a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0297 593 777

RichDenHaag

De Strooppot is wat je van een pannekoekenhuis mag verwachten.
We zaten op de eerste etage, onder een soort kap. Veel families met veel kinderen. Ruimtes rond de tafels zijn ruim bemeten, dus je hebt niet zo gauw last van je buren.
Pannekoeken waren lekker. Echt spek, echt meegebakken appels (ik heb het wel eens anders gehad!). Goed gegaard.
De bediening had het druk, en dat was te merken doordat het nodig was om om aandacht te vragen. Maar, men was vriendelijk en in aanleg behulpzaam!

Gegeten op 29 december 2015

pimsmit

Wat te vieren met de kinderen verjaardag of zoals mijn kleinzoon zijn zwemdiploma B, veel
pannenkoeken met veel variatie, plus gastvrije vriendelijke bediening, en voor de
kinderen een speelhoek. Ook deze keer toch maar voor een pannenkoek gekozen.
misschien een volgende keer anders, gedronken een special bier Affligem.

Gegeten op 4 november 2015

antonmaters

Bij aankomst gaat het al direct mis. Mensen die veel later dan ons aankomen worden geholpen en wij zitten daar maar in het hoekje. Als wij vervolgens aangeven dat we graag geholpen willen worden wordt dat niet in dank afgenomen en worden eerst nog wat andere tafels geholpen. Als wij vervolgens drinken bestellen en om de kaart vragen gaat het weer fout. De kaart komt maar niet en op de vraag of we nog een kaart krijgen wordt gereageerd met "die komt eraan". Als ze dan vervolgens eerst nog andere klanten die veel later binnen zijn gekomen eerst de kaart gaan brengen dan kun je nog zo vriendelijk glimlachen maar is je service gewoon slecht.
De pannekoeken werden wel snel uitgeserveerd en waren best lekker.
Een mooie locatie om tijdens een fietstocht even te genieten. Dat wel.

Gegeten op 29 augustus 2015

PSeten

Gezellig met de familie pannenkoeken eten! De Strooppot is ideaal voor kinderen, er is een leuke speeltuin buiten en een speelhoek binnen, er zijn kleurplaten en de bediening is heel kindvriendelijk. Maar de kinder verassings-pannenkoek is geen aanrader. Het is een kale pannenkoek met wat plastic speelgoed erbij (in mijn ogen echt rommel). Het eten is lekker en er is vrij veel keuze. De pannenkoeken zijn precies wat je van een pannenkoek verwacht, heel basaal. Op die basis kan je allerlei gerechten krijgen van suiker en stroop tot en met vlees en satehsaus. Maar reserveer op tijd en houd rekening met drukte, het lijkt wel alsof de hele buurt op dezelfde gedachte is gekomen: even gezellig pannenkoeken eten met de familie!

Gegeten op 23 mei 2015

marga2

Tijdens een fietstocht langs de Amstel aangekomen bij dit restaurant.
Terras is zeer uitnodigend, service punt voor e-bikes, reparatieservice voor de fiets en zelfs een EHBO-kistje aanwezig. Wat een service voor de fietsers.
Een vrolijk en net terras, vriendelijke bediening en een leuke lunch kaart.
1 van ons nam een pannenkoek spek/kaas en was daar zeer tevreden over. De ander nam een Foccasia broodje met oude kaas. Beide gerechten zeer smakelijk en netjes opgediend. Een rustige plek om even bij te komen van een fietstocht.
Toiletruimte zeer netjes en modern. Al met al, een goede plek om te lunchen.

Gegeten op 29 augustus 2014

Proever71785

Zojuist in de Strooppot gegeten: 2 volwassenen en 1 kind. Kaaspannenkoek, spekpannenkoek en een tortilla. t' Was een beetje te commercieel, allemaal. Naar de prijs voor de dranken moest je vragen want er stond niets op de kaart. Slimmigheidje? Pannenkoeken aan de kleine kant en amper genoeg voor een volwassene. Redelijk simpel gebakken. Thuis lekkerder. Tortilla was te bedacht, in vreemd - feuillite-achtig - deeg. Rondom ons werden veel knuffels, vuurwerk en plastic 'cadeautjes' op de tafeltjes geserveerd. Hoorde allemaal bij de diverse kindergerechten. Jaloerse blikken van kinderen die niets kregen. Enfin. Na een softijsje (schepijs was er niet bij) met wat extra troep die ons kind meteen stuk had, konden we gaan : 60 euro incl. 2 euro fooi. Service van de jongedames was o.k.!

Gegeten op 9 mei 2014

Heerlijk_eten

Ivm het kinderfeestje van onze zoon (6jr) zijn wij gestart met een pannenkoekenlunch bij De Strooppot (De Hoef). De grote ronde tafel was perfect voor 7 personen. De kinderen hebben eerst gekleurd voor de kleurwedstrijd, waarna unaniem gekozen werd voor een grote pannenkoek. Niks geen kinderformaat! Ook nu weer waren de pannenkoeken heerlijk. Ze waren zacht, ietwat romig en met een mooie dikte. De jarige job kreeg vuurwerk en een geschenk geserveerd bij zijn pannenkoek onder begeleiding van het verjaardagslied gezongen door de pannenkoekenbakker en de bediening. De kinderen mochten vooraf een kijkje in de keuken nemen en zij weten nu hoe de pannenkoekenbakker de pannenkoeken omhoog gooit (keermoment) vanuit de pan. Natuurlijk vonden zij het prachtig dat de bakker toch wel ietwat nerveus werd van al die aandacht. De kinderen en ook wij als ouder hebben genoten. De Strooppot ziet er goed verzorgd uit en het is schoon.

Gegeten op 2 november 2013

Briljant

Heerlijk op het zonovergoten terras nog maar eens voor de pannenkoek gegaan.Wat een uitgebreid assortiment!!Volgens ons bakken ze ze nu in een pan.heerlijke knapperige randjes.Voor mij de pittige Gloeiende Gerrit ??En voor m,n vrouw de Wandeling over Time Squere (je moet er maar opkomen)Allebei aanraders.Het personeel was uiterst attent wat ons het gevoel gaf van GAST te zijn.
Hier zou ik voor omrijden.ps. Veel gasten met kinderen wat zeker niet storend is want er zijn leuke speeltoestellen !!

Gegeten op 6 oktober 2013

Yvette

De pannenkoeken en de service zijn goed maar gisteren een carpaccio voor 9 euro was onder de maat, klein bordje met andijviesla en zwarte olijven, geen pijnboompitjes, kaasschilfers schaars aanwezig, dressing ook niet bijzonder, jammer, volgende keer maar gewoon een pannenkoek. Ook een pistolet met kruidenboter voor 3 euro is wel erg duur??

Gegeten op 17 augustus 2013

MKrom

Ouderwetse pannenkoeken. Zou dus eigenlijk zonder tussen 'n' moeten: Pannekoeken dus, zoals ze horen te smaken. Ruime keuze uit zowel hartige als zoete exemplaren. Jammer dat er schenkstroop op het terrastafeltje stond. Waar is die kliederige strooppot (juist hier)? Lekkere ijs gerechten toe. Echt Hollands. Mooi terras. Fraaie ligging aan/onder de Kromme Mijdrecht. Vriendelijke bediening. Zichtbaar plezier in dit werk. Leuk voor privé, maar ook heel geschikt voor zakenlunch bij mooi weer lekker in de zon...

Gegeten op 4 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Strooppot in De Hoef

Schrijf hieronder je recensie over De Strooppot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.