Chung

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 414 40 99

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

DanielT21

Ik weet niet eens hoe vaak wij bij Chung is geweest. Elke keer is weer een verassing en succes!
Super vriendelijke en attente bediening. Altijd gezellige sfeer en het eten is verrukkelijk!
We bestellen nooit van de kaart en krijgen altijd een verrukkelijke verassing voor geschoteld. Ook de wijnen zijn zeer goed te noemen.

Gegeten op 29 maart 2015

hansmoonen

Op rustige maandagavond Peking Eend menu gegeten; zeer smakelijk vier gangen menu met vijf verschillende bereidingen van Peking Eend. Afgesloten met mooie selectie desserts. Restaurant is een aanrader: het ligt wat van de route maar is een bezoek meer dan waard. Goede bereidingen (inclusief deelbereiding aan tafel), correcte en vriendelijke bediening en ruime tafels. Een plek om terug te komen.

Gegeten op 23 maart 2015

roprive

Via online reservering

Kozen voor het 4 gangen menu van de chef in combinatie met het wijnarrangement.
Hadden geen betere keuze kunnen maken. Alle gangen waren een culinaire verrassing van hoge kwaliteit, de keuze van de wijn had niet beter gekund. Uitermate vriendelijke bediening & prima doorloopsnelheid van de gerechten.
Al met al een uitstekende avond gehad, het terugkeren waard.

Gegeten op 20 maart 2015

floor56

Gastvrije bediening, heerlijk eten en lekkere bijpassende wijnen.
We hebben erg genoten. Wij hadden het 4-gangenmenu, maar werden verrast met 2 à 3 heerlijke gerechten per gang. Verschillende gerechten werden aan tafel bereid, een leuke beleving!

Als we weer in de buurt zijn komen we graag terug!

Gegeten op 22 februari 2015

jacqueline172

Via online reservering

Wij kwamen met 4 pubers en 2 volwassenen. Zelfs de puber die het liefst onbeperkt spareribs ergens wilde eten, was helemaal om en zat bij iedere gang luidkeels te verkondigen dat het eten zo heerlijk was. Ook de andere pubers vonden het helemaal super. Zo hadden wij als ouders ook een geweldige avond.

Gegeten op 8 maart 2015

Food73

Lekker gegeten. Prijs kwaliteit erg goed! Verrassende combinaties.. De aankleding van de zaak kan wat warmer. Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 1 maart 2015

OKIEDOKIE

Top chinees in het centrum van Rotterdam waarbij de fusion tinten mij zeer aaspreken. DE diom sung was de beste die ik ooit geteten heb en ook de coquille met truffels is geweldig. Vakkundige bediening en mooie wijnkaart

Gegeten op 25 februari 2015

hester31

Via online reservering

Het eten en de bediening zijn uitstekend bij Chung. Wat wij altijd jammer en ongastvrij vinden is dat je voor water moet betalen. Zet gewoon fles kraanwater op tafel. Chung biedt 'open wijn' aan voor €6,- per glas. Wij kozen voor een hele fles die, naar bleek, toen hij op was niet meer voorradig was. Jammer. Voor de rest prima!

Gegeten op 21 februari 2015

Proever72728

Via online reservering

Gastvrij ontvangen, vlotte en attente bediening. Het pekingeendmenu was heerlijk en ruim voldoende. We komen zeker terug, we kijken er al naar uit om op een mooie zomeravond buiten te zitten.

Gegeten op 14 februari 2015

Aduijndam

Alweer een paar weken geleden dat we hier weer hebben gegeten, maar elke keer toch weer een klein feestje! De Peking eend pannekoekjes blijft mijn favoriet! Wij bestelde eigenlijk van alles wat om te delen en het was weer heerlijk! Van hele verse malse sashimi tot coquilles alles was lekker. Vlote, snelle en vriendelijk bediening maakte het voor mij af. Wat Aziatichse keuken betref mijn favoriete restaurant in Rotterdam!

Schrijf zelf een recensie over Chung in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Chung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.