Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Breton

1. Frans

Breton

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 073 513 47 05

alino

Het eten is best goed (ook niet uitzonderlijk), maar omdat het kleine voorgerechten zijn zonder "garnering" wat ons betreft behoorlijk aan de prijs. Als je twee voorgerechtjes besteld ben je rond de 25 euro kwijt en zullen de meesten nog trek hebben. Met 3 gerechten zou je aan een normaal menu komen maar dan is bijna 40 euro echt te veel. Kortom de porties zouden net wat groter moeten zijn. Verder vriendelijke bediening, gemiddeld eettentje.

Gegeten op 13 augustus 2014

frans3368

kom er al jaren over de vloer ....eerst bij de oude eigenaar toen bij marc en fleur,en laten we kyra niet vergeten!! het duo marc en kyra zijn van top niveau !!!koken met grote passie en het is steeds weer een feest om te zien als ze "volle bak" draaien hoe de keuken en het bedienend personeel op elkaar afgestemd zijn. hoop er nog jaaaaaren van te genieten

Gegeten op 12 april 2014

Jeroenve

Tijdens de restaurantweek een 3 gangen lunch gegeten, was erg smakelijk. Vis was heerlijk bereid, evenals de kalfshaas. Laatste gang, diverse bereidingen van perzik was een waar plaatje. Prijs-kwaliteit verhouding is echt ver boven gemiddeld, een aanrader!

Gegeten op 16 maart 2014

bram26

Leuk restaurant. Op de zaterdagavond dat wij hier waren was reserveren niet mogelijk. Lekker gegeten al hadden ze meer uit het concept kunnen halen. Bijvoorbeeld de gerechtjes nog kleiner maken zodat je er een extra probeert. Zal hier zeker terug gaan.

HettySnel

Gezellige sfeer, drukke zaak waar reserveren niet mogelijk was. Maar gelukkig konden we toch snel aan tafel. Vlotte bediening en lekkere kleine gerechten uit gevarieerde keuken. Een echte aanrader in de gezellige Korteputstraat in Den Bosch

Gegeten op 23 november 2013

Dorstighert

Lekker gegeten, hoewel op de kaart staat dat alle gerechten voorgerechten zijn en je dus meerdere keuzes kunt maken vonden wij de porties groot voor een voorgerecht. Meer dan 2 gerechten pp haalden we dan ook niet. Kwaliteit van het eten is prima net als de attente en vlotte bediening.

Maserati

Dagje Den Bosch met prachtig najaarsweer. Plekje gezocht waar wij buiten konden zitten. Gekozen voor een lunchbordje. Hetgeen bestond uit een kopje soep, een wrap met carpaccio, een kroketje ,een bitterbal en een broodje met zalm. Paar royale glazen chardonnay, wat wel mocht voor de prijs van 4,95 per glas. Jammer, dat wij er meer dan een half uur op moest wachten. Wat heel aardig was, dat de tweede bestelde glazen, voor rekening van het huis kwamen. Het lunch gerecht, was naast dat het leuk werd opgediend, heel erg lekker.

Gegeten op 30 oktober 2013

AnneBilly

Afgelopen zaterdag bij Breton gegeten, ondanks de leuke open keuken zijn we boven gaan zitten omdat het daar wat minder rumoerig was. We hebben heerlijk gegeten, door de opzet van de kaart (enkel kleine gerechtjes) hebben we zelf een 4 gangen menutje samen kunnen stellen. Een leuke manier om verschillende gerechtjes te kunnen proeven! De geproefde gerechtjes waren mooi gepresenteerd en goed op smaak gebracht. Ook was de bediening erg attent en aardig. Prijs-kwaliteit verhouding is ook prima.
Enig minpuntje: ons kaasplateau (wat we na ons wijntje buiten met een kopje thee wilden hebben) had wat te lang gestaan voordat het op tafel kwam. Waarschijnlijk was het voorbereid terwijl wij nog lekker aan ons wijntje zaten boven; de zachte kaas was uitgelopen en de rest lag reeds te zweten toen het op tafel verscheen.
De rest van de ervaring was meer dan prima! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 oktober 2013

arneos

Weer eens bij Breton gegeten. Mooie kaart met kleine gerechten. Vandaag slakken (top) en entrecote met paksoy. Uitermate smakelijk! (waarom heeft iedereen het over smaakvol terwijl het smakelijk is?)
Kaasplank helemaal geweldig. Goede wijnen en attente, plezierige bediening. Blijft een Bossche favoriet. Maar de standaard kaart mag wel eense een update.

Gegeten op 14 juni 2013

Loes

Een dagje uit in Den Bosch, het weer zat helaas niet helemaal mee. Maar we hadden een lekkere lunch in het 'eetstraatje' in Den Bosch, bij Breton. Gelokt door de grotendeels positieve recensies op Iens (dat deed de serveerster overigens niet direct een belletje rinkelen, toen ik dat noemde…), stapten we Breton binnen voor een late lunch, rond 15.00 uur. Iens noemt Breton als Topper 2013, dus wellicht een extra indicatie voor een bijzonder restaurant…
We hebben inderdaad leuk gegeten, met een smakelijke soep (Bretonse krabsoep met rivierkreefstaartjes), gegrilde gamba's met knoflooksaus waar wel wat patat frites bijbesteld werd en het wisselende lunchgerecht waarbij ik voor de visvariant koos, die op een bedje van dunne spaghetti met (gegrilde?) paprika werd geserveerd. Heerlijk dessert en prima cappuccino als afsluiting, dat moet gezegd. Maar kijkend naar het totaalplaatje vonden wij de beloning als Topper 2013 een beetje teveel van het goede… Desalniettemin is de bediening vriendelijk en is Breton een leuk adres in een straat waar de keuze aan talloze restaurants geweldig groot is.

Gegeten op 29 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Breton in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Breton. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.