a TripAdvisor company

foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 1 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 2 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 3 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 4 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 39 86

karlijntjepijntje

Via online reservering

Bij het Pestengasthuys gegeten in het kader van de Asperge-tiendaagse. Diner uitgebreid met een vierde gang en een wijnarrangement. Wederom uitstekende gerechten met heerlijke wijn en vlotte/attente bediening. Een feestelijke avond dus!

Gegeten op 10 mei 2016

wim307

Via online reservering

We hebben genoten in elk opzicht. Het eten was top, de wijnen erg lekker en de service vriendelijk en attent. Een van de gasten wilde kleinere porties en dat is bij alles vijf gangen uitmuntend gedaan.

Gegeten op 30 april 2016

lindy_veerman

Via online reservering

We hadden een 4 gangenmenu en kan echt niet zeggen wat ik nu het lekkerste vond. Elk hapje was een sensatie. Daarnaast werden er ook nog overheerlijke tussendoortjes geserveerd. Complimenten voor de kok. De bediening was heel vriendelijk, geen enkele vraag was teveel en je kreeg een uitgebreide toelichting bij wat er op je bord lag. Niet overdreven, precies goed. Leuke afsluiting bij het toetje ter ere van verjaardag. Ga er beslist vaker eten en raad het iedereen aan!

Gegeten op 29 april 2016

bart192

Via online reservering

Mooi pand, zeer sfeervol! Eten erg lekker, mooie en aparte combinaties. Veel aandacht voor de gasten, een aanrader voor een speciale avond uit.

Gegeten op 23 april 2016

Muizer

Via online reservering

Het driegangenmenu genomen allebei. Alles uitstekend uitgebalanceerd met garnering die zowel bijzonder als briljant was. Wasabi-komkommerijs bij het makreelvoorgerecht bijvoorbeeld. Bediening goed en correct en waar je daar als gast ruimte voor geeft ook heel leuk persoonlijk.

Gegeten op 20 april 2016

Mirande3

Via online reservering

Wij namen een viergangenmenu met wijnarrangement en deze gangen waren stuk voor stuk heerlijk met heerlijke bijpassende wijnen. Iets minder vond ik de schaaltjes met cashewnoten en hartige vlinderkoekjes en de amuse... Verwacht ik dan weer iets meer van in zo'n heerlijk restaurant. Toilet is boven, voor ons geen probleem maar wel iets om te weten.

Gegeten op 19 april 2016

dekuun

Via online reservering

Afgelopen zaterdag heerlijk verwend in het mooie, sfeervolle Pestengasthuys. Het was een drukke avond, restaurant zat van onder tot boven vol en toch kom je geen moment aandacht tekort!
We kozen voor het vijfgangenmenu met bijpassende wijnen en alles was even voortreffelijk en doet wat ons betreft niet onder voor sommige eerder bezochte sterrenrestaurants.

Zwolle is voor ons wel een eindje weg, maar dat zal ons zeker niet tegenhouden om zo snel als mogelijk weer bij jullie aan te schuiven!

Gegeten op 16 april 2016

marnix68

Prachtig pand. In het begin met maar paar man bezet. Dan is fluisteren al te luid. Eenmaal vol heb je daar geen last meer van. Prettig alerte bediening. Slechts tussen tussengerecht en hoofdgerecht vonden we dat het iets te lang duurde. Verder prima en heel vriendelijk/enthousiast. Prettig. Vorige keer zei men niets over de wijn; werd gewoon ingeschonken. Nu ook niet echt een lang verhaal; maar, de fles werd op tafel gezet met korte duiding. Vond ik heel plezierig!
Wij kozen vier gangen en vonden het eten goed. Voorgerecht en hoofdgerecht (black angus) waren heel goed en zeker hoofdgerecht was mooi op smaak en riant qua hoeveelheid. Tussengerecht was wat vlakker. Amuse vooraf (lolly van bataat) had bijna geen smaak. Dessert iets te simpel vergeleken met rest. Viel mij als kaasliefhebber niet zo op; maar mijn vrouw weet meer....Kortom: ja, als je kritisch bent kan het nog beter; maar vooral: ga hierheen!

Gegeten op 9 april 2016

Sykes

Wederom een GE-WEL-DIGE avond gehad. Volledig in de watten gelegd.

Gestart met een heerlijk aperitief van prosecco en rabarber brandewijn, super!
Daarna een mooi divers 5 gangen verrassings menu waarbij mooi rekening gehouden werd met de dieet wensen. Zelfs een leuk dessert met speciale wensen, waarom we een avond weg waren.
Kortom echt een avond uit en prijs kwaliteit is echt geweldig. Genieten met de hoofdletter G! Dankjulliewel!

Gegeten op 26 maart 2016

RinzeT

In een prachtige historisch pand, een beetje verborgen aan een stil pleintje in de historische binnenstad van Zwolle ligt dit opmerkelijke restaurant, waar we werden onthaald als de spreekwoordelijke vorsten. Fijn dat, ook al is het niet druk (we waren er voor de lunch), alles uit de kast wordt gehaald om een geweldige culinaire en gastvrije ervaring te bieden. We lieten ons verrassen door een duidelijke geïnspireerd kokende chef, zijn goedlachse echtgenote omringde ons met de nodige niet-gespeelde fijne aandacht, en wist ook precies wanneer ze daarmee moest ophouden. We waren na afloop gewoon een beetje beduusd van zo veel vakman- en vakvrouwschap.

Gegeten op 18 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Pestengasthuys in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over 't Pestengasthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.