a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0162 450 681

M1970

Met kerstavond met 10 personen gegeten. Verassingsmenu genomen.
Wat een feest, alles klopt, de bediening is perfect , heerlijk eten en prima prijs/ kwaliteit.
Volgend jaar zeker weer!

Gegeten op 24 december 2015

peter19792

Een relaxte sfeer met zeer goede bediening. En het eten was fantastisch.
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Elk gerecht fantastisch en goed gekozen wijnen. En de bediening kon steeds van 4 gerechten exact vertellen wat wat was en waarom de wijn er goed bij past. Niet dat geklungel wat je wel eens ziet.

Mijn vriendin heeft een tijdelijk non-suikers-dieet (ook geen suikers dat in voedsel zelf zit). Nogal ingewikkeld om daar mee om te gaan, maar de koks hadden hier totaal geen moeite mee. De gerechten werden zeer goed aangepast.

Een echte aanrader dus.

Gegeten op 30 oktober 2015

fijnproeversclub

Het was een Super avond. Heerlijk in de watten gelegd door de vriendelijke bediening en vlotte service. Het eten was echt genieten!
Pure smaken en echt (H)eerlijk eten leuk gepresenteerd, je voelt je echt welkom.
Eerst 2 amuses van het huis en daarna hebben we ons laten verwennen door het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. een Top avond, fijne sfeer en prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Gegeten op 24 oktober 2015

Connie en Johan

Weer eens teruggekeerd op een voor ons bekend adres. Het was altijd uitstekend en dat blijkt het nog steeds te zijn. Een aanrader, hoog culinair gehalte, hoge kwaliteit, redelijk geprijsd en alles vers (geen vis of vlees uit de vriezer).

Deze keer hadden we het extra moeilijk gemaakt voor de keuken. Driemaal het 4-gangen verrassingsmenu: 1x combinatie vlees/vis, 1x combinatie vis/vegetarisch en 1x alleen vis. Uiteraard met bijpassend wijnarrangement, want de wijnen zijn van prima kwaliteit. Ons tafeltje zat pal naast de open keuken, waar 3 koks zeer hard aan het werk waren. Interessant om dat eens van dichtbij te ervaren.

Vooraf krijg je nog 2 amuses en later nog een pre-dessert. Dat zijn geen kleine amusehapjes maar kleine gerechtjes. Toch is de totaal hoeveelheid met het 4-gangenmenu goed afgestemd.

De bediening is vriendelijk, attent en zorgt voor een ontspannen sfeer.

Gegeten op 22 augustus 2015

joey96

Wederom weer heerlijk gegeten! Dit keer hadden we a-la-carte besteld, en daar hadden we geen spijt van. Het waren erg lekkere gerechten en de bijpassende wijnen die je aangeboden kreeg paste er goed bij. Het verrassingsmenu is ook zeker een aanrader met een wijnarrangement! De service is van hoog niveau en het personeel is erg attent. Per gang en wijn wordt er goed toegelicht wat het precies is. Ook de verschillende amuses die je aangeboden krijgt zijn altijd erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding ligt naar mijn mening ook erg goed. Voor een lekker dinner kom ik zeker nog vaker terug!

Gegeten op 11 april 2015

PMartens

Top ! Met een zaken relatie gegeten, erg goed ! De amuses waren verassend en de vis smaakte voortreffelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker het omrijden waard.

Gegeten op 8 januari 2015

Kristel-Janssen

Met zijn drieën gegeten bij Klinkers. We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement.
Alle gerechten waren heerlijk, wat een smaaksensatie! En de bijpassende wijnen sloten prima aan op de gerechten.
De bediening was vriendelijk en correct, gaven een goede uitleg en waren attent.
De inrichting is sfeervol, mooi pand met authentieke details.
Prijs/kwaliteit is uitstekend!
Hier gaan we zeker terug naar toe!

Gegeten op 25 juli 2014

Relvy

Je wordt bij binnenkomst altijd zeer vriendelijk welkom geheten en naar je tafel gebracht. Het is een mooie zaak, met een open keuken waardoor je de koks hard aan het werk kunt zien en wat een gemoedelijke sfeer geeft.

Het bedienende personeel legt altijd haarfijn uit wat er op de mooi opgemaakte borden wordt geserveerd en geeft uitstekend advies welke wijnen daar het beste bij smaken. Tussen de voor-, hoofd- en nagerechten door worden er heerlijke amuses geserveerd en bij het kopje koffie na krijg je een schaaltje eigengemaakte bonbons.

Je hoeft over het algemeen niet lang op de gerechten te wachten, maar toch kun je er een hele avond doorbrengen. Het is ècht een avondje uit. Het voelt aan de ene kant als een sterrenrestaurant, maar aan de andere kant is het er juist ook heel erg gemoedelijk. De prijs/kwaliteitsverhouding klopt eigenlijk niet. Het niveau verdient een hogere prijs, maar laten we dàt niet te hard en te vaak roepen! ;-)

Gegeten op 29 augustus 2014

arnolduijlenhoet

Wij werden op plezierige wijze ontvangen. De bediening was in alle opzichten uitstekend. De gerechten waren van prima kwaliteit en met fantasie opgediend. Het 3-gangen verassingsmenu is een aanrader. Wijnen zijn redelijk geprijsd en van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 7 juni 2014

floweroflife12

Geweldig kerstmenu, we hadden alle 4 verschillende gerechten en iedereen heeft uitstekend gegeten, lekkere wijnen erbij. Bediening vlot.

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Klinkers in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Klinkers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.