Grand-café Binnen over zichzelf

Restaurant Binnen is gevestigd aan de Scheveningse boulevard.
Het tot in het kleinste detail verzorgde interieur straalt een ontspannen luxe uit. Heerlijke loungebanken en prachtig gedekte tafels nodigen u uit plaats te nemen en te genieten van onze veelzijdige kaart.
Laat u in de watten leggen door onze professionele en gastvrije staf.

Wees welkom, en kom Binnen!

xNaomi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier wezen eten en hadden gekozen voor het
theater menu €16,50 pp,
keus was uit 2 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
Beiden kozen wij voor de carpaccio, deze was eigen niet bijzonder
simpel de pijnboompitjes ontbraken en de kaas was niet echt te proeven te licht van smaak.
Daarna was het biefstuk die was heerlijk mals en medium gebakken en de tilapiafilet was
ook goed niks op aan te merken. Wij vroegen of wij ipv een toetje
een koffie en een thee konden krijgen. Dit kon niet jammer genoeg niet. Het waren wel kleine porties, maar dat hoort bij een theatermenu. Eten simpel niet bijzonder. Service was prima niks op aan te merken en het decor was ook leuk alleen voor ons mocht het muziek wel
iets zachter en ook wel ander muziek want het was niet echt prettig.

Gegeten op 5 april 2014

Nadiaatje_

Gister wezen eten.
We hadden een 3 gangen maal voor €16,50
We hadden niet veel verwacht voor die prijs maar echt Prima eten!
carpaccio, biefstuk & crème brulee. Biefstuk was prima medium gebakken & smakelijk! Al met al.. Top tent!

Gegeten op 19 maart 2014

SB185
  • Recensies in de laatste twee jaar

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was vlot en de gerechten stonden snel op tafel. Het tomatensoepje was redelijk, had iets milder gemogen. Bij het 'plukbrood' werd een knoflookmayonaise en een kruidenboter geserveerd, 2 x vette sauzen. Het was beter geweest als er 1 vette saus vervangen werd door een tapenade of een pesto. De geitenkaas op de salade was gefrituurd, daardoor smaakte de hele salade naar frituurvet. Jammer! De tonijnsteak was koud, eveneens als het garnituur.

Bergje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige locatie op de boulevard van Scheveningen. Prima tapas gegeten, de bediening was jong maar wel gastvrij. Een prima prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 10 augustus 2013

renzo74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hartelijke gastheer, goede bediening en prima eten voor een eerlijke prijs. Bestelde surf en turf, hier hadden wel wat meer gamba's bij gekund. Maar de smaak was goed. Hier kom ik zeker nog een keer terug!

Gegeten op 27 december 2013

ruben27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier meermaals gegeten en het is eigenlijk altijd goed geweest. Nu met 2 vrienden gaan lunchen en een 100% rundvlees hamburger genomen voor € 12,50. Ik zag bij aankomst van het geval direct dat het hamburgers uit een verpakking was. Ze smaakten ook vreselijk. Ik heb gevraagd aan de bediende of dit verse hamburgers zijn en zo ja, waar komen ze vandaag. Ze moest het vragen. Het waren inkoop hamburgers van de groothandel. Ik heb 1 hamburger kado gekregen om het goed te maken. Hoe durf je € 12,50 voor een hamburger te vragen die niet eens vers is. Een uitstekende slager op 200 meter lopen en dan hoef je ze nog niet zelf te maken! Het was ook 100% zeker geen 100% rundvlees, zoals ze het verkopen. Dit was de laatste keer voor mij daar.

Gegeten op 12 december 2013

gerardkipper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere keren hier gegeten, de kwaliteit van het eten soms heel goed soms ronduit teleurstellend.daarbij vind ik het vreemd dat je voor n bakje friet extra moet betalen. de bediening is er prima soms wat onervaren maar dat is te begrijpen in de seizoenen.

Gegeten op 29 juli 2013

Franse-fijnproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 14 juni bij Binnen gegeten. Was een grote verrassing te zien hoe mooi de zaak is geworden. Lijkt niet meer op het oude Binnen. Fraai interieur nu.
Ook de keuken viel zeker niet tegen, vooraf escargots en scampi's perfect, als hoofdgerecht beiden gebakken sliptongetjes. Ze hebben nu een hele leuke wijnkaart met mooie wijnen per glas voor een nette prijs.
Bediening was heel correct, kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 juni 2013

mattie1909
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister hier gegeten, Theater menu konden we niet meer bestellen ondanks dat het buiten op het bord staat aangegeven. Vervolgens Kalfsscalapino met mozzarella en tomaat
uit de oven & rucola pesto besteld. Was droog, smakeloos en aangebrand.
De bediening deed zeer goed hun best, daar lag het zeker niet aan. Helaas niet tevreden weg gegaan, zonde van z'n mooie zaak!

Gegeten op 7 juni 2013

DirkNed
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond weer bij Binnen gegeten. We waren er wel eens eerder geweest maar het restaurant is geheel vernieuwd, heel mooi geworden. Behoort duidelijk tot de mooiste restaurants op de boulevard. Ook het personeel was heel vriendelijk en we zijn heel gastvrij onthaald door de eigenaar. De vitello tonato was heerlijk, de tbone van lam zeer smakelijk. Echt voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 24 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Binnen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Binnen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!