Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paddy's Tapasbar

Paddy's Tapasbar

1. Toon telefoonnummer 053 432 80 88

SB185

Een aantal jaren geleden kwam ik hier maandelijks. Lekker casual eten en je kan de tapas naar trek bestellen. Het terras is met zomers weer druk en je hebt een leuk uitzicht op de oude markt, vooral als er evenementen worden gehouden. Onlangs geweest om
tapas te eten. Maar het is niet meer zoals het geweest is. Ik krijg het idee dat het met minder finesse wordt klaar gemaakt.

MRS28

Erg wisselende indruk van Paddy's. Eten is wel goed, maar laat af en toe te wensen over. Soms niet goed warm of erg vettig. Als het goed is, is het ook gelijk heel lekker. De service is daarbij matig en niet bijzonder vriendelijk. De gelegenheden om te zitten zijn vrij kaal er hangt een café lucht binnen. Wel een aanrader is de rode huiswijn, makkelijk weg te drinken en goed van smaak.

Gegeten op 17 september 2013

teigetjes55

Laat aangekomen in Enschede. Alles dicht of keuken dicht. Bij Paddy's was de keuken nog open. Het was een donderdagavond, 21.45 uur. Heerlijk tapas gegeten met een glaasje wijn. Smaakte prima. Het was ondanks het feit dat het rustig was, gezellig.
Sfeer is goed. Muziek goed. Niet te licht , niet te donker. Prima prijs. Niet te duur.

Gegeten op 13 juni 2013

linda101

Het is niet meer wat het geweest is. De bediening is erg slecht en staan zelfs te roken op het terras. Het eten word duurder en de porties kleiner. nee, hier gaan wij alleen voor de service al niet meer naartoe!

viareggio11

• Matig

Keuken en bediening was logistiek niet in staat het eten op een behoorlijke manier uit te serveren. De tapas die warm hoorden te zijn had kennelijk al een tijd klaar gestaan om uit te serveren want ze waren koud. Toen ons werd gevraagd of we nog een dessert wilden namen we aan dat er geen tapas meer kwam, maar die kwam gelijk met de koffie en mocht van ons terug naar de keuken. De bedrijfsleider stond niet open voor kritiek. Geen paddys meer.

GAB

• Slecht

• Slecht

Zijn pas geleden hier geweest, de kwaliteit van de tapa was ronduit matig, de sfeer was slecht en de meneer die de rekeningen moest innen was compleet van de pot gerukt. Kortom een eenmalige ervaring

rianne27

• Uitstekend

• Uitstekend

Wij zijn gisteravond wezen eten(zondag) aangezien zaterdag helemaal stampensvol zat. Ik denk, zo te lezen, dat dat onze redding was, want wij hebben naast zeer vriendelijke bediening, superheerlijk gegeten. We waren met 4 personen, die allemaal honger hadden, dus ipv van de voorgestelde 2 a 3 gerechtjes, konden wij niet kiezen en had iedereen er 4!! De bediening gaf ons een chappeau dat we bijna alles ophadden!! Dit kwam wel door de rustig aangeleverde gerechten,dus hebben op ons gemak gegeten, zonder te haasten. Het aioli brood en de ossehaaspuntjes vlogen naar binnen. De balletjes waren ook niet te versmaden. De slakken had ik echter weleens lekkerder op. Al met al een aanrader op de niet drukke dagen dan!

• Redelijk

• Redelijk

Heel wisselend. De ene keer zit je lekker een avond aan tafel, en worden de tapas rustig en op smaak geserveerd. De andere keer wordt alles maar op tafel gekwakt en is het veel te vet. Jammer, met wat meer aandacht van keuken en bediening kan er veel meer van gemaakt worden.

Simoon

• Goed

• Goed

Heerlijke tapas, bij het verrassingsmenu bleven de gerechtjes maar komen, de een nog lekkerder dan de andere. Al was de prijs-kwaliteit verhouding wel wat slecht. Prima bediening.

Peter L.

• Matig

Na diverse positieve reacties heb ik nu 2x bij Paddy's gegeten. Helaas vielen beide keren tegen. De bediening was vlot en vriendelijk. Het bier viel snel dood in de vieze glazen, het eten was kwalitatief zwaar onvoldoende. Hiermee wordt het concept tapas geen eer aangedaan.

Schrijf zelf een recensie over Paddy's Tapasbar in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Paddy's Tapasbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.