a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 613 22 07

Sushi, sashimi en teriyaki

Geen 'all you can eat' maar dat is hier ook zeker niet nodig. Bij 'Sushi Lounge' hebben ze een uitgebreide kaart waar je in een strakke moderne inrichting goed de tijd voor kunt nemen. Vraag om een bezoekje aan de stijlvolle Dinner Lounge op de 1e verdieping, waar je kunt genieten van Japanse delicatessen zoals Sushi, Sashimi, Oesters en Teriyaki. In de zomer is hun terras open, waar altijd wel een plekje in de zon te vinden is. Liefhebber van sushi? Zeker een bezoekje waard!

vera65

Met de sushi niets mis, ook ziet het er leuk uit. Maar de manier waarop wij ontvangen werden vond ik ronduit onbeschoft. Ik had een cadeaubon voor dit restaurant gekregen en wilde deze inleveren (zoals telefonisch gezegd was) maar toen werd er duidelijk gemaakt dat ze er 'zo niets mee konden' en we moesten het alsnog via internet activeren. Prima, dat snap ik wel maar de manier waarop dit werd gezegd mocht wel iets vriendelijker. Daarna moest ik mijn mail weer naar hen doormailen (heel vaag?) en werd meneer boos omdat hij voor ons speciaal de computer moest opstarten om de cadeaubon te verwerken... pardon? Al met al had dit wel op een vriendelijkere manier gemogen, en ging ik eigenlijk met tegenzin zitten. Verder was de bediening wel goed en het eten was lekker maar door deze klantonvriendelijke ontvangst kom ik hier toch niet meer terug en zal ik het ook niet aanraden,.... jammer sushi lounge!

Gegeten op 25 mei 2015

Joke_Toonen

Gisteravond hebben mijn moeder en ik genoten van het Kyoto-menu. Het is een aanrader voor iedereen die van vis houdt. De porties waren voldoende en op een leuke manier gepresenteerd. De bediening was lief en super vriendelijk! Ze wisten met passie te vertellen over hun gerechten!

Gegeten op 2 mei 2015

Sailorman

Tijdens een koopavond gegeten in dit mooie restaurant. Omdat niet alle tafeltjes bezet waren hadden we een rustig plekje, maar hierbij was het fijn dat het tafeltje naast ons leeg bleef, anders zou het erg knus worden. Gekozen voor het drie gangen menu waarbij de vissoep goed op smaak was en goed gevuld. De handroll als tussengerecht was erg lekker maar het hoofdgerecht niet erg bijzonder. Bediening was erg vriendelijk, maar helaas na het kopje koffie was het erg lastig om met ze in contact te komen, ondanks dat ze grotendeels gedrieën aan de bar stonden te kletsen.

Gegeten op 16 april 2015

Oompie

Vier sushi restaurants gebeld in Den Bosch maar allemaal vol behalve Sushi Lounge. Hele mooie zaak maar bij binnenkomst staan vier mederwerkers je van top tot teen te bekijken voelde me gelijk ongemakkelijk. Bediening was wel erg aardig maar tafeltjes heel dicht op elkaar kon over dwars er maar krap langs en ik heb mt 38. Sushi was niet slecht maar ook niet super goed. Rijst te koud en ossenhaas erg grote stukken..ik had er meer van verwacht in zo'n mooie zaak. Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 maart 2015

SCDK

Lekker gevarieerd Japans geïnspireerd eten. Lekker, maar niet top.

We zaten beneden en daar staan de tafeltjes erg dicht tegen elkaar. Waardoor je elkaars gesprekken zeer goed kan horen. Boven is het ruimer. Wel een mooie, strakke inrichting.

Er worden veel fouten gemaakt in de bediening; regelmatig moest er iets terug omdat het verkeerde was uitgegeven, of vielen er borden om. Toen ik vroeg om een glas water voor mijn medicijnen, werd ook deze vergeten.

