Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Landgoed Groenhoven in Bruchem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0418 644 005

Verwennen & Verrassen

Een magnifieke plek waar je wordt verrast door de creatieve creaties van chef Anne Hamelink. Gedreven en altijd op zoek naar nieuwe smaakcombinaties met als basis de Frans-mediterrane keuken. De kundige bediening zorgt dat het je aan tafel aan niets ontbreekt. Bij uitstek geschikt voor een bijzondere gelegenheid.

schenck

mijn man en ik hebben hier op zaterdagavond gegeten. het landgoed ziet er ontzettend sfeervol uit en ligt op een leuke locatie. mooie inrichting, leuk die transparantie gordijnen, alles mooi in de verf, oogt schoon en fris maar ook warm genoeg, de schouw, houten vloer, de hoge smalle openslaande deuren, mooie schilderijen, prachtige lampen, kortom wat mij betreft helemaal goed. dan het eten: wij hadden het 25 euro verrassingsmenu, we kregen een lekkere amuse, een mooi gegaarde vis als entree en een zeer goed stukje vlees (mooi rosé, niet te veel, niet te weinig, heerlijk saus) als hoofd. misschien hadden de bijgerechtjes iets specialer gemogen. als dessert hebben wij beiden voor de kaas gekozen. prima kaasjes, goede combinatie van div. kazen, kortom eten een 8, ervan uitgaande dat de 'normale' a la carte gerechten iets specialer zullen zijn. de service was prima. enige minpuntje vond ik (als wijndrinker) de witte wijn die ik vooraf bestelde. er werd mij geen keuze geboden en ik vond de droge witte die ik kreeg (in een m.i. te klein wijnglas) niet bijzonder (leek een beetje op een supermarkt wijntje) ik had liever een rijkere wijn gedronken uit een mooi groot wijnglas, want ook al is het een witte, dan nog mag het glas groot zijn. wij bestelden daarom ook een fles en kozen voor rood. we hebben een heerlijke pomerol gedronken, voor een zeer schappelijke prijs (50 euro). ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 5 oktober 2013

Winibaldi

Altijd leuk wanneer een deur gastvrij voor je openzwaait. Het betekent dat je gezien wordt en welkom bent. Evenzo het aangeven van de jas na afloop. De laatste 2 km. voor aankomst voelen als een vakantiereisje. Prachtige omgeving met als beloning een schitterend landhuis.
Op onze avond hing er 'gewaagde' kunst aan de muur. Niet het geijkte maar prachtige grote werken die in de grote hoge kamers goed tot hun recht komen.
Een enkele opmerking, op onze avond was een deel van de ruimte kaal/leeg, met een verloren statafel, 2 ramen zonder vitrages waardoor het decor minder warm aanvoelde. En wie weet ipv. de plastic planten echte? Of ook kunst?
Voor de bediening lof. Twee jonge mensen met kennis van zaken. Altijd weer leuk om iemand van 21 zo enthousiast en adrem bezig te zien.
We hebben heerlijk gegeten. Niet al te grote porties met zachte smaken. Een heilbot perfect gegaard, heerlijke diamanthaas en lekker dessert. Maar het extra tussengerecht (+9,-) scampi's op een bedje van venkel kende als topper een 'bonbon van scampi'. Deze proef ik over een jaar nog.
Wel werd in bijna alle gerechten veel boter verwerkt, waardoor het voor mensen die graag op de calorieën letten minder een aanrader is. Niettemin verheugen we ons om in de zomer op het terras weer eens te komen eten.

Gegeten op 5 oktober 2013

Ronaldjong

Hier gegeten tijdens de IENS week. Het begon met twee verrassende amuses. Ondertussen kwam de bediening netjes aan de nette tafels om te kijken of er specifieke wensen waren. Het voorgerecht was vis en het hoofdgerecht vlees. Na een korte introductie van de kok konden we genieten van de mooie presentatie en lekkere smaken. Vooral het toetje en de zelfgebakken kleine koekjes werden erg warm verwelkomd. Dit is een zeer mooie locatie in een landhuis met een kok die nog vol ambitie zit.

Gegeten op 2 oktober 2013

Jacky49

Op zaterdag 28 september hebben we van een voortreffelijke lunch mogen genieten. We waren de enige gasten en zijn door de chef kok in de watten gelegd. Hij kookt met passie en ook zijn uitleg over de wijn was heel leuk. Het was niet mijn eerste keer hier en hij wist zich nog te herinneren dat ik niet van zoet houd. Dus zijn aanbod was meteen, zal ik dan maar een lekker kaasplankje maken. Dat doet een mens deugd. Het zal dan ook zeker niet de laatste keer zijn dat we bij Groenhoven van een lunch zullen genieten.

Gegeten op 28 september 2013

Emmeke

De rustige, landelijke omgeving alleen al is een bezoek waard. Op een warme septemberdag hebben wij hier gegeten. Het viergangen verrassingsmenu. Omdat het nog zo mooi weer was zijn wij begonnen in de tuin met de amuse en het voorgerecht. In een woord verrukkelijk. Omdat het buiten toch wat fris werd, verhuisden wij naar een tafel binnen. Daar werd een heerlijk visgerecht geserveerd. Het Iberico-varken dat volgde vormde het hoofdgerecht. De borden waren gegarneerd met kruiden en bloemen uit eigen tuin en combineerden fantastisch met de geserveerde gerechten. Ook het dessert en de friandises bij de koffie waren overheerlijk. Wij hebben een fantastische avond gehad.

Gegeten op 4 september 2013

netty3

het was onze 45 jarige trouwdag en fantastisch weer. We aten buiten, een idylle. We hadden de jonge ambitieuze chef voor ons zelf en hij vertelde veel. Het eten was verrukkelijk. De lende die in de amuse was verwerkt was van Charollais rund uit de buurt; heerlijk. .Evenals de kalfstartaar en de kabeljauw van de hoofdgerecht. We eindigden met Hollandse kaas. Het wijn arrangement bestond uit voor ons verrassende, goed passende wijnen. Hulde!!

Gegeten op 23 augustus 2013

Marga-rita

Ambiance is vorstelijk, eten is prima, maar bediening kan persoonlijker/beter.
Prachtig in de tuin op het gras aan een lange tafel, voor het landhuis. We hadden een viergangen verrassingsdiner. Leuke gerechten, behalve de kalfstartaar, die was zowel qua presentatie als smaak matig. Wat we niet helemaal voor elkaar kregen was te komen tot een goede drankkeuze tijdens en na het eten. We hielden het daarom maar op glazen open wijn, maar dat had wel wat creatiever gekund, denk ik.
Wat ook wel jammer was dat we bij de feestelijke gelegenheid overgelaten werden aan een onervaren hulpje, terwijl er behalve ons gezelschap erg weinig andere gasten waren. Ben benieuwd hoe het gaat als het druk is.

Gegeten op 17 juli 2013

ad_wijgerde

Gegeten op 21 juli 2013

stan1974

Gegeten op 13 juli 2013

edmeevansonsbeek

We hebben heerlijk gegeten n.a.v. een Sweetdeal aanbieding en meu. Echt een avondje uit. De locatie oogt al charmant en bij binnenkomst werden we welkom geheten en onze jassen in ontvangst genomen. Vervolgens naar een kleine knusse ruimte geleid, waar nog 2 tafels bezet waren. Deze ruimte was afgescheiden van een grotere ruimte die waarschijnlijk wordt gebruikt bij meer personen. Boven is ook een ruimte waar een groep apart zat te eten.
Aan tafel, met mooi tafellinnen, kregen we heerlijk vers brood met olie en zout. Vervolgens een amuse van bietjes, een voorgerecht en een hoofdgerecht met rundvlees, alles verfijnd opgemaakt. Voor het nagerecht konden we kiezen uit zoet of kaasplankje. Ook werd goed geadviseerd over bijpassende wijnen.

Gegeten op 30 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Landgoed Groenhoven in Bruchem

Schrijf hieronder je recensie over Landgoed Groenhoven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.