Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Klinkers

1. Restaurant
  2. Internationaal

Klinkers

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0162 450 681

Relvy

Je wordt bij binnenkomst altijd zeer vriendelijk welkom geheten en naar je tafel gebracht. Het is een mooie zaak, met een open keuken waardoor je de koks hard aan het werk kunt zien en wat een gemoedelijke sfeer geeft.

Het bedienende personeel legt altijd haarfijn uit wat er op de mooi opgemaakte borden wordt geserveerd en geeft uitstekend advies welke wijnen daar het beste bij smaken. Tussen de voor-, hoofd- en nagerechten door worden er heerlijke amuses geserveerd en bij het kopje koffie na krijg je een schaaltje eigengemaakte bonbons.

Je hoeft over het algemeen niet lang op de gerechten te wachten, maar toch kun je er een hele avond doorbrengen. Het is ècht een avondje uit. Het voelt aan de ene kant als een sterrenrestaurant, maar aan de andere kant is het er juist ook heel erg gemoedelijk. De prijs/kwaliteitsverhouding klopt eigenlijk niet. Het niveau verdient een hogere prijs, maar laten we dàt niet te hard en te vaak roepen! ;-)

Gegeten op 29 augustus 2014

arnolduijlenhoet

Wij werden op plezierige wijze ontvangen. De bediening was in alle opzichten uitstekend. De gerechten waren van prima kwaliteit en met fantasie opgediend. Het 3-gangen verassingsmenu is een aanrader. Wijnen zijn redelijk geprijsd en van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 7 juni 2014

floweroflife12

Geweldig kerstmenu, we hadden alle 4 verschillende gerechten en iedereen heeft uitstekend gegeten, lekkere wijnen erbij. Bediening vlot.

Gegeten op 26 december 2013

M-K1507

Aan de buitenkant oogt het iets gedateerd. Eenmaal binnen sta je in een mooie zaak, sfeervol ingericht. De zwarte brigade is goed op elkaar ingespeeld en zorgt ervoor dat je een voortreffelijke avond hebt. De gerechten zijn goed, er worden mooie producten gebruikt die verfijnde smaakcombinaties opleveren. Ook de bij het verrassingsmenu geserveerde wijnen zijn van goede kwaliteit. Kijkend naar de prijs – kwaliteitverhouding kan je niet anders concluderen dat deze goed is. Een restaurant waar anderen bij in de leer kunnen.

Gegeten op 21 september 2013

Pvm66

Fantastisch gegeten in de knusse binnentuin. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de maître Maarten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een bordje met 4 amuses gevolgd door een soepje van bloemkool met truffel. Mijn vrouw koos voor het 3 gangen verassingsmenu met de vraag om als dessert het kaasplateau te mogen, dit was geen probleem. Als voorgerecht scholrolletjes en als hoofdgerecht een enorm stuk lamshaas, beide erg goed. Ik koos voor twee voorgerechten, oesters gevolgd door 4 bereidingen van kalf. Ook dit was perfect bereid. Als dessert ook het kaasplateau besteld. Ze hebben twaalf verschillende soorten! op de kaart staan en je krijgt ze ook alle twaalf te proeven, heerlijk. Al met al een mooie ontdekking voor ons. Enig puntje van kritiek , knap de wanden en deur op met wat nieuwe verf en je weet niet wat je ziet.

Gegeten op 24 juli 2013

Arnaud_de_Klerk

Gisteren voor de eerste keer bij Klinkers gegeten, samen met vrienden van ons die er al vaker geweest zijn. Dit was een plezierige ervaring. We werden vriendelijk welkom geheten en we zaten nog niet aan tafel en er werden warme broodjes met roomboter op tafel gezet, vrij snel gevolgd door de eerste lekkere amuses. Inderdaad: Amuses: Het waren er gelijk vier. We werden het allemaal al vrij snel eens over een 4-gangen verrassingsmenu (waarbij je de keuze hebt tussen, vlees, vis of een combinatie). Een van onze tafelgenoten wenste een zout-arme versie wat natuurlijk geen enkel probleem was.
Ook leuk: Ze hebben een bob-wijn-arrangement... Wat kleinere hoeveelheden dan bij een normaal arrangement.
De diverse gangen welke we voorbij hebben zien komen smaakten allemaal prima en zagen er uitstekend uit. Vooral het gerecht met de 2 bereidingen van lam viel enorm in de smaak. De bediening was vriendelijk en correct.
Toch een klein puntje van kritiek: Het toilet... Een grote stalen pisbak? Dat verwacht je in een café. Niet in een restaurant. En een lamp boven een doorzichtig plafond is leuk, maar maak dat plafond dan wel schoon... Anders had ik met liefde en plezier een 9 voor de sfeer gegeven.
Verder alles dik in orde!

