De Strooppot

• 8.2

• 7.6

Heerlijk_eten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ivm het kinderfeestje van onze zoon (6jr) zijn wij gestart met een pannenkoekenlunch bij De Strooppot (De Hoef). De grote ronde tafel was perfect voor 7 personen. De kinderen hebben eerst gekleurd voor de kleurwedstrijd, waarna unaniem gekozen werd voor een grote pannenkoek. Niks geen kinderformaat! Ook nu weer waren de pannenkoeken heerlijk. Ze waren zacht, ietwat romig en met een mooie dikte. De jarige job kreeg vuurwerk en een geschenk geserveerd bij zijn pannenkoek onder begeleiding van het verjaardagslied gezongen door de pannenkoekenbakker en de bediening. De kinderen mochten vooraf een kijkje in de keuken nemen en zij weten nu hoe de pannenkoekenbakker de pannenkoeken omhoog gooit (keermoment) vanuit de pan. Natuurlijk vonden zij het prachtig dat de bakker toch wel ietwat nerveus werd van al die aandacht. De kinderen en ook wij als ouder hebben genoten. De Strooppot ziet er goed verzorgd uit en het is schoon.

Gegeten op 2 november 2013

Briljant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk op het zonovergoten terras nog maar eens voor de pannenkoek gegaan.Wat een uitgebreid assortiment!!Volgens ons bakken ze ze nu in een pan.heerlijke knapperige randjes.Voor mij de pittige Gloeiende Gerrit ??En voor m,n vrouw de Wandeling over Time Squere (je moet er maar opkomen)Allebei aanraders.Het personeel was uiterst attent wat ons het gevoel gaf van GAST te zijn.
Hier zou ik voor omrijden.ps. Veel gasten met kinderen wat zeker niet storend is want er zijn leuke speeltoestellen !!

Gegeten op 6 oktober 2013

Yvette
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pannenkoeken en de service zijn goed maar gisteren een carpaccio voor 9 euro was onder de maat, klein bordje met andijviesla en zwarte olijven, geen pijnboompitjes, kaasschilfers schaars aanwezig, dressing ook niet bijzonder, jammer, volgende keer maar gewoon een pannenkoek. Ook een pistolet met kruidenboter voor 3 euro is wel erg duur??

Gegeten op 17 augustus 2013

MKrom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ouderwetse pannenkoeken. Zou dus eigenlijk zonder tussen 'n' moeten: Pannekoeken dus, zoals ze horen te smaken. Ruime keuze uit zowel hartige als zoete exemplaren. Jammer dat er schenkstroop op het terrastafeltje stond. Waar is die kliederige strooppot (juist hier)? Lekkere ijs gerechten toe. Echt Hollands. Mooi terras. Fraaie ligging aan/onder de Kromme Mijdrecht. Vriendelijke bediening. Zichtbaar plezier in dit werk. Leuk voor privé, maar ook heel geschikt voor zakenlunch bij mooi weer lekker in de zon...

Gegeten op 4 juni 2013

pimsmit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima pannenkoeken met veel variatie plus gastvrije vriendelijke bediening, voor de
kinderen een speelhoek, bij elkaar aangenaam. Nog niet de rest van de kaart gebruikt
misschien een volgende keer, de gedronken Zuid-Afrikaanse huiswijn was acceptabel.

Gegeten op 22 januari 2013

coex

• Goed

Prima pannenkoeken restaurant. Goede vlotte bediening. In het weekend kan het erg druk zijn, maar ja, welk pannenkoeken restaurant is dat niet op een mooie zomerdag in het weekend.

missmargie

• Uitstekend

Heerlijke pannekoeken en goede andere gerechten, zeker de saté. Prima bediening. Geen reservering mogelijk, maar even voor achten is er altijd nog plaats.

Yvette

• Uitstekend

Goede pannenkoeken, vriendelijke bediening, gastvrij, in het weekend vroeg komen ivm drukte, zeer kindvriendelijk

Schrijf zelf een recensie over De Strooppot in De Hoef

Schrijf hieronder je recensie over De Strooppot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!