't Elfde Gebod

• 7.2

• 7.9

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

't Elfde Gebod is nog altijd een goed en gezellig eetcafé. We hebben er aan het begin van de avond gegeten, net voordat de zaak weer helemaal vol stroomde. Het eten ontstijgt het niveau van een eetcafé; we kregen zowaar een amuse vooraf. Er waren een paar minpuntjes: In de salade die ik vooraf had, was een cruciaal ingrediënt (blauwe kaas) vergeten, het duurde wel erg lang voordat we na het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd kregen en het personeel mag - hoewel heel vriendelijk - iets oplettender zijn. Dat laatste zou gelijk schelen in de drankomzet. Al met al is dit een erg prettig eetcafé, waar iedereen zich op zijn gemak voelt, je gezellig met elkaar kunt kletsen en er voor iedereen wel wat lekkers op de kaart staat.

Gegeten op 21 december 2013

Bart3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best makkelijk en lekker, en het ziet er nog altijd leuk uit vanbinnen.
Jammer dat ook bij deze lunch weer bleek dat vooral het langer in dienst zijnde personeel er te goed van doordrongen is dat het blijft lopen, op welke toon je de gasten ook aanspreekt.

Gegeten op 6 maart 2013

Ef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk bruin café, met Mariabeelden, kruizen en rozenkransen als decoratie. Diverse bieren op tap, maar ook de wijn smaakte prima. Ons grote gezelschap (negen personen) werd gastvrij ontvangen. Ondanks dat we later aan tafel gingen dan gereserveerd, waren de gastheren erg vriendelijk. We werden regelmatig van nieuwe drankjes voorzien, zonder dat de bediening opdringerig was.
Als amuse van het huis kregen we een zwezerikbitterbal, lekker! Ik koos voor de saté, volgens de kaart een klassieker van de zaak. Een aanrader. Lekker mals vlees in een pittige satésaus.
Kortom; leuke sfeer, vriendelijke, flexibele bediening, lekker eten voor een schappelijke prijs. Ik ga Het Elfde gebod zeker weer bezoeken als ik nog eens in de stad ben!

Gegeten op 6 maart 2013

robke25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is erg goed bij dit apart ingerichte eetetablissement. De bediening is echter bedroevend en dan met name doelend op de grijs gestekelde ober. Deze man heeft niets meegekregen van klantvriendelijkheid. Erg jammer van dit restaurant want de overige ingrediënten zijn zeker aanwezig!

marcel_o
  • Recensies in de laatste twee jaar

Katholiek abdij-achtig gezellig met die tientallen kruizen aan de muur. Vriendelijke snelle en correctie bediening. De biefstuk was perfect medium, de friet zeer goed, maar de spare ribs iets te vettig en een beetje saai gemarineerd. Netjes dat je vooraf chorizo en olijven krijgt.

artvark1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top gegeten voor een redelijke prijs. leuke gevarieerde kaart en zeer vriendelijke bediening. Meisje in bediening was nieuw en wat onzeker, maar wist dit met charme goed op te lossen. Aangenaam verrast bij mijn eerste bezoek. Aanrader!

olivier1980

• Uitstekend

Mooie kaart met lekkere, gevarieerde gerechten. Uitgebalanceerd en goed op smaak.
Vriendelijke bediening en geweldige ambiance.

josie83

• Goed

Heerlijk eten, ieder seizoen een leuke afwisselende kaart. We werden vlug geholpen, al was de ober veel te zakelijk, alsof we in een 3-sterren restaurant zaten. Desalniettemin, zeker een aanrader. Ik kom hier graag!

sta-ma

• Uitstekend

Super, alles lekker vers klaargemaakt. en voor een prijs,!!! hier ga je nog vrolijk naar buiten.
Hele aparte gerechten.WERELDS.
een 3 gangen menu kost hier maar 14.50 eur.
iedere dag anders.ongelooflijk.
AANRADER!!!!!

Mikkel

• Goed

Ik ga hier vaak eten en neem dan meestal het weekmenu. 3 gangen voor echt geen geld. Het is altijd veel, vers en lekker! De kaart is iets duurder maar ziet er ook altijd aantrekkelijk uit. De salades vind ik van mindere kwaliteit en jammer dat je op het terras nooit echt in de zon zit, maar al met al is het Elfde voor mij toch het beste eetcafé van Tilburg!

Schrijf zelf een recensie over 't Elfde Gebod in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over 't Elfde Gebod. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!