Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

New Dutch

1. Hollands

New Dutch

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 024 388 96 61

Second

Ik kom er al een tijdje zeer regelmatig en vind het een prima lunchroom voor als je even wat lekkers wilt eten in het centrum. Je kan er ook gewoon heerlijk zitten met een cappuccino en boekje aan de leestafel :)
De sfeer is heel relaxed en de bediening is goed.

Het team serveert smaakvolle gerechten, nét even iets anders dan je gewend bent. De broodjes zijn ook goed belegd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding: een uitgebreide sandwich met kip voor nog geen €5 is prima.
Lust je een ingrediënt niet? Geef het vriendelijk aan en ze vervangen het graag door iets dat je wel lust. Kijk! Dat is de service waardoor ik terugkom.

De kaart mag wel wat vaker wisselen.

Gegeten op 4 oktober 2014

eierdopje

Modern restaurant op een mooie plek in Nijmegen. De kaart ziet er goed uit. Het eten is echter ondermaats en de bediening ronduit onbeschoft. Het eten laat verschrikkelijk lang op zich wachten, is lauw en qua smaak beneden peil. De bediening eerst onvriendelijk en ongeïnteresseerd, en wanneer je na 45 minuten op je eten wachten, vraagt waarom het zo lang duurde, dan krijg je een onvriendelijke grote mond. Wanneer je daarop aangeeft dat je daar niet van gediend bent, loopt de serveerster weg met de mededeling: 'Ik serveer jullie niet neer'.
In het verleden vaak en lekker geluncht, maar daar is duidelijk verandering in gekomen. Wij komen hier zeker niet terug en zullen het anderen afraden.

Gegeten op 26 juli 2014

Vlegel

Heerlijk geluncht, wat duurder dan andere tentjes, maar de hoeveelheden en smaak zijn er ook naar. Ruime keus aan vegetarische broodjes en salades. De service is snel en vriendelijk. Moderne, strakke inrichting. Leuk!

Gegeten op 28 december 2013

nijmegen_74

Een lunchzaak waar wij als we even in het centrum geregeld gaan zitten voor een bak koffie, en een lekkere vissoep (van vers getrokken visbouillon) en een heerlijk luxe broodje of maaltijd salade.

Is soms wat druk maar loont de moeite even te wachten op een plaatsje!

Gegeten op 16 november 2013

Mrood

Wat een aangename verrassing is dit restaurant! Geweldige, attente service en ongelofelijk smakelijk eten. De kipsalade is een absolute aanrader! De bediening denkt met je mee (de eigenaar stelt zelf voor om een soep te delen omdat het anders wel wat veel wordt met een salade erbij). Mooie presentatie en scharrelvlees staat specifiek op de kaart vermeld.
Hulde!!

Gegeten op 28 november 2013

HenkLeusden

New Dutch is de plek om in Nijmegen een uitstekende lunch te eten. Veel keus uit verse sappen, koffie en thee. Warme en koude lunchgerechten. Het verse brood is royaal belegd met biologische en vegetarische producten. Smakelijke salades en soepen. Prettige bediening en relaxte sfeer, in het moderne centrum van Nijmegen.

Gegeten op 12 augustus 2013

crock

• Goed

Lekkere lunch of eenvoudig diner; alles is goed. Ook met kinderen. Aanrader!

RienkvanDijk

• Goed

Lekker gelunched hier afgelopen week. Niet te duur en alles was snel klaar en vooral erg lekker.

kruit

• Uitstekend

Een uitstekende plek om tijdens of na het winkelen te lunchen of een vroeg diner te nuttigen. Verrassende gerechten met goede ingrediënten. De gerechten staan snel op tafel en de bediening is goed.
We hebben er afgelopen week 2x gegeten. Mijn vriendin was onder de indruk van de soepen en de tonijnsalade. Nu niet eens met tonijn uit een blikje maar met een stuk gegrilde tonijn. De tonijn was nog mooi rood van binnen. Ik was zeer tevreden over de specialiteit van de dag (Sis-kebab van kip, ossehaas en lamsgehakt) met friet en een heerlijke bonensalade. De tweede keer heb ik de gewokte ossehaaspuntjes gegeten. Ook dit gerecht was zeer goed bereid en had veel smaak. Er wordt gelukkig gewerkt met verse ingrediënten en dit proef je ook.

Proever78067

• Uitstekend

Trendy lunchroom, goede kaart, leuke tent, gemeleerd publiek en goed personeel. Ontzettend lekker eten wat we snel geserveerd kregen. Enige minpunt: de eigenaar (?) was erg aanwezig, en niet op een positieve manier. Gezien de hoeveelheid personeel had die wat ons betreft beter thuis kunnen blijven.

Schrijf zelf een recensie over New Dutch in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over New Dutch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.