a TripAdvisor company

Paddy's Tapasbar

Paddy's Tapasbar

1. Toon telefoonnummer 053 432 80 88

Lipisu

Gisteren hier gegeten.gekozen voor verrassingsmenu.1 met vis 1 zonder.
Steeds erg lang moeten wachten op 2 schaaltjes per ronde.geen vis gezien en matige variatie.bij een schaaltje met een paar gehaktballetjes werd gezegd dat dit ons laatste gerecht was.
Voor 24.50 een matig verrassingsmenu.
We komen geregeld bij Annie. S in Oldenzaal en verrassingsmenu kost daar 26.50 maar dan heb je ook de tafel vol met gerechtjes met veel afwisseling.
Wij zullen niet weer voor Paddy.s kiezen

Gegeten op 14 februari 2016

Mickyx

Hier gegeten met een vrijgezellenfeestje. Verrassingsmenu voor 19,95 p.p. Na heel lang te moeten wachten (was iets mis gegaan met de bestelling) waren de tapas erg teleurstellend. Geen groenten, alleen maar vlees met klodders saus. Smaakte bijna allemaal hetzelfde. Daarnaast moet je met een prikkertje je avondeten uit de tapassxhaaltjes halen wat ook nergens op sloeg. Dessert keuze van €5 p.p smaakte goed maar veel te duur voor de porties.
Een gezellige avond gehad maar voor het eten moet je hier zeker niet komen!

Gegeten op 15 augustus 2015

Marjetoldeloohuis

We hebben geluncht bij Paddy's. Lang moeten wachten voordat iemand de bestelling kwam opnemen Ook de bestelling duurde lang.. Vervolgens werd de soep zeer slordig geserveerd. Een flinke hoeveelheid soep lag op het onderzet bordje. Het stokbrood was helemaal klef geworden. In plaats van een schoon bordje werd de soep opgedweild met een lapje. Geen aanrader.

Gegeten op 8 mei 2015

tim126

Heel matig. De prijzen van de tapas liggen schandalig hoog (8,50 euro voor wat vettige stukjes kip in een vettige zoutige saus bijvoorbeeld). Je kunt gewoon merken dat er totaal geen ziel en beleving in dit eten zit. Abosoluut geen aanrader dus!

Gegeten op 4 april 2015

SB185

Een aantal jaren geleden kwam ik hier maandelijks. Lekker casual eten en je kan de tapas naar trek bestellen. Het terras is met zomers weer druk en je hebt een leuk uitzicht op de oude markt, vooral als er evenementen worden gehouden. Onlangs geweest om
tapas te eten. Maar het is niet meer zoals het geweest is. Ik krijg het idee dat het met minder finesse wordt klaar gemaakt.

MRS28

Erg wisselende indruk van Paddy's. Eten is wel goed, maar laat af en toe te wensen over. Soms niet goed warm of erg vettig. Als het goed is, is het ook gelijk heel lekker. De service is daarbij matig en niet bijzonder vriendelijk. De gelegenheden om te zitten zijn vrij kaal er hangt een café lucht binnen. Wel een aanrader is de rode huiswijn, makkelijk weg te drinken en goed van smaak.

Gegeten op 17 september 2013

teigetjes55

Laat aangekomen in Enschede. Alles dicht of keuken dicht. Bij Paddy's was de keuken nog open. Het was een donderdagavond, 21.45 uur. Heerlijk tapas gegeten met een glaasje wijn. Smaakte prima. Het was ondanks het feit dat het rustig was, gezellig.
Sfeer is goed. Muziek goed. Niet te licht , niet te donker. Prima prijs. Niet te duur.

Gegeten op 13 juni 2013

linda101

Het is niet meer wat het geweest is. De bediening is erg slecht en staan zelfs te roken op het terras. Het eten word duurder en de porties kleiner. nee, hier gaan wij alleen voor de service al niet meer naartoe!

viareggio11

• Matig

• Matig

Keuken en bediening was logistiek niet in staat het eten op een behoorlijke manier uit te serveren. De tapas die warm hoorden te zijn had kennelijk al een tijd klaar gestaan om uit te serveren want ze waren koud. Toen ons werd gevraagd of we nog een dessert wilden namen we aan dat er geen tapas meer kwam, maar die kwam gelijk met de koffie en mocht van ons terug naar de keuken. De bedrijfsleider stond niet open voor kritiek. Geen paddys meer.

GAB

• Slecht

• Slecht

Zijn pas geleden hier geweest, de kwaliteit van de tapa was ronduit matig, de sfeer was slecht en de meneer die de rekeningen moest innen was compleet van de pot gerukt. Kortom een eenmalige ervaring

Schrijf zelf een recensie over Paddy's Tapasbar in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Paddy's Tapasbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.