Hotel Voncken

• 8.4

• 7.6

HenkSpit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanwege de Frans georiënteerde keuken is dit een van onze lievelings restaurants in het Zuiden.Meestal zondig ik daar. Want gebakken eendenlever vooraf en krokant gebakken zwezerik als hoofdgerecht hakt er natuurlijk wel in. Echter de manier waarop het geheel wordt bereid en de royale porties trekken mij vaak over de streep.Genieten derhalve.

Gegeten op 3 april 2014

secret
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hotel Voncken heeft een klassiek restaurant. Zo moet het vroeger overal geweest zijn. Keurig linnen op tafel, prachtig gedekt, schaaltjes met papieren onderleggers en boter in een zilveren vlootje. De bediening is correct en attent en je wordt aangesproken of je te gast bent. Zo hoort het en niet anders. De kok kookt klassiek Frans met veel aandacht voor sauzen. Pas op voor de calorieën, maar voor een keer kan dat gerust. We hadden een vier gangen menu met amuses om te beginnen, zeer lekker was de artisjokhart gemarineerd met knoflook. Verder scampi vooraf met veel saus en de vegetariër een mooie salade. Daarna een aspergesoep zoals moeder hem vroeger maakte. Hoofdgerecht gevuld parelhoen op een bedje van puree. Voor de vegetariër Limburgse asperges met truffelsaus en erwtjes met zeekraal. Het dessert een ouderwets smakend appelbeignet met ijs. Heerlijke friandises bij de espresso. Wij kunnen er weer tegen. De wijnkaart bood een redelijke keuze voor een zacht prijsje, maar er stonden ook aardig wat prijzige flessen op. Wij zijn fan van Voncken.

Gegeten op 1 april 2014

Loesje77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs bij restaurant Voncken gegeten en genoten van een verrassingsmenu. We zijn werkelijk in de watten gelegd! Allereest genoten van een aantal heerlijke amuses met een aperitief. Vervolgens werd ons een prima viergangenmenu gepresenteerd waaronder heerlijke kreeft. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader.

Gegeten op 14 juli 2013

marcopas
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier heerlijk gegeten, genoten van een 4 gangen menu. De asperges met lam waren voortreffelijk! Bediening was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het decor is klassiek wat in de sfeer van het hele hotel zeker goed past. We gaan zeer zeker weer eens terug! De overnachting in het hotel was eveneens top!

Gegeten op 29 mei 2013

Sannie020
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk genoten van een driegangen wild diner. Wij hadden tevens een hotelovernachting geboekt. Bediening was zeer hulpvaardig. Op onze avond was het erg rustig in het restaurant, dus daar was ook alle tijd voor. Het was een fijne ervaring. Hotel Voncken is een aanrader.

Gegeten op 6 december 2012

Martine1978

• Uitstekend

Top gegeten, begon met waanzinnig lekkere kreeft, mooi stukje tarbot en daarna heerlijk lam met asperges en bearnaisesaus. Witte wijn onder andere Salentein ( GE-WEL-DIG). Bediening was top en vlot met leuke nieuwe bedrijfskleding. Menu was klassiek maar helemaa af zonder liflafjes. Zaak zat goed vol wat genoeg zegt. Kan merken dat het een fam. bedrijf is waar de gast echt centraal staat en waar je qua prijzen niet in de mailing genomen wordt!

Proever81948

• Uitstekend

Classic restaurant, zeer goede prijs/kwaliteit
verhouding. wij hadden een 4-gangen herfstmenu van de chef: met kreeft vooraf, kabeljauw als tussengerecht en patrijs op Elzasserwijze als hoofdgerecht en dessert.
De avond was in een woord geweldig, vriendelijke bediening en een sfeervolle ambiance.
een echte aanrader.

Proever3327

• Goed

Lunch genuttigd. We zaten alleen in de grote ruimte, maar dat maakt niets. Statige, wat stugge bediening, wordt halverwege afgelost maar dat merken we alleen door zijn afwezigheid. Goede sladae met kreeft, lekkere tongfilet (iets te droog) en op verzoek kaas na. Goede porties, betaalbare kwaliteit, geen grote verrassingen.

Schrijf zelf een recensie over Hotel Voncken in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Voncken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!