New Dutch

• 8.1

• 7.8

Vlegel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht, wat duurder dan andere tentjes, maar de hoeveelheden en smaak zijn er ook naar. Ruime keus aan vegetarische broodjes en salades. De service is snel en vriendelijk. Moderne, strakke inrichting. Leuk!

Gegeten op 28 december 2013

nijmegen_74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een lunchzaak waar wij als we even in het centrum geregeld gaan zitten voor een bak koffie, en een lekkere vissoep (van vers getrokken visbouillon) en een heerlijk luxe broodje of maaltijd salade.

Is soms wat druk maar loont de moeite even te wachten op een plaatsje!

Gegeten op 16 november 2013

Mrood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een aangename verrassing is dit restaurant! Geweldige, attente service en ongelofelijk smakelijk eten. De kipsalade is een absolute aanrader! De bediening denkt met je mee (de eigenaar stelt zelf voor om een soep te delen omdat het anders wel wat veel wordt met een salade erbij). Mooie presentatie en scharrelvlees staat specifiek op de kaart vermeld.
Hulde!!

Gegeten op 28 november 2013

HenkLeusden
  • Recensies in de laatste twee jaar

New Dutch is de plek om in Nijmegen een uitstekende lunch te eten. Veel keus uit verse sappen, koffie en thee. Warme en koude lunchgerechten. Het verse brood is royaal belegd met biologische en vegetarische producten. Smakelijke salades en soepen. Prettige bediening en relaxte sfeer, in het moderne centrum van Nijmegen.

Gegeten op 12 augustus 2013

crock

• Goed

Lekkere lunch of eenvoudig diner; alles is goed. Ook met kinderen. Aanrader!

RienkvanDijk

• Goed

Lekker gelunched hier afgelopen week. Niet te duur en alles was snel klaar en vooral erg lekker.

kruit

• Uitstekend

Een uitstekende plek om tijdens of na het winkelen te lunchen of een vroeg diner te nuttigen. Verrassende gerechten met goede ingrediënten. De gerechten staan snel op tafel en de bediening is goed.
We hebben er afgelopen week 2x gegeten. Mijn vriendin was onder de indruk van de soepen en de tonijnsalade. Nu niet eens met tonijn uit een blikje maar met een stuk gegrilde tonijn. De tonijn was nog mooi rood van binnen. Ik was zeer tevreden over de specialiteit van de dag (Sis-kebab van kip, ossehaas en lamsgehakt) met friet en een heerlijke bonensalade. De tweede keer heb ik de gewokte ossehaaspuntjes gegeten. Ook dit gerecht was zeer goed bereid en had veel smaak. Er wordt gelukkig gewerkt met verse ingrediënten en dit proef je ook.

Proever78067

• Uitstekend

Trendy lunchroom, goede kaart, leuke tent, gemeleerd publiek en goed personeel. Ontzettend lekker eten wat we snel geserveerd kregen. Enige minpunt: de eigenaar (?) was erg aanwezig, en niet op een positieve manier. Gezien de hoeveelheid personeel had die wat ons betreft beter thuis kunnen blijven.

Proever61455

• Slecht

Een bedrijf waar NIEMAND iets snapt van klantvriendelijkheid of service.
Men doet maar wat als een stelletje kippen zonder kop.
Vandaag 45 minuten gewacht op twee simpele broodjes. Bij de vraag om dan de drank van het huis te krijgen ter compensatie werd door de eigenaar dit afgewimpeld met "er gaat wel eens wat mis" en "het meisje is net nieuw hier", dit terwijl hijzelf degene was die de bestelling kwam opnemen. Lekker professioneel, je medewerkers voor schut zetten op een vol terras. De rekening was €16, de drankjes €6, had hij die €6 ter compensatie ons gegund als service voor het lange wachten, had hij wellicht nog klanten behouden, nu is New Dutch ze kwijt, net als hun naam! Wij gaan hier nooit meer komen en zullen ook iedereen dit afraden te doen. Het eten is niet bijzonder en de sfeer laat te wensen over. Maar bovenal de kinderachtige onprofessionele klantonvriendelijke houding tegenover klanten doet ons niets anders concluderen dan dat deze mensen maar een ander vak moeten kiezen, want dit vak snappen ze niet!
Slimme PR, new Dutch, helaas komt er geen volgende keer!

ingrita

• Goed

Zeer goede lunchgerechten, al zijn de prijzen wat aan de hoge kant. We zijn hier al vaak geweest en elke keer is het eten van uitstekende kwaliteit.
Ik vind met name de leestafel een leuke plek om wat te zitten.
De bediening is ok, niet bijzonder.

Schrijf zelf een recensie over New Dutch in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over New Dutch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!