Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Nescio in Den Bosch - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 610 09 00

Culinair samenzijn

Samenzijn en goed eten staan centraal bij Nescio. De gerechten worden in kleinere porties geserveerd, zodat je lekker veel kunt proeven. Of je ze deelt met je tafelgenoten of zelf eet mag je uiteraard zelf weten. De chef heeft oog voor duurzaamheid met duurzame vis en een ruim aanbod aan vegetarische gerechtjes.

thijs58

Via online reservering

Biologische producten die helaas mijn smaak pupillen niet konden bekoren. Zal wel allemaal verantwoord zijn en twee mensen in ons gezelschap vonden het heerlijk maar als je een beetje Bourgondische bent ingesteld heb je hier niets te zoeken.

Gegeten op 17 december 2014

Ingridwest

Via online reservering

De gerechten waren erg mooi opgemaakt. De produkten worden puur gebruikt en zijn zeer smaakvol, conplimenten! De porties zijn klein.

Gegeten op 16 december 2014

efws

Via online reservering

De verrassingsmenu had totaal geen samen hang. Een onderdeel van het hoofdgerecht was ratatouille, maar een ratje toe is een betere benadering voor het geheel. Wat op het bord lag, paste echt niet bij elkaar! De smaken klopte niet en matchte niet. Daarnaast was het zeer weinig, gelukkig was de friettent om de hoek nog open

Los van dat, was al het eten lekker (als je alle dingen los bekijkt). Gezellige sfeer. Aardige bediening!

Gegeten op 16 december 2014

Lotte79

Via online reservering

Het voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker en origineel, maar het toetje was een beetje een rommeltje en ongeïnspireerd.

Gegeten op 14 december 2014

Zoetelievegerritje

We hadden gereserveerd via de spaarkaartactie van AH. Al eens eerder hier gegeten, toen was het goed bevallen. Het AH-menu dus: Voorgerecht was prima. Mooi opgemaakt bordje. Het hoofdgerecht was nogal vlak van smaak. Verschillende vleessoorten die niet echt hun eigen karakter behielden. Het nagerecht was weer uitstekend, we hadden gekozen voor het kaasplankje. Lekkere kazen met een verrassende blauwe kaas uit Friesland. Jammer, door het hoofdgerecht wordt de beoordeling toch iets minder. De inrichting is nogal krap, alleen op het hogere gedeelte achterin zit je wat ruimer.

Gegeten op 11 december 2014

RCrielaers

Via online reservering

Lange wachttijden, tafeltjes erg dicht op elkaar, en foutje in rekening in hun voordeel.
Maar verder: goed restaurant waar je eigenlijk ècht a la carte moet eten.
Smaken verschillen immers......

Gegeten op 7 december 2014

dean5

Via online reservering

Ieder gerecht heeft ons verrast, niet de standaard dingen. Met name de linzen bij het hoofdgerecht, en de Hollandse kazen als dessert. De bediening vonden wij entertaining.
We zouden het zeker aanraden hier te eten.

Gegeten op 30 november 2014

Party-of-five

Via online reservering

Gereserveerd om 20.15 uur arriveerden wij precies op tijd, maar er was nog geen tafel vrij. Een bar om iets te drinken heeft dit restaurant niet en het zitje buiten (aan de straat) sprak ons, ondanks de heaters, gezien de vrieskou ook niet aan. Tussen de andere tafels in een kwartier staan wachten. Eenmaal aan tafel duurde het allemaal heel erg lang. Wij zijn geen 'snelle' eters en met zijn drieën genoeg gespreksstof, maar bijna een uur wachten op een bescheiden voorgerecht en daarna nogmaals 3 kwartier wachten op het hoofdgerecht hoeft niet nodig te zijn. Te weinig personeel ingezet op een volgeboekte donderdagavond. Onze serveester leek geoefend in het onbewust bewust vermijden van onze tafel. Het eten was echt heel erg lekker, toch komen wij hier niet meer terug en kunnen het anderen ook niet aanraden. Jammer.

Gegeten op 4 december 2014

ilse57

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Nescio, daarover niets dan lof. Er werken daar engelen in de keuken.
Bij binnenkomst vertelde ons de gastvrouw dat er een vierde gang was toegevoegd aan het menu wat we ( via de spaarkaart van Albert Heijn) hadden gereserveerd.
'Oh, da's aardig', zei ik nog. Het beloofde een fijne avond met lekker eten te worden.
Met mijn man en twee kinderen heb ik ook echt een paar uur zitten smullen.
Het personeel was aardig, de gerechten verrukkelijk. So far so good.
Want bij het afrekenen bleek dat de vierde gang geen aardige geste was, maar betaald moest worden!
Hierover had de gastvrouw in kwestie niets gemeld. Tot mijn ontzetting ging ze ook nog volstrekt onprofessioneel om met mijn terechte constatering dat dit niet in de haak was. 'U bent de eerste die het zo oppakt', zei ze. En 'nou, dan betaal ik het zelf wel'.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die aan het eind van de avond geen 'nee' meer durven zeggen tegen een, zonder uitleg of overleg, aan de rekening toegevoegd bedrag van € 34.
Je hebt het dan immers al op...
Ik ben echter van mening dat je iemand ook, door zeer slechte communicatie, iets letterlijk door de spreekwoordelijke strot kunt duwen!
Dit verdient bepaald geen schoonheidsprijs Nescio.
Jullie goede eten ten spijt voelen wij ons niet bepaald welkom meer in de Hinthamerstraat.

Gegeten op 4 december 2014

BLogica

Via online reservering

Bij Nescio gegeten vanwege de AH actie. Volle bak met allemaal AH'ers. Een lekker 4 gangen menu gegeten. Heel vriendelijke bediening en een mooi kaasplankje met Nederlandse kazen na.

Gegeten op 3 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Nescio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Nescio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.