Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 39 86

jbruin

Een topper! De culinaire vondsten verdienen een ster. De bediening was kundig, buitengewoon vriendelijk en attent. Toen het duidelijk was dat ik die dag mijn verjaardag vierde werd daar ook attent en smaakvol op gereageerd. De locatie (we zaten vanwege het prachtige weer buiten) was een oase. En de prijs/kwaliteit verhouding voor een 3 gangenmenu is zeldzaam goed. Alle lof!
Jan en Mabel Bruin

Linda-Wae

Wij hebben tijdens de restaurantweken hier gegeten. Een verrassend en gevarieerd menu. Kwaliteit van het eten was prima en we hebben er lekker gegeten. Wat mij wel heel erg stoorde is de dame in de bediening. Bij iedere uitleg van het gerecht pakte ze een vork of mes van de gast en wees daarmee aan wat het was. Daarna kreeg je je bestek weer terug. Dit deed ze bij alle tafel. Ik vind het onhygiënisch! Het bestek is van de gast en daar hoor je niet meer aan te komen. Ik hield het ook steeds angstvallig mijn bestek vast als ze langs kwam. Zonder te vragen werd er een fles water geopend en ingeschonken. En als we klaar waren met een gang werd er gezegd:"nou dat was lekker!". Dat hoor je te vragen, niet te zeggen. De jonge man in de bediening was heel beleefd en deed zijn werk prima. Ondanks dat het eten prima was, heb ik er niet op mijn gemak gezeten en zou ik er niet nog eens heen gaan.

Gegeten op 3 september 2012

Bjongeleen

Gisteravond geweldig gegeten bij dit restaurant, culinaire hoogstandjes die een ster verdienen, en de bediening was grandioos, formeel, toch niet stijf, kundig, en attent. Prima prijs kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!

Gegeten op 15 augustus 2012

JanBouwmeester

Buitengewoon gastvrij. prima vegetarisch, voor de glutenvrije gast uitstekend eten. Vele keren geweest altijd hoge kwaliteit zowel voor-, hoofd- en nagerecht. Wij nemen vaak gasten mee en die zijn altijd lovend. Voor gehandicapte gast van ons alle aandacht en ongemerkte aanpassingen zowel met het bestek als de gerechten De laatste keer die het ook voor deze gast tot een heerlijke avond maakte

Gegeten op 28 juli 2012

eric b

Top restaurant in Zwolle. Erg vriendelijk bediening, jas aannemen placeren op tijd bijvullen van de glazen en iets kunnen vertellen over de gerechten, top. Dit alles op een luchtige wijze.

De gerechten waren ook bijzonder goed, hoofdgerecht was heerlijk. het vlees was precies goed en heerlijk mals. En het vers geraspte truffel aan tafel maakte het helemaal af.

Gegeten op 20 juli 2012

Dimitrion

Op een door de weekse dag hier gegeten.
Prachtig oud pand in de binnenstad van Zwolle, een beetje achteraf.
Wij troffen een rustige avond, hierdoor kregen we ruim de aandacht en nam het personeel de tijd, het ontvangst was netjes, jas aannemen etc.
Heerlijk gegeten, personeel gaf duidelijk en ruim informatie over wat er op ons bord lag.
Ontspannen en gezellig
Zeker de moeite waard als je een culinair avondje wilt.

ArrieRook

Een tijdje terug hier voor het laatst gegeten, de kwaliteit van het eten was goed en de bediening vriendelijk. Ik vind wel, dat de prijs niet helemaal in verhouding is met de kwaliteit. De locatie en het decor zijn erg leuk. Om zeker nog eens terug te komen.

Zwanenburg

• Goed

• Goed

Prima ontvangst, je voelt je zeer welkom.
Verzorgde gangen, lekker, zowel lam als tong prima bereid, met een mooie Leyda Pinot Noir.
Wel wat prijzig vind ik!

Annemiek0710

• Uitstekend

Eenvoudig gezegd hebben we heerlijk gegeten van, voor ons, culinare hoogstandjes, was de ontvangst en de bediening uitstekend en komen we hier heel graag nog een keer terug. 't Pestengasthuys was een geweldige afsluiting van onze 12,5 jarige huwelijksdag !!!

Paraskeva

• Uitstekend

Heerlijk gegeten bij 't Pestengasthuys. Het eten was zeer smaakvol en zeer verzorgd en er zat een aantal spannende combinaties bij. De wijn was bijzonder, zeer origineel en paste heel goed bij het eten. We kregen ook een uitgebreide uitleg bij de verschillende wijnen, heel leuk! Al met al een zeer geslaagde avond.

Schrijf zelf een recensie over 't Pestengasthuys in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over 't Pestengasthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.