• foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 1

• 8.0

• 8.2

Dimitrion
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een door de weekse dag hier gegeten.
Prachtig oud pand in de binnenstad van Zwolle, een beetje achteraf.
Wij troffen een rustige avond, hierdoor kregen we ruim de aandacht en nam het personeel de tijd, het ontvangst was netjes, jas aannemen etc.
Heerlijk gegeten, personeel gaf duidelijk en ruim informatie over wat er op ons bord lag.
Ontspannen en gezellig
Zeker de moeite waard als je een culinair avondje wilt.

ArrieRook
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijdje terug hier voor het laatst gegeten, de kwaliteit van het eten was goed en de bediening vriendelijk. Ik vind wel, dat de prijs niet helemaal in verhouding is met de kwaliteit. De locatie en het decor zijn erg leuk. Om zeker nog eens terug te komen.

Zwanenburg

• Goed

Prima ontvangst, je voelt je zeer welkom.
Verzorgde gangen, lekker, zowel lam als tong prima bereid, met een mooie Leyda Pinot Noir.
Wel wat prijzig vind ik!

Annemiek0710

• Uitstekend

Eenvoudig gezegd hebben we heerlijk gegeten van, voor ons, culinare hoogstandjes, was de ontvangst en de bediening uitstekend en komen we hier heel graag nog een keer terug. 't Pestengasthuys was een geweldige afsluiting van onze 12,5 jarige huwelijksdag !!!

Paraskeva

• Uitstekend

Heerlijk gegeten bij 't Pestengasthuys. Het eten was zeer smaakvol en zeer verzorgd en er zat een aantal spannende combinaties bij. De wijn was bijzonder, zeer origineel en paste heel goed bij het eten. We kregen ook een uitgebreide uitleg bij de verschillende wijnen, heel leuk! Al met al een zeer geslaagde avond.

Esmeep

• Uitstekend

Heerlijk buiten gegeten op het terras. Gekozen voor een drie-gangen verrassingsmenu. Prima te doen met heerlijke amuses tussendoor. Niet vol, maar zeker verzadigd. Leuke, nette en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

jan_everts

• Uitstekend

Heerlijk gegeten afgelopen zondag. Tempo van opdienen van gerechten was precies goed. Sfeer en vriendelijke bediening hielpen om er een genot van te maken hier te eten. Doen we zeker nog een keer.

Ellen239

• Uitstekend

Mooie plek in Zwolle in een historisch pand wat in zijn waarde is gelaten. Een prettig restaurant met goede bediening en heerlijk eten. Ben hier nu twee keer geweest en kom hier zeker nog weer terug. Fijne menu's, heerlijk eten voor een redelijke prijs.

CWF

• Uitstekend

Het eten was heerlijk, verfijnde smaken, mooie porties. Het ontvangst en de bediening waren zeer gastvrij. Ik vind het zeker een aanrader!

paul_willems

• Uitstekend

Enorm gastvrij en vakkundige bediening die perfect rekening houden met de wensen van de klant. Bovendien een heerlijk drie gangen verrassingsdiner met heerlijke wijnen! Echt een aanrader in een schitterende locatie.

Schrijf zelf een recensie over 't Pestengasthuys in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over 't Pestengasthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!