Gegeten op 31 januari 2015

maxim4

De entree van de lounge is prachtig, wat hoge verwachtingen met zich meebrengt. De ontvangst van de hoofdserveerster was cooltjes, waardoor we ons niet welkom voelde. De hoofd serveerder en (eigenaren) hadden een hautaine houding waardoor we ons niet op onze plaats voelde.
De andere serveersters waren vriendelijk en behulpzaam.
We bestelde thee (chinese groene thee, heerlijk voor liefhebbers hij is alleen wat bitterder). We hadden een kind bij en deze vroeg om suiker voor de thee. De eigenaar liet haar weten dat dit niet in de thee hoorde. Toen ze toch haar suiker kreeg benadrukte hij nogmaals dat ze maar een heel klein beetje suiker erin moest doen, want er hoorde geen suiker in. Hierdoor durfde ze bijna geen suiker meer in haar thee te doen.
Het duurde een uur voordat we ons voorgerecht kregen ( dit terwijl de zaak voor 1/3 gevuld was). De eye catcher van de vissoep was de gamba, helaas was deze taai. De rest van de soep was lekker.
De rijst van de sushi viel uit elkaar zodra je de sushi wilde oppakken, dit maakte het lastig om deze te dopen in de soya met wasabi. De rijst was smakeloos. Erg jammer, want de vis was van goede kwaliteit.
Jammer van deze ervaring, want ik ben de vorige keer met social deals bon door de weeks gegaan, de serveerster was toen hartelijk en eten heerlijk. Dit keer was het een tegenvaller zeker gezien de service van de eigenaren en de prijs kwaliteits verhouding.

Gegeten op 30 januari 2015

loes_r

Met hoge verwachtingen gaan eten bij dit restaurant, helaas werd er niet helemaal voldaan aan deze verwachtingen. Het ontvangst was netjes, de bediening ook erg spontaan en vriendelijk. We hadden een sashimi mix en een aantal nigiri's, pasteitjes en gefrituurde garnalen. De sashimi was te koud geserveerd, waardoor sommige smaken niet echt naar voren kwamen, een aantal vis soorten waren wel echt heel erg goed wat aantoont dat ze met goede verse vis werken alleen echt te koud. Maar alles was daar na kwam was niet echt goed als je kijkt naar de prijs. De nigiri rijst was duidelijk gemaakt met vormpjes (wat naar mijn mening niet kan) waarbij de rijst enorm hard was aangeduwd waardoor de rijst geen lekkere structuur had en niet gemakkelijk at, het waren kleine baksteentjes. Ook het gefrituurde was niet bijzonder.
Kortom, prima eten maar de prijs kwaliteit verhouding ligt niet helemaal goed. Er is in Den Bosch een all you can eat restaurant wat bijna gelijke kwaliteit levert qua verse vis en betere kwaliteit als je kijkt naar de rijst van de nigiri, iets wat naar mijn mening net zo belangrijk is als de vis die er op ligt.
De sfeer is niet mijn stijl maar je kunt zien dat het allemaal mooi nieuw is en ruimtelijk aanvoelt, de muziek was wel steeds hetzelfde wat duidelijk 'lounge' wilde schreeuwen maar het daardoor juist niet was. Ik zal hier niet nog eens gaan eten.

Gegeten op 23 januari 2015

simone1976

Ontvangst : aantal dagen geleden gereserveerd voor twee personen . Gisteren gebeld dat we met twee personen extra zouden komen dit was dus niet genoteerd ????! Gastvrouw gemaakt vriendelijk , kaart zeer uitgebreid eten snel geserveerd rijst ossenhaas garnalen kipfilet en plateau mix van sushi . Warme gerechten koelde binnen een mum van tijd af erg jammer . Sushi ok niet bijzonder of spectaculair q smaak . Leuke sfeer jammer dat de muziek constant t zelfde is minpunt . Leuk voor een x maar niet bijzonder .

Gegeten op 16 januari 2015

michael131

Modern ingericht met heerlijke lounche muziek.
Eten was super lekker met vriendelijke bediening die de gerechten toelichten.
Alles op een relex tempo
Wij hebben en heerlijk gegeten

Gegeten op 22 november 2014

Ingridwest

Gisteren weer een heerlijk sushi menu gegeten. Alleen maar verse produkten. De bordjes zagen eruit als schilderijtjes. Gastvrije en vriendelijke bediening. De sfeer en inrichting is heel relaxed. We komen zeker weer n keertje terug.

Gegeten op 15 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Sushi Lounge in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.