Kohinoor of India

• 7.4

• 7.6

HHans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb bij Kohinoor een fijne curry van zalm gegeten, de zalm had iets zachter gemogen maar de curry was heerlijk, ook de vegetarische samosa vooraf was goed. Wat mij erg tegen viel was de bediening, ik heb mij eigenlijk niet zo welkom gevoeld. Het opnemen van het nagerecht duurde veel te lang en men kwam amper langs om te informeren. Ik had niet de indruk dat het aan de drukte lag. Er was nog plaats genoeg in het restaurant.

Gegeten op 8 maart 2014

wilmasiccama
  • Recensies in de laatste twee jaar

Allebei voor het lamsvlees gegaan, dat erg mals was.
Mijn tafelgenoot koos voor een pittiger versie, ikzelf voor een mildere met spinazie. Beide gerechten waren lekker en smaakten echt anders. Ze konden zowel met rijst en/of naanbrood worden gegeten en stonden vlot op tafel. Vriendelijke bediening.
Doordeweek een lekkere Indiase hap gegeten en fijn dat ´t ook op een maandag kon.

Gegeten op 4 november 2013

JannetjeJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk ingericht restaurant. Wij waren er op een niet zo drukke avond. Hadden de menuprijs van 13 euro op Iens gezien, helaas klopte deze niet bepaald. Een hoofdgerecht kost minimaal 16,50 en een menu minimaal 25,50. Ik had een vegetarisch gerecht, mijn man een vleesgerecht waar geen bijlagen als groente bij zaten. Hem werd daarom gevraagd of hij er nog groente bij wilde, achteraf bleek dat voor een beetje spinazie 7 euro betaald moest worden. Eten smaakte oké, maar rekening was wel hoger dan wij daarvoor hadden verwacht.

Gegeten op 11 september 2013

SwedishChef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdagavond is koopavond in Arnhem en dan heeft dit restaurant een buffet. In aanvang waren we wat eigenwijs en wilden we a la carte bestellen maar de vriendelijke en attente bediening wist ons op charmante manier over te halen om toch voor het buffet te gaan. Het werd een relaxte en gezellige avond. Het eten is prima voor de prijs en het buffet maakt het mogelijk verschillende gerechten te proberen. De prettige bediening en het passende interieur maken de avond compleet. Hier gaan we terugkomen.

Gegeten op 11 juli 2013

ljenmf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst Indiaas gegeten in een restaurant, vond het smakelijk, verrast door de smaken. We hadden tandoori kip, een murgh karai, mushroom bhaji en een groente bhaji besteld. Alleen was de bediening een beetje onduidelijk. Ik wilde graag als bijgerecht een verse salade bestellen, toen vertelde de bediening dat we die standaard bij het hoofdgerecht krijgen, maar echter nooit gehad. Had er uiteindelijk ook niet meer naar gevraagd.

Gegeten op 8 juni 2013

micha5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vrienden gisteren wezen eten. Het was net of we weer in India waren. Aardige bediening, super lekker eten en gezellige muziek. We hadden drie hoofdgerechten en twee bijgerechten, vlees was super mals en smaken waren goed in balans. Als je voor pittig wil, dien je voor de twee pepers te gaan, dit wordt op de kaart aangegeven. De chai tea is zeker net zo lekker als in India. Namaste

kristofderidder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk vegetarisch gegeten vandaag, no-nonsense, erg smaakvol en voedzaam. precies wat je van een Indiaas restaurant verwacht. Bediening vriendelijk, en alles netjes.

Gegeten op 7 januari 2013

cve1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond met mijn vriendin om onze vakantie in te luiden, bij dit restaurant geweest. We zijn beiden gek van Indiaas eten, en ondanks dat we zelf in Arnhem wonen, waren we uitgerekend hier nog niet geweest, terwijl het al wel een tijdje op ons lijstje stond :-)

We hebben eigenlijk niets dan lof voor onze ervaring bij Kohinoor of India. We hadden niet gereserveerd maar konden toch vrij snel direct: we werden even aan de bar gezet en kregen wat te snacken voor tijdens het wachten. Het tafeltje werd ondertussen opgeruimd en schoongemaakt.

Vanaf het begin tot het eind is zowel de service als de kwaliteit van het eten prima geweest. Twee leuke en vlotte gastheren maken zo'n avond compleet. Vooraf hadden we een Indiaas kaasje met wat sla en wat knoflook Naan brood; alles smaakte erg vers en goed. Onze hoofdgerechten waren een lams- en kipgerecht. Ook beiden erg lekker. Hoewel we erg vol waren, waren we toch gezwicht voor een ijs-dessert en ook deze waren beiden uitstekend.

De rekening voor 3 gangen is normaal aan de prijs. We komen zéker terug!

Gegeten op 21 december 2012

SandraB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was prima. Meestal bestel ik kipgerechten, dus ik realiseerde me pas halverwege dat ik geen lam zat te eten zoals ik dit keer had besteld, maar kip. Het gerecht was desondanks wel heerlijk. Verder hadden we naan en raita besteld, we moesten de bediening hieraan herinneren toen het hoofdgerecht was opgediend. Jammer genoeg was de papaya die ik na had, heel erg warm. Fruit moet m.i. liefst wat koeler zijn. Al met al is het eten wel goed en bediening vriendelijk, maar hebben ze wel een aantal steekjes laten vallen.

Gegeten op 24 november 2012

Boui
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten kent dit restaurant. Ik heb hier gekozen voor een gerecht waarbij ik kip keeg met champignons in een medium gekruid sausje. Leuke bediening, je wordt er vriendelijk geholpen.

Schrijf zelf een recensie over Kohinoor of India in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Kohinoor of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!