a TripAdvisor company

foto's van Memories of Asia in Arnhem - 1 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 2 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 3 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 4 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 5 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 6 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 7 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 8 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 9 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 10 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 11 foto's van Memories of Asia in Arnhem - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 445 26 51

Maak kennis met de Aziatische eetcultuur

De entree van dit restaurant is niet te missen; twee gigantische Chinese leeuwen wachten je op en verleiden je om een voet over de drempel te zetten. En daar zal je zeker geen spijt van krijgen! Maak kennis met de Aziatische keuken zoals je hem nog nooit hebt geproefd!

hansmarian

Via online reservering

De informatie over je kon verwachten was er eigenlijk niet .
Het waren geen orginele Aziatische gerechten . Zoals wij kennen .
Kabeltouw , tofu , poon noemen wij dat niet . De saus daarbij was lekker ,maar alleen van ketjap . Rijst hebben wij niet gezien .
Moesten per gerecht zeker 45 min wachten . Wat het laatste gerecht was werd niet vermeld . Daar wij nog trek hadden , hebben wij nog een 4 e gerecht besteld .
Waren heel vriendelijk , echter wanneer de aanbieding voorbij was , '3 gangen' was niet duidelijk .

Gegeten op 24 juli 2015

ton25

Via online reservering

Prima gegeten. Gerechten lijken aan de kleine kant maar na 3 gerechten zaten wij toch vol.
Het restaurant is wel wat gedateerd en zou een keer een opknapbeurt mogen hebben.
Eten en bediening zijn uitstekend.

Gegeten op 18 juli 2015

enaksekali

Viel een beetje tegen, deze keer. Best lekker, maar niet bijzonder. Wat vlakke smaken, niet slecht, maar er zat geen spanning in, zoals anders. We twijfelden even of mrs. Lin misschien afwezig was, maar dat was niet het geval.
De wachttijden tussen de gangen waren erg lang. De jongen die het wijnadvies gaf, deed verschrikkelijk zijn best, maar bleek er net een tikkie naast te zitten.
Jammer dat we deze keer niet veel verder komen dan: niet slecht. Dat was het ook niet, maar hier verwacht je beter. We komen gauw weer 'testen'.

Die 'chips' van filodeeg trouwens, die vooraf geserveerd worden als alternatieve kroepoek, daar zou ik wel zakken vol van mee willen nemen. Wat is dat lekker zeg!

Gegeten op 2 april 2015

Hoendie

Overheerlijk gegeten! Geen standaard keuken maar heerlijke verse, mooie producten vol liefde bereid. Kwaliteit met een grote K en wat leuk dat de eigenaresse even komt vragen of alles naar wens is.

Gegeten op 22 februari 2015

Master1953

Heerlijk een top avond, goede bediening, zeker niet te weinig bedienend personeel.
Iets over t eten, want daar gaat t allemaal om, coquilles, oester, zeebaars, fazant, super malse lamsgerecht, als dessert flensje, of een verrassend gefrituurd geflambeerd ijs gerecht.
Deze heerlijke gerechten begeleid, door een heerlijke op juiste temperatuur Pinot Blanc.
Als tip, reserveer ,om te genieten van een heerlijke Memories of Asia maaltijd. ????????????

Gegeten op 15 november 2014

Wanda1971

Bij Moa kun je echt heerlijk eten. Al jaren 1 van onze favoriete restaurants.
Gestoomde dorade, kangeroe, lamshaas, ossehaas, kreeft, gamba's en coquilles. Alles is even lekker klaargemaakt met allemaal verschillende smaken. Ze hebben ook heerlijke wijnen op de menukaart staan. De Stimson Chardonnay is onze grote favoriet.
De bediening is ook goed. Je kunt er heerlijk zitten om een paar uur te tafelen, maar heb je niet zoveel tijd omdat je naar de film wilt, dan is dat ook geen probleem en doen ze de gerechten wat sneller achter elkaar.

Gegeten op 4 augustus 2014

Dannydouwma

Afgelopen vrijdag hebben wij na 2 jaar weer eens gegeten bij Memories of Asia. Het eten vinden wij wel anders geworden, maar het concept is wel hetzelfde gebleven. King prawn en Kreeft waren net als voorheen uitstekend bereidt, niet te droog en echt precies goed. Maar overige gerechten zoals ossenhaas met groenten was te zout en waterig en eveneens als de kokkels. De bediening was attent en zeer beleefd, anderen restaurant mag hier wel een voorbeeld aannemen. Ondanks de wat tegenvallende gerechten (sommige ervan), hadden wij een zeer gezellige avond gehad. Wanneer wij weer in Arnhem komen, dan komen wij zeker weer terug. Groet, familie Douwma.

Gegeten op 16 mei 2014

enaksekali

Voor het eerst sinds enige tijd weer eens bij MOA gegeten, en het was gelukkig weer ouderwets goed.
Buitengewoon vriendelijke en attente bediening, zeer verzorgde en goed uitgevoerde gerechten.
Vooral het lamsvlees was 'to die for', en we houden helemaal niet van lamsvlees :-). Nu wel dus.
Als je het heel vriendelijk vraagt wil mrs. Lin wel eens een schrapje van haar receptuur prijsgeven.
Jammer dat het zo aan de prijs is, anders zaten we hier iedere week.

Gegeten op 12 april 2014

Bdb71

In het verleden ging ik hier regelmatig eten. Voor de doorstart was het echt top!
Gerechten waren supervers en verassend. Tja nu is het gewoon oké.

Misschien moet de eigenaar even wat reserveringslijsten opzoeken van die tijd. Was toen altijd volle bak namelijk.

Gegeten op 1 februari 2014

tobias6

Sinds 2004 ben ik meerder keren bij MOA geweest en met enorm veel plezier. Helaas ik en mijn vriendin zullen het vooral moeten doen met mooie herinneringen. Gisteren hier opnieuw gegeten en zeer teleurgesteld over de huidige zeer matige kwaliteit van eten, de bediening en de extreem hoge prijzen die voor een paar redelijk goede glazen wijn achteraf werden berekend. Het eten is niet meer mooi gegarneerd zoals 2 jaar geleden, heeft vaak dezelfde sojasaus en lijkt deels uit een diepvries te komen. Hier komt bij dat de porties erg klein zijn. Het visgerecht (griet) was ver beneden het niveau wat dit leuke restaurant ooit had. Ook de op zich malse oester en St Jacobsschelpen hadden een weinig verassende smaak. Verder miste iets van rijst of een gerecht wat meer vulde. Te vaak werd gevraagd of we er nog water bij wilde hebben. Het dessert, als afsluiter, was ijs van slechte kwaliteit met op zich lekkere banaan en ananas die eigenlijk aan tafel geflambeerd zouden worden maar dit ging niet door. Per glas wijn werd ruim 7 euro gerekend wat meteen het duurste wijncouvert ooit werd voor ons. Mooie herinneringen aan dit Azië zijn voor ons, op wat een feestelijk verjaarseten had moeten worden, definitief vervlogen. Volgende keer maar eens kijken bij een beter restaurant.

Gegeten op 6 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Memories of Asia in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Memories of Asia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.