a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 16

2. 7,7

3. 7,7

daan53

Veel moeite gestoken in het decor met mooie muurschilderingen, etc. Toiletten kunnen wel wat luchtverfrisser gebruiken. De service is vlot, maar slechts een enkeling komt spontaan over.

Het eten is niets bijzonders, maar gewoon goed. Voor een avondje lekker all-you-can-eat-tappassen kan je prima terecht bij Minos Pallas.

Gegeten op 18 februari 2016

patricia179

Vanavond hadden we zin in een lekker avondje tafelen, we hadden er lekker de tijd voor en zo kwamen we na reserveren bij Minos Pallas terecht. We begonnen met een tapas voorgerecht; brood met tappenade, kruidencreme, chorizo, en tzaziki. Was heerlijk maar heel kort daarna (we zaten net aan ons drankje en broodjes) werd de plank met tapas abrupt opzij gezet en kwamen onze hoofdgerechten al op tafel. We waren nog geen kwartier binnen! Tegensputteren hielp niet, er zat een grote groep en het was slikken of stikken. Gelukkig was ons eten zalig en konden we er wel van genieten maar toen er door een andere dame werd gevraagd of alles naar wens was, hebben we wel ons ongenoegen geuit. Ze hadden ons op z'n minst van tevoren kunnen vertellen dat het te druk was voor een voorgerecht of dat we anders wat langer hadden moeten wachten tot de grote groep gegeten had. Dat laatste had onze voorkeur gehad. De dame hoorde het aan, vond het heel vervelend voor ons maar verder hebben we er niets meer over gehoord. Na het hoofdgerecht zijn we maar weer verder gegaan met ons voorgerecht maar vreemd was het wel. Bij het afrekenen is er niets gecompenseerd en dat vinden we erg jammer. Ondanks dat ons dit tegenviel komen we nog wel terug maar ik hoop dat ze dit opvatten als een goed leermoment.

Gegeten op 10 december 2015

eemp

We eten hier regelmatig.
Als je laat beslist dat je uit eten wilt weet je hier namelijk altijd zeker dat je erg lekker eet en goed en vriendelijk bediend wordt.
Ooit één keer vond ik de bediening toch iets minder omdat het erg druk was en toen ik dit meldde na de vraag of alles naar wens was geweest kregen wij een drankje aangeboden van het huis.
Geen gebruik van gemaakt, maar zo hoort het.

Gegeten op 7 november 2015

Eva2525

Gister weer bij Minos Pallas in Heerhugowaard gegeten, zoals elke zaterdagavond zat het weer bomvol maar dat hadden we al verwacht voor zo een goed restaurant, we hadden gereserveerd voor de tapas en er was al helemaal mooi in tafel voor ons gedekt, gelijk voelde we ons heel erg thuis! Het eten was verrukkelijk en de service was subliem, een stel leuke jonge meiden die goed samenwerken en precies weten wat ze moeten doen! Ook kan je aan het eten merken dat er professionele koks in de keuken staan, het was weer een gezellige avond, Minos Pallas is zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten houden en een sfeervolle avond!!

Gegeten op 17 oktober 2015

Lhendriks

Gister uiteten geweest bij Minos Pallas. De sfeer was GE-WEL-DIG! Het decor is prachtig. Met ornamenten in echte klassieke stijl en mooie wandschilderingen, waan je je echt in Griekenland bij binnenkomst. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen een glaasje ouzo aangeboden. Vervolgens kozen wij voor de Griekse tapas. Er was enorm veel keuze en werkelijk alles was om je vingers bij af te likken. De bediening was top, erg leuke meiden, heel beleefd en gezellig tegen de gasten. Voor een dessert was helaas geen plek meer, maar wel voor een lekkere koffie Minos. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 16 oktober 2015

JCR1966

Over het algemeen kan je hier lekker eten. Alleen heb ik af en toe het idee dat het eten en dan bedoel ik het vlees wordt opgewarmd in een microwave en het vlees vervolgens even voor de grillstrepen op een grill wordt gelegd. Dessert is in het menu maar ook los niet echt super. Weer lijkt de slagroom uit de helaas te veel gebruikte spuitbus te komen. En vers hoeft niet duurder te zijn maar is wel veel lekkerder. Het eten kan op sommige punten beter. Verder is de bediening wisselend.

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste Jcr1966, uiteraard gaat ons vlees dat meermaals per week vers wordt geleverd niet in de magnetron. Wij hebben een prachtige grill waar al onze specialiteiten vers op bereid worden. Wellicht kunnen we je bij je eerstvolgende bezoek uitnodigen om een kijkje in de keuken te nemen. Kan je gelijk zelf, onze overheerlijke verse slagroom op je eigen dessert doen!!

Hettyhhw

Vandaag voor ik denk de 5e keer gegeten bij Minos Pallas. Zoals altijd was de gastvrouw weer aanwezig en werden wij geweldig geholpen. We hadden vandaag wederomde griekse tapas en die waren weer om te smullen. Vooral de kaaskroketjes en de stifado zijn echte aanraders maar eigenlijk was alles gewoon lekker. Ook het dessert was voor deze zoetekauw echt genieten.

Gegeten op 24 september 2015

robv2

Weer heerlijk mezes gegeten, prima sfeer en gezellige omgeving.
Helaas rond half tien was het afgelopen. Het personeel ging gezellig borrelen aan de bar en het enige wat wij moesten doen was met stille trom vertrekken. Dit lijkt niet op Griekse gastvrijheid, jammer.

Gegeten op 11 september 2015

SandraBdlv

Het restaurant heeft een standaard Griekse uitstraling. Wel kun je heerlijk buiten zitten op het terras en dat hebben wij dan ook gedaan. Het personeel was zeer vriendelijk en hield alles goed in de gaten. Zij gaven goed advies en wisten wat er in de keuken wordt bereid.
Wij hebben een heerlijk Grieks wijntje besteld en er werd meteen kraanwater gebracht toen wij erom vroegen. We hebben heerlijk onbeperkt Griekse tapas gegeten. Behalve de gamba's was het eten heerlijk, smaakvol en divers. Vooral de tiropitakia (rolletjes filodeeg met Griekse feta en honing met sesamzaadjes) was om je vingers bij op te eten en het vlees was sappig.
Als dessert hebben wij baklava met ijs gegeten. Deze hebben wij samen gedeeld, want er kon niks meer bij. Kortom dit restaurant is een aanrader.

Gegeten op 8 augustus 2015

Antontje1

Vandaag weer gegeten bij Minos Pallas voor de vierde keer. Weer in 1 woord fantastisch. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Super!

Schrijf zelf een recensie over Minos Pallas in Heerhugowaard

Schrijf hieronder je recensie over Minos Pallas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.