a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 414 40 99

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

chantal15

Fijn restaurant met uitstekende bediening. Echt een heerlijk viergangen diner genuttigd. Sashimi van tonijn en zalm met zeewier waren heerlijk. Vervolgens dumplings van garnalen. Natuurlijk de overheerlijke eend en buikspek. Het enige wat tegenviel was het hoofdgerecht. Tournedos was wat aan de taaie kant. Heel lastig te snijden in een diep bord en niet al te warm. Maar verder een prima tent. Wij komen hier zeker weer terug.

Gegeten op 30 mei 2015

Restaurant - 1 dag geleden

Geachte mevrouw Chantal,

hartstikke bedankt voor uw eerlijke mening.
Hier hebben wij wat aan voor verbeteringen. Vlees hebben we direct ook geretourneerd aan de leverancier. Wij heten u daarom de volgende keer ook zeker van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

wiebber

Via online reservering

Een heerlijk viergangen verrassingsmenu gegeten bij Chung. De service en bediening zijn uitstekend.
Een klein puntje van kritiek: een aantal onderdelen in de gangen waren gelijk. Zo hadden we bijvoorbeeld dezelfde dumplings bij zowel de 1e als de 2e gang.

Gegeten op 8 mei 2015

mieke4

Via online reservering

Ik heb op diverse sites mijn erg positieve recensies over dit restaurant al geventileerd. Ik ben een echte foodie en vooral de Aziatische keukens zijn 'mijn ding'. Ik ben in diverse Aziatische landen geweest en in sommige zelfs meerdere keren. Ik durf dus voorzichtig te zeggen dat ik wel een beetje kijk heb op het eten uit het Verre Oosten en Restaurant Chung is, in mijn optiek, het beste fusion restaurant dat Rotterdam rijk is.

Gegeten op 6 mei 2015

Patopske

Via online reservering

fijn Aziatisch gegeten, niet de klassieke chinese keuken, maar een mooie variatie van gerechten uit Azië. Verrassingsmenu genomen, geen spijt van gehad, het ene gerecht was beter dan het andere. Zeer goede wijnkaart. Leuk gelegen aan één van de kanalen in het midden van het centrum. Een aanrader voor iedereen die eens in Rotterdam is.

Gegeten op 30 april 2015

Robe77

Wederom echt heerlijk gegeten bij restaurant Chung !! Inmiddels al vele malen mogen genieten bij dit pareltje midden in R'dam en elke keer is het weer een klein feestje! Erg goed (fusion)eten, met gevoel voor smaak & mooie combinaties, bijzonder fijne en goede service van het voltallige bedienend personeel en als kers op de taart ook nog een uitstekende wijnkaart om al dit mooie voedsel te begeleiden! En wanneer het weer het toelaat kan ik me voorstellen dat het op het terras ook heerlijk toeven is. Ik kom hier zeker snel weer terug :-) Kortom, absolute aanrader !!

Gegeten op 26 april 2015

matthijs74

Via online reservering

Heerlijk gegeten en een prima wijntje gedronken. 4- gangen verrassing van de chef......Een traktatie! o.a. Zachtgegaarde kalfswangetjes, sashimi tonijn met wasabischuim/mayonaise, en heel veel anere lekkere gerechtjes geproefd. Prima sfeer en een mooie plek in het mooie Rotterdam.

Gegeten op 2 mei 2015

FrederikVis

Erg goed. Verrassende gerechten, en hele goede wijnen. Heette eerst Four Seasons, zit op een leuke plek ook al is dit voor veel mensen net uit de loop. In de toekomst met het nieuwe stadskantoor zal dit deel van het centrum hopelijk ook weer wat drukbezochter worden...

Gegeten op 10 maart 2015

alex113

Het eten! Je komt er voor het eten de rest is bijzaak. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Maar alles verbleekt naast het eten!
Wij hadden een 4-gangen menu. Ieder ingredient becomplimenteerde de andere per gang. Prijs kwaliteit is ook helemaal goed. Echt een aanrader, ga gewoon!

Gegeten op 24 april 2015

Peter-Marcel

Via online reservering

Uitstekende avond, lekkere gerechten en bijpassende wijn, daarnaast zeer vriendelijk en attent personeel, komen zeker terug om in de zomer ook op het terras te genieten. Een aanrader !

Gegeten op 18 april 2015

rob29

Via online reservering

Heerlijk drie gangen diner genoten, met coquille en buikspek, kleine stukjes kip in pikante saus in vogelnestje, hoofdgerecht heerlijke kalfswang met puree, prima

Gegeten op 17 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Chung in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Chung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.