard zijn!

Tropicalflower

• Redelijk

• Redelijk

De inrichting is ietwat gedateerd. Het eten is best goed en de bediening is vriendelijk en snel.

Proever18819

• Uitstekend

Altijd goed vertoeven bij het zeer gastvrije restaurant van Kenny.Prima chinees eten

Schrijf zelf een recensie over Het Oosten in Oostzaan

Schrijf hieronder je recensie over Het Oosten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.