La Cubanita Alkmaar

• 6.9

• 6.7

Suzanne123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens heerlijk gegeten bij La Cubanita in Alkmaar. We waren met een grote groep en bestelden van alles. Ondanks de volle zaak, kwamen de gerechten op tijd. Zeer schappelijke prijs!

Gegeten op 10 december 2013

famplus
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteravond heerlijk gegeten bij La Cubanita in Alkmaar! Na een warm ontvangst konden we kiezen uit verschillende smakelijk uitziende tapas. De vriendelijke en zeker niet opdringerige bediening was lekker vlot. De tapas smaakten erg lekker en zeker een pluim voor de kok die onze wensen uiterst zorgvuldig uitvoerde! Klasse! Na een heerlijk avondje weg, lekker bijgekletst en gegeten, kunnen wij niet wachten om weer te komen. Het was TOP!

Gegeten op 31 oktober 2013

inge56
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurantje, maar je moet wel tegen drukte en een bak herrie kunnen. Heten is namelijk heel lekker, zowel groente vlees als vis, hoeveelheden zoals t de tapas betaamd. Leuke bediening! kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 oktober 2013

ninanoenanikki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier een heerlijke avond gehad! Zo lekker om zelf allemaal kleine hapjes in verschillende rondes te kunnen bestellen. Het eten komt als het klaar is en de timing was perfect! De serves heel vriendelijk en oplettend. Ze stonden klaar om je te helpen kiezen uit alle lekkere hapjes. De carpaccio was vooral erg lekker! De sangria daar is de lekkerste die ik ken. Ik heb hem zelf ook geprobeerd te maken maar lukt nooit zo lekker en ze hebben ook een witte sangria! Door de sfeer, de aardige bediening, de lekkere hapjes en de sangria heb je even helemaal het gevoel even weg te zijn! Ik vind het zeker een van de leukste restaurantjes van Alkmaar of je nou met familie eet met vrienden of je geliefde, je bent echt eventjes een avondje uit!

Gegeten op 24 oktober 2013

Yaelkruizinga
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldig restaurant is La Cubanita! Bij aankomst werden we warm ontvangen en kregen we een plaats aan de hoge tafels achterin. Erg gezellig! Mijn vriendin en ik startte met een karaf rode sangria. heerlijk! En na het bestellen van de eerste lekkere hapjes, in combinatie met de muziek en sfeer van de zaak, had ik het gevoel op vakantie te zijn in Cuba. Ik werd erg blij van de aubergines met kruidenhoning, de gefrituurde paprika's die feestelijk geserveerd werden, de gamba's met chorizo en natuurlijk van die overheerlijke mojito! De bediening maakt er ook echt een feestje van, iedereen die er werkt is vrolijk en lekker vlot. Het was een leuk avondje uit en ik kom zeker snel terug!

Gegeten op 24 oktober 2013

00loeloe00
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima prijs kwaliteit verhouding. De bediening was vlot en erg aardig. De sfeer is bijzonder leuk en de zaak ziet er gezellig uit. Ik schrok van de recensie met allemaal 1-en maar dat is toch een verzuurd iemand! Dan snap je het hele principe van de zaak niet. Op de muren schrijven mag iedereen en dat is juist leuk. Zo staat er nog iets op van mijn ouders die lang geleden daar gegeten hebben! Natuurlijk geen haute cuisine, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Uitermate smakelijke tapas ! Een aanrader.

Gegeten op 19 oktober 2013

Lin78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk en erg gezellig gegeten!
Alle hapjes die we besteld hadden waren lekker m'n de gegrilde paprika's met zeezout. Bediening vriendelijk, blij en oplettend.
Je hoefde op niets lang te wachten. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 17 oktober 2013

Lindabot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier vanavond met vijf personen gegeten. We zaten aan een leuk tafeltje en er hing een gezellige sfeer. Het eten smaakte heerlijk en er was een vlotte en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gegeten op 11 oktober 2013

jos40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een zure reacties zie ik hier staan zeg. Wat een onrecht.
Onbeperkt tapas, heerlijke smaakjes voor weinig geld en een top bediening met glimlachende meiden die het je echt naar de zin willen maken. Aanrader is natuurlijk de puur cubaanse coctail Mojito. Met zorg perfect gemixt. Vrolijk; koud; prikkelend en echte mintsmaak! Het voordeel is dat de smaak niet lang in je mond blijft hangen zodat je echt kunt genieten van de verschillende tapas smaakjes.
We zaten met zijn tweeen aan een klein tafeltje, maar het was erg goed georganiseerd. Indien we ons bakje leeg hadden werd dit onmiddellijk opgeruimd en werd er glimlachend weer een nieuw smaakje gebracht. Wat een service en sfeer, perfect! De entourage is ook typisch cubaans: Oldtimers aan de muur; en andere inrichting die wij tijdens onze vakantie ook in Havana zijn tegen gekomen. Wij hebben 14 verschillende smaakjes geproefd en echt álles was lekker. Echte aanraders: nummer 47 gefrituurde paprika's; nummer 34 gebakke roodbaars; 23 kip met honing; 40 gezonde vetarme zalmspiesjes met salsa. Indien je dit allemaal proeft en tussendoor wat spoelt met de Mojito heb je in dit restaurant zondermeer een top avond en ga je voldaan en vrolijk weer naar huis.

Gegeten op 26 september 2013

Jasperblok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier laatst voor de eerste (en laatste) keer gegeten.
Bediening is erg langzaam en er wordt voortdurend fouten gemaakt.
Ene keer krijg je eten wat je niet hebt besteld en de volgende ronde blijven er dingen weg. Tevens wat je op je bord krijgt is erg aangesterkt met rare onnodige kruidens etc. Jammer!

Gegeten op 29 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!