a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 28 41

Comelleke

Ik denk dat we een beetje pech hadden dat er net grote groepen waren... Ondanks dat was het eten zeer goed, we wisten wel niet wat het voor vis of vlees zou zijn op voorhand, net door die groep. Maar het was in orde. Konden voor aperitief en degustief naar de lounge, mooi ingerichte ruimte.

Gegeten op 1 december 2015

rené97

We kregen een viergangendiner voorgeschoteld met om te beginnen een heerlijke amuse, hertenragout. Het voorgerecht patrijspaté was lekker, maar op de presentatie van het bord viel wel een en ander aan te merken. De pompoensoep was niet bijzonder en een kleine portie. Het hoofdgerecht was heerlijk, wild zwijnmedaillons met garnituur. Het dessert eigengemaakte tiramisu viel ook in de smaak. Wisselende beoordeling dus, maar gemiddeld toch een dikke zeven.

Gegeten op 3 december 2015

sjon5

Vrijdag met 12 personen middeös een dealvoucher gegeten bij Hotel restaurant Voncken. Vanaf het eerste ogenblik van binnenkomst tot het vetrek na 4 uut was het een groot genot, de vriendelijke keurige bediening, de aankleding, amuse en alle vier menugangen, het was zoooo lekker. (mag ik het recept van de pompoenkokossoep?).Voor € 25 een luxe kennismaking die naar meer smaakt. Hor durven mensen dan nog negatief te reageren. CHAPEAU mensen, Bedankt namens ons allemaal en tot zien

Gegeten op 20 november 2015

Patricia2774

Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen..een tafel in de prachtige serre, welke reeds in kerstsfeer was aangekleedt.Onder het genot van een aperatief, werd een meer dan lekkere amuse geserveerd.Voldoende keuze uit de kaart, uitermate vriendelijke en attente bediening, niet te stijf. Genoten van het heerlijke eten, mooie passende combinaties en de porties zijn ruim voldoende. De wijze van serveren, met mooi tafel zilver met oog voor detail.
Het wijnarrangement wordt bij geschonken. Wij hebben genoten, echt een avondje uit!

Gegeten op 19 november 2015

secret

Wederom gegeten bij Voncken. Deze keer had ik een groot gezelschap bij me. Vooraf een menu besproken, waar voor de vegetariërs afwijkende gerechten geserveerd werden.
Voortreffelijke bediening. Je wordt verzorgd en geholpen alsof we terug in de tijd zijn. Dus degelijk, deskundig en heerlijk klassiek.
De ambiance is ook klassiek en mooi gedempt licht, warme uitstraling in het binnenste deel van het restaurant. In de serre is meer licht.
Van amuse tot tiramisu was een succes. Met een mooi voorgerecht: Marbré van tarbot met gerookte zalm, forel en garnalen met een paprikacoulis.
Gevolgd door een klein kopje pompoensoep. Zeer speciaal met de hele pompoenzaden. Lekker.
Het hoofdgerecht was vis van de dag of wild zwijn tournedos met pastinaakpuree, rode kool, witlof en broccoli. Bedankt Chef.
De huiswijn hadden we niet eerder gehad hier, maar die is voortreffelijk en betaalbaar. Goede keuze.
Vonken is echt een aanrader voor levensgenieters.

Gegeten op 3 oktober 2015

ericus

De social deal-aanbieding is en grote teleurstelling en totaal noets te maken met de normale bijzondere keuken van Voncken. De keuze hoodsgerecht is enkel tussen vis of everzijn en niet voorkomend op de normale kaart. Voorgerecht geen enkele keuze: klin vogelpootje (geen eendepoot); bijeen 4-gangenkeuze (extra 5 euro) een klein kopje gewone soep en het nagerecht was een stukje tiramissu (eveneens niet van/op de normale kaart).
We waren met een paar man die ofwel de vis kozen of het everzwijn. De smaak was overwegend goed met niet subliem, porties echt aan de kleine kant. Bediening kan leuker en gepaster.
Al met al teleurstellend als je vaker bij Voncken hebt gegeten en dan hetzelfde verwacht op de socialdeal-voucher. Daar staat namelijk voor de aankoop niet bij dat je een speciaal socialdeal-diner krijgt. De aanbieding is gewoon een lokkertje om in slappere tijden de zaak te vullen.

Gegeten op 10 september 2015

HenkSpit

Tijdens een wijnproeverij bij vier van de door wijnhuis Verlinden geserveerde wijnen genoten van bijpassende gerechtjes. Allereerst een stukje gebakken kabeljauw omwikkeld met een plakje ham Goed gebakken en mede door de ham uiterst smeuïg, Vervolgens de gebakken fazant , super gaar en overheerlijk met een saus van het bakvet en de aanbaksels. Zeer sappig en het vlees zonder enig probleem van het bot te verwijderen. Dan een een klein kaasplankje en als laatste een stoofpeertje met een stukje kaas. Eenieder was enthousiast over de wijnen en bijpassende gerechten. Grote klasse

Gegeten op 13 oktober 2014

ErikHeemskerk

Hier een driegangenmenu gegeten. Het eten was zeer smaakvol, maar redelijk standaard en de porties waren aan de kleine kant. De bediening was adequaat, maar enigszins ongemakkelijk. De eetruimte was netjes en goed verlicht. Al met al was het wel oké, maar voor de prijs die er voor wordt gerekend, zou ik óf een spectaculaire maaltijd verwachten, of méér voedsel.

Gegeten op 8 september 2014

HenkSpit

Vanwege de Frans georiënteerde keuken is dit een van onze lievelings restaurants in het Zuiden.Meestal zondig ik daar. Want gebakken eendenlever vooraf en krokant gebakken zwezerik als hoofdgerecht hakt er natuurlijk wel in. Echter de manier waarop het geheel wordt bereid en de royale porties trekken mij vaak over de streep.Genieten derhalve.

Gegeten op 3 april 2014

secret

Hotel Voncken heeft een klassiek restaurant. Zo moet het vroeger overal geweest zijn. Keurig linnen op tafel, prachtig gedekt, schaaltjes met papieren onderleggers en boter in een zilveren vlootje. De bediening is correct en attent en je wordt aangesproken of je te gast bent. Zo hoort het en niet anders. De kok kookt klassiek Frans met veel aandacht voor sauzen. Pas op voor de calorieën, maar voor een keer kan dat gerust. We hadden een vier gangen menu met amuses om te beginnen, zeer lekker was de artisjokhart gemarineerd met knoflook. Verder scampi vooraf met veel saus en de vegetariër een mooie salade. Daarna een aspergesoep zoals moeder hem vroeger maakte. Hoofdgerecht gevuld parelhoen op een bedje van puree. Voor de vegetariër Limburgse asperges met truffelsaus en erwtjes met zeekraal. Het dessert een ouderwets smakend appelbeignet met ijs. Heerlijke friandises bij de espresso. Wij kunnen er weer tegen. De wijnkaart bood een redelijke keuze voor een zacht prijsje, maar er stonden ook aardig wat prijzige flessen op. Wij zijn fan van Voncken.

Gegeten op 1 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Hotel Voncken in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Voncken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.