a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0566 621 309

hasaro

Het eten is redelijk tot goed. Maar zeker geen top. De bediening was niet best. Wij moesten vragen om de servetten, het duurde allemaal erg lang, de hapjes vooraf kwamen na lang wachten bijna gelijk met het hoofdgerecht, na het vragen om de rekening duurde het ca 20 minuten voor die kwam.
De lokatie en de sfeer aan het water vergoeden veel, maar de ergernis overheerste helaas.

Gegeten op 14 augustus 2015

jan522

Bij aankomst lekker op het terras eerst wat gedronken. Uiteindelijk konden we daar ook van ons diner genieten. Kortweg gezegd hebben we lekker gegeten en bij de afsluiter (koffie) werd ook nog een keer een surprise neer gezet met 4 lekker hapjes voor ieder. Dus wij komen daar zeker weer een keer terug!

Gegeten op 8 augustus 2015

DickMH

Op een super lokatie in Grou, aan het water met fantastisch uitzicht, staat Hotel Oostergoo. Ik heb malse kalfslever gegeten met een prima merlot (huiswijn) als begeleiding. Een mooi en fijn terras met een gezellige drukte en bovenal prettige en attente klantgerichte service. En goede terrasverwarming voor de latere uurtjes na zonsondergang.

Gegeten op 23 juli 2015

jan493

Afgelopen zaterdag Skutjessilen in Grou. Hoe druk en gezellig kan het wezen. En dan met een heel team het iedereen naar het zin maken. Chapeau voor alle services, en wat een fantastische dag. Heerlijk gedronken, gegeten, geslapen en een super-ontbijt. Tot volgend jaar !

Gegeten op 18 juli 2015

renate50

Wij zijn met Skûtsjesilen bij oostergo beland.
Wij kunnen niet anders zeggen dan:fantastisch!
De oude beoordelingen en dan berwijs ik naar 'Paul 356' zijn ab-so-luut niet aan de orde!
Voor ons ALLE respect naar de eigenaar hoe hij het tóch allemaal maar even doet!
Daar kunnen nog een hoop mensen van leren.....
Marcel en personeel:
Onwijs bedankt voor de werkelijk fanatastische 'oostergo'
Tot snel.

Gegeten op 18 juli 2015

paul356

n 2014 stonden nog lekkere bijzondere gerechten op het lunchmenu. Nu naar het vivo van 2 kroketten op brood. Ze noemen dat "Dutch Quisine". Wel gevoel voor humor.
Eigenaar selectief aardig tegen de gasten. Heeft duidelijk zijn voorkeuren en laat dat ook duidelijk blijken. Een eerder telefonisch gereserveerde tafel, bleek plots niet meer beschikbaar en werd aan een ander "chique" gezelschap gegeven. Slechte gastheer dus. Zijn personeel doet haar best. Kan de eigenaar voorbeeld aannemen.
De eigenaar heeft een eigen methode gevonden om wijn te serveren. Daarbij plaatst hij de wijnglazen op zijn onderarm en het glas (drinkgedeelte) tegen zijn bezwete shirt. Zeer onhygiënisch.
Voor aankomende gasten: hoe groter de boot, hoe aardiger de baas.

Gegeten op 12 juli 2015

cindy-co

Op een zwoele zomeravond weer eens gegeten bij Oostergoo in Grou. Wat een verandering, de nieuwe steiger en het mooie terras. Je kon goed zien dat er behoorlijk geïnvesteerd was. Als je dan aan komt varen en de bediening heel hulpvaardig de lijnen aanpakt, voel je je echt Gast, met een hoofdletter G. De bediening is altijd erg vriendelijk en enthousiast en wat een heerlijk terras om buiten te genieten van het eten, kijkend naar het leven op het water. We hadden vooraf gemarineerde sperziebonen met pekelvlees, maar konden het niet laten om ook de paling van Ate erbij te bestellen. Heerlijk!
Als hoofdgerecht had ik het vegetarische gerecht Filosoof, waarbij de Kollumer erwten met de VOC-specerijen een uitstekende combinatie vormden. Mijn man koos voor de tournedos en ook deze viel goed in de smaak, temeer omdat medium-to-well weleens verkeerd geïnterpreteerd wordt, maar deze perfect gegaard was.
We hebben genoten!

Gegeten op 30 juni 2015

aizo

Afgelopen weekend zijn we met een groep (ca 30 personen) bij hotel Oostergoo geweest. Het eten was heerlijk, de service goed en de locatie top! Het ontbijt was zowel op zaterdag- als op zondagochtend tip top voor elkaar (versgebakken eieren, gekookte eieren, zuurdesembrood, broodjes, verse sapjes, fruit, groente, yoghurt etc). Met dank aan het mooie weer konden we op zaterdagavond met de hele groep aan een lange tafel op het terras eten. Dit was geweldig en gaf een extra dimensie aan het eten en het mooie weekend! Alles gaat in goed overleg met de eigenaar. Hij denkt actief mee (eten, dagtipjes etc) en snapt de dynamiek van een groep. Al met al was het een geweldig weekend met heerlijk eten! Aanrader!

Arnoud01

We belandden hier onverwacht. Eigenlijk was het tweede keus, maar het restaurant dat ons aangeraden was (schuin aan de overkant van het water), was dicht. Daar ben ik achteraf heel blij om, want deze avond staat in mijn top tien, zeker in Nederland.
Goed, het was mooi weer en het was mijn verjaardag. Dat zal hebben bijgedragen aan de vreugde. Maar laat me vertellen waarom Oostergoo zo goed is. Hun oude jenever en corenwijn staat ijs- en ijskoud. Ze zijn gevestigd in een prachtig, klassiek havenhotel met mooie details die naar de scheepvaart verwijzen. Het interieur is gezellig en klassiek. Ik ben er dol op. Ze hebben een chef die 'groentesoep met balletjes' op de kaart durft te zetten. De bediening is supervriendelijk. De paling in het groen is een van de lekkerste voorgerechten die ik ooit heb gegeten en hun tournedos was perfect. En ze hebben nu ook nog een schitterend terras.
Ik zou zo terug willen. Wat een avond.
Voor het eten twijfelde ik tussen een 8 en een 9. Het is hoog, maar ik koos voor een negen. Wij (Randstedelingen) komen hier terug.

Gegeten op 26 mei 2015

kooieend

Oostergoo....met het gezelligste terras van Noord Nederland heeft....heeft gekozen om alleen ingredienten uit de regio te gebruiken voor haar gerechten. Ook hier heeft men de liflafjes en de gelletjes overboord gegooid. Geen toeters en bellen...een eerlijk stuk vlees of vis met een mooie bijpassende groente. Mooie smaken........zo moet het zijn!
De prijzen zijn ook aangepast (lees: verlaagd)
Dus wederom een aanrader.....

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Oostergoo in Grou

Schrijf hieronder je recensie over Oostergoo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.