Look

2. Biologisch
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 445 19 16

nc te z

Wij hadden hier al eens gegeten, jaren geleden en hadden zin om te gaan uiteten en lekker dichtbij station velperpoort. in het verleden heb ik hier snoek gegeten en ik hoop dat nog eens zo lekker te eten. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig waren er nog 2 plaatsen vrij. .Als voorgerecht nam ik een forel met jonge bladsla, een lekker fris gerecht. de forel was lekker koel, precies goed Mijn tafelgenoot had een vega salade die prima in orde was. hoofdgerecht nam ik kip daarbij pompoen die denk ik even aangebakken was en een aardappel/prei puree waarbij de smaak mij iets tegen viel omdat de prei niet te proeven was. de kip was prima. Mijn tafelgenoot had een vega voorgerecht een salade die ze lekker vond, apart gerecht. Als hoofdgerecht nam ze een vegetarisch gerecht, zuurkool in een soort verpakking heel apart en lekker daarbij een salade met gedroogde tomaat en frietjes. De frietjes vond ik niet lekker en de salade vond ik eentonig maar wel redelijk lekker. Achteraf hebben we geen toetje maar koffie gedronken. We waren goed vol door de speciale Gulpener Wintervrund, speciaal bier en echt een aanrader bij vlees en puree.. Conclusie het eten was lekker maar ik zou vooral de puree van aardappel met prei anders doen en friet zou ik persoonlijk niet zo reserveren. wij komen als we in de buurt zijn nog een keer eten.

Gegeten op 28 februari 2015

NitaW

Op de bonnefooi bij Look binnen gelopen, niet al te vol, gezellig druk. De eerste keer dat ik in het restaurant at, in de zomer zit je lekker buiten. Als voorgerecht beide de vegetarische ravioli genomen, goed klaar gemaakt, lekker op smaak en mooie portie. Als hoofgerecht nam mijn partner de makreel filet, het was erg lekker maar ik hou niet van vis en vond het erg sterk ruiken. Gelukkig had ik de kaas/zuurkool quiche, die rook wel erg lekker dus we hebben beide genoten. Daarna het kaasplankje, goed gesorteerd en de truffels. Het eten is eigenlijk altijd goed bij look, maar de bediening niet altijd. Dit keer echter was de bediening top, ze had alles goed op de rit en aandacht en tijd voor iedereen.

Gegeten op 25 februari 2015

Gekobv

Aanrader. Speciaal vanuit Nijmegen, waar we een aantal goede restaurants hebben, op advies van vriendin naar Arnhem gereden.
Ça vaut le détour, zoals Michelin zegt... Gelukkig is dit restaurant-eethuis authentieker dan menig Michelin restaurant!

Mooie recht door zee gerechten, met kennis van zaken evenwichtig gebracht. Voorgerecht eigen gemaakte ravioli met ricotta en spinazie. Hoofdgerecht gestoomde scholfilet met zeekraal en lamsoor. Mijn tafelgenoot had een uitstekende rumpsteak, goed gebakken en mooie begeleiding. Desserts uitstekend. Wijnen perfect!

Je proeft echt dat de kok, Jeroen, zelf de 'boodschappen' doet bij de door hem geselecteerde adressen!

Voor Nijmegenaren... je proeft eten uit de school van Grut!

Wij komen zeker terug!

Gegeten op 24 mei 2014

mrkkprs

Nergens in Arnhem wordt vis zo mooi bereid als bij Look! Fantastisch hoe de skrei smaakt. Hier vindt je vrij klassieke gerechten waarbij het niet draait om prachtig opgemaakte borden of geweldige smaakcombinaties, maar meer om de losse ingrediënten die eigenlijk altijd bijzonder goed zijn bereid. Je proeft dat het knettervers is. Goede wijnen ook.

Gegeten op 9 februari 2014

fench

Wat meteen opviel was het welkome gevoel dat de bediening gaf. Ze waren alert, vriendelijk en gewoon leuk!
Het eten vond ik deze keer iets minder: ik had het vegetarische hoofdgerecht. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe het gerecht precies heette maar het was een strudel met aardappelpuree, kaas op wilde spinazie. Ik kon niet veel andere smaken onderscheiden. Het was niet slecht, maar ook niet heel goed: echt een 7'tje. Ik heb hier wel eens beter gegeten.
Voor mij is het ontzettend belangrijk of de bediening goed is (gastvrij, kundig, niet te veel / te weinig aanwezig etc), dat vind minimaal 50% van de hele ervaring - en die was echt top dus ik heb niks te klagen

Gegeten op 26 september 2013

Proever55690

Gegeten op 16 augustus 2013

NitaW

Mooi weer, buiten gegeten. Allebei het vegetarisch voorgerecht (gevulde ravioli) , was erg lekker. Vega hoofd gerecht ook, vlees aan de andere kant was net iets te klein in portie maar wel lekker. Toen de zon verdween zijn we naar binnen verhuisd maar er zijn ook plaids beschikbaar dus je kunt ook lekker buiten blijven zitten. Als enige nadeel vind ik altijd dat de tijd tussen voor en hoofgerecht te lang is.

Gegeten op 8 juni 2013

jvernooij

Op een doordeweekse avond lekker buiten gezeten bij Look. Een gemoedelijke sfeer op een levendige lokatie. Omdat het vegetarische hoofdgerecht mij niet aansprak gevraagd of er wat anders gemaakt kon worden. Dit was geen probleem. Achteraf heb ik het voorgerecht als hoofdgerecht genomen. Dubbele portie. Ondanks dat was de portie nog wat aan de kleine kant voor een hoofdgerecht. De smaken waren goed. Verse ingredienten en goed op elkaar afgestemd. Het nagerecht was lekker maar niet heel bijzonder. Al met al zeker de moeite waard.

Gegeten op 12 juni 2013

RoeJos

Enkele weken geleden ben ik weer eens bij Look gaan eten. Begonnen met olijven en brood, als hoofdgerecht de vis-dagschotel, schelvis met amandelbourride, waar een lekkere portugese wijn bij werd geschonken. Alles was goed op smaak en de bediening vrolijk en attent.

Gegeten op 13 maart 2013

wijnlien

Ik had gister geen zin om te koken en ben daarom bij Look een pasta gaan eten. Ik kom er vaker een wijntje drinken maar de laatste keer diner was alweer een paar jaar terug. De kaart is sinds kort uitgebreid met pasta's voor rond de €10,-. Goede service, vers, biologisch en streekproducten staan centraal bij Look. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 24 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Look in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Look. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.