a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 351 45 13

Indiase kwaliteit

Kom binnen in Kohinoor of India en laat je verrassen met de aller lekkerste specialiteiten. Het sfeervolle restaurant is uitermate geschikt om een avondje te genieten. De gerechten worden bereide volgens traditionele recepten met de beste kruiden. Met de fijne service en gastvrijheid wordt het gegarandeerd een mooie avond!

PenC

Een jaar of wat geleden aten wij hier regelmatig. Héérlijk was het toen. Echt Indiaas met heerlijke kruidencombinaties.
Vorig jaar zomer, na een lange periode van niet wezen eten, gingen wij weer bij de Kohinoor eten. Wat een teleurstelling was dat. De karai currie leek meer op een kant en klaar sausje dan op vers bereid eten en ook de andere gerechten hadden zeker niet meer de Indiase smaak van vroeger.
We hebben dit gemeld. Er was een vaag verhaal over een andere kok etc.

Gisteren hebben we weer gegeten bij de Kohinoor. We hadden onze twijfels na de slechte ervaring van vorig jaar.
We waren aangenaam verrast dat het eten nu weer veel beter was. De karai currie smaakte nu niet meer naar kant en klaar eten, maar weer naar vers bereide currie. Ook de andere gerechten smaakte beter.
Het haalt het nog niet helemaal bij het niveau van vroeger, die typische volle Indiase smaak, maar het is zeker weer goed eten bij de Kohinoor.
Het enige teleurstellende was het Kulfi ijs, dat normaal heel apart smaakt naar kardemon en pistache. Dat had nu meer een rozenwatersmaak en de kardemon proef je niet meer.

Uiteraard heb ik mijn ervaring gemeld bij de nieuwe eigenaar, die ons vertelde over wisseling van de kok. Het Kulfi ijs was inderdaad veranderd ivm ijskristalvorming dat ontstond bij de oude receptuur. Is wat voor te zeggen, maar de oude smaak was toch veel beter.

Verder was de bediening prima. De wachttijd op het eten kan iets korter. Maar al met al hebben we nu weer lekker gegeten in een gezellige omgeving met goede bediening.

Gegeten op 9 maart 2016

Henk4567

Wij zijn hier wezen eten met 3 personen. We hadden de verrassing van de kok besteld. Het voorafje was lekker! Hierna moesten we lang wachten en uiteindelijk besloten we de bediening maar erop te attenderen dat we klaar waren. Toen duurde het weer lang voordat het hoofdgerecht kwam. We waren verbaast, wat we kregen, te weinig, niet echt warm niet divers en ook niet lekker vonden we alle 3. Verder was het ook laf van smaak, absoluut niet pittig te noemen, men vroeg ons vooraf niet of we het pittig wouden trouwens, jammer! De conclusie: Veel te duur (30€ pp. exclusief de drankjes), wij komen zeker niet terug!

Gegeten op 31 januari 2016

MSBRINK

Vanavond (1 januari) gegeten bij de Kohinoor. Wij hadden gereserveerd, maar het bedienend personeel had geen idee waar wij konden zitten. Vervolgens werden wij neergezet bij een tafel waar geen 'gereserveerd' bordje op stond. Na 10 minuten wachten werd eindelijk een aperitief opgenomen. Vervolgens moesten we wederom 20 minuten wachten voordat de kaart werd gebracht, waar we nog zelf om moesten vragen ook. Na het bestellen van het voorgerecht kregen we na een halfuur een ietswat karig voorgerecht. (Sheek Kabab) Deze was lekker gekruid en kwam met wat salade en een zoetzuur sausje. Bij het tweede drankje kregen we geen nieuw glas, waardoor de tonic-drinker het moest doen met zijn uitgeperste citroentje. Het hoofdgerecht was wel heerlijk. Deze (de Jhinga Tandoori) was uitgebreid en had heerlijk gekruidde garnalen. De groentecurry en de rijst waren een goede aanvulling voor dit gerecht. Aan het eind van de avond was de conclusie dat de service ronduit een schande was. Er werd nauwelijks aandacht aan ons besteed en er werd bij mensen achter ons 30 minuten naar een leeg bord gekeken. De service was ronduit schandalig. Door het lekkere eten komt het gemiddelde toch net op een 6.

FoodyKid

Gisteravond hier uit eten geweest met de actiecoupon van Xenos: 2e diner gratis.

Het restaurant is erg gezellig ingericht (en de wijnglazen zijn mooi!:))

De bediening was erg leuk en vrolijk. We hadden gekozen voor een verassingsmenu van de chef. Alle gangen waar echt mega lekker. Bij het voorgerecht kregen we 3 hapjes. Bij het hoofdgerecht werden er (incl. rijst, naan en salade) maar liefst 11 gerechten op onze tafel gezet. Er werd vriendelijk uitgelegd wat we kregen. Het was zeer gevarieerd, maar tegelijk paste het erg goed bij elkaar.
Tussendoor werd er (zonder druk) goed opgelet of alle klanten tevreden waren of nog behoefte aan iets hadden.

Echt een aanrader!

Gegeten op 16 november 2015

pkbinda

De kwaliteit van het eten schommelt rond een voldoende. De soep was waterig, wel lekker pittig, maar was meer een bouillon dan een 'rijk' gevulde soep. Het hoofdgerecht (grote garnalen) was overgaar. De vega bijgerechten waren goed van smaak, bereid met veel knoflook en, ik schat in, voor de gemiddelde Nederlander iets te heet. De hoeveelheden van de gerechten zijn ruim. Je moet van goede huizen komen, wil je alles op krijgen.

De bediening is vriendelijk, maar een onervaren.

Gegeten op 25 oktober 2015

Sjaantjederuiter

Als eerste een erg leuke inrichting en het eten was gewoon lekker maar ook niet heel super. We aten er in juli en het was erg warm maar dat droeg bij aan de sfeer. We kozen de Thalie platters omdat we dat in India ook graag eten. Veel kleine gerechtjes en allebei de vlees en visvariant waren goed. Nan was echt lekker vooral de Kulcha. Eijn ook goed maar iets te duur. We hadden een chardonay van 28.50 en die ging ermee door. Mango ijs als dessert... heerlijk

Gegeten op 17 juli 2015

Hilda1982

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Kohinoor of India. Goede service en vriendelijke gastheer. Het was de eerste keer dat wij Indiaas aten, maar wij gaan zeker terug! Heerlijke gerechten met mals vlees. Ook het nanbrood met kaas is zeker een aanrader !

Gegeten op 31 mei 2015

robertdonkersloot

Niet geweldig ook zeker niet slecht. Lassi was iets te warm... rijst bij het lamsgetecht bijna koud. Vriendelijke bediening... wijn was weer minder. Lamsvlees was top !

Gegeten op 10 maart 2015

pkbinda

Helaas geen constante kwaliteit. De smaak en versheid van de gerechten/producten varieert van 5.0 tot richting de 7.5 op goede dagen.

Voorgerechten waren goed, lekker soepje en prima Samosa; ruim voldoende. De smaak van de Madras was absoluut goed te noemen, al waren de King Prawns 'over cooked'. De Tikka Massala saus had veel weg van een kant en klaar potje uit de supermarkt, niet heel bijzonder dus.

Service en vriendelijkheid net aan voldoende.

Gegeten op 15 juni 2014

Knoopc01

Vriendelijke bediening, beleefd en zeer attent. De verrassing van de chef is een aanrader!! Verder ook aan te bevelen is de curry balti, pittig maar niet te...
Enig nadeel...je krijgt heel veel eten, je krijgt t niet op :-)

Gegeten op 30 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Kohinoor of India in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Kohinoor of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.