La Cubanita Alkmaar

La Cubanita Alkmaar

1. Caribisch
  1. Toon telefoonnummer 072 520 00 19

Marianne 53

Omdat twee familieleden gebruik maakten van de speciale actie van La Cubanita, in de kader van de film 'Michiel de Ruyter' hier gegeten. Ben het zo eens met Eefjelekkerbek, voor een goed gesprek moet je hier niet zijn. Het is een pijpenla met veel lawaai. De tapas zijn overwegend prima en komen in een prima tempo op tafel. Het personeel is bijzonder vriendelijk en werkt met een volle glimlach. Al met al een geslaagde avond. Maar wat lekker om later weer buiten te staan... stilte.

Gegeten op 29 januari 2015

Eefjelekkerbek

Met een groep van 11 personen bij ' la cubanita' Gegeten.
Prima tapas en zeker genoeg ook. Lekkere (rode) wijn. Jammer van die kleine glaasjes wijn (en de prijs ervan...)

(Deze) zaterdagavond was wat mij betreft niet de meest geschikte avond om bij Cubanita te gaan eten. Bijzondere gasten, nogal een hoog ' oh oh cherso' gehalte. Als ik met familie was gaan eten op deze avond dan waren er zeker mensen gillend naar buiten gerend ????

Verder prima, zeker voor herhaling vatbaar, maar niet op zaterdagavond .

Gegeten op 15 november 2014

Karinproeft20

Prima tapas, goede prijs kwaliteit. Vond vooral de kip erg lekker. Gezellige vlotte bediening. Eten kwam steeds vlot op tafel. We staan op de muur! Volgende keer nemen we een jan sangria.

Gegeten op 1 november 2014

RobbertS

We waren iets te lang blijven plakken in Alkmaar dus gingen we bij de lokale La Cubanita eten. Het eten was erg lekker, volgens de bekende formule van deze keten. Vooral de pittige kippenpootjes, albondigas en inktvisringen vinden we lekker. De bediening was niet zo vlot op de vroege zondagavond, we wilden immers nog 2 kids redelijk op tijd in bed hebben.
Qua interieur is het identiek, inclusief afdakje met dakpannen binnen en natuurlijk de graffiti. Als je goed zoekt vind je misschien onze handtekeningen ook terug :-)

Gegeten op 24 augustus 2014

bowi

Hoewel we op het laatste moment reserveerden, konden we toch nog terecht. We werden vriendelijk ontvangen. Het restaurantje zat behoorlijk vol en het was er lawaaierig.
We kregen even kort uitleg over de manier van bestellen en kregen daarna in fases de bestelde tapas geserveerd. De porties waren behoorlijk! De smaak was goed en er is genoeg te kiezen. Voor ieder wat wils!
We hebben lekker gegeten. Een gemakkelijke manier om allerlei tapas te proeven!

Gegeten op 28 juli 2014

Suzanne123

Weer eens heerlijk gegeten bij La Cubanita in Alkmaar. We waren met een grote groep en bestelden van alles. Ondanks de volle zaak, kwamen de gerechten op tijd. Zeer schappelijke prijs!

Gegeten op 10 december 2013

famplus

gisteravond heerlijk gegeten bij La Cubanita in Alkmaar! Na een warm ontvangst konden we kiezen uit verschillende smakelijk uitziende tapas. De vriendelijke en zeker niet opdringerige bediening was lekker vlot. De tapas smaakten erg lekker en zeker een pluim voor de kok die onze wensen uiterst zorgvuldig uitvoerde! Klasse! Na een heerlijk avondje weg, lekker bijgekletst en gegeten, kunnen wij niet wachten om weer te komen. Het was TOP!

Gegeten op 31 oktober 2013

inge56

Prima restaurantje, maar je moet wel tegen drukte en een bak herrie kunnen. Heten is namelijk heel lekker, zowel groente vlees als vis, hoeveelheden zoals t de tapas betaamd. Leuke bediening! kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 oktober 2013

ninanoenanikki

Gisteravond hier een heerlijke avond gehad! Zo lekker om zelf allemaal kleine hapjes in verschillende rondes te kunnen bestellen. Het eten komt als het klaar is en de timing was perfect! De serves heel vriendelijk en oplettend. Ze stonden klaar om je te helpen kiezen uit alle lekkere hapjes. De carpaccio was vooral erg lekker! De sangria daar is de lekkerste die ik ken. Ik heb hem zelf ook geprobeerd te maken maar lukt nooit zo lekker en ze hebben ook een witte sangria! Door de sfeer, de aardige bediening, de lekkere hapjes en de sangria heb je even helemaal het gevoel even weg te zijn! Ik vind het zeker een van de leukste restaurantjes van Alkmaar of je nou met familie eet met vrienden of je geliefde, je bent echt eventjes een avondje uit!

Gegeten op 24 oktober 2013

Yaelkruizinga

Wat een geweldig restaurant is La Cubanita! Bij aankomst werden we warm ontvangen en kregen we een plaats aan de hoge tafels achterin. Erg gezellig! Mijn vriendin en ik startte met een karaf rode sangria. heerlijk! En na het bestellen van de eerste lekkere hapjes, in combinatie met de muziek en sfeer van de zaak, had ik het gevoel op vakantie te zijn in Cuba. Ik werd erg blij van de aubergines met kruidenhoning, de gefrituurde paprika's die feestelijk geserveerd werden, de gamba's met chorizo en natuurlijk van die overheerlijke mojito! De bediening maakt er ook echt een feestje van, iedereen die er werkt is vrolijk en lekker vlot. Het was een leuk avondje uit en ik kom zeker snel terug!

Gegeten op 24 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.