Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Verdi

1. Italiaans

Da Verdi

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 040 244 87 22

Betmar

We aten er op zaterdag 18 oktober. Was er een paar jaar geleden ook eens geweest. Het was wederom dik voor elkaar. De bediening was attent en snel. De gerechten zagen er prima uit en smaakte prima. We aten er CARPACCIO AL PORCHINI gesneden ossenhaas met wilde paddestoelen en parmesaanse kaas, OSSOBUCO kalfsschenkel met groente en wijnsaus en CANNELLONI gevulde macaroni met een heerlijke bechamelsaus

Gegeten op 18 oktober 2014

BabettedeB

De lekkerste pizza's van Eindhoven. Mijn vriend had een pasta. Over een klein bord valt niet te spreken met voldoende romige saus! Echt genieten! De gastvrouw is er ten allen tijden om het iedereen naar haar zin te maken. Er hangt een fantastische sfeer ondanks het druk is. Echt een aanrader!

Gegeten op 8 juni 2014

hans222

nog net op tijd om het laatste plekje te bezetten, en meteen het voorgerecht besteld kikkerbilletjes wetende dat het even duurt voor die klaar zijn ,al diverse keren daar gegeten en altijd waren ze als gisteren geweldig bedekt met een saus die je tong streelt. het hoofdgerecht was van de zelfde kwaliteit gewoon goed. bediening charmant en niet opdringerig, na afloop een digestiefje van het huis gekregen,al met al een top avond . hans & leon

Gegeten op 20 april 2014

ingrid37

wij hebben hier vaker gegeten en vonden de sfeer en het eten hier uitstekend. Je moet ook echt ruim van te voren reserveren want het is altijd vol ! Dus dat deden wij deze week ook en we vroegen om een fijn plekje voor 2.
Gisteren gingen we er heen en we werden verwezen naar het enige lege plekje midden in de drukte 10 cm naast de buren . Heel erg krap! De drukte en de herrie maakten het er niet fijner op. We moesten erg lang wachten op ons gerecht. Het eten was verder prima. Lekker gegrilde vis en een pizza. Het personeel was gehaast en vergat zelfs bij het nagerecht de helft van de bestelling op te nemen .
De prijs voor alleen hoofd en nagerecht vond ik ook behoorlijk prijzig.
Al met al toch best een tegenvaller en gaan we er voorlopig niet meer heen

Gegeten op 31 mei 2013

ikgalieverlopen

Als voorgerecht koos ik de simpelste salade op de menu: de Insalata Fantasia. Dat bleek dit keer een mooi opgemaakt bordje met knapperig verse (!) ijsbergsla, paprika, wortel, tomaat, artisjok, geraspte witte en rode kool en oja, drie witte asperges als garnering. Een goede scheut olijfolie eroverheen en iets azijn. Zout en peper naar smaak zelf toevoegen: niets mis mee.
Ook de pizza Marinara bleek prima. Rijkelijk belegd met tonijn, garnalen en mosselen. Ik heb ze kariger geserveerd gekregen. Blij verrast, dus ben ik tegen mijn voornemen in toch ook maar voor het dessert gegaan: coppa amarena. Drie bollen vanille-ijs met geflambeerde amarenakersen. Jammie! Ook hier bleek Da Verdi niet zuinig (noch met het ijs, noch met de kersen): gelukkig ook maar, want met 8,25 euro was het toetje wel een beetje aan de prijs.

De bediening was vriendelijk en vlot. De serveerster stelde een tafeltje buiten voor en bood toen ze mijn twijfel zag (is het niet nog een beetje fris) meteen aan de terrasverwarming aan te zetten.

Enige 'nadeel' van Da Verdi is het uitzicht. Ingesloten tussen wat hoge gebouwen met kale muren op een locatie net buiten het 'echte' centrum (lees: de markt e.o.) valt er niet veel te (mensen) kijken. Voor sfeer en gezelligheid moet je het dus vooral van je tafelgezelschap hebben!

Gegeten op 3 mei 2013

Martin&Sandy

Jammer, de pizza van de pizzabakker in de zaak is goed en de ook de slakken als voorgerecht waren smakelijk, maar de 'risotto' moet echt direct van de kaart, want dat is niet meer dan witte rijst, die nog niet helemaal gaar is met een botersaus en wat kleine garnaaltjes erop.
Het interieur is erg gedateerd en het personeel plichtmatig, behalve tegen 'oude' bekenden.

Gegeten op 24 november 2012

lotje_angel_21

We hebben hier van het weekend gegeten. We hadden pasta 4 kazen, pizza ham kaas en zeevruchten pasta. Waren alledrie erg lekker. Vooraf kregen we brood met kruidenboter en olijven. Prima service, gastvrouw was erg aardig. De prijs-kwaliteit verhouding is ook goed, de pastas en pizzas zijn goed te betalen. We waren met z'n drieen 45 euro kwijt, inclusief drankjes en koffie toe. Prima restaurant!

veranderaar

Kwaliteit is zeer wisselend, afhankelijk van drukte. Verschillende malen hier gegeten, soms goed maar soms ook minder. Gastvrouw is over het algemeen vriendelijk overig personeel redelijk. Voor echt Italiaanse smaak moet je hier niet zijn, dan zijn er betere opties in Eindhoven.

irene14

Samen met dichter, schoonzoon en zijn ouders gegeten. ik heb de inktvis gehad, heerlijk saus, alles werd geserveerd met friet en salade. Bediening niet over vriendelijk, was wel erg druk. Iets te veel decor voor mijn smaak. Prijs kwaliteit verhouding prima.

Gegeten op 2 augustus 2012

Caromac

Ik kom hier regelmatig om van de lekkere, eerlijke gerechten en vriendelijke bediening te genieten. De kaart is gevarieeerd, of je nou veel of weinig trek hebt. De Filetto al Barolo verveelt nooit!

Schrijf zelf een recensie over Da Verdi in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Da Verdi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.