a TripAdvisor company

foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 1 foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 2 foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 3 foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 4 foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 5 foto's van Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 233 48 26

een romantische setting

Diep in de gewelven van de Oudegracht zit een restaurant waar de romantiek bijna tastbaar is. Terwijl je in het schijnsel van flikkerend kaarslicht van een drankje geniet, bereiden ze in de keuken een heerlijke dis. Maak je op voor een avond zorgeloos genieten!

MarkNL

Prima gegeten bij Aal tijdens de Iens dinerdagen. Leuk driegangenmenu met bijpassende wijnen. Bediening was vriendelijk (en bleef dat ondanks een vergissing) en de sfeer was gemoedelijk. Wij komen nog wel eens terug!

Gegeten op 1 mei 2015

Bernandita

Via online reservering

Uitgebreide menukaart, vriendelijke en attente bediening, lekkere wijn. Vreemde achtergrond muziek, Nederlandstalig, die net te hard stond en uit gedateerde geluidsinstallatie kwam.
Escargots, in een vette saus met kaas er door, vitello tonato smakeloos. Hoofdgerecht vis, (kabeljauw)dreef ook in de saus en was te veel gegaard. Mijn rundvlees met tuffelsaus was lekker. Slappe frieten als bijgerecht, waar geen mayonaise bij geserveerd werd. De heren in de bediening waren alleraardigst en hadden humor, maar voor ons geen 2e keer Aal.

Gegeten op 25 april 2015

Delicitalatesse

Sinds een lange tijd hier weer eens gegeten, of de tijd had stilgestaan. Nog dezelfde inrichting, gedichten aan de wand en gewoon gezellig. Ze hadden twee keuzemenu's van 24,50 en 30,25 waar we in konden wisselen. Veel wijnen per glas en fles waar zeer deskundig over werd geadviseerd. Over het eten en de wijnen niets dan lof. Onze rekening voor twee personen met bij elk gerecht een passende wijn en koffie na was € 81,50 wat wij met plezier hebben betaald. Ga zo door en plan geen restyling.

Gegeten op 1 april 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Bedankt voor je recensie, ik ben altijd weer blij als gasten een leuke avond hebben gehad. Over de inrichting zijn de meningen verdeeld, de ene vind het gezellig en cosy en de ander vind het oubollig. Ik kan mij jullie nog herinneren (81,50) en we hebben het nog over de afspeellijst gehad ik zal hem voor je branden op cd.

wendy1977

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de prijs valt erg mee.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Een minpuntje was wel dat het personeel buiten staat te roken en dat ruik je als je zit te eten (redelijk) achterin het restaurant.

Gegeten op 21 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt dat je de moeite hebt genomen een recentie te schrijven over ons restaurant. Jammer van de rokers maar we kunnen het niet verbieden.
De asbak staat al helemaal in de hoek, ver van de deur.
Deze recentie opgehangen voor het personeel zodat ze kunnen lezen hoe vervelend het kan zijn.

VMKW

De bediening straalt uit er plezier in te hebben. Er is een goede keuze aan voor- en hoofdgerechten. De keuze van de bijbehorende wijnen liet ik met plezier over aan de bediening en daar heb ik zeker geen spijt van gehad. De escargots in prei en voorzien van een pittig pepertje waren weer een nieuwe ervaring. De entrecote met bearnaise saus was prima bereid en smaakte aangenaam. Een chocolade dessert voorzien van een heerlijke dessertwijn maakte het diner compleet. Hoewel de keuze van gerechten zeker voldoende is zou een mooie tournedos op de kaart zeker een aanwinst zijn........

Gegeten op 21 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw mooie recentie, heerlijk om te lezen dat je gasten het eten waarderen. Over het missen van de tournedos wil ik graag melden: we hebben twee keuzemenu's A 24,50 en B 30,25 die onderling inwisselbaar zijn voor groepen tot 10 personen en prijstechnisch kan ik een goede tournedos daar niet in plaatsen. Bij de nieuwe kaart komt ook een menu C waarbij iok uw opmerking meeneem.

Meesterproever - 2 maanden geleden

Waar u het terecht waardeert dat uw gasten uw eten waarderen kan ik u melden dat ik het als gast waardeer dat er iets gedaan wordt met suggesties. Zodra uw menu C het daglicht ziet- wellicht voorzien van een Tournedos- kan ik u garanderen dat ik met uitermate veel plezier en genoegen wederom uw gast zal zijn.

Tot dan !

wmruys

Afgelopen donderdag voor de tweede keer met een grote groep (28 man) bij restaurant Aal gegeten. Beide keren waren een succes: goed eten, vriendelijk personeel en een fantastische locatie.

Gegeten op 5 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw recentie en we hopen u nog vaak te verwelkomen.

Verhaaren

Uitstekend en gezellig locatie om door de weeks of in het weekend met z'n tweetjes heerlijk te genieten van een 3 gangen menu voor een mooi prijsje.
Wij komen er graag als we oppas kunnen regelen voor onze 4 kids.

Gegeten op 16 januari 2015

Ellenbr

Via online reservering

Je merkt aan alles dat de eigenaar kennis van wijnen heeft en dit als hobby doet, erg leuk om te zien. Eten prima, goede prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 december 2014

boswerger

In December 2014 met een internationale groep gasten bij Aal gegeten, en dat was erg geslaagd. De locatie (werfkelder) viel erg in de smaak en de bediening en gastvrijheid van Aal waren super. Aal kon ons twee menu's bieden, met engelse kaart, waardoor iedereen in onze groep zelf kon kiezen. Eén van onze gasten is veganist, en ook daarvoor had Aal een mooi aanbod. Iedereen was erg te spreken over het eten. Topavond!

Gegeten op 2 december 2014

kriekje

Gegeten met 14 man. Heerlijk eten, super bereid en mooie presentatie. Borden waren bij serveren heerlijk warm, wat soms een kunst is met zoveel tegelijker tijd. Een aanrader lieve mensen!

Gegeten op 9 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Aal Restaurant & Wijnlokaal in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aal Restaurant & Wijnlokaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.