a TripAdvisor company

foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 1 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 2 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 3 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 4 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 5 foto's van Grand-café Binnen in Den Haag - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 20 95

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

marianpoh

Hier gegeten met collega's voorafgaand aan theater bezoek Beauty and the Beast.
Leuke trendy beach zaak gelegen op de boulevard. Plaatsen met zon en schaduw.
Zeer zeer vriendelijk personeel.
We kozen het theater 3 gangenmenu voor € 18,95. Per gang keuze uit 3, nagerecht uit 2.
Het was lekker en goed verzorgd.
De porties waren niet super groot, maar alles bij elkaar prima voldoende. Zeker als je nog avond theater in vooruitzicht hebt.
Alles een dikke voldoende waard en een aanrader.

Gegeten op 22 juli 2016

Fostar103

Afgelopen week bij Binnen gegeten op de boulevard van Scheveningen. Bij binnenkomst wereden we gelijk aangesproken door een vriendelijke meid aan de deur. We kregen een leuk tafeltje bij het raam. Theater menu besteld, carpaccio vooraf en een hollandse biefstuk als hoofd gerecht en dan ook nog een dessert! Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed, net als de vriendelijke bediening en de sfeer in de zaak! Zeker een aanrader!!!!

Gegeten op 14 juli 2016

nienkerietman

Via online reservering

Het eten was goed, alleen het personeel was niet heel snel. Ze kwamen wel langs maar lieten je lang wachten en moesten zelf vragen om het nagerecht. Wanneer je het eten had besteld was het snel klaar.

Gegeten op 4 juli 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Nienke,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven :)!
Wat fijn om te horen dat het eten goed en snel klaar was!
We verwelkomen u graag nog eens zodat we kunnen vragen wat u als nagerecht zou willen hebben!

Tot Ziens bij Grand-cafe Binnen

mevanvil

Via online reservering

Heel gezellig en leuk, we hebben genoten.
Bediening was heel vriendelijk.
We kregen door fout van de chef, een toetje van het huis. En alles was naar wens.
Zeker voor herhaling.

Gegeten op 5 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Gezellig dat u er was! :)
En fijn om te horen dat u heeft genoten.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.
Tot ziens bij Grand-café Binnen.

pinguinv

Via online reservering

Goede locatie aan het strand vlakbij het kurhaus, goed eten werd ook snel geserveerd. Was prettig gezien we naar het circus theater moesten en aardige bediening.

Gegeten op 27 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Wij hopen dat u een leuke voorstelling heeft gehad bij het theater!
Bedankt voor uw leuke recensie, we hopen u gauw terug te zien bij Grand-café Binnen.

Tot dan :)!

Jovanka_T

Afgelopen vrijdag bij Binnen gegeten, wat een leuke, gezellig aangeklede tent is het!
Het personeel was erg aardig en vooral gezellig; even een leuk kletspraatje maken, bij het opnemen van de drankjes (Fanta en Icetea) verspreken door te zeggen "de Fantea" komt er aan en dan samen met ons er hartelijk om lachen! Leuk!

Het eten was heerlijk (allebei de Mixed Fish met seizoensgroenten genomen); de vis was heerlijk en goed gebakken, de groenten goed en voor allebei een bak met frietjes. Lekker en waar voor ons geld (€ 17,95). Enig minpuntje was het brood als starter, als we hadden geweten dat het € 5,50 was hadden we het waarschijnlijk niet genomen... Maar dit was het enige wat iets minder was, voor de rest: leuk restaurant, lekker, goed én voldoende eten maar vooral een leuke serveerster!

Gegeten op 13 mei 2016

Beste Jovanka,

Bedankt voor uw recensie!
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om dit te delen..

We hopen u snel weer een keertje te ontvangen bij Grand-cafe Binnen! :)

ingridjejanssens

Via online reservering

Ik vond de sfeer bij het binnen komen nogal druk. Precies een plaats voor een snelle hap. Dat was niet de bedoeling. Maar daarna viel het eten en de bediening heel goed mee. Goede prijs/kwaliteit.

Gegeten op 30 april 2016

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw recensie.
Wij begrijpen dat de sfeer bij binnenkomst op sommige momenten druk over kan komen.
Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen, zodat u kan genieten van een uitgebreid diner! :)

Groetjes het team van Grand-café Binnen

love_ceviche

Gisteravond zijn wij Grandcafe Binnen beland na een strandwandeling. Gezellige zaak, overal kaarsjes, soort bohemian style achtige kussens en leuk muziek op de achtergrond.
Eten is perfect. We waren met 4 personen. Vooraf een lekkere soep van de dag. Hoofdgerechten o.a entrecote en andere hadden de zeetongen, eveneens een goed gerecht. Wijn (zowel wit als rood) per glas een wijnkaart met genoeg aan keuzes. De bediening was goed en vriendelijk. Er werd netjes bij het verlaten van het restaurant de deur voor ons opengedaan. We komen snel een keer terug!

Gegeten op 10 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Wij zijn erg blij om te horen dat u zo positief bent over Grand-café Binnen.
We hebben naast onze vaste menu kaart elke week een andere special en wisselende soepen.

Grand-café Binnen verwelkomt u graag om deze te komen proeven :)!
Tot dan.

RIDAL

Ziet er erg gezellig en warm uit. Iets wat je niet kan zeggen over t personeel. Werd niet gevraagd of we nog drinken wilde terwijl de glazen al een poosje leeg waren. Na meerdere pogingen en 15 min later eindelijk bediening bij de tafel (dan heb er er wel gelijk 2) Saus werd vergeten bij serveren van varkenshaas, werd bij navragen bijna op tafel 'geworpen'. Varkenshaas was te ver doorgebakken, papperige krieltjes. Sliptong en friet was wel lekker en goed bereid. Bij de vraag van personeel of het had gesmaakt onze twijfels geuit over het vleesgerecht. Geen excuus, maar een onverschillige reatie dat ze het door zou geven. Ik ga hier in ieder geval niet terug!

Gegeten op 2 april 2016

Beste Ridal,

Bedankt voor uw reactie,
Wat vervelend dat u met dit gevoel naar huis bent gegaan. Bij deze willen wij graag onze excuses aanbieden. Bedankt dat u dit met ons deelt, waardoor wij er iets aan kunnen doen.

We hopen u toch nog eens te verwelkomen bij Grand-café Binnen (maar dat is natuurlijk aan u)

LoveFOOD35

omdat de inrichting ons zo aantrok hier naar binnen gegaan om een hapje te eten. Er werd ons verteld dat de keuken nog even open bleef en dat wij de laatste waren die avond die er konden eten. Bestelden sate en een schnitzel, kan weinig mis mee gaan, indd dat was ook zo, behalve dat de schnitzel gewoon simpel was bereid uit de frituur, maar niks mis mee verder. Jammer dat je bij de sate een kleine eetlepel satesaus krijgt die tevens wel lekker is. Aan het einde van de rit rekende ik af en zag ik op de bon 2 maal 50 cent staan voor mayonaise, nu vind ik dit niet erg als ik het besteld heb maar dat had ik niet, aangegeven bij het afrekenen en vertrokken. Dat was het enige minpunt buiten de simpele schnitzel om.Van binnen is het heel gezellig en huiselijk ingericht, complimenten

Gegeten op 30 maart 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste LoveFood35, als eerste wil ik u bedanken voor de recensie. Wat vervelend dat de mayonaise op uw rekening stond, het is namelijk de bedoeling dat de gasten beslissen of zij mayonaise of ketchup erbij willen zonder dat het al doorberekend is in de prijs van het gerecht. Excuses voor het ongemak, wij gaan ervan uit dat het netjes is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dat graag van u.
Vriendelijke groet, Binnen

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Binnen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Binnen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.