a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 513 47 05

Zoetelievegerritje

Een leuk restaurant met Franse bistro kenmerken. We hadden krabsoep en carpaccio als voorgerecht. Allebei verrukkelijk! Als tweede gerecht zwaardvis en heilbotfilet. Beiden ook prima! Principe van kleine gerechten die samen toch wel een goede maaltijd bieden.
Voor een leuke prijs uitstekend gegeten.

Gegeten op 8 mei 2015

marieke213

Via online reservering

Heerlijk avondje met vrienden bij Breton gehad. Bediening altijd even vriendelijk, eten zag er verzorgd uit en smaakte ook nog goed. De tonijnsalade vooraf is een absolute aanrader! Beneden is wel gezelliger zitten dan boven, dus misschien boven nog iets aan heg interieur veranderen?! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 9 mei 2015

GerhardO

Aantrekkelijke menukaart, gezellige pijpenla. De inrichting is "basic", kleine tafels, goede stoelen.
De menukaart bevat vriendelijk geprijsde gerechten, maar voor een normale maaltijd heb je tenminste 2 gangen nodig. Wij namen eerst crostini met tomatensalsa en sashimi. De crostini's waren knapperig en vergezelden ons de rest van de avond. De sashimi van zalm en tonijn was voorzien van een gulle dosis gember. Geen originele gerechten, maar goed bereid.
Als tweede gang gegrilde steak en gerookt speenvarken. De steak was helaas niet "rare", zoals gevraagd, maar "medium". Minpuntje. Het speenvarken (van de dagkaart) was bijzonder lekker! Jammer dat bij deze gerechten nauwelijks groenten werden geserveerd. Als dessert een kaasplankje gedeeld, dat ruim voldoende was voor 2 personen. De bediening was vlot en attent, maar liet het afweten bij het verlaten van het restaurant. Toch wel een adres om te onthouden.

Gegeten op 28 januari 2015

PeterDerks

Afgelopen vrijdag wezen eten bij Breton. Veel zaken zaten al vol gereserveerd maar bij Breton hadden we geluk, er stond een tafel op toen we binnenkwamen en namen meteen plaats. Wat hebben we genoten van de ongedwongen sfeer, de lekkere gerechtjes die op een originele manier worden opgediend door de vlotte dames in de bediening.
Prijs kwaliteit was dik in orde en ook de keuze aan wijnen viel ons niet tegen. Al met al heeft Breton er aan bijgedragen dat wij een heerlijk weekendje Den Bosch hebben gehad en zullen zeker nog eens terug keren. Ga zo door!!

Gegeten op 2 januari 2015

lvia

Per persoon twee gerechtjes op, één is ook te weinig voor diner, erg lekker was de sashimi van zalm en tonijn en de Oosterse bieftortilla. De salade met verse tonijn vonden we niet lekker en hebben we laten staan, maar dat kan ook aan onze smaak liggen. De gamba's en de wijnen prima. Lekker buiten gezeten, gezellig straatje, onder de terrasverwarming. Prijs ongeveer 40 euro p.p. zonder toetje. Prima voor wat je krijgt.

Gegeten op 24 oktober 2014

alino

Het eten is best goed (ook niet uitzonderlijk), maar omdat het kleine voorgerechten zijn zonder "garnering" wat ons betreft behoorlijk aan de prijs. Als je twee voorgerechtjes besteld ben je rond de 25 euro kwijt en zullen de meesten nog trek hebben. Met 3 gerechten zou je aan een normaal menu komen maar dan is bijna 40 euro echt te veel. Kortom de porties zouden net wat groter moeten zijn. Verder vriendelijke bediening, gemiddeld eettentje.

Gegeten op 13 augustus 2014

frans3368

kom er al jaren over de vloer ....eerst bij de oude eigenaar toen bij marc en fleur,en laten we kyra niet vergeten!! het duo marc en kyra zijn van top niveau !!!koken met grote passie en het is steeds weer een feest om te zien als ze "volle bak" draaien hoe de keuken en het bedienend personeel op elkaar afgestemd zijn. hoop er nog jaaaaaren van te genieten

Gegeten op 12 april 2014

Jeroenve

Tijdens de restaurantweek een 3 gangen lunch gegeten, was erg smakelijk. Vis was heerlijk bereid, evenals de kalfshaas. Laatste gang, diverse bereidingen van perzik was een waar plaatje. Prijs-kwaliteit verhouding is echt ver boven gemiddeld, een aanrader!

Gegeten op 16 maart 2014

bram26

Leuk restaurant. Op de zaterdagavond dat wij hier waren was reserveren niet mogelijk. Lekker gegeten al hadden ze meer uit het concept kunnen halen. Bijvoorbeeld de gerechtjes nog kleiner maken zodat je er een extra probeert. Zal hier zeker terug gaan.

HettySnel

Gezellige sfeer, drukke zaak waar reserveren niet mogelijk was. Maar gelukkig konden we toch snel aan tafel. Vlotte bediening en lekkere kleine gerechten uit gevarieerde keuken. Een echte aanrader in de gezellige Korteputstraat in Den Bosch

Gegeten op 23 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Breton in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Breton. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.