a TripAdvisor company

Le Figaro

Le Figaro

1. Toon telefoonnummer 073 613 13 62

herbert2

Wanneer wij met de trein aankomen in Den Bosch is de eerst gang trap af naar links naar dit horeca-bedrijf.De Bossche-Bol met koffie of een borrel gaat er goed in.Omdat we wat langer hier bleven werd het met de lunch een Figaro'tje. Twee boterhammen met een spiegelijtje met kaas & ham en een forse kroket. Er staan goede bieren op de kaart.Deze dag waren wij aan het einde van de middag weer in de buurt ( op tijd omdat de sluitingstijd op zaterdag bekend is , voorwerk via navraag s' middags) en namen wij leuk verzorgde sater. Jonge, vriendelijke bediening.
Men heeft leuke bij de naam van de zaak passende place-mats en bestekhoesjes.Het oog wil ook wat.Zaak om op gezette tijden terug te komen.

Gegeten op 28 februari 2015

Gerard5739

Na een treinreis wilden we in Den Bosch nog wat gaan eten. We kozen Le Figaro uit, naast het station. We kwamen binnen, bestelden wat te drinken en vroegen de kaart. We kregen de kaart en zochten iets uit. Toen we het voorgerecht bestelden, vertelde de serveerster dat ze net besloten hadden dat we alleen nog een hoofdgerecht konden krijgen (we waren rond half zeven binnen gekomen). Ik gaf aan dat ik dat heel onprettig vond, dat had ze dan beter eerder kunnen vertellen, dan hadden we nog ergens anders heen kunnen gaan. Dat maakte absoluut geen indruk op de serveerster; ze hadden het net pas besloten, dus dat had ze ook niet eerder kunnen vertellen. Daar zaten we toen met ons drinken net voor de neus maar normaal eten zoals dat in een restaurant hoort, kon daar niet. Omdat we honger hadden en nog verder moesten , besloten we dan daar toch maar een hoofdgerecht te eten. Ik had vis, mijn partner "mals" zadellam. De vis was wel goed gebakken, een onbestemde saus erbij. Het lam was absoluut niet mals. We kregen voor twee personen 1 klein bakje frietjes erbij. Deze portie was nog niet genoeg voor 1 persoon. Ook een zelfde bakje sla zonder enige dressing. Na de hoofdmaaltijd hadden we allebei nog honger.
Na het eten vroeg de serveerster of het gesmaakt had. Ik heb toen aangegeven dat als ik nog een voorgerecht had kunnen krijgen, ik wel een voldaan gevoel had kunnen hebben, maar nu echt niet. De serveerster gaf toen aan dat ze ons nog koffie had willen geven, maar dat dat nu dus niet doorging. Ze kwam ook meteen de rekening brengen.
Al met al een zeer onprettige ervaring. Blijkbaar verdienen ze hun geld zo makkelijk dat tevreden klanten absoluut niet nodig zijn. Ik snap dat een keuken op een bepaalde tijd dicht gaat, maar een klant zo voor het blok zetten is ontzettend ongastvrij! Daarbij was het eten dat we kregen te weinig en echt niet goed.

Gegeten op 18 februari 2015

fwoortmeijer

Dit restaurant is onze "vaste stek" voor als we van Breda naar Amsterdam reizen, wat gemiddeld één maal per 14 dagen voorkomt. Eten is zonder meer goed, en men beschikt vaak over verrassende biertjes. Rustpunt is de bejaarde vrouw van de voormalige eigenaar, die dagelijks haar "zilvergoed" poleert en in papieren servetjes inpakt.
Kaart is vrijwel onleesbaar en ook erg beperkt. Personeel wisselt vaak, wat geen aanbeveling is, maar toch blijft dit van de drie naast elkaar gelegen restaurants bij het station van Den Bosch de beste voor een snelle, niet onsmakelijke hap.

basvanrosmalen

• Uitstekend

• Uitstekend

te tekke tent zoals het hoort, prachtig interieur, en mooi kunstwerken van de vader van de eigenaar.... vakmanschap...vriendelijk personeel en verse maaltijden voor weinig geld. echt een gezellig bruin café....

Yaloc

• Slecht

• Slecht

Alhoewel aanbevolen kan ik hier alleen maar negatief over oordelen. De kaart is oubollig en soms niet leesbaar. Personeel dat eerst nog training nodig heeft en vooral in klachten afhandeling. Ronduit slecht en zonder enige interesse voor de gasten.
Op de sigaretten automaat is te lezen dat de baas op vakantie is maar hij kan beter terug komen voordat de hele zaak naar de knoppen gaat. Zelfs een bestelling van koffie gaat verkeerd.
Totaal overbodige zaak in Den Bosch.

RobV

• Goed

Als ik in Den Bosch ben, ga ik hier eten. Goed en betaalbaar. Helaas stond mijn vaste vega-maaltijd niet meer op de kaart, zo kreeg ik te horen, maar hij werd wel gemaakt. Iets duurder geworden, net zo lekker als altijd.

Proever19240

• Redelijk

Ach, als je met de trein moet en snel even een hap wilt eten, dan kun je best terecht. De bediening is niet onnozel, zoals iemand schreef, vriendelijk en correct, met een normale kennis van zaken, maar niet echt betrokken. Ik heb er alleen een portie kaas gegeten. Ik vind het een voorbeeld van \"net niet.\" Beetje oubollig, dat ze van mij een redelijke waardering krijgen danken ze mede aan het terras dat dit tentje in de zomer nog enige gezelligheid biedt. Maar in de winter zal ik hier niet gauw binnenkomen, misschien is het dan wel gesloten ook, het zou mij niets verbazen.

marjam12

• Goed

Meer voor lunch dan voor diner. Zaak sluit vrij vroeg (19.30?).
Het eten is wel goed. Maar in de binnenstad is zoveel meer!

Proever33715

• Redelijk

Een niet onaardig eettentje direct naast het station met een in ons geval stuitend onnozele bediening. Goed voor een snelle lunch voordat je de fraaie binnenstad van Den Bosch gaat verkennen.

Schrijf zelf een recensie over Le Figaro in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Figaro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.