Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Chung

Toon telefoonnummer Bel 010 414 40 99

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Chung

Bekijk de deelnemende restaurants

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Proever56775

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wat een heerlijke gerechten. Ook de wijnkaart is uitstekend.
Voor ons het beste Aziatische restaurant met Franse inslag.

Gegeten op 16 januari 2015

tpmschraven

Via online reservering

Voorgerecht (vooral pekingeend-flensjes) en hoofdgerecht (hert, zeer zacht en meer dan goed saus) perfect met vooral topwijnen. We hadden niet veel tijd en daar hebben ze goed op ingespeeld; goede vriendelijke bediening. Verrassingsdessert van menu chef was niet heel verrassend.
we komen zeker nog eens terug

Gegeten op 12 januari 2015

cindy-co

Een modern restaurant, met sfeervolle inrichting. We werden zeer hartelijk ontvangen en de bediening en service waren uitstekend. Ons gezelschap van 4 personen nam het verrassingsmenu. Dit menu was heerlijk, al vond ik persoonlijk de kalfswang (het hoofdgerecht) erg vet, waardoor ik deze slechts voor de helft heb gegeten. Nadat ons gevraagd werd of alles naar wens was geweest en ik hier melding van maakte, werd direct aangeboden mij nog iets anders te serveren. Dit hoefde niet van mij, maar het gebaar waardeer ik. Ik zou als advies aan Chung graag meegeven iets meer met groenten te werken.

Gegeten op 12 januari 2015

tine5

Via Google en Iens bij Chung terechtgekomen na een dagje bezienswaarigheden bekijken in mijn oude geboortestad. Wij waren wat aan de vroege kant vanwege onze terugreis naar het oosten van het land dus het was nog erg rustig. Eigenlijk wilde wij het eenvoudig houden en alleen een hoofdgerecht eten. Door een communicatiestoornis waarschijnlijk door mezelf kregen wij het Peking eend menu. Dat was voortreffelijk en zeer verfijnd en zeer de moeite waard. De prijs was voor ons budget (AOW) iets aan de hoge kant. Maar nogmaals het eten was voortreffelijk ook de bediening was zeer attent en correct.

Gegeten op 4 januari 2015

Lies83

Via online reservering

Superlekker gegeten bij Chung met een vriendin. Via Iens gevonden en om de goede beoordelingen met hoge verwachtingen erheen gegaan. De verwachtingen werden helemaal beantwoord; de bediening is ontzettend vriendelijk en attent en de gerechten mooi en lekker. We hadden gekozen voor het pekingeend menu, het enige nadeel was de hot & sour soep, deze viel bij ons beide niet in de smaak. Verder was het een heerlijke maaltijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 januari 2015

Engracia

Via online reservering

Weer een geweldige avond gehad, niet onverwachts altijd een prima niveau. De service is prima: hartelijke, flexibele medewerkers die hun vak verstaan. Gewoon een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 26 december 2014

mieke4

Weer van een "out of the box" Kerstdiner genoten in een ontspannen sfeer. Prima wijntje erbij... iedere keer weer genieten en niet alleen tijdens de Kerst!

De "uit elkaar getrokken erwtensoep" was zooooo lekker, ik had bijna om een portie-to-go gevraagd. Maar eigenlijk zijn alle gerechten goed daar. En er wordt een prima wijntje bij geschonken. Ik kan niet anders zeggen dan: tot gauw!

Gegeten op 26 december 2014

arjen41

Via online reservering

Bij Chung genoten wij bovenal van het uitstekende wijnadvies, waar het restaurant terecht bekend om staat. Het eten, bij ons een hertenbiefstuk, was heel lekker! Bij de gerechten kwamen de verschillende smaken goed samen. Het gastheerschap was zeer verzorgd, wat dit voor ons een restaurant maakt waar wij zeker vaker zullen dineren.

Gegeten op 24 december 2014

JacoOverdijk

Samen met mijn twee zoons heerlijk bij Chung gegeten. Het was erg rustig en de eigenaar stond zelf achter de kachel, zoals dat in keuken termen heet.

Uiteraard de kok volledig de vrije hand gegeven en we werden super verwend met een heerlijk drie gangen menu, wat later een vier en een half menu bleek te zijn, een heerlijke amuse gevolgd door een combinatie van sashimi, oesters en coquiles, daarna flensjes aan tafel gevuld met eend, vervolgens langzaam gegaarde kalfswang in een rode curry en een mooi stuk hert om de maaltijd mee af te sluiten. Bij alle gangen was er een bijpassende wijn en ook na de maaltijd zijn we nog "even" gebleven om van de mooie wijnen te genieten. De grootste verrassing was het vriendelijke aanbod om ons even thuis, in capelle, af te zetten. Werkelijk een heerlijke verwen-avond.

Wij komen zeer zeker, ook na de kerst, weer is langs voor een heerlijke verwen avond.

Gegeten op 1 december 2014

Omnomnomnom

Ik kom hier nu al een aantal jaar vanwege de mooie gerechten(met prachtige ingrediënten en smaakcombinaties die nooit vervelen), goede wijnkeuze(geschonken in Riedelglazen) en de fijne service.
Mooi aan de service is, dat er ruimte is voor een gesprek met de eigenaar en het personeel, dit is voor mij een zeer belangrijk onderdeel van een eet-ervaring.

Gegeten op 12 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Chung in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Chung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.