Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Minos Pallas

1. Grieks

Minos Pallas

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 072 534 53 40

jokedekok

Samen met dochter het Mezes (tapas) menu genomen. De bediening was vlot, het eten was goed, maar had een (te) hoog knoflook gehalte. Het leek wel of alle hapjes beknoflookt waren.... De ruimte was krap bemeten, wat voor een goed gesprek nogal storend werkte.

Gegeten op 13 september 2014

Sabeltandkat

Gisteren voor het eerst gegeten bij Minos Pallas in Heerhugowaard. We kwamen aan rond een uur of 7 en werden hartelijk ontvangen. We gingen aan de tapas. Het eten was erg lekker en de sfeer was er ook erg gezellig. Het eten en drinken werd vriendelijk en gastvrij opgenomen door het personeel en kwam ook snel. Vragen over het eten werden netjes en goed beantwoord. De sfeer onder het personeel is leuk, we zagen ze een paar keer lachen naar elkaar en een korte aanraking als iemand met een dienblad achter een ander meisje langs liep. Leuke meiden, lekker eten, echt Grieks. Een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 17 augustus 2014

MultiCultiKitchen

Voor het eerst onbeperkt mezzes gegeten. Wat een succes!
Héérlijk. Vleesspiesjes, paprika met pijnboompitjes, stoofpotje, smakelijk gevulde druivenbladeren etc etc.

Ruime keuze glutenvrij, lactosearm.
Fijne, vriendelijke, communicerende bediening. Alles werd goed overlegd met de keuken en af en toe moest ik na overleg toch wat anders kiezen. Prima. Liever zo dan andersom. Vlees was bijna altijd heerlijk mals.

Iets meer keuze in groente- en visgerechten zou fijn zijn, maar wij komen zeker terug. Hartelijk dank.

Gegeten op 8 augustus 2014

zadinia

Voorgerecht tapenade en brood leuk geserveerd op een plank. Goed vlees, ondanks goed gegaard toch nog mals. Wel jammer dat er maar een heel klein beetje tzatziki bij de gerechten wordt geserveerd, klein toefje voor 2 personen, patat enorm doorgebakken en hard. Prima bediening, heel attent en beleefd. Frisse meiden die oprecht interesse toonden in de gasten ondanks hun jonge leeftijd. Toilet is netjes, ze mogen alleen even wel eens een doekje halen over de luchtverfrisser net boven de grond bij het damestoilet, daar ligt stof van een paar maanden....

Gegeten op 12 april 2014

ine3

I.v.m. een verjaardag gaan eten bij Minos Pallas. Het hoofdgerecht van de jarige was gratis! (Wel paspoort laten zien) Bij bestellen van de gerechten zei het jonge meisje, die ons bediende, dat er bij de stoofschotel, Stifado, niets bij zat. Later kwam ze vertellen dat er wel frites bij zat. Ook kreeg ik rijst erbij. Kwaliteit van het eten was erg goed. Jammer is dat het restaurant er uitziet als een eetzaal. Rijen tafels met stoelen. Geen intieme afgeschermde eetplekken.

Gegeten op 23 januari 2014

manu25

In juni hier voor het laatst gegeten met een groep.
Ook deze keer was het eten werkelijk voortreffelijk (gekozen voor de tapas). Goed van smaak, op temperatuur geserveerd en je proeft de griekse keuken. Ook vond ik de service deze keer nog beter dan de vorige keer, ondanks een volle zaak. Attent, snel aan tafel en snel bediend.
Grote porties.
Aanrader!

Gegeten op 14 september 2013

amber3477

We komen hier al jaren en het is altijd top. Heerlijk eten, lieve mensen en een gezellige sfeer. Vooral de tapas is favoriet, genoeg keuze en goed bereid.

Gegeten op 14 september 2013

manu25

Vorig jaar juli hier gegeten.
Deze keer was het eten voortreffelijk. Met 6 personen tapas gegeten (inclusief 2 kinderen van 10 en 11). Grote porties worden geserveerd. De gyros zacht en mals, de zalm, garnalen en tonijnsalade zeer goed. Vorige keer leek het net alsof de tonijnsalade uit blik op water kwam- nu zeker niet! De lamskoteletjes heerlijk!
Ook de nagerechten, de baklava, bananensplit en tapas grand desseert, waren verrukkelijk. Grote porties.
Mes viel op de grond en men hoorde dat er bestek viel...er was al iemand aan tafel met schoon bestek. De kinderen kregen een cadeautje.
Omdat iemand jarig was kreeg zij 10 euro korting en de kinderen mochten voor slechts 9,50 euro mee eten.
Als het elke keer zo is dan is het top!

Gegeten op 22 juni 2013

LILA22

Tapas gegeten. Zijn hier meerdere keren geweest. Elke keer weer goed. Als het druk is dan duurt het lang voordat de besteling wordt opgenomen. Op een normale dag prima sevice. Elke keer dat een nieuw gerecht komt prima netjes opgemaakt. Veel keuze en prima van smaak. Ziet er allemaal keur uit en sfeervol.

Gegeten op 17 maart 2013

nelklijnsma

Het eten was voortreffelijk, en de bediening is erg vriendelijk lekker gegeten voor en redelijke prijs beste griek in de omgeving

Gegeten op 14 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Minos Pallas in Heerhugowaard

Schrijf hieronder je recensie over Minos Pallas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.