a TripAdvisor company

Da Verdi

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 040 244 87 22

Mr_Pizza

Het eten een 9: De pizza's en pasta's zijn van een zéér goede kwaliteit. Heel erg lekker om naar binnen te schuiven. Het stokbrood met kruidenboter is erg lekker en die krijg je altijd als voorafje samen met wat olijven. Dit wordt verder niet in rekening gebracht. Toppertje dus!

De service een 9: Het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is er ook altijd netjes op tijd. Prima in orde dus met de service.

Het decor een 9: Erg nette zaak met redelijk strakke, moderne uitstraling. Buiten kun je lekker op t terras zitten en zeker op mooie dagen wel fijn te vertoeven met uitkijk op de Dommelstraat en het pleintje ervoor.

Kortom: Top restaurant voor ons en komen hier zeker nog vaker terug.

ReaHagen

we wilde hier even snel een hapje eten, aangezien we naar een voorstelling wilde. Dit was geen probleem en het eten werd snel verzorgd. De pizza met ananas hadden we beter verwacht. Zeer amateuristisch zijn hier ananasschijven her en der verstrooid en een aantal grote plakken ham. Het zou veel beter zijn om de ananas en ham in kleine stukjes te snijden en deze beter verdelen over de pizza. De wijn was aan de andere kant lekker. De bediening is traag en erg lastig om beet te pakken.

Gegeten op 1 februari 2015

Mikel_Fielder

Lange tijd hier niet meer gegeten. We dachten we proberen het nog een keer. Bij ontvangst liep het al stroef met een sjacherijnige gastvrouw. Gekozen voor een mix van lasagna/ spaghetti etc en een pizza. Als ik heel eerlijk ben dan weet ik dat ik het zelf lekkerder kan bereiden. Een ober die niets over de gerechten weet. Al met al een slechte ervaring. Ik zal hier niet meer terugkomen.

Gegeten op 5 februari 2015

Maria72

Als dit restaurant de beste pizza's van de stad heeft dan heb ik met de mensen in Eindhoven te doen. De pizza's waren heel matig. Mijn man had een pasta met mosselen en garnalen die wel goed was.

Gegeten op 16 oktober 2014

Dermolles

Goed eten, echt het gevoel dat je in Italië bent, mooie gerechten met leuke prijzen, erg gastvrij, vooral dat telt als je voor je plezier uit eten gaat,

Gegeten op 14 november 2014

julia0

Ik heb eens bij Da Verdi gegeten en haal er regelmatig een pizza af. Het eten is super lekker en de bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant ziet er erg sfeervol en verzorgd uit. Ik kom hier erg graag.

Gegeten op 6 oktober 2014

Betmar

We aten er op zaterdag 18 oktober. Was er een paar jaar geleden ook eens geweest. Het was wederom dik voor elkaar. De bediening was attent en snel. De gerechten zagen er prima uit en smaakte prima. We aten er CARPACCIO AL PORCHINI gesneden ossenhaas met wilde paddestoelen en parmesaanse kaas, OSSOBUCO kalfsschenkel met groente en wijnsaus en CANNELLONI gevulde macaroni met een heerlijke bechamelsaus

Gegeten op 18 oktober 2014

BabettedeB

De lekkerste pizza's van Eindhoven. Mijn vriend had een pasta. Over een klein bord valt niet te spreken met voldoende romige saus! Echt genieten! De gastvrouw is er ten allen tijden om het iedereen naar haar zin te maken. Er hangt een fantastische sfeer ondanks het druk is. Echt een aanrader!

Gegeten op 8 juni 2014

hans222

nog net op tijd om het laatste plekje te bezetten, en meteen het voorgerecht besteld kikkerbilletjes wetende dat het even duurt voor die klaar zijn ,al diverse keren daar gegeten en altijd waren ze als gisteren geweldig bedekt met een saus die je tong streelt. het hoofdgerecht was van de zelfde kwaliteit gewoon goed. bediening charmant en niet opdringerig, na afloop een digestiefje van het huis gekregen,al met al een top avond . hans & leon

Gegeten op 20 april 2014

ingrid37

wij hebben hier vaker gegeten en vonden de sfeer en het eten hier uitstekend. Je moet ook echt ruim van te voren reserveren want het is altijd vol ! Dus dat deden wij deze week ook en we vroegen om een fijn plekje voor 2.
Gisteren gingen we er heen en we werden verwezen naar het enige lege plekje midden in de drukte 10 cm naast de buren . Heel erg krap! De drukte en de herrie maakten het er niet fijner op. We moesten erg lang wachten op ons gerecht. Het eten was verder prima. Lekker gegrilde vis en een pizza. Het personeel was gehaast en vergat zelfs bij het nagerecht de helft van de bestelling op te nemen .
De prijs voor alleen hoofd en nagerecht vond ik ook behoorlijk prijzig.
Al met al toch best een tegenvaller en gaan we er voorlopig niet meer heen

Gegeten op 31 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Da Verdi in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Da Verdi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.