Sushi Lounge

• 7.7

• 7.9

natalie15
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verwen jezelf en ga een hapje eten bij The Sushi Lounge! Als je van eerlijk, puur en vers houdt, en je vindt het belangrijk wat je in je lichaam stopt (m.a.w. gezond te eten), naast een mooi opgemaakt bord en een gezellige sfeer...dan is de The Sushi Lounge the place to be!! Verfijnde smaken, kraakverse en zuivere producten, een toegewijde en vriendelijke bediening...daar gaan onze harten sneller van kloppen (de liefde gaat dan ook door de maag)! Toen wij er waren was de geplande verbouwing in volle gang, en het belooft veel. Ook dat heeft The Sushi Lounge heel goed in de smiezen; meegaan met je tijd en vernieuwen qua sfeer, ideeën en concept...
Maar los daarvan een absolute toplocatie voor kieskeurige restaurantgangers als het gaat om de Japanse/ oosterse keuken....Een 'Must go' !

Gegeten op 8 maart 2014

jandemeij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was redelijk tot goed, hoewel de maki's wat aan de grote kant waren. De bediening was op peil en alert genoeg.
Afgezet tegen andere sushi restaurants is de prijs/prestatie verhouding wat scheef.

Gegeten op 18 januari 2014

Arton
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi lounge is een plek waar men zich thuis gaat voelen met een aardige en goede bediening die tijd voor je heeft.
De afhaalgerechten zijn overheerlijk.
De prijzen van de gerechten zijn bovendien bijzonder aantrekkelijk.
De inrichting heeft een warme en kleurrijke uitstraling.
Kortom...echt de moeite waard.

Gegeten op 5 juni 2013

natalieypma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer ultiem genoten bij de Sushi Lounge. Wij zijn echte horecagangers en het restaurant behoort tot de beste en meest gastvrije restaurants van Den Bosch. Zeker als het gaat om de Japanse en Aziatische keuken kent de Sushi Lounge geen concurrentie. De sushi is kraakvers en als klap op de vuurpijl zijn de gestoomde oesters werkelijk tongstrelend. De Sushi Lounge laat dan ook de Japanse ketenrestaurants ver achter zich, en zeker ook qua prijs. Wie waar voor z'n geld wil, kwaliteit herkent en zich wil laten verwennen in Oosterse sferen en gastvrijheid, denkt er niet meer over om een ketenJapanner te bezoeken. De vriendelijke en bevlogen eigenaren van de Sushi Lounge maken je avond meer dan compleet en zorgen ervoor dat je niets tekort komt. De enige Sushi van uitzonderlijke kwaliteit vind je enkel en allen op de Korte Putstraat.

Gegeten op 20 juni 2013

stella8
  • Recensies in de laatste twee jaar

We had a hema giftcard and decided to go to this place for dinner. We noticed that most of the people dining had a gift card as well (only way to attract customers?). The food was ok, a lot of butter was used in the warm meals we had and our rice was fried, which is not really typical japanese. I wouldn't go here to have dinner again.

Gegeten op 24 maart 2013

yvonne111
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was hier een keer eerder geweest, maar de laatste keer viel het erg tegen. Ik had warme Japanse gerechten besteld en het was volgens mij niet vers. De sushi was vierkanterig van vorm, leek alsof uit zo een sushirijstmachine kwam. Ik zag ook geen Aziaat. De yakitori kipspies was volgens mij zo een die je bij de Supermarkt uit de diepvries kan kopen; het zag en smaakte namelijk precies zo. Ik vond de kwaliteit van het eten niet de prijs waard die je ervoor betaald. Decor vond ik wel erg gezellig en modern, jammer dat bediening weer tegenviel. Het duurde steeds lang voordat bediening langskwam aan tafel. Ik moest steeds vragen om een drankje te bestellen.

Gegeten op 24 januari 2013

Proever68982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag een 4 gangen menu gegeten. Heerlijk en afwisselend. Zowel sushi als vlees, allemaal even lekker. De bediening is zeer vriendelijk. Ziet er ook nog eens erg leuk uit.
We hoorden van de plannen om te gaan verbouwen zodat er beneden ook meer ruimte komt. Boven is het in ieder geval goed toeven. We gaan zeker terugkomen!

Gegeten op 8 december 2012

Proever10530
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten in de Sushi Louge op een dinsdagavond - het was nog opvallend druk, altijd een goed teken. Restaurant ziet er fraai uit, tafels en terras beneden, kleine tussenetage en dan op de 2e etage nog aardig wat tafels. Allemaal mooi aangekleed, je zit er prima.
We hadden een keuzemenu. Nog voor de amuse werd een schaaltje kroepoek op tafel gezet bij de drankjes - niks mis met kroepoek, maar in een Japans restaurant? Amuse waren peulen van sojabonen met Japanse kruiden en zeezout - simpel maar origineel en ook nog lekker.
Samen van alles geprobeerd uit het keuzemenu. Yakitori, California temaki, Franse lamsrack en vooral natuurlijk sushi en sashimi.
Alle gerechten worden mooi gepresenteerd, de sushi is goed in elkaar gezet. De vleesgerechten waren erg goed, supermalse yakitori, heel smaakvolle lamsrack. Ook de rijst was behoorlijk goed en alles werd op de juiste temperatuur geserveerd. Grootste probleem bij dit alles: de kwaliteit van de vis. Die had in de meeste gevallen weinig smaak en leek niet kraakvers (net even te oud? uit de vriezer?). Met name de tonijn was niet al te best, de zalm was matig tot redelijk en de zoete garnaaltjes waren tegen het snotterige aan. Alleen de makreel en zeebaars waren behoorlijk. Dessert was goed (ijs in een aantal Japanse smaken).
Over het geheel dus lang niet slecht, maar erg jammer van de vis; toch tamelijk cruciaal voor een Japans restaurant. Ga er gerust naar toe, maar ik zou vooral voor het vlees gaan.

Gegeten op 23 oktober 2012

petermaas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende en gevarieerde keuken, grote selectie aan gerecten en allemaal ese bereidingen. it i echt anders en top-Japans eten. Wij hebben al meerdere malen gewelidg genoten.
Fam. Maas - Kerkdriel

Gegeten op 25 oktober 2012

Huub_en_Carlijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zijn 2en gegeten en voor geen echte liefhebbers van Japans toch heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening die alles rustig uitlegt en toelichting geeft daar waar nodig. Zeker meer dan alleen sushi en hier word ook prima aandacht aan besteed geen one-trick-pony! Ook de sfeer prima verzorgd

Schrijf zelf een recensie over Sushi Lounge in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!