a TripAdvisor company

3. 69% Duurzaam
  5. 15% korting op zakenlunch
  1. Toon telefoonnummer 0512 385 538

dineke16

Een heerlijke avond gehad samen met mijn vriend. Ik werd getrakteerd op een diner voor het slagen van mijn studie. Met mijn 'moeilijkheden' is het erg lastig om ergens goed te kunnen eten (ik ben vegetariër en allergisch voor ei). Restaurant Lyfs zag dit zeker niet als een moeilijkheid, eerder een heerlijke uitdaging. En dat was te merken! Het is werkelijk waar fascinerend hoe de keuken om gaat met dieet wensen. We hebben beide heerlijk gegeten en het zag er ook nog eens prachtig uit! Hierbij ook gekozen voor een bij passend wijn arrangement. Het spontane personeel, die van begin tot eind zeer geïnteresseerd was in ons als gast, heeft dit in alle geuren en kleuren geserveerd en uitgelegd. Wij hebben een heerlijke avond gehad, dit was een prachtig cadeau voor ons beide en het was zeker het geld waard!

Gegeten op 24 mei 2015

aletta1963

Eten bij Lyfs, is een feestje.
Bij het ontvangst is duidelijk dat je meer dan welkom bent als gast.
De bediening is vriendelijk , spontaan en rijk aan kennis, dit alles zonder dat het een formeel gebeuren is. De kennis van de producten en bij passende wijnen is groot.
Je kan je hier dan ook goed laten adviseren zodat je een verrassend menu op tafel krijgt.
In ons geval hebben wij dan ook makreel op een bijzondere manier gegeten.
En wel gegrild met hierbij een saffraansaus op een bedje van tagliatelle met hierin inktvis verwerk. Een bijzonder gerecht.
De geadviseerde witte wijn was er perfect bij.
Dit in combinatie met een voor & nagerecht zorgt ervoor dat je een avondvullende avond hebt, in een gezellige verzorgde locatie. prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.
Kortom een avondje LYFS is een heerlijk avondje uit !!

Gegeten op 10 mei 2015

Leentje64

De vakantie afgesloten op dit adres. Ook de hond was welkom en kreeg, op ons verzoek, water. We mochten een ander tafeltje nemen, zodat de hond uit de loop lag. Eten heerlijk. Mooi opgemaakte borden, lekkere wijn erbij. Het was gezellig druk. iedere gang werd prima toegelicht. De aanwezige dame met een enorme spontaniteit. Ook de heren waren overigens erg vriendelijk. Veel eten biologisch van afkomst. Prijs tikje aan de hoge kant, maar het geheel was een fijne lekkere avond!

Gegeten op 8 mei 2015

Sterretje

De service een onvoldoende? Ja, want we zaten in de kou. En wat is het vervelend om ergens gezelligheid te willen ervaren terwijl je zit te klappertanden. Meerdere mensen om ons heen hoorden we aan de bediening vragen of de verwarming aan mocht....sorry hoor maar dat gegeven valt voor mij al onder slechte service. Daar moet je niet om vragen, het moet gewoon warm zijn. Mijn tafelgenoot zat met mijn winterjas om haar schouders aan tafel. Zelfs nadat de ober had toegezegd iets aan de temperatuur te doen duurde het erg lang (een uur?) voordat de verwarming naast de tafel werkelijk warmte afgaf.
Het eten smaakte voldoende, niet overheerlijk maar okay.
Bediening was vriendelijk maar we hadden het idee dat hij het in zijn eentje iets te druk had en daardoor het overzicht kwijt was.

Gegeten op 26 april 2015

marhenk

De heerlijke amuse werd eerder gebracht dan het aperitief wat je niet vaak meemaakt. Soepje van gerookte oerpeen beloofde wat je van een restaurant met een BIB mag verwachten.
Voorgerechten waren goed. Mijn entrecote met een bakje salade en 3 stukjes aardappeltaart was dit zeker niet, smaak was goed, presentatie en prijs/ kwaliteit niet BIB waardig.
De eigengemaakte bonbons bij de koffie waren wel weer speciaal en erg lekker.
Misschien een slechte dag van de keuken? Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 februari 2015

demps

Voor ons stond op het programma het 6 gangen menu. Maar omdat we al een paar geweldige culinaire dagen achter ons hadden liggen vonden een aantal van ons de 6 gangen teveel. Alles mocht werd ons gezegd. Een keuze binnen het bepaalde 6 gangen menu maar ook een keuze uit de andere gerechten op de kaart was geen probleem. Die uitdaging wilde wij het restaurant wel geven. Zo werd er binnen de gangen gewisseld en gangen kwamen te vervallen. Geen eenvoudige opgave voor een tafel met 8 personen. Die ook nog eens een bijpassend wijnarrangement wilde. Complimenten, het is gelukt. Omdat er veel verschillende gerechten gegeten zijn zal ik er een aantal uitlichten, maar eerlijk is eerlijk wij hebben allemaal heel lekker gegeten en gedronken. Ik begon met een halve kreeft. Een koud gerecht deze keer en prachtig bereid en geserveerd. Heel weinig peuter werk. De aspergesoep met coquille was romig en schuimig van smaak een genot in de mond. De ganzenlever sloeg ik over, maar kreeg van mijn buurman hier zeer lovende zuchten te horen zeker in combinatie met de wijn bleek het een topper. Daarna voor mij lamsvlees, dat kies ik bijna altijd als het op de kaart staat en ik het idee heb dat de keuken dit perfect kan maken. Goed gedacht deze keer heel mals het smolt op de tong. De surf en turf van mijn andere buurman werd ook met goed gegrom verorberd. Een kaasplankje met lokale kazen met een prachtige port was de voorlaatste proeverij die wij op tafel kregen. Als dessert had ik voor de aarbeien met sabayon gekozen. Mmmmm Echt lekker. Waarom geen 10 gegeven deze keer, dat lag aan het feit dat het eten naar mijn smaak iets te zout was, veel van de gerechten hebben dat helemaal niet nodig. Verder een geweldige avond gehad met een zeer goede service, nog niet eerder hadden wij deze dagen een zo'n uitgebreide uitleg over de wijnen en het eten gehad. Hartelijk dank daarvoor wij hebben echt genoten. Onze complimenten.

Gegeten op 17 mei 2014

jelmer10

Huisgerookte zalm van Lyfs! Sinds een paar weken roken ze de zalm zelf bij Lyfs
en dat proef je, we hebben gisteren bij restaurant Lyfs (heel vroeg al dit jaar) heerlijke
gemarineerde asperges gegeten met eigen gerookte zalm! Wat ontzettend lekker, de rest was ook erg goed, we hadden als hoofdgerecht een stukje gegrilde griet filet met aspergerisotto, saffraansaus en asperges en boerenkwarksouffle na (goddelijk) met maanzaadijs. Eten bij Lyfs? Ik zeg: doen!

Gegeten op 22 maart 2014

martinschoon

Met 4 personen hier de lunch gebruikt. Een proeverij van verschillende gerechtjes met verschillende sausdruppels. Prima! Ook het voorgerecht van o.a. biologische eendenlever ook uitstekend. Het hoofdgerecht was gegrilde dorade op een bedje tagliatelle met tomaten tapenade . Hierbij werd een een soort van aardappeltaartje geserveerd. Dit taartje was knapperig van buiten en zacht van binnen. Dit was super. De bijgeleverde salade was ook smaakvol. Al met al kwalitatief zeer lekker gegeten. De entourage van het restaurant doet aan als een soort van bistro. Het eten is de bib gourmand zeker waard!

Gegeten op 16 februari 2014

jan123456789101112131415161718192021222324252627

net na de kerstdagen hier geweest met mijn vrouw, heerlijk gegeten. snap prima waarom dit restaurant een bib heeft. hier kunnen veel restaurants nog van leren.

mvg.

Gegeten op 7 januari 2014

linda143

Wij waren 25 jaar getrouwt en hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Lyf, s, prachtige en lekkere amuses, en het was heel druk! Genoten van de diverse bereidingen van eend, en roulleau van rund en ganzenlever, daarna een tournedos van black angus, perfecf gegaard, en de kabeljauw met langoustinemousseline en mosterdzaadsaus, daarna besloten met
Allebeide een Priuweerij van desserts, wat een feestje, attente bediening en heerlijke bijpasssende wijnen in een arrangement, al met al een zeer geslaagde avond! Wij komen zeker weer, tot gauw

Gegeten op 26 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Lyf's restaurant in Beetsterzwaag

Schrijf hieronder je recensie over Lyf's restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.