• foto's van Sisaket in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 889 07 59

suikerbuikje

Zondagavond hier gegeten, het was erg druk. We hebben aangegeven geen haast te hebben en laten verassen.
Sarinna heeft buiten de kaart om gekookt, een heerlijke Laap Hed en buikspek met Thaise basilicum.
Dit blijft onze favoriet Thai.

Daribrouwer

Via online reservering

Ik ben niet woonachtig in Leiden en om lekker Thais te eten ga ik altijd naar Sisaket, dus op naar Leiden. Maar er is in de loop wel het één en ander veranderd, met name in de keuken.

De kwaliteit is niet meer zo goed om daar speciaal voor naar Leiden te rijden. Wij bestelden red curry beef, garnalen met groenten en beef in oystersaus. Of wij bij een oude van der Valk restaurant zaten. Binnen 5 minuten stond alles op tafel. Garnalen kwamen uit de diepvries, ze waren glazig en waterig, De curry was waterig en niet warm. De service en ambiance is prima. Maar ja, je gaat toch voor het eten. Erg jammer. Volgende keer maar een andere zoeken.

Gegeten op 16 februari 2015

antonio345

Via online reservering

Mijn vrouw en ik hebben beiden een menu genomen, een menu 1 (vis) en een menu 2 (vlees). Voor de prijs van slechts € 30 per menu kregen we een heerlijk voorgerecht bestaande uit verschillende smakelijke hapjes, een heerlijke kokossoep met kip, een hoofdgerecht met 2 verschillende gerechten (menu 1 garnalen en kip en menu 2 biefstuk en kip) en een heerlijk nagerecht van gebakken banaan ijs en slagroom. We hebben dan ook heerlijk gegeten en vinden dit restaurant echt een aanrader. Via de halfopen keuken zagen we 3 thaise kokkinnen zeer relaxed aan het werk. Ook de bediening is uitstekend met veel aandacht voor de klant. We komen zeker terug

Gegeten op 14 februari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

dank voor uw aardige reactie,

rob331

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een sfeervolle huiskamer-achtige omgeving. Bediening was prima. Eten was voortreffelijk. Ik reken dit restaurant zeker tot een van mijn favorieten.

Gegeten op 14 februari 2015

Dank voor uw aardige reactie,

petert1

Bij binnenkomst werden we gelijk welkom geheten door de serveerster. Het was deze avond druk en we moesten wachten op een tafeltje. Nadat onze tafel klaar was gemaakt bemerkte we dat de tafels dicht bij elkaar stonden en dat de stonden en de akoestiek niet goed was. Hierdoor was er rumeur om ons heen en kon je je moeilijk verstaanbaar maken.

Uit een uitgebreide kaart was de keuze gevallen op een Som Tam, Phad thai kai en Kratiam Prik Thai. Als toetje Koi Thod. Onze Thaise tafelgenote adviseerde deze gerechten. Ook ben ik zelf regelmatig in Thailand geweest en op de hoogte van de smaak.

De gerechten werden redelijk snel aan tafel gebracht. De presentatie was netjes verzorgd. Echter was de smaak van de gerechten echt verwesterd. Dit kwam niet ten goede van de gerechten.

De bediening was attent maar kwam gehaast over. Dat was jammer.

Al met al een redelijk restaurant maar qua smaak, rumorigheid en bediening kan hier nog een verbetering in komen

Gegeten op 30 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Dank voor uw recensie, akoestiek kan idd beter zeker omdat het vaak druk is.
Echter ik kan u verzekeren dat wij zeker authentiek Thais koken, prik thai en phad thai zijn voor Thaise begrippen nou niet echt explosieve smaken. Daarvoor zou u toch echt een groene curry of een Laap Nua moeten proberen. Hoop u nog eens te begroeten en u deze gerechten te adviseren.

wbijster

Via online reservering

Gezellig, lekker, goed bereikbaar, goede service en met 30 Euro voor het menu echt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Gegeten op 31 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Dank voor uw aardige reactie

KikaNL

Via online reservering

Zoek niet verder voor authentieke thaise smaken en gerechten.. De beste Thai van Leiden, met kop en schouders! Laat het over aan de geweldige keukenbrigade en laat je verrassen, geniet...

Gegeten op 30 januari 2015

Top zo'n recensie,

ivonneluc

Via online reservering

Wij vinden alle gerechten bij Sisaket erg lekker. Houd je van pittig, probeer dan eens de komkommersalade of papayasalade. Alsof je even op vakantie bent!

Gegeten op 23 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Dank voor uw aardige recensie,

Juuth74

Via online reservering

Vorige week teruggekomen van een mooie vakantie uit Thailand. Dus bedacht me, om dat heerlijke gevoel vast te houden, we gaan Thais eten. Nou het was ook echt heerlijk, de smaak is precies zoals we gegeten hebben in Thailand, evenals de vriendelijke service!

Gegeten op 9 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Veel dank voor uw recensie,

qqq55

Via online reservering

Zaterdag middag 3 jan via iens een tafel kunnen boeken voor die zelfde avond, blij verrast dat er nog plek was want zit meestal vol.
Ipv mijn standaard keuze voorTom Kah Kai een keer de pittge zalm rolletjes als vooraf geprobeerd

Gegeten op 3 januari 2015

Dank voor uw aardige reactie,

Schrijf zelf een recensie over Sisaket in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Sisaket. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.