a TripAdvisor company

foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 1 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 2 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 3 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 4 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 5 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 6 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 7 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 8 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 9 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 10 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 11 foto's van Sushi Lounge in Den Bosch - 12

1. Restaurant

1. 8,1 10 1 172

2. 8,0

3. 8,1

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

biebeuk

Via online reservering

Het eten was weer super lekker! Wij hadden een 3 gangen menu. In het begin dachten wij dit is te weinig maar nee hoor het was ruim voldoende
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Een echte aanrader!

Gegeten op 23 juli 2016

juliaschaay

Via online reservering

Het eten was heerlijk van smaak. De porties waren royaal. Het is gezellig eten bij de Sushi Lounge. We hadden een jarige en kregen een dessert van het huis: fruit met ijs en ijsfontein en zingende obers.
Aan het einde kregen we geen rekening omdat we de AH weekactie hadden gewonnen.
Maar ook zonder prijs komen we graag terug.

Gegeten op 23 juli 2016

Marikav

Het eten was goed, maar vond de prijs-kwaliteit verhouding minder. Voor minder geld zijn er andere sushi restaurants waar het ook prima eten is. Ik had gekozen voor een 3 gangen menu (voor- tussen- en hoofdgerecht). Dit was niet veel; soepje vooraf, klein tussengerecht (californian roll) en zalm teriyaki als hoofdgerecht wat bestond uit twee stukjes zalm, een bakje rijst en geroosterde groenten. Prijs: 29,50 Ben een gemiddelde eter, maar vond dit toch weinig. Inrichting is mooi, modern. Bediening verschilde nogal per persoon; één dame was bijzonder vriendelijk de andere twee die ons bedienden waren niet erg enthousiast. Het was deze avond ook rustig en zij straalde verveling uit.

Gegeten op 14 juli 2016

ing56

Via online reservering

We hebben lekker gegeten, maar de tafeltjes op t terras staan veel te kort op elkaar. Er zaten geen andere mensen, maar uit je stoel wurmen, om naar toilet te gaan was bijna onmogelijk. Daarna nog n keer om te betalen, en nog n keer om te vertrekken,.....bijna een onmogelijke opgaaf. Als er dan nog mensen zitten, en eten en glazen op de andere tafeltjes staan, zul je moeten blijven zitten waar je zit.

Gegeten op 15 juli 2016

crew1

Via online reservering

We zijn altijd zeer tevreden als we bij Sushi Lounge eten. Super lekker, vriendelijke bediening en een gezellig straatje. Echt een aanrader!

Gegeten op 11 juli 2016

paul503

Ontzettend lekker en behoorlijk grote porties, heel vriendelijke bediening en een gezellige ambience. Ook best betaalbaar. We gaan daar zeker nog vaker eten!

Gegeten op 9 mei 2016

GustavBreuer

Op aanraden van mijn jongere puberkinderen (die hier al een paar keer zijn gaan eten) na een bezoek aan de Jeroen Bosch Tentoonstelling hier vorige week gaan eten met mijn Amerikaanse familie. Vriendelijke ontvangst en bediening, maar (door de drukte) was het serveren van het eten wel wat mechanisch. Het contact eromheen was overigens wel heel erg gastvrij. Zo te zien genoot iedereen van alle hapjes en eten. Er valt veel te kiezen en de wachttijden waren gezien de drukte prima. Eigenlijk viel niets tegen: mooie smaken en verse producten. Mijn kids vroegen of we hier weer eens terug gaan. Dat gaan we zeker doen. Echt goedkoop is het niet, maar in dit geval betaalden onze Amerikaanse gasten!

Gegeten op 28 april 2016

tedwillemsen

Via online reservering

De online reservering was niet doorgekomen , Desondanks heerlijk en rustig gegeten . we gaan hier vaker eten , als we in Den Bosch zijn.

Gegeten op 24 april 2016

olgaquivooy

Prima gegeten maar wat een afstandelijke gastonvrije dame in de bediening. Wij hadden niet gereserveerd misschien lag het daar aan. We voelden ons niet echt welkom.

Gegeten op 15 april 2016

lautavanaysma

Eerste keer gegeten in februari,goed eten, goed decor, rustig gegeten op bovenverdieping.
Tweede keer in april, goed eten, maar tafel beneden, tafels erg dicht op elkaar, muziek stond ook erg hard . Verzocht de teamleider om tafel boven, was niet mogelijk omdat alles gereserveerd , wat niet juist bleek,ook was het niet mogelijk om muziek zachter te zetten.
Bediening was netjes maar teamleider was beneden niveau.
Wij komen hier dus nooit meer terug.

Gegeten op 8 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Sushi Lounge in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.