a TripAdvisor company

foto's van Sisaket in Leiden - 1 foto's van Sisaket in Leiden - 2 foto's van Sisaket in Leiden - 3 foto's van Sisaket in Leiden - 4 foto's van Sisaket in Leiden - 5 foto's van Sisaket in Leiden - 6 foto's van Sisaket in Leiden - 7 foto's van Sisaket in Leiden - 8 foto's van Sisaket in Leiden - 9 foto's van Sisaket in Leiden - 10 foto's van Sisaket in Leiden - 11 foto's van Sisaket in Leiden - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 889 07 59

Azoren

Al eerder hier gegeten. Iedere keer is het weer prima. We namen rijst met rundvlees, oestersaus en groenten en de rijst met rundvlees en cashewnoten. De smaak van beide gerechten is erg lekker. Het ene gerecht iets pittiger als het andere. Het is altijd druk in het restaurant. Het is niet groot, wel gezellig. Er is ook een terras. Bediening is oplettend.

Gegeten op 14 mei 2016

Restaurant - 2 dagen geleden

Goed om te horen dat het u is bevallen, wij streven uiteraard naar constante kwaliteit, prettig om via deze weg een bevestiging te krijgen,

MrsQ

Prima eten en het restaurant ziet er mooi verzorgd uit. Er is een mogelijkheid tot buiten zitten dat er ook aantrekkelijk uit ziet. Mooi servies.
Maar wat een verschrikkelijke service. Een ietwat ongeïnteresseerde dame heeft de drankjes opgenomen en liet bij een ieder de menu kaart op tafel vallen (?!). De drankjes werden na enige tijd met een bons op tafel gezet. Op het eten moesten we redelijk lang wachten; in dit geval door een vriendelijke dame. We merkten iig dat het druk was met afhalers wat dit zou kunnen verklaren. Niet alle tafels waren bezet.
We voelden ons niet welkom/gewenst en zijn direct na het hoofdgerecht vertrokken.

Gegeten op 19 juni 2016

Restaurant - 5 dagen geleden

Het was idd een hele drukke vaderdag en bediening liet her en der wat steken vallen ivm met de drukte, dank voor uw feedback.
Gr Team van Sisaket

Annelies1984

Via online reservering

Uitstekend gegeten met 2 pers. Menu blijft een aanrader. Een maal de vis eenmaal de vlees versie. Kom hier geregeld. Constante kwaliteit.

Gegeten op 16 juni 2016

Restaurant - 5 dagen geleden

Goed om te horen en dank voor uw recensie,

lizwin1

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Voorafjes zijn lekker, viskoekjes super. Garnalensoep is de beste. Hoofdgerechten altijd ruime porties en rode curry heerlijk. Dessert verse gebakken banaan met ijs. Alles heerlijk! En omdat we onze huwelijksdag er vierden kregen we drankje van het huis! Hoe lief!

Gegeten op 8 juni 2016

Restaurant - 5 dagen geleden

Vriendelijk dank voor uw aardige woorden en recensie,

KleineNeef

Fantastisch gegeten. Wat een heerlijke authentieke en niet verhollandste smaken. Via een van de allervriendelijkste mevrouwen werkzaam in The Raffles in Den Haag, alwaar wij ook zo graag eten, hier gisteren gegeten. ALs je lekker Thais wilt eten, dan kun je hier je hart ophalen. We zijn begonnen met de Coquilles Laap, de viskoekjes en de gestoomde loempia's met gamba's en krab. Fantastische smaken, deze zelden zo lekker gegeten. Het hoofdgerecht bestond voor ons uit de lamskoteletjes met kousenband en Thaise basilicum, de groene curry met kip en de hele niet gefileerde zeebaars met rode curry en chili's. Fantastisch, geen van de gerechten was ook maar iets minder dan de andere, allemaal fantastische smaakexplosies. Ondanks dat wij geen echte toetjes mensen zijn, zijn we overstag gegaan en hebben we alle drie een verschillend toetje gekozen. Een heerlijk 'zoetje' toe, niets meer aan doen. Onder normale omstandigheden is Sisaket bijna een uur voor ons rijden, wat een geluk dat je een dochter hebt die in Leiden studeert. Voor ons is deze keuken er zeker eentje om naar toe terug te gaan.

Gegeten op 28 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Fijn dat jullie het zo goed bevallen is mijn zoon heeft met veel plezier jullie tafeltje bediend,

Astrid93

Via online reservering

Heerlijk no-nonsens eten! Reserveren is wel nodig; blijkbaar populair bij velen! Locatie ideaal zo dicht bij het station.

Gegeten op 25 mei 2016

Dank voor uw recensie,

michael9966

Via online reservering

Al vaker hier geweest, het eten is hier eigenlijk altijd fantastisch. Heerlijke rode curry met zeevruchten gekozen deze keer. Bediening is prima en altijd erg vriendelijk.

Gegeten op 24 mei 2016

Dank voor uw recensie,

ilona.paschedag

Via online reservering

Ik ga er vaker naartoe omdat het er lekker eten is. Maar de laatste keren vond ik vooral de visgerechten minder zorgvuldig bereid, met veel taaie stukjes ertussen. Bediening zeer aardig.

Gegeten op 13 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Ik weet dat jullie vaak ons restaurant bezoeken, jammer dat het deze keer iets minder was, goed dat u dat aangeeft in deze recensie. Wellicht tot een andere keer,

liesbethA

Beste Thaise Restaurant uit de regio, geen wonder dat het vaak druk is. Bediening altijd vriendelijk.
Aanraders: Zeebaars in rode curry, Papaja salade en de vegetarische schotel met cashewnoten. Porties zijn ruim voldoende en als er iets over is krijg je een doggybag mee.
Ze hebben een tuinterras voor de zomer.

markvanwichen

Via online reservering

Heerlijk eten (zoals altijd), redelijke prijs, makkelijk bereikbaar, goede service! Ook gemakkelijk om online een tafel te reserveren.

Gegeten op 2 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Sisaket in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Sisaket. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.