Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kohinoor of India

1. Indiaas

Kohinoor of India

1. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 026 351 45 13

pkbinda

Helaas geen constante kwaliteit. De smaak en versheid van de gerechten/producten varieert van 5.0 tot richting de 7.5 op goede dagen.

Voorgerechten waren goed, lekker soepje en prima Samosa; ruim voldoende. De smaak van de Madras was absoluut goed te noemen, al waren de King Prawns 'over cooked'. De Tikka Massala saus had veel weg van een kant en klaar potje uit de supermarkt, niet heel bijzonder dus.

Service en vriendelijkheid net aan voldoende.

Gegeten op 15 juni 2014

Knoopc01

Vriendelijke bediening, beleefd en zeer attent. De verrassing van de chef is een aanrader!! Verder ook aan te bevelen is de curry balti, pittig maar niet te...
Enig nadeel...je krijgt heel veel eten, je krijgt t niet op :-)

Gegeten op 30 mei 2014

Ghie

Gegeten met 3 man, bediening was vriendelijk en precies voldoende aanwezig (beschikbaar wanneer nodig en niet irritant vaak of er nog iets is / of alles naar wens is). Bediening zelfs met humor. Het eten was goed, hoogstens niet heel goed of bijzonder. Maar, gegeven de prijs/kwaliteit verhouding geef ik toch een 8 (ik twijfelde tussen 7 en 8). Voor iets meer dan €30 incl. toetje, bieren en wijntje. Prima voor mekaar. Alle drie de gerechten geproefd, zelfs had ik Lamb tikka. En die was gewoon goed. Sfeer / aankleding / decor niets bijzonder maar ook niets mis mee.

Gegeten op 14 mei 2014

HHans

Ik heb bij Kohinoor een fijne curry van zalm gegeten, de zalm had iets zachter gemogen maar de curry was heerlijk, ook de vegetarische samosa vooraf was goed. Wat mij erg tegen viel was de bediening, ik heb mij eigenlijk niet zo welkom gevoeld. Het opnemen van het nagerecht duurde veel te lang en men kwam amper langs om te informeren. Ik had niet de indruk dat het aan de drukte lag. Er was nog plaats genoeg in het restaurant.

Gegeten op 8 maart 2014

wilmasiccama

Allebei voor het lamsvlees gegaan, dat erg mals was.
Mijn tafelgenoot koos voor een pittiger versie, ikzelf voor een mildere met spinazie. Beide gerechten waren lekker en smaakten echt anders. Ze konden zowel met rijst en/of naanbrood worden gegeten en stonden vlot op tafel. Vriendelijke bediening.
Doordeweek een lekkere Indiase hap gegeten en fijn dat ´t ook op een maandag kon.

Gegeten op 4 november 2013

JannetjeJ

Leuk ingericht restaurant. Wij waren er op een niet zo drukke avond. Hadden de menuprijs van 13 euro op Iens gezien, helaas klopte deze niet bepaald. Een hoofdgerecht kost minimaal 16,50 en een menu minimaal 25,50. Ik had een vegetarisch gerecht, mijn man een vleesgerecht waar geen bijlagen als groente bij zaten. Hem werd daarom gevraagd of hij er nog groente bij wilde, achteraf bleek dat voor een beetje spinazie 7 euro betaald moest worden. Eten smaakte oké, maar rekening was wel hoger dan wij daarvoor hadden verwacht.

Gegeten op 11 september 2013

SwedishChef

Donderdagavond is koopavond in Arnhem en dan heeft dit restaurant een buffet. In aanvang waren we wat eigenwijs en wilden we a la carte bestellen maar de vriendelijke en attente bediening wist ons op charmante manier over te halen om toch voor het buffet te gaan. Het werd een relaxte en gezellige avond. Het eten is prima voor de prijs en het buffet maakt het mogelijk verschillende gerechten te proberen. De prettige bediening en het passende interieur maken de avond compleet. Hier gaan we terugkomen.

Gegeten op 11 juli 2013

ljenmf

Voor het eerst Indiaas gegeten in een restaurant, vond het smakelijk, verrast door de smaken. We hadden tandoori kip, een murgh karai, mushroom bhaji en een groente bhaji besteld. Alleen was de bediening een beetje onduidelijk. Ik wilde graag als bijgerecht een verse salade bestellen, toen vertelde de bediening dat we die standaard bij het hoofdgerecht krijgen, maar echter nooit gehad. Had er uiteindelijk ook niet meer naar gevraagd.

Gegeten op 8 juni 2013

micha5

Met vrienden gisteren wezen eten. Het was net of we weer in India waren. Aardige bediening, super lekker eten en gezellige muziek. We hadden drie hoofdgerechten en twee bijgerechten, vlees was super mals en smaken waren goed in balans. Als je voor pittig wil, dien je voor de twee pepers te gaan, dit wordt op de kaart aangegeven. De chai tea is zeker net zo lekker als in India. Namaste

kristofderidder

Heerlijk vegetarisch gegeten vandaag, no-nonsense, erg smaakvol en voedzaam. precies wat je van een Indiaas restaurant verwacht. Bediening vriendelijk, en alles netjes.

Gegeten op 7 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Kohinoor of India in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Kohinoor of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.