Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Polly Maggoo in Tilburg - 1

2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 545 67 30
  2. www.pollymaggoo.nl

Ef

Door enthousiaste Tilburgers getipt over de hamburgers van Polly Maggoo. Terecht! Wij wilden snel een hapje eten, niet te moeilijk en niet te duur en daarvoor waren we hier aan het juiste adres. De 'all american classic' was prima, zowel in de medium als in de doorbakken versie. Ook de salade van de derde tafelgenoot was lekker. Bediening is aardig en snel. Enorm goed om je heen kijken, is niet aan te raden, of je moet heel veel heimwee hebben naar het smoezelige café uit je studententijd.

Gegeten op 11 juli 2014

Bart3

Australisch rundvlees op de hamburger, erg lekker en inderdaad verse friet, hoewel niet echt veel.
Dat je voor een klein beetje fabrieksmayo moet bijbetalen is klantonvriendelijk, dat mag dan best huisgemaakt zijn.
Het personeel was goed bezig, en het ging lekker op tempo, dus vooruit maar weer.

Gegeten op 18 april 2014

concertbezoeker

Niet voor grote eters maar als je nog wat wilt eten voor je naar een concert gaat en even rustig wilt zitten. Hier al een keer of vijf wezen eten. Vlak bij 013. Een gezellige ruime kroeg met vriendelijk niet opdringerig personeel. Je voelt je hier welkom van kinderen tot bejaarden met rollator. De menukeuze is niet zo groot. Neem meestal biefstuk met friet. De biefstuk is botermals en wat ze met de friet doen weet ik niet maar die is heerlijk. Een beetje gemende sla erbij.

Gegeten op 15 februari 2014

Appelvla

Vega burgers vielen behoorlijk tegen. Gebakken champignons op een broodje noem ik geen burger. Smaak was zo-zo. Voor wat je krijgt (vrij klein broodje) nog behoorlijk aan de prijs ook. Bediening voldoende maar ongeïnteresseerd. Vrienden die een vleesburger hadden waren wel tevreden maar omdat ik daar zelf niet over kan oordelen geef ik het eten toch een onvoldoende.

Gegeten op 10 december 2013

christinelefleur

Polly kende ik vroeger vooral van de woensdag avond live muziek maar is ook leuk voor een leuk dinertje in de avond. Lekkere biefstuk met patat en een glaasje wijn erbij maken je avond helemaal in orde

Gegeten op 6 juli 2013

Annnbeth

Op roze maandag kermis topdrukte , op zoek naar een maaltijd voor 2 op de korte heuvel. Bij Polly was er meer dan genoeg plaats en uit ervaring wisten we dat de hamburgers hier goed zijn. De hamburger kaart is fantasievol, niet alleen de standaard varianten maar ook lokale trappistenkaas wordt gebruikt. Mijn vriendin had een kip maaltijd salade, en de kip was heerlijk bereid en een grote hoeveelheid gevarieerde groente erbij. Snel bediend en snel uitgeserveerd. Een goede tent om voor, na of tijdens de borrel iets te eten.

Gegeten op 22 juli 2013

Lxske

Leuk zaakje, maar ongeïnteresseerde bediening. We kwamen hier op een niet te drukke avond, maar moesten toch na vijf minuten zelf naar de bar om te vragen of we de kaart mochten. Ze hadden ons niet gezien. Vervolgens werden we niet erg hartelijk bediend.
Het eten was best lekker. Ik had een steak burger, die uit verschillende puntjes steak bestond. Mijn tafelgenoot had een vegetarische, waar ze heel tevreden mee was. De wedges waren erg lekker, de mushy peas vielen tegen.
Al met al een niet erg bijzondere, maar wel aardig diner.

Gegeten op 27 oktober 2012

Smaakvolbreda

Leuk tentje. Idee is leuk al die hamburgers. Vegetarische uitvoering valt helaas tegen. Slecht/nauwelijks gebakken champions en koude mozzerela. Dat noem ik geen hamburger. Jammer.

Martin0z

• Goed

Afgelopen vrijdag met 5 vrienden hier gegeten. Gezellige sfeer en burgers van de nieuwe kaart zijn erg lekker! Iedereen was dik tevreden!

sarah12345678910

• Goed

Het ziet er binnen sfeervol uit. Het terras is ook prima. Er waren oplettende en snelle serveersters. Ik had breekbrood en een pizza hawaï besteld. Beide gerechten waren erg lekker. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wel goed eten. Een gevarieerd menu. De dranken zijn er ook goedkoper dan in Den Haag. Er werd gevraagd of het eten gesmaakt had. Een foutje wordt goed afgehandeld en de serveersters waren beleefd en erg behulpzaam

Schrijf zelf een recensie over Polly Maggoo in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Polly Maggoo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.