Lyf's restaurant

• 7.9

• 7.2

jelmer10

Huisgerookte zalm van Lyfs! Sinds een paar weken roken ze de zalm zelf bij Lyfs
en dat proef je, we hebben gisteren bij restaurant Lyfs (heel vroeg al dit jaar) heerlijke
gemarineerde asperges gegeten met eigen gerookte zalm! Wat ontzettend lekker, de rest was ook erg goed, we hadden als hoofdgerecht een stukje gegrilde griet filet met aspergerisotto, saffraansaus en asperges en boerenkwarksouffle na (goddelijk) met maanzaadijs. Eten bij Lyfs? Ik zeg: doen!

Gegeten op 22 maart 2014

martinschoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 4 personen hier de lunch gebruikt. Een proeverij van verschillende gerechtjes met verschillende sausdruppels. Prima! Ook het voorgerecht van o.a. biologische eendenlever ook uitstekend. Het hoofdgerecht was gegrilde dorade op een bedje tagliatelle met tomaten tapenade . Hierbij werd een een soort van aardappeltaartje geserveerd. Dit taartje was knapperig van buiten en zacht van binnen. Dit was super. De bijgeleverde salade was ook smaakvol. Al met al kwalitatief zeer lekker gegeten. De entourage van het restaurant doet aan als een soort van bistro. Het eten is de bib gourmand zeker waard!

Gegeten op 16 februari 2014

jan123456789101112131415161718192021222324252627
  • Recensies in de laatste twee jaar

net na de kerstdagen hier geweest met mijn vrouw, heerlijk gegeten. snap prima waarom dit restaurant een bib heeft. hier kunnen veel restaurants nog van leren.

mvg.

Gegeten op 7 januari 2014

linda143
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren 25 jaar getrouwt en hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Lyf, s, prachtige en lekkere amuses, en het was heel druk! Genoten van de diverse bereidingen van eend, en roulleau van rund en ganzenlever, daarna een tournedos van black angus, perfecf gegaard, en de kabeljauw met langoustinemousseline en mosterdzaadsaus, daarna besloten met
Allebeide een Priuweerij van desserts, wat een feestje, attente bediening en heerlijke bijpasssende wijnen in een arrangement, al met al een zeer geslaagde avond! Wij komen zeker weer, tot gauw

Gegeten op 26 november 2013

03klaas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na het een hele tijd, toch maar weer eens bij Lyfs gegeten. Helaas bleek het weer een grote teleurstelling. Kabeljauw filet niet gaar, en verstopt onder een dikke laag zurige mousseline. De Tournedos was te ver doorbakken. Verder was de bediening deze keer wel snel maar de dame vergat alles. Bonbons bij koffie nooit gehad, maar stonden wel op de rekening. Naast ons was er nog een tafel in het hele restaurant dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Jammer maar hier gaan we niet meer heen.

Gegeten op 19 november 2013

fransgunning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijd hier niet gegeten maar ik was aangenaam verrast ! Goede eetadressen zijn in Friesland vrij dun bezaaid maar dit is een prima restaurant. Coquilles met risotto waren uitstekend evenals de kalfswang en zwezerik, werkelijk zalig. Nou nog wat meer wijnkeuzes per glas, de tijd dat je met een fles wijn achter de kiezen achter het stuur kruipt is echt voorbij en het wordt tijd dat de restaurants in Nederland dat beseffen en de betere wijnen ook per glas (vacuüm systeem?) aanbieden. Het was ook druk voor de woensdag, aanrader !

Gegeten op 16 oktober 2013

belgrave2003
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een vaste waarde in Beetsterzwaag en omgeving. Was hier een jaar niet geweest, maar de kwaliteit is nog steeds even hoog. Je ziet en proeft het al aan de amuses, waaraan je het niveau van de keuken kunt afmeten. De combinatie van gerookte paling met de politiek incorrecte ganzenlever is verbazingwekkend mooi. De zeer attente en kundige bediening weet precies welke wijn erbij past. Dat kom je niet vaak meer tegen. Ook de scholfilet uit de oven is voorbeeldig. Jammer is alleen dat de prijzen op het niveau van de grote steden in het westen liggen, vooral die van de wijnen per glas. Maar ja, kwaliteit heeft haar prijs.

Gegeten op 16 augustus 2013

alex lambregts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bjusterbaarlijk is Fries voor erg lekker volgens de schattige serveerster die net zo weinig Fries sprak als wij maar haar vak verstond net als de anderen. Maw het was in rond Hollands heerlijk en goed verzorgd; aanradertje!

dennisvanderhoning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uit de kaart was het moeilijk kiezen. Alles leek goed en de combinaties smakelijk. Het eten was zeer goed bereid en de smaken waren puur. Witlofsoepje met chorizo was erg fijn op maak. Wijn spijs was in orde. De chef bedient zelf ook en licht de wijnen toe. Dik in orde. De rest van de bediening, er werd door 3 verschillende personen bediend, was wat rommelig en er waren enige misverstanden voor wie welk gerecht was. Beter communiceren of minder variatie per tafel qua bediening lijkt raadzaam. Een misverstand over de wijn werd mooi opgelost door een glas niet in rekening te brengen, klantgericht!

Gegeten op 3 november 2012

theo9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische avond gehad en genoten van geweldig eten. Het wijnadvies was goed en de bediending vriendelijk en gastvrij. De amuses waren bijzonder en de gerechten lieten we aan elkaar proeven zo lekker was het. Super avond!

Gegeten op 7 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Lyf's restaurant in Beetsterzwaag

Schrijf hieronder je recensie over Lyf's restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!