Polly Maggoo over zichzelf

Café Polly Maggoo! = Eetcafé Nieuwe Stijl
Alles vers en huisgemaakt!! Heerlijke rijk gevulde gezonde maaltijdsalades (gerookte zalm of kip, vegetarisch met blauwe kaas) 10 verschillende ultieme burgers van het huis. Milkshakes: groot of nog groter, tomatenSoep, knoflookbrood, onion rings, VERSE friet, Ierse Ribeye, KINDERBURGER, Tiramisu uit eigen keuken, huisgemaakte appeltaart of brownie

concertbezoeker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet voor grote eters maar als je nog wat wilt eten voor je naar een concert gaat en even rustig wilt zitten. Hier al een keer of vijf wezen eten. Vlak bij 013. Een gezellige ruime kroeg met vriendelijk niet opdringerig personeel. Je voelt je hier welkom van kinderen tot bejaarden met rollator. De menukeuze is niet zo groot. Neem meestal biefstuk met friet. De biefstuk is botermals en wat ze met de friet doen weet ik niet maar die is heerlijk. Een beetje gemende sla erbij.

Gegeten op 15 februari 2014

Appelvla
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vega burgers vielen behoorlijk tegen. Gebakken champignons op een broodje noem ik geen burger. Smaak was zo-zo. Voor wat je krijgt (vrij klein broodje) nog behoorlijk aan de prijs ook. Bediening voldoende maar ongeïnteresseerd. Vrienden die een vleesburger hadden waren wel tevreden maar omdat ik daar zelf niet over kan oordelen geef ik het eten toch een onvoldoende.

Gegeten op 10 december 2013

christinelefleur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Polly kende ik vroeger vooral van de woensdag avond live muziek maar is ook leuk voor een leuk dinertje in de avond. Lekkere biefstuk met patat en een glaasje wijn erbij maken je avond helemaal in orde

Gegeten op 6 juli 2013

Annnbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op roze maandag kermis topdrukte , op zoek naar een maaltijd voor 2 op de korte heuvel. Bij Polly was er meer dan genoeg plaats en uit ervaring wisten we dat de hamburgers hier goed zijn. De hamburger kaart is fantasievol, niet alleen de standaard varianten maar ook lokale trappistenkaas wordt gebruikt. Mijn vriendin had een kip maaltijd salade, en de kip was heerlijk bereid en een grote hoeveelheid gevarieerde groente erbij. Snel bediend en snel uitgeserveerd. Een goede tent om voor, na of tijdens de borrel iets te eten.

Gegeten op 22 juli 2013

Lxske
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk zaakje, maar ongeïnteresseerde bediening. We kwamen hier op een niet te drukke avond, maar moesten toch na vijf minuten zelf naar de bar om te vragen of we de kaart mochten. Ze hadden ons niet gezien. Vervolgens werden we niet erg hartelijk bediend.
Het eten was best lekker. Ik had een steak burger, die uit verschillende puntjes steak bestond. Mijn tafelgenoot had een vegetarische, waar ze heel tevreden mee was. De wedges waren erg lekker, de mushy peas vielen tegen.
Al met al een niet erg bijzondere, maar wel aardig diner.

Gegeten op 27 oktober 2012

Smaakvolbreda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk tentje. Idee is leuk al die hamburgers. Vegetarische uitvoering valt helaas tegen. Slecht/nauwelijks gebakken champions en koude mozzerela. Dat noem ik geen hamburger. Jammer.

Martin0z

• Goed

Afgelopen vrijdag met 5 vrienden hier gegeten. Gezellige sfeer en burgers van de nieuwe kaart zijn erg lekker! Iedereen was dik tevreden!

sarah12345678910

• Goed

Het ziet er binnen sfeervol uit. Het terras is ook prima. Er waren oplettende en snelle serveersters. Ik had breekbrood en een pizza hawaï besteld. Beide gerechten waren erg lekker. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wel goed eten. Een gevarieerd menu. De dranken zijn er ook goedkoper dan in Den Haag. Er werd gevraagd of het eten gesmaakt had. Een foutje wordt goed afgehandeld en de serveersters waren beleefd en erg behulpzaam

josie83

• Redelijk

Ziet er van buiten gezellig uit maar binnen ruikt het alsof er niet wordt gepoetst. De bier- en rooklucht komt je tegemoet. Eten is redelijk voor redelijke prijs. Als je geen hoge eisen stelt zit je hier oke.

Proever75587

• Uitstekend

Erg gezellig eetcafe met voor iedereen wat lekkers op de kaart. Ook vegetarisch een aantal goede opties. De borwnies zijn mijn persoonlijke favoriet!

Schrijf zelf een recensie over Polly Maggoo in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Polly Maggoo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!