Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Figaro

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

fwoortmeijer

Dit restaurant is onze "vaste stek" voor als we van Breda naar Amsterdam reizen, wat gemiddeld één maal per 14 dagen voorkomt. Eten is zonder meer goed, en men beschikt vaak over verrassende biertjes. Rustpunt is de bejaarde vrouw van de voormalige eigenaar, die dagelijks haar "zilvergoed" poleert en in papieren servetjes inpakt.
Kaart is vrijwel onleesbaar en ook erg beperkt. Personeel wisselt vaak, wat geen aanbeveling is, maar toch blijft dit van de drie naast elkaar gelegen restaurants bij het station van Den Bosch de beste voor een snelle, niet onsmakelijke hap.

basvanrosmalen

• Uitstekend

• Uitstekend

te tekke tent zoals het hoort, prachtig interieur, en mooi kunstwerken van de vader van de eigenaar.... vakmanschap...vriendelijk personeel en verse maaltijden voor weinig geld. echt een gezellig bruin café....

Yaloc

• Slecht

• Slecht

Alhoewel aanbevolen kan ik hier alleen maar negatief over oordelen. De kaart is oubollig en soms niet leesbaar. Personeel dat eerst nog training nodig heeft en vooral in klachten afhandeling. Ronduit slecht en zonder enige interesse voor de gasten.
Op de sigaretten automaat is te lezen dat de baas op vakantie is maar hij kan beter terug komen voordat de hele zaak naar de knoppen gaat. Zelfs een bestelling van koffie gaat verkeerd.
Totaal overbodige zaak in Den Bosch.

RobV

• Goed

Als ik in Den Bosch ben, ga ik hier eten. Goed en betaalbaar. Helaas stond mijn vaste vega-maaltijd niet meer op de kaart, zo kreeg ik te horen, maar hij werd wel gemaakt. Iets duurder geworden, net zo lekker als altijd.

Proever19240

• Redelijk

Ach, als je met de trein moet en snel even een hap wilt eten, dan kun je best terecht. De bediening is niet onnozel, zoals iemand schreef, vriendelijk en correct, met een normale kennis van zaken, maar niet echt betrokken. Ik heb er alleen een portie kaas gegeten. Ik vind het een voorbeeld van \"net niet.\" Beetje oubollig, dat ze van mij een redelijke waardering krijgen danken ze mede aan het terras dat dit tentje in de zomer nog enige gezelligheid biedt. Maar in de winter zal ik hier niet gauw binnenkomen, misschien is het dan wel gesloten ook, het zou mij niets verbazen.

marjam12

• Goed

Meer voor lunch dan voor diner. Zaak sluit vrij vroeg (19.30?).
Het eten is wel goed. Maar in de binnenstad is zoveel meer!

Proever33715

• Redelijk

Een niet onaardig eettentje direct naast het station met een in ons geval stuitend onnozele bediening. Goed voor een snelle lunch voordat je de fraaie binnenstad van Den Bosch gaat verkennen.

Schrijf zelf een recensie over Le Figaro in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Figaro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.