Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bill's Specialiteiten

1. ? 10 1 0

2. ?

3. ?

dikkeboer

Gezellig aangekleed voor de kerst.Eten was lekker maar de presentatie op het bord was weinig tot geen aandacht besteed.
Prijs kwaliteit is goed.De glazen stonden redelijk lang leeg met gevolg dat je er naar vragen moest.Ze waren druk met opruim en schoonmaak werkzaamheden. We moesten vragen om koffie dit werd geserveerd toen de borden van het nagerecht er nog stonden.

Gegeten op 15 december 2012

Theolun

In het restaurant de lunch gebruikt. Het restaurant is ingericht met gebruikmaking van veel zwart, zonder dat het somber is geworden. Comfortabel meubilair.
Je moet hier geen haast hebben. Eén (ijverige) serveerster voor restaurant en terras is duidelijk te weinig. De wachttijd van onze binnenkomst tot aan het moment dat ons de soep werd geserveerd, was veel te lang. Gelukkig hadden we heel wat te bepraten, zodat het wachten ons niet zwaar viel. Nadat we de maaltijd besteld hadden liep alles veel vlotter. Kennelijk was er in de keuken wél voldoende personeel.
Toen de lunch er eenmaal was, bleek deze goed verzorgd, ook voor wat betreft de opmaak. Zowel soep als hoofdmaaltijd waren smakelijk en van goede kwaliteit.

Janenhiddi

Wij namen het Sharing menu. Volgens de kaart een menu waarbij je allerlei lekkernijen op tafel krijt die je samen kunt eten. Sharing?? volgens mij hadden ze de schaar erin gezet! De luxe variant bood Markelose Tapas, een vispotje, kip in het pannetje en rib-eye's. Al met al geen meevaller voor een luxe menu. Eerst de vooraf Markelose Tapas, nou als Markelo niet meer te bieden heeft, laat dan mar. Het hoofdgerecht: Het vispotje was een paar stukjes vis in een papje, kip sate (niet echt bijzonder) en de rib eye helaas doorgeslagen. Dan het toetje: was best lekker, maar als dat alles is wat lekker is?? Uiteindelijk deed de bediening nog het meest haar best. door een leuk verhaal te vertellen en ons te verleiden tot een rondleiding. Oke, dus de disco is de handel en daar moesten wij ook maar eens kijken, nou nee, wij kwamen om lekker te eten!!
Kortom: een leuke uitstraling die naar ons idee de zaak verdraait, de disco is de handel en daarnaast kwamen wij!

Gegeten op 27 juli 2012

karla05

met z'n vieren waren we het helemaal eens: hier komen we terug, het is zeker de moeite waard!. Niet alleen zeer lekker/goed gegeten, maar ook super personeel dat een rondleiding door het hele gebouw heeft gegeven.
Tot ziens, Karla

Gegeten op 13 juli 2012

Petralice

• Slecht

• Slecht

Als vegetarier bestelde ik (weliswaar buiten de kaart om) een salade. Wat ik kreeg was een grote bak, die voor 4/5 deel gevuld was met sla. De dressing was dan ook niet voldoende. Nadat ik mijn ongenoegen had uitgesproken, kreeg ik te horen dat ik buiten de kaart om had besteld ... (betekent dit dat het dan niet smakelijk hoeft te zijn?). De ober zou het aan de keuken doorgeven. Geen excuses en gewoon op de rekening. Weinig klantgericht wat mij betreft.

r000be

• Uitstekend

• Uitstekend

Lekker gegeten en goeie bediening die verstand van zaken heeft. Goeie uitleg over gerechten en geeft meer info dan het vvv. Tevens zijn de borden mooi opgemaakt en het smaakte heerlijk. Echt een aanrader om met een klein of groot gezelschap heen te gaan. De lunchkaart is ook erg uitgebreid en je kunt met de mini gerechten alles combineren wat je maar wilt. De sandwiches zijn ook echt grote sandwiches. De huiswijnen zijn ook echte wijnen die goed smaken. Kortom een aanrader, niet alleen voor heteten maar ook de aankleding van het restaurant is erg mooi, het oog wil ook wat.

wim2804

• Goed

Sinds kort een vernieuwde kaart met nieuwe gerechten. Met name de voorafgerechten zijn aangepast. De smaak en hoeveelheid is goed.

jomarij5

• Goed

aardig personeel, goede huiswijnen. gevarieerde kaart, lekker eten, parkeergelegenheid. Staan open voor opbouwende kritiek

gkoopman

• Redelijk

• Redelijk

Over het eten alle goeds smaakte uitstekend en voldoende te eten maar,
we hadden besproken met 13 personen om 18.00 uur en we zitten om 18.05 aan tafel na 5 min komt de bediening het drinken opnemen en dit word geserveerd na 30-45 min komt de bediening met de menu kaart en excuseert zich dat het lang heeft geduurd want er waren niet genoeg menu kaarten voorhanden, oke. inmiddels 19.10 uur en de bestelling word opgenomen. Om 19.30 komt er een gezelschap aan de andere tafel zitten en word even later bij ons om 19.40 uur het voor gerecht van 2 personen geserveerd de overige 5 personen die ook een voorgerecht hadden krijgen dit om 19.50 uur geserveerd. dus het was 20.10 en het wachten begon opnieuw, aan de andere tafel hadden ze inmiddels het hoofd gerecht al op en maakten aanstalten tot het nagerecht. bij ons hadden 2 personen een 5 gangen menu besteld en deze wachten op het tussen menu, na vragen of er problemen waren met deze tafel omdat het tussen gerecht nog niet was geserveert werd hierop axctie ondernomen waarna om 20.50 dit werd geserveerd inmiddels zijn wij al bijna 3 uur aanwezig en word het hoofd gerecht om 21.10 geserveerd nogmaals gemeld dat alles lang duurde en wij kregen de mededeling dat evt. de 4e gang dan wel kan komen te vervallen wat ons verbaasde toen het nagerecht kwam (ijs ed.) 22.10 uur hebben we de rekening om 22.30 uur gevraagd niemand van de bediening die ons bedankte cq prettige dagen wenste na een bedrag van 500,== euro te hebben betaald want de dancing hat hogere prioriteit mijns inziens.
Groeten Gerard Koopman

Lydab

• Goed

Gezellig en prettig dat je ook nog om 16.30 uur van de kleine kaart kunt eten.
Helaas geen gastvrijheid; met mijn oude moeder (82) aan het eten -> moet naar toilet -> komt vast te zitten op toilet. Nauwelijks excuses en een kop koffie voor de schrik kan er niet van af.
Heel lang wachten op glazen wijn. Na 3x ober te hebben gewaarschuwd, komt eindelijk de wijn op tafel

Schrijf zelf een recensie over Bill's Specialiteiten in Markelo

Schrijf hieronder je recensie over Bill's Specialiteiten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.