a TripAdvisor company

foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 1 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 2 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 3 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 4 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 5 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 6 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 7 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 8 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 9 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 10 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 11 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 613 22 07

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

paul503

Ontzettend lekker en behoorlijk grote porties, heel vriendelijke bediening en een gezellige ambience. Ook best betaalbaar. We gaan daar zeker nog vaker eten!

Gegeten op 9 mei 2016

GustavBreuer

Op aanraden van mijn jongere puberkinderen (die hier al een paar keer zijn gaan eten) na een bezoek aan de Jeroen Bosch Tentoonstelling hier vorige week gaan eten met mijn Amerikaanse familie. Vriendelijke ontvangst en bediening, maar (door de drukte) was het serveren van het eten wel wat mechanisch. Het contact eromheen was overigens wel heel erg gastvrij. Zo te zien genoot iedereen van alle hapjes en eten. Er valt veel te kiezen en de wachttijden waren gezien de drukte prima. Eigenlijk viel niets tegen: mooie smaken en verse producten. Mijn kids vroegen of we hier weer eens terug gaan. Dat gaan we zeker doen. Echt goedkoop is het niet, maar in dit geval betaalden onze Amerikaanse gasten!

Gegeten op 28 april 2016

tedwillemsen

Via online reservering

De online reservering was niet doorgekomen , Desondanks heerlijk en rustig gegeten . we gaan hier vaker eten , als we in Den Bosch zijn.

Gegeten op 24 april 2016

olgaquivooy

Prima gegeten maar wat een afstandelijke gastonvrije dame in de bediening. Wij hadden niet gereserveerd misschien lag het daar aan. We voelden ons niet echt welkom.

Gegeten op 15 april 2016

lautavanaysma

Eerste keer gegeten in februari,goed eten, goed decor, rustig gegeten op bovenverdieping.
Tweede keer in april, goed eten, maar tafel beneden, tafels erg dicht op elkaar, muziek stond ook erg hard . Verzocht de teamleider om tafel boven, was niet mogelijk omdat alles gereserveerd , wat niet juist bleek,ook was het niet mogelijk om muziek zachter te zetten.
Bediening was netjes maar teamleider was beneden niveau.
Wij komen hier dus nooit meer terug.

Gegeten op 8 april 2016

lonneke15

Via online reservering

De bediening was ronduit kil. De sushi was minder goed dan die van mijn lokale take-away. En 9 euro voor 2 flesjes water (2x halve liter) vind ik erg prijzig, zeker als je bedenkt dat we ook flink wijn bestelden dus dan vind ik het flauw om te weigeren om ook een simpel karafje water op tafel te zetten.

Gegeten op 12 april 2016

edwin212

Via online reservering

Prima gegeten. Vriendelijk personeel en snelle bediening. De beleving mag iets meer; gerechten toelichten en beetje enthousiasme bij de bediening.

Gegeten op 9 april 2016

juliabas

Via online reservering

heerlijk gegeten! aan de telefoon vind ik het personeel niet heel vriendelijk, bij binnenkomst nog een formele/zakelijke houding, maar in de bediening wel prima, goeie timing, netjes en vriendelijk. alle vier een ander menu besteld, stuk voor stuk heerlijk! wel erg veel. de vissoep is een aanrader!

Gegeten op 9 april 2016

patricia203

Via online reservering

De Sushi Lounge is al jaren ons favoriete Japanse restaurant in het mooiste straatje van Den Bosch. Het restaurant ziet er na de verbouwing nog sfeervoller uit dan voorheen. Het eten is er voortreffelijk en de bediening kundig en gastvrij. Hier kun je heerlijk een avondje tafelen. Aanrader!

Gegeten op 26 maart 2016

Hessica

Met een paar vriendinnen voor de verandering eens sushi gegeten. Sommige gerechtjes waren erg lekker, zoals de Uramaki (inside out rolls) en hadden veel smaak. Ook de tempura mix was prima. De sake&maguro mix vond ik niet zo geweldig maar dat is misschien omdat ik niet zo'n fan ben van enorme stukken rauwe vis. De temaki (hand rolls) hebben we niet genomen maar die zagen er op andere tafeltjes erg goed uit. wellicht voor een volgende keer!

Gegeten op 4 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Sushi Lounge in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.