Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hotel Voncken

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 28 41

HenkSpit

Tijdens een wijnproeverij bij vier van de door wijnhuis Verlinden geserveerde wijnen genoten van bijpassende gerechtjes. Allereerst een stukje gebakken kabeljauw omwikkeld met een plakje ham Goed gebakken en mede door de ham uiterst smeuïg, Vervolgens de gebakken fazant , super gaar en overheerlijk met een saus van het bakvet en de aanbaksels. Zeer sappig en het vlees zonder enig probleem van het bot te verwijderen. Dan een een klein kaasplankje en als laatste een stoofpeertje met een stukje kaas. Eenieder was enthousiast over de wijnen en bijpassende gerechten. Grote klasse

Gegeten op 13 oktober 2014

ErikHeemskerk

Hier een driegangenmenu gegeten. Het eten was zeer smaakvol, maar redelijk standaard en de porties waren aan de kleine kant. De bediening was adequaat, maar enigszins ongemakkelijk. De eetruimte was netjes en goed verlicht. Al met al was het wel oké, maar voor de prijs die er voor wordt gerekend, zou ik óf een spectaculaire maaltijd verwachten, of méér voedsel.

Gegeten op 8 september 2014

HenkSpit

Vanwege de Frans georiënteerde keuken is dit een van onze lievelings restaurants in het Zuiden.Meestal zondig ik daar. Want gebakken eendenlever vooraf en krokant gebakken zwezerik als hoofdgerecht hakt er natuurlijk wel in. Echter de manier waarop het geheel wordt bereid en de royale porties trekken mij vaak over de streep.Genieten derhalve.

Gegeten op 3 april 2014

secret

Hotel Voncken heeft een klassiek restaurant. Zo moet het vroeger overal geweest zijn. Keurig linnen op tafel, prachtig gedekt, schaaltjes met papieren onderleggers en boter in een zilveren vlootje. De bediening is correct en attent en je wordt aangesproken of je te gast bent. Zo hoort het en niet anders. De kok kookt klassiek Frans met veel aandacht voor sauzen. Pas op voor de calorieën, maar voor een keer kan dat gerust. We hadden een vier gangen menu met amuses om te beginnen, zeer lekker was de artisjokhart gemarineerd met knoflook. Verder scampi vooraf met veel saus en de vegetariër een mooie salade. Daarna een aspergesoep zoals moeder hem vroeger maakte. Hoofdgerecht gevuld parelhoen op een bedje van puree. Voor de vegetariër Limburgse asperges met truffelsaus en erwtjes met zeekraal. Het dessert een ouderwets smakend appelbeignet met ijs. Heerlijke friandises bij de espresso. Wij kunnen er weer tegen. De wijnkaart bood een redelijke keuze voor een zacht prijsje, maar er stonden ook aardig wat prijzige flessen op. Wij zijn fan van Voncken.

Gegeten op 1 april 2014

Loesje77

Onlangs bij restaurant Voncken gegeten en genoten van een verrassingsmenu. We zijn werkelijk in de watten gelegd! Allereest genoten van een aantal heerlijke amuses met een aperitief. Vervolgens werd ons een prima viergangenmenu gepresenteerd waaronder heerlijke kreeft. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader.

Gegeten op 14 juli 2013

marcopas

We hebben hier heerlijk gegeten, genoten van een 4 gangen menu. De asperges met lam waren voortreffelijk! Bediening was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het decor is klassiek wat in de sfeer van het hele hotel zeker goed past. We gaan zeer zeker weer eens terug! De overnachting in het hotel was eveneens top!

Gegeten op 29 mei 2013

Sannie020

Heerlijk genoten van een driegangen wild diner. Wij hadden tevens een hotelovernachting geboekt. Bediening was zeer hulpvaardig. Op onze avond was het erg rustig in het restaurant, dus daar was ook alle tijd voor. Het was een fijne ervaring. Hotel Voncken is een aanrader.

Gegeten op 6 december 2012

Martine1978

• Uitstekend

Top gegeten, begon met waanzinnig lekkere kreeft, mooi stukje tarbot en daarna heerlijk lam met asperges en bearnaisesaus. Witte wijn onder andere Salentein ( GE-WEL-DIG). Bediening was top en vlot met leuke nieuwe bedrijfskleding. Menu was klassiek maar helemaa af zonder liflafjes. Zaak zat goed vol wat genoeg zegt. Kan merken dat het een fam. bedrijf is waar de gast echt centraal staat en waar je qua prijzen niet in de mailing genomen wordt!

Proever81948

• Uitstekend

Classic restaurant, zeer goede prijs/kwaliteit
verhouding. wij hadden een 4-gangen herfstmenu van de chef: met kreeft vooraf, kabeljauw als tussengerecht en patrijs op Elzasserwijze als hoofdgerecht en dessert.
De avond was in een woord geweldig, vriendelijke bediening en een sfeervolle ambiance.
een echte aanrader.

Proever3327

• Goed

• Goed

Lunch genuttigd. We zaten alleen in de grote ruimte, maar dat maakt niets. Statige, wat stugge bediening, wordt halverwege afgelost maar dat merken we alleen door zijn afwezigheid. Goede sladae met kreeft, lekkere tongfilet (iets te droog) en op verzoek kaas na. Goede porties, betaalbare kwaliteit, geen grote verrassingen.

Schrijf zelf een recensie over Hotel Voncken in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Voncken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.