a TripAdvisor company

foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 1 foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 2 foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 3 foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 4 foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 5 foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 20 95

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

thomas120

Ik kom al jaren erg graag bij Grand Cafe Binnen. Prachtig centraal gelegen aan de Scheveningse boulevard, op een steenworp van het openbaar vervoer / parkeer gelegenheden. Daarnaast perfect om te combineren met een bezoek aan het Casino of bioscoop, die er vlak achter liggen. Lekker uitgebreide drankkaart maakt het een gezellige locatie om de stapavond te beginnen, de ruime porties en verse ingrediënten op de lunchkaart en de verse sappen en goede koffie maken het ideaal om de dag erna de kater te doen vergeten:-) Zowel 's winters en 's zomers prachtige sfeervolle locatie voor diner, met gezellig haardvuur en een dak dat openschuift voor de zonnige dagen. Wisselende specials maken Binnen een plek die nooit gaat vervelen, met grote dank aan het vrolijke, behulpzame en professionele team. Alleen maar goed eigenlijk!

Gegeten op 19 maart 2015

levensgenieterNL

Gegeten op 28 maart 2015

Vaartjes

Tegenvallend gegeten bij deze zaak. Op de kaart stond mijn soep met 3 peppertjes vermeld, echter de soep die mij werd voorgezet had totaal geen smaak.
Het hoofdgerecht, Tournedos was lekker gebakken. Helaas waren de seizoens groenten die vermeld stonden op de kaart ver te zoeken. Een spiesje met 3/4 aardappeltjes maakte het bord compleet. Helaas dus geen andere groenten, sla of friet op tafel. Voor de prijs had het naar mijn idee wel gemogen. Voor ons blijft het dus bij een eenmalig bezoek .

Vond overigens de bediening erg aardig

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Vaartjes,
Allereerst bedankt voor u bezoek aan ons grand cafe. Wij betreuren het dat u bezoek is tegen gevallen. Na het lezen van u feedback, zullen wij hier zeker iets mee doen. Graag nodigen wij u uit nog eens terug te komen om het goed te maken met u.
U kunt per email contact met ons opnemen. info@grandcafebinnen.nl

Wij hopen van u te horen! Met vriendelijke groet,

Grand Cafe Binnen

ekmbeukers

Alle eetgelegenheden op de boulevard bekeken en deze uitgekozen, omdat het er het leukst uitzag en ik er jaren geleden tot tevredenheid eens geluncht heb. Binnen was het koud, maar binnen lekker warm. Gekozen voor het "theatermenu" van 17,50 of zoiets. Vooraf een voortreffelijke droge witte huiswijn. Voorgerecht kwam al snel en de carpaccio van mijn vrouw (i.t.t. het vorige review) voortreffelijk evenals de tomatensoep voor deze soepklant. Daarop biefstuk voor mijn vrouw en varkensmedaillons met een sausje en frites = verse groente met een heerlijke Merlot huiswijn. Dame Blanche ook lekker en snel klaar. Volgende keer in Scheveningen op de boulevard kiezen we dit Grand Cafe weer.

Gegeten op 12 februari 2015

Sylvie99

Vertel ons alles over Grand-café Binnen! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
Zaterdagavond samen met mijn partner hier weer eens gegeten.
Was er lange tijd niet geweest. Prettige ontvangst met een warme sfeer en het theatermenu gaf een ruime keus aan voor en hoofdgerechten. Mijn partner en ik hadden verschillende keuzes gemaakt keurig tegelijk geserveerd werden. Hoofdgerecht had iets warmer gemogen.
Voor ons een goede keus met een gezellige sfeer. Geen sterrentent maar daar zijn de prijzen ook naar. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 februari 2015

charissa1981

Van de standaardgerechten op de kaart verwacht je tenminste dat deze op goede wijze gemaakt kunnen worden. de carpaccio viel enorm tegen en mist een dressing die erbij hoort. Het zalmvoorgerecht was niet om door te komen en uiteindelijk niet opgegeten. De frietjes niet goed gebakken en glazig van binnen. Chocoladetaarttoetje kwam volgens mij rechtstreeks uit de magnetron en slap. De platte appeltaart had een keiharde kort en smaakte heel flauw. Kortom, een slecht gevoel aan dit etentje overgehouden.

Gegeten op 7 februari 2015

joeygooss

Gegeten op 23 januari 2015

Lizavanrijn

Beste Iens en bezoekers,

de 2 recensies die hieronder zijn geschreven vind ik zwaar overdreven. Ik kom hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld.
Soms duurt het iets langer omdat de zaak dan in 1 x helemaal vol loop! Als je een horeca achtergrond heb , zie je dat.
Dat de managers lachen is normaal dat doen ze namelijk altijd! Top!

Regelmatig komt de manager ook bij ons aan tafel om een leuk gesprek aan te gaan en voelen ons daardoor heel erg op ons gemak en of we thuis zijn.

Grandcafe Binnen ziet ons snel terug en wij adviseren vrienden en familie hier zeker heen te gaan! Ga zo door!

Gegeten op 24 januari 2015

maudmeulen

Eten besteld. Erwtensoep was vergeten dus hoofdgerecht maar gegeten. Gefrituurde schnitzel, gefrituurde sliptong en in hetzelfde vet de friet gebakken. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet maar toen we klachten hadden over het eten stond de appende / facebookende manager leuk aan de bar te lachen naar ons. Wat een top management! NOT!!! En de medewerkster die achter de toog lachend haar spareribs zat weg te knagen hielp ons tussendoor even om de rekening te betalen. Wat behulpzaam.

Gegeten op 22 januari 2015

BWWDennis

Erg slecht, afgelopen zaterdag 3 januari 2015 geweest om te eten.
Welkom bij de deur verder prima, vooraf brood met kruidenboter en een drankje.
Verder daar niets op aan te merken, vervolgens het voorgerecht carpaccio was het niet erg top maar verder oke (heb ze beter gekregen)
Vervolgens na ruim een uur een gevraagd bij de bediening of ze ons misschien niet waren vergeten met het hoofdgerecht.
Tijdens deze vraag direct een biertje en cola besteld.
Direct na een minuut of 10 werd het hoofdgerecht gebracht.
Wij hadden een tournedos besteld medium doorbakken.
Deze was op sommige plaatsen nog rauw van binnen.
Na ruim 25 minuten na het hoofdgerecht nog steeds geen cola en biertje.
Hierop opgestaan, netjes afgerekend en weggegaan

Kom hier nooit meer!!

Gegeten op 3 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Binnen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Binnen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.