a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0162 450 681

Connie en Johan

Weer eens teruggekeerd op een voor ons bekend adres. Het was altijd uitstekend en dat blijkt het nog steeds te zijn. Een aanrader, hoog culinair gehalte, hoge kwaliteit, redelijk geprijsd en alles vers (geen vis of vlees uit de vriezer).

Deze keer hadden we het extra moeilijk gemaakt voor de keuken. Driemaal het 4-gangen verrassingsmenu: 1x combinatie vlees/vis, 1x combinatie vis/vegetarisch en 1x alleen vis. Uiteraard met bijpassend wijnarrangement, want de wijnen zijn van prima kwaliteit. Ons tafeltje zat pal naast de open keuken, waar 3 koks zeer hard aan het werk waren. Interessant om dat eens van dichtbij te ervaren.

Vooraf krijg je nog 2 amuses en later nog een pre-dessert. Dat zijn geen kleine amusehapjes maar kleine gerechtjes. Toch is de totaal hoeveelheid met het 4-gangenmenu goed afgestemd.

De bediening is vriendelijk, attent en zorgt voor een ontspannen sfeer.

Gegeten op 22 augustus 2015

joey96

Wederom weer heerlijk gegeten! Dit keer hadden we a-la-carte besteld, en daar hadden we geen spijt van. Het waren erg lekkere gerechten en de bijpassende wijnen die je aangeboden kreeg paste er goed bij. Het verrassingsmenu is ook zeker een aanrader met een wijnarrangement! De service is van hoog niveau en het personeel is erg attent. Per gang en wijn wordt er goed toegelicht wat het precies is. Ook de verschillende amuses die je aangeboden krijgt zijn altijd erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding ligt naar mijn mening ook erg goed. Voor een lekker dinner kom ik zeker nog vaker terug!

Gegeten op 11 april 2015

PMartens

Top ! Met een zaken relatie gegeten, erg goed ! De amuses waren verassend en de vis smaakte voortreffelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker het omrijden waard.

Gegeten op 8 januari 2015

Kristel-Janssen

Met zijn drieën gegeten bij Klinkers. We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement.
Alle gerechten waren heerlijk, wat een smaaksensatie! En de bijpassende wijnen sloten prima aan op de gerechten.
De bediening was vriendelijk en correct, gaven een goede uitleg en waren attent.
De inrichting is sfeervol, mooi pand met authentieke details.
Prijs/kwaliteit is uitstekend!
Hier gaan we zeker terug naar toe!

Gegeten op 25 juli 2014

Relvy

Je wordt bij binnenkomst altijd zeer vriendelijk welkom geheten en naar je tafel gebracht. Het is een mooie zaak, met een open keuken waardoor je de koks hard aan het werk kunt zien en wat een gemoedelijke sfeer geeft.

Het bedienende personeel legt altijd haarfijn uit wat er op de mooi opgemaakte borden wordt geserveerd en geeft uitstekend advies welke wijnen daar het beste bij smaken. Tussen de voor-, hoofd- en nagerechten door worden er heerlijke amuses geserveerd en bij het kopje koffie na krijg je een schaaltje eigengemaakte bonbons.

Je hoeft over het algemeen niet lang op de gerechten te wachten, maar toch kun je er een hele avond doorbrengen. Het is ècht een avondje uit. Het voelt aan de ene kant als een sterrenrestaurant, maar aan de andere kant is het er juist ook heel erg gemoedelijk. De prijs/kwaliteitsverhouding klopt eigenlijk niet. Het niveau verdient een hogere prijs, maar laten we dàt niet te hard en te vaak roepen! ;-)

Gegeten op 29 augustus 2014

arnolduijlenhoet

Wij werden op plezierige wijze ontvangen. De bediening was in alle opzichten uitstekend. De gerechten waren van prima kwaliteit en met fantasie opgediend. Het 3-gangen verassingsmenu is een aanrader. Wijnen zijn redelijk geprijsd en van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 7 juni 2014

floweroflife12

Geweldig kerstmenu, we hadden alle 4 verschillende gerechten en iedereen heeft uitstekend gegeten, lekkere wijnen erbij. Bediening vlot.

Gegeten op 26 december 2013

M-K1507

Aan de buitenkant oogt het iets gedateerd. Eenmaal binnen sta je in een mooie zaak, sfeervol ingericht. De zwarte brigade is goed op elkaar ingespeeld en zorgt ervoor dat je een voortreffelijke avond hebt. De gerechten zijn goed, er worden mooie producten gebruikt die verfijnde smaakcombinaties opleveren. Ook de bij het verrassingsmenu geserveerde wijnen zijn van goede kwaliteit. Kijkend naar de prijs – kwaliteitverhouding kan je niet anders concluderen dat deze goed is. Een restaurant waar anderen bij in de leer kunnen.

Gegeten op 21 september 2013

Pvm66

Fantastisch gegeten in de knusse binnentuin. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de maître Maarten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een bordje met 4 amuses gevolgd door een soepje van bloemkool met truffel. Mijn vrouw koos voor het 3 gangen verassingsmenu met de vraag om als dessert het kaasplateau te mogen, dit was geen probleem. Als voorgerecht scholrolletjes en als hoofdgerecht een enorm stuk lamshaas, beide erg goed. Ik koos voor twee voorgerechten, oesters gevolgd door 4 bereidingen van kalf. Ook dit was perfect bereid. Als dessert ook het kaasplateau besteld. Ze hebben twaalf verschillende soorten! op de kaart staan en je krijgt ze ook alle twaalf te proeven, heerlijk. Al met al een mooie ontdekking voor ons. Enig puntje van kritiek , knap de wanden en deur op met wat nieuwe verf en je weet niet wat je ziet.

Gegeten op 24 juli 2013

Arnaud_de_Klerk

Gisteren voor de eerste keer bij Klinkers gegeten, samen met vrienden van ons die er al vaker geweest zijn. Dit was een plezierige ervaring. We werden vriendelijk welkom geheten en we zaten nog niet aan tafel en er werden warme broodjes met roomboter op tafel gezet, vrij snel gevolgd door de eerste lekkere amuses. Inderdaad: Amuses: Het waren er gelijk vier. We werden het allemaal al vrij snel eens over een 4-gangen verrassingsmenu (waarbij je de keuze hebt tussen, vlees, vis of een combinatie). Een van onze tafelgenoten wenste een zout-arme versie wat natuurlijk geen enkel probleem was.
Ook leuk: Ze hebben een bob-wijn-arrangement... Wat kleinere hoeveelheden dan bij een normaal arrangement.
De diverse gangen welke we voorbij hebben zien komen smaakten allemaal prima en zagen er uitstekend uit. Vooral het gerecht met de 2 bereidingen van lam viel enorm in de smaak. De bediening was vriendelijk en correct.
Toch een klein puntje van kritiek: Het toilet... Een grote stalen pisbak? Dat verwacht je in een café. Niet in een restaurant. En een lamp boven een doorzichtig plafond is leuk, maar maak dat plafond dan wel schoon... Anders had ik met liefde en plezier een 9 voor de sfeer gegeven.
Verder alles dik in orde!

Gegeten op 14 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Klinkers in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Klinkers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.