IkMathijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sisaket is een meer dan prima Thais restaurant, waar vrij authentieke gerechten erg goed worden uitgevoerd. Sinds Thais eten in de mode is gekomen is er een wildgroei van Thaise restaurants geweest, waarbij de kwaliteit over het algemeen niet is toegenomen. Sisaket is hierop een uitzondering. De gemengde voorgerechten zijn echt perfect; huisgemaakt, mooi droog gefrituurd. De vulling van kip en garnaal sappig en smaakvol, het viskoekje groot, stevig en zeker niet vet. Uit de kunst. De rode curry zeer smaakvol, met goede verse groente en biefstuk. Minpuntje: dit gerecht mag van mij een stuk pittiger worden geserveerd! Over serveren gesproken: de bediening is prima. De dames werken hard, maar zijn duidelijk niet getraind in de horeca. Geen probleem voor mij. Dit restaurant is een aanrader in Leiden en omstreken!

Gegeten op 19 maart 2014

euskadi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sisaket, vaak langs gelopen maar zat vrijwel altijd vol. Dus op een dinsdag eens geprobeerd. Heerlijk Thais eten. Wat ik miste was echter de pit in het eten die het Thaise voedsel wel degelijk zo speciaal maakt. Zelfs de gerechten met een peper er achter mochten naar mijn smaak met meer pit worden bereid. Verder heerlijke simpele smaken. Porties waren voor mij iets te groot. Echter voor de gemiddelde eter echter prima. Kip en garnalen goed van smaak. met een zeer tevreden gevoel weer naar huis gegaan.

Gegeten op 4 februari 2014

victoriasta
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben hier heerlijk gegeten ook met de vegetarische disgenoten. Sommige pittige gerechten kunnen ze ook voor je minder pittig maken. De bediening was vriendelijk. Jammer dat ze geen chocolademelk met slagroom hadden haha, maar misschien ook niet te verwachten bij een Thais restaurant

Gegeten op 3 februari 2014

breugje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten! Nu vind ik alle Thaise restaurant in Leiden erg goed, maar Sisaket geeft nmm wel net wat extra's door steeds kaart ook te veranderen. Leuke bediening die ook graag iets over het eten ed vertelt. Wel vaak vol, dus reserveren!

Gegeten op 10 januari 2014

LeGrandConnaisseur
  • Recensies in de laatste twee jaar

De reden dat wij hier altijd komen is dat het eten gewoon geweldig is. Het is het enige authentieke restaurant in de regio. Het decor is netjes, maar hangt natuurlijk gewoon af van je smaak. Het is een niet al te groot Leids pand dus ruimtelijker kunnen zij het gewoon niet maken. De zitruimte buiten is redelijk beperkt. De service laat te wensen over. Vorige keer moesten wij heel lang wachten op ons eten. (net wat langer dan een uur) De dames zijn verder vriendelijk maar duidelijk niet opgeleid in de horeca. Wij blijven hier graag terug komen als we trek hebben in Thai's aangezien het gewoon het beste eten ui de regio bied.

Gegeten op 28 augustus 2013

suikerbuikje
  • Recensies in de laatste twee jaar

vrijdagavond weer hier gegeten, wat een weelde, vooral de vers gestoomde loempia heerlijk vers. Hoofdgerecht buikspek met broccoli en een zeebaars met tamarinde, lekker samen delen goede smaken met een goede huiswijn erbij.
Bediening is hier altijd vlot en correct!

Gegeten op 13 december 2013

O.Ammerlaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

De entree van het restaurant is wat rommelig, het interieur is simpel. We namen een voorgerecht (drie