a TripAdvisor company

foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 1 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 2 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 3 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 4 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 5 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 20 95

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

ingridjejanssens

Via online reservering

Ik vond de sfeer bij het binnen komen nogal druk. Precies een plaats voor een snelle hap. Dat was niet de bedoeling. Maar daarna viel het eten en de bediening heel goed mee. Goede prijs/kwaliteit.

Gegeten op 30 april 2016

love_ceviche

Gisteravond zijn wij Grandcafe Binnen beland na een strandwandeling. Gezellige zaak, overal kaarsjes, soort bohemian style achtige kussens en leuk muziek op de achtergrond.
Eten is perfect. We waren met 4 personen. Vooraf een lekkere soep van de dag. Hoofdgerechten o.a entrecote en andere hadden de zeetongen, eveneens een goed gerecht. Wijn (zowel wit als rood) per glas een wijnkaart met genoeg aan keuzes. De bediening was goed en vriendelijk. Er werd netjes bij het verlaten van het restaurant de deur voor ons opengedaan. We komen snel een keer terug!

Gegeten op 10 april 2016

RIDAL

Ziet er erg gezellig en warm uit. Iets wat je niet kan zeggen over t personeel. Werd niet gevraagd of we nog drinken wilde terwijl de glazen al een poosje leeg waren. Na meerdere pogingen en 15 min later eindelijk bediening bij de tafel (dan heb er er wel gelijk 2) Saus werd vergeten bij serveren van varkenshaas, werd bij navragen bijna op tafel 'geworpen'. Varkenshaas was te ver doorgebakken, papperige krieltjes. Sliptong en friet was wel lekker en goed bereid. Bij de vraag van personeel of het had gesmaakt onze twijfels geuit over het vleesgerecht. Geen excuus, maar een onverschillige reatie dat ze het door zou geven. Ik ga hier in ieder geval niet terug!

Gegeten op 2 april 2016

LoveFOOD35

omdat de inrichting ons zo aantrok hier naar binnen gegaan om een hapje te eten. Er werd ons verteld dat de keuken nog even open bleef en dat wij de laatste waren die avond die er konden eten. Bestelden sate en een schnitzel, kan weinig mis mee gaan, indd dat was ook zo, behalve dat de schnitzel gewoon simpel was bereid uit de frituur, maar niks mis mee verder. Jammer dat je bij de sate een kleine eetlepel satesaus krijgt die tevens wel lekker is. Aan het einde van de rit rekende ik af en zag ik op de bon 2 maal 50 cent staan voor mayonaise, nu vind ik dit niet erg als ik het besteld heb maar dat had ik niet, aangegeven bij het afrekenen en vertrokken. Dat was het enige minpunt buiten de simpele schnitzel om.Van binnen is het heel gezellig en huiselijk ingericht, complimenten

Gegeten op 30 maart 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste LoveFood35, als eerste wil ik u bedanken voor de recensie. Wat vervelend dat de mayonaise op uw rekening stond, het is namelijk de bedoeling dat de gasten beslissen of zij mayonaise of ketchup erbij willen zonder dat het al doorberekend is in de prijs van het gerecht. Excuses voor het ongemak, wij gaan ervan uit dat het netjes is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dat graag van u.
Vriendelijke groet, Binnen

culinairgenieter86

Gezellige uitstraling maar dramatische kwaliteit van het eten.
De huisgemaakte spareribs waren taai en moeilijk om door te komen. Ook hadden we het gevoel dat deze niet erg vers meer waren en een beetje zurig smaakten. De tonijn-steak was ook niet van hoge kwaliteit... Waarschijnlijk een albacore tonijn gezien de kleur (grauw/ grijs) en structuur... erg jammer. Soep was verder wel prima en ook de overige gerechten konden er mee door... Ik had een beter verwacht gezien eerdere ervaringen met deze zaak... Andere koks?
Bediening was wel oke. Doet wat het moet doen maar verder geen extra service, aandacht of intentie om een 2de drankje te verkopen... we hebben 2 gangen moeten eten met ieder 1 drankje. pas na het hoofdgerecht kwam de bediening terug dus ook niet kunnen aangeven dat het niet erg smakelijk was terwijl ze hier juist vroeger al tijdens het eten op terugkwamen...
Volgende x weer ergens anders proberen... zat andere adressen op scheveningen

Gegeten op 24 maart 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste culinairgenieter86,
Als eerste wil ik u bedanken voor de recensie. Het is natuurlijk belangrijk voor ons dat alle gasten die hier komen dineren, voor hen de avond helemaal naar wens verloopt. Bij Binnen is service en het eten heel belangrijk. Het is spijtig om te horen dat het u niet heeft gesmaakt. De spareribs worden altijd op dezelfde manier bereidt en geleverd door onze trouwe leverancier, helaas kan het gebeuren dat een stuk van de rib iets taaier is. Bij deze wil ik graag aangeven dat wij onze HACCP zeer serieus nemen. De tonijn-steak komt qua prijs goed overheen met de kwaliteit. Ik attendeer de collega bediening erop om tijdens het diner altijd te vragen of alles naar wens is. Het is spijtig te horen dat dit niet is gebeurd en geeft mij dat een extra aandacht punt in het opleiden van ons personeel. Met vriendelijke groet, Grand café Binnen

Patrick-D

Via online reservering

Het was gezellig en we hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening en servicegericht. We waren de laatste die weggingen en hoefden nog net niet zelf af te sluiten.

Gegeten op 13 maart 2016

Boefje27

Na een lange dag op het strand trok het leuke interieur ons aan van Binnen. Vriendelijke dame die ons hielp en snel met de drankjes kwam. Verse broodjes en hele lekkere tomatensoep met verse basilicum. Mijn complimenten voor de inrichting die heel huiselijk en uitnodigend aandoet. Mij zien ze hier snel terug.

Gegeten op 6 maart 2016

Valentijn25

Na heerlijk uitwaaien op de scheveningse pier en boulevard snel even bij Binnen naar binnen gelopen voor een kom grote warme chocolade melk met slagroom. Bestelling werd snel opgenomen door de vriendelijke jongedame, en smaakte ook prima. We hadden ons lekker bij de open haard gesetteld en dus ook maar besloten om even een klein hapje te eten. Ceasarsalade en een broodje carpaccio, beiden ok, maar niet bijzonder. Daarentegen behoorlijk prijzig voor een broodje en een salade €11,95 & €13,50. Ondanks dat heerlijk gezeten en van de warme open haard genoten.

Gegeten op 14 februari 2016

phemmes77

Via online reservering

Het was gezellig bij Binnen wel vriendelijk ontvangen maar de bediening was niet top slecht borden aangeven en vooral veel desinteresse. Voor en hoofd gerecht waren goed maar chocoladetaartje was soppig en loodzwaar op de maag. Waar het cakeje luchtig hoort te zijn.

Gegeten op 12 februari 2016

Senna2104

Via online reservering

Super enthousiaste eigenaar, vriendelijke bediening, geweldige inrichting en top gegeten. Echt een aanrader ook voor gezinne met kinderen!

Gegeten op 26 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Binnen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Binnen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.