Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Grand-café Binnen in Scheveningen - 1

3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 354 20 95
  2. www.grandcafebinnen.nl

Senioropreis

Hier gegeten met de kleinkinderen. Bediening was zeer behulpzaam en aardig om de kinderen het helemaal naar de zin te maken. Eten (pasta) werd zeer snel opgediend en was al lauw tot koud toen het op tafel kwam. De smaak was op zich wel prima. Omdat het zo druk was, je aan het strand bent, je met de kinderen niet te lang kan wachten en de kelners zo vriendelijk waren hebben we er maar niets van gezegd. Maar dus wel een tip voor meer aandacht in de keuken. We komen het nog een keer proberen.

Gegeten op 20 juni 2014

valerie22

Voorafgaand aan een theaterbezoek hier het theatermenu gegeten. Vriendelijk personeel en prima eten. Ruime menukeuze en een gezellige sfeer.

Gegeten op 31 juli 2014

roos38

Prima eten wel kleine porties.bediening ronduit slecht!moesten lang wachten. Waren onze bestelling vergeten ook vroegen ze of we nog wat wilden drinken maar hadden al om de rekening gevraagd. Eens maar nooit weer!

Gegeten op 26 juli 2014

Jcosman

Het 3 gangen theatermenu besteld om 18.15. Omdat we om 20.00 in het theater moesten zijn. Zou goed te doen moeten zijn. Maar om 1940 nog geen nagerecht, dus besloten we maar af te rekenen. Er stonden veel mensen die allemaal snel wilden afrekenen om nog op tijd te zijn. Ik heb gevraagd of er nog iets aan de prijs te doen was vanwege het niet krijgen van het nagerecht. Maar we konden alleen na de voorstelling een kop koffie krijgen. Dat was voor ons geen optie omdat we nog helemaal naar Friesland terug moesten rijden. Het eten wat we wel hebben gehad was overigens eenvoudig maar prima. Als ze niet kunnen garanderen dat het eten op tijd wordt geserveerd moeten ze dat tijdig melden.

Gegeten op 17 juni 2014

xNaomi

Wij zijn hier wezen eten en hadden gekozen voor het
theater menu €16,50 pp,
keus was uit 2 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
Beiden kozen wij voor de carpaccio, deze was eigen niet bijzonder
simpel de pijnboompitjes ontbraken en de kaas was niet echt te proeven te licht van smaak.
Daarna was het biefstuk die was heerlijk mals en medium gebakken en de tilapiafilet was
ook goed niks op aan te merken. Wij vroegen of wij ipv een toetje
een koffie en een thee konden krijgen. Dit kon niet jammer genoeg niet. Het waren wel kleine porties, maar dat hoort bij een theatermenu. Eten simpel niet bijzonder. Service was prima niks op aan te merken en het decor was ook leuk alleen voor ons mocht het muziek wel
iets zachter en ook wel ander muziek want het was niet echt prettig.

Gegeten op 5 april 2014

Nadiaatje_

Gister wezen eten.
We hadden een 3 gangen maal voor €16,50
We hadden niet veel verwacht voor die prijs maar echt Prima eten!
carpaccio, biefstuk & crème brulee. Biefstuk was prima medium gebakken & smakelijk! Al met al.. Top tent!

Gegeten op 19 maart 2014

SB185

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was vlot en de gerechten stonden snel op tafel. Het tomatensoepje was redelijk, had iets milder gemogen. Bij het 'plukbrood' werd een knoflookmayonaise en een kruidenboter geserveerd, 2 x vette sauzen. Het was beter geweest als er 1 vette saus vervangen werd door een tapenade of een pesto. De geitenkaas op de salade was gefrituurd, daardoor smaakte de hele salade naar frituurvet. Jammer! De tonijnsteak was koud, eveneens als het garnituur.

Bergje

Gezellige locatie op de boulevard van Scheveningen. Prima tapas gegeten, de bediening was jong maar wel gastvrij. Een prima prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 10 augustus 2013

renzo74

Hartelijke gastheer, goede bediening en prima eten voor een eerlijke prijs. Bestelde surf en turf, hier hadden wel wat meer gamba's bij gekund. Maar de smaak was goed. Hier kom ik zeker nog een keer terug!

Gegeten op 27 december 2013

ruben27

Ik heb hier meermaals gegeten en het is eigenlijk altijd goed geweest. Nu met 2 vrienden gaan lunchen en een 100% rundvlees hamburger genomen voor € 12,50. Ik zag bij aankomst van het geval direct dat het hamburgers uit een verpakking was. Ze smaakten ook vreselijk. Ik heb gevraagd aan de bediende of dit verse hamburgers zijn en zo ja, waar komen ze vandaag. Ze moest het vragen. Het waren inkoop hamburgers van de groothandel. Ik heb 1 hamburger kado gekregen om het goed te maken. Hoe durf je € 12,50 voor een hamburger te vragen die niet eens vers is. Een uitstekende slager op 200 meter lopen en dan hoef je ze nog niet zelf te maken! Het was ook 100% zeker geen 100% rundvlees, zoals ze het verkopen. Dit was de laatste keer voor mij daar.

Gegeten op 12 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Binnen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Binnen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.