Gegeten op 14 juni 2013

Brenda1293

Met de familie (8 personen) hier gegeten. Ontvangst was zeer goed, we werden achterin naar ons tafeltje geleid, jassen werden aaangenomen en we kregen meteen iets te drinken. Vers gebakken brood met tapenade, boter en olie stonden meteen op tafel. Het leuke was dat de broodjes heel de tijd werden aangevuld, tot aan het hoofdgerecht toe. Op een gegeven moment zit je vol natuurlijk en pas bij het aangeven nemen ze de zijborden van tafel. Wij hebben gekozen voor een 5 gangen. 4 verschillende soorten amuse; de smaken waren, behalve bij de tosti met aubergine en zongedroogde tomaat, wel een beetje flauw. Niet echt een smaaksensatie te beleven. hetzelfde was ook bij de bloemkoolsoep...niet echt iets bijzonders. Bij het tussengerecht en hoofdgerecht hadden wij gekozen voor vlees en sommigen voor vis. Vlees smaakte heerlijk, lekker mals en zacht maar de groenten ernaast of de sausjes waren weer flauw. De meerwaarde van de saus was er niet, had je gewoon weg kunnen laten.
Toetje was wel oke, maar niet echt bijzonder. Daarentegen was de bediening op en top. Er werd goed bijgehouden wie wat wilde eten en drinken dus er werd niet gevraagd voor wie de koffie of thee was of wie vis of vlees had genomen. Water stond ook standaard op tafel en werd vaak genoeg bijgevuld.
De sfeer binnen was ook zeer leuk, warm en gezellig.
Toiletten daarentegen waren niet schoon, heel jammer voor zo'n restaurant. Doordat wij naast de keuken zaten, konden we zien dat de koks een zeer goed team vormden met de bedienden. Alles ging in rap tempo door. Ook knap dat het ook rustig was in de keuken; je werd niet afgeleid door luide keuken geluiden zoals borden of pannen en andere dingen. Op zich hebben ze het hier goed voor elkaar maar wel heel erg jammer dat het eten toch te flauw smaakt. Om deze reden zullen wij er niet snel teruggaan, misschien veel later als we echt horen dat de smaken verbeterd zijn. Behalve het vlees is er niet veel bijgebleven wat we die avond hebben gegeten.

Gegeten op 2 maart 2013

Kimpulsief

heerlijk gegeten!
service was boven verwachting goed; fles water op tafel zonder dat we erom hoefden te vragen en zonder bijbetaling. Gelijk een lekkere amuse die bestond uit vier kleine hapjes. Op tijd wat te drinken, niet hoeven wachten op de kaart, eten duurde niet te lang, mooi opgemaakt, lekkere salade als bijgerecht. Er werd een heerlijk wijntje geadviseerd bij het eten en de prijs/kwaliteit verhouding was goed. Behalve de toetjes... die zijn wat aan de prijzige kant...

Al met al, heerlijke avond gehad! Wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 18 januari 2013

oosterhouter

Wij komen hier wel vaker eten. Zo ook afgelopen zaterdagavond met zes personen. Gerechten en drie amuses (w.o. een dessertamuse) waren wederom voortreffelijk. Vriendelijk en attent personeel dat vraagt wanneer de volgende gang geserveerd kan worden. Complimenten voor de koks en het overige personeel.

Gegeten op 19 januari 2013

marcorwal

Heb er regelmatig gegeten en het eten is zoals je verwacht zeer goed, ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!
Het enige wat mij stoort in deze zaak is dat het bestek in een mandje op de grond van de verhoging staat waar een ieder langs kan lopen. (hygiëne...) Ook zijn niet alle tafels netjes met tafellaken afgedekt. Het kan voorkomen dat je aan een (soort cafe) beschadigde tafel zit zonder een nette witte tafellaken. De keuken maakt deze kleine omissies weer goed.

Schrijf zelf een recensie over Klinkers in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Klinkers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.