Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sushi Lounge

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met hoge verwachtingen gaan eten bij dit restaurant, helaas werd er niet helemaal voldaan aan deze verwachtingen. Het ontvangst was netjes, de bediening ook erg spontaan en vriendelijk. We hadden een sashimi mix en een aantal nigiri's, pasteitjes en gefrituurde garnalen. De sashimi was te koud geserveerd, waardoor sommige smaken niet echt naar voren kwamen, een aantal vis soorten waren wel echt heel erg goed wat aantoont dat ze met goede verse vis werken alleen echt te koud. Maar alles was daar na kwam was niet echt goed als je kijkt naar de prijs. De nigiri rijst was duidelijk gemaakt met vormpjes (wat naar mijn mening niet kan) waarbij de rijst enorm hard was aangeduwd waardoor de rijst geen lekkere structuur had en niet gemakkelijk at, het waren kleine baksteentjes. Ook het gefrituurde was niet bijzonder.
Kortom, prima eten maar de prijs kwaliteit verhouding ligt niet helemaal goed. Er is in Den Bosch een all you can eat restaurant wat bijna gelijke kwaliteit levert qua verse vis en betere kwaliteit als je kijkt naar de rijst van de nigiri, iets wat naar mijn mening net zo belangrijk is als de vis die er op ligt.
De sfeer is niet mijn stijl maar je kunt zien dat het allemaal mooi nieuw is en ruimtelijk aanvoelt, de muziek was wel steeds hetzelfde wat duidelijk 'lounge' wilde schreeuwen maar het daardoor juist niet was. Ik zal hier niet nog eens gaan eten.

Gegeten op 23 januari 2015

simone1976

Ontvangst : aantal dagen geleden gereserveerd voor twee personen . Gisteren gebeld dat we met twee personen extra zouden komen dit was dus niet genoteerd ????! Gastvrouw gemaakt vriendelijk , kaart zeer uitgebreid eten snel geserveerd rijst ossenhaas garnalen kipfilet en plateau mix van sushi . Warme gerechten koelde binnen een mum van tijd af erg jammer . Sushi ok niet bijzonder of spectaculair q smaak . Leuke sfeer jammer dat de muziek constant t zelfde is minpunt . Leuk voor een x maar niet bijzonder .

Gegeten op 16 januari 2015

michael131

Modern ingericht met heerlijke lounche muziek.
Eten was super lekker met vriendelijke bediening die de gerechten toelichten.
Alles op een relex tempo
Wij hebben en heerlijk gegeten

Gegeten op 22 november 2014

Ingridwest

Gisteren weer een heerlijk sushi menu gegeten. Alleen maar verse produkten. De bordjes zagen eruit als schilderijtjes. Gastvrije en vriendelijke bediening. De sfeer en inrichting is heel relaxed. We komen zeker weer n keertje terug.

Gegeten op 15 november 2014

Kinop

we aten het 3-gangen maandkeuze menu, en kozen uit sojabonen peulen met zeezout, gamba's, sashimi en ossenhaas / diverse sushi. Het eten wordt met zorg gemaakt en elk gerecht smaakte bijzonder lekker. Bediening was erg vriendelijk en nam de tijd om uitgebreid te vertellen waar het gerecht uit bestond.

Gegeten op 13 augustus 2014

Gabriella5

Het eten was goed maar niet bijzonder. Helaas had ea een nare nasmaak. Een akelige nasmaak omdat sfeer werd verpest door een leidinggevende, mogelijk de manager? Deze leverde constant onaangenaam commentaar op het overige personeel. Voor alle gasten dichtbij de bar zal dit hoorbaar zijn geweest. Dergelijk gedrag van een leidinggevende is onacceptabel. Daarom smaakt het eten daar niet. Het eten was OK maar niet bijzonder. De porties waren klein. De presentatie standaard. De smaak niet bijzonder.

Gegeten op 22 maart 2014

natalie15

Verwen jezelf en ga een hapje eten bij The Sushi Lounge! Als je van eerlijk, puur en vers houdt, en je vindt het belangrijk wat je in je lichaam stopt (m.a.w. gezond te eten), naast een mooi opgemaakt bord en een gezellige sfeer...dan is de The Sushi Lounge the place to be!! Verfijnde smaken, kraakverse en zuivere producten, een toegewijde en vriendelijke bediening...daar gaan onze harten sneller van kloppen (de liefde gaat dan ook door de maag)! Toen wij er waren was de geplande verbouwing in volle gang, en het belooft veel. Ook dat heeft The Sushi Lounge heel goed in de smiezen; meegaan met je tijd en vernieuwen qua sfeer, ideeën en concept...
Maar los daarvan een absolute toplocatie voor kieskeurige restaurantgangers als het gaat om de Japanse/ oosterse keuken....Een 'Must go' !

Gegeten op 8 maart 2014

jandemeij

Het eten was redelijk tot goed, hoewel de maki's wat aan de grote kant waren. De bediening was op peil en alert genoeg.
Afgezet tegen andere sushi restaurants is de prijs/prestatie verhouding wat scheef.

Gegeten op 18 januari 2014

Arton

Sushi lounge is een plek waar men zich thuis gaat voelen met een aardige en goede bediening die tijd voor je heeft.
De afhaalgerechten zijn overheerlijk.
De prijzen van de gerechten zijn bovendien bijzonder aantrekkelijk.
De inrichting heeft een warme en kleurrijke uitstraling.
Kortom...echt de moeite waard.

Gegeten op 5 juni 2013

natalieypma

Gisteren weer ultiem genoten bij de Sushi Lounge. Wij zijn echte horecagangers en het restaurant behoort tot de beste en meest gastvrije restaurants van Den Bosch. Zeker als het gaat om de Japanse en Aziatische keuken kent de Sushi Lounge geen concurrentie. De sushi is kraakvers en als klap op de vuurpijl zijn de gestoomde oesters werkelijk tongstrelend. De Sushi Lounge laat dan ook de Japanse ketenrestaurants ver achter zich, en zeker ook qua prijs. Wie waar voor z'n geld wil, kwaliteit herkent en zich wil laten verwennen in Oosterse sferen en gastvrijheid, denkt er niet meer over om een ketenJapanner te bezoeken. De vriendelijke en bevlogen eigenaren van de Sushi Lounge maken je avond meer dan compleet en zorgen ervoor dat je niets tekort komt. De enige Sushi van uitzonderlijke kwaliteit vind je enkel en allen op de Korte Putstraat.

Gegeten op 20 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Lounge in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.