a TripAdvisor company

foto's van Sisaket in Leiden - 1 foto's van Sisaket in Leiden - 2 foto's van Sisaket in Leiden - 3 foto's van Sisaket in Leiden - 4 foto's van Sisaket in Leiden - 5 foto's van Sisaket in Leiden - 6 foto's van Sisaket in Leiden - 7 foto's van Sisaket in Leiden - 8 foto's van Sisaket in Leiden - 9 foto's van Sisaket in Leiden - 10 foto's van Sisaket in Leiden - 11 foto's van Sisaket in Leiden - 12

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 889 07 59

wijp

Via online reservering

Zoals altijd heerlijk gegeten bij Sisaket. Leuke sfeer in het restaurant en je kan ook leuk buiten zitten. Helaas was service dit keer niet wat we gewend waren. Diegene die ons hielp was niet echt vrolijk en gaf ons het gevoel dat alles teveel was.

Gegeten op 28 juli 2016

simone201

Via online reservering

Gisteren heerlijk gegeten bij Sisaket. Wij hadden heel weinig tijd die avond maar we hoefden geen moment te stressen. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de service was echt perfect! We kregen zelfs een flesje wijn vanwege een speciale gelegenheid. Het eten zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, echt Thais. Een aanrader!

Gegeten op 13 juli 2016

tuinfluiter

Via online reservering

Erg lekker. Hier gaan we vaker eten.
Porties kunnen kleiner. Keus misschien wat groter.
Prijs kwaliteit verhouding is goed!
Aanrader!

Gegeten op 11 juli 2016

joepdorst

Prijs kwaliteit is gewoon constant van hoog niveau, geen wonder dat het er altijd druk is. Deze keer gekozen voor biefstuk met zwarte peper en gamba met Thaise gember. Beide gerechten pittig en heel goed. Bediening is attent met een gepaste gereserveerdheid.
Wij komen hier graag.

Gegeten op 30 juni 2016

CrispyChicken69

Heerlijk eten bij Sisaket! Maar....bij afhalen...drama! Krijg gewoon een incomplete en verkeerde bestelling mee. Ook bij afgeven van je take-away zeggen ze niet nogmaals wat je mee krijgt, zou wel handig zijn. Dus let er ajb op dat ze nogmaals herhalen wat je hebt besteld. Helaas geen bezorging aan huis dus of je gaat terug voor je geld of je gaat terug voor de juiste bestelling....
Echt jammer!
U bent gewaarachuwd!

Gegeten op 30 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Heeft u afgehaald op 30 Juni of was dat een andere dag? Met vaderdag was het zo vreselijk druk dat er inderdaad twee take aways zijn verwisseld. Laat u het mij even weten dan maakt ik het goed met u in de vorm van een cadeaubon of een gratis take away.

Mvg Thijs van Sisaket

marion189

Via online reservering

Het eten was heerlijk en de bediening was goed en snel. De ruimte waar wij zaten was helaas wat lawaaierig , omdat er een vrij grote groep zat en er was helaas geen andere tafel beschikbaar in een rustiger gedeelte.

Gegeten op 26 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Dank voor uw recensie, als u een reservering maakt kunt u aangeven dat u op een rustig plekje wilt zitten. Voorts dan wij dan ons best dat mogelijk te maken,

mario1978

Via online reservering

Eten was kwalitatief erg goed. Voor 2 personen ... 3 voorgerechten genomen en 2 hoofdgerechten. Erg vers en erg smakelijk. Prima om te delen. De bediening was erg vriendelijke en de service uitstekend!

Gegeten op 28 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Goed om te horen, uiteten is meer dan lekker eten een goede service maakt de avond compleet.

martine14

Via online reservering

De ontvangst was prima, we mochten zelf een tafeltje uitzoeken en hadden een prima plekje met zicht op de binnentuin. De jongeman die ons bediende was beleefd maar een beetje koel, niet echt hartelijk. Het eten was absoluut heel goed, goed warm en heerlijk van smaak. Het deed me alleen meer aan Indiaas eten denken dan aan Thais. Misschien streekgebonden? Ik zou in elk geval nog wel een keer terug gaan en vind het dan ook een aanrader. Makkelijk te bereiken ook, heel dicht bij het station

Gegeten op 25 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Dank voor uw recensie, de Indische en Thaise keuken gebruiken allebei veel curry gerechten door de eeuwen heen invloeden van veel landen in zuid oost azie over en weer.

Gr Team van Sisaket

Azoren

Al eerder hier gegeten. Iedere keer is het weer prima. We namen rijst met rundvlees, oestersaus en groenten en de rijst met rundvlees en cashewnoten. De smaak van beide gerechten is erg lekker. Het ene gerecht iets pittiger als het andere. Het is altijd druk in het restaurant. Het is niet groot, wel gezellig. Er is ook een terras. Bediening is oplettend.

Gegeten op 14 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Goed om te horen dat het u is bevallen, wij streven uiteraard naar constante kwaliteit, prettig om via deze weg een bevestiging te krijgen,

MrsQ

Prima eten en het restaurant ziet er mooi verzorgd uit. Er is een mogelijkheid tot buiten zitten dat er ook aantrekkelijk uit ziet. Mooi servies.
Maar wat een verschrikkelijke service. Een ietwat ongeïnteresseerde dame heeft de drankjes opgenomen en liet bij een ieder de menu kaart op tafel vallen (?!). De drankjes werden na enige tijd met een bons op tafel gezet. Op het eten moesten we redelijk lang wachten; in dit geval door een vriendelijke dame. We merkten iig dat het druk was met afhalers wat dit zou kunnen verklaren. Niet alle tafels waren bezet.
We voelden ons niet welkom/gewenst en zijn direct na het hoofdgerecht vertrokken.

Gegeten op 19 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Het was idd een hele drukke vaderdag en bediening liet her en der wat steken vallen ivm met de drukte, dank voor uw feedback.
Gr Team van Sisaket

Schrijf zelf een recensie over Sisaket in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Sisaket. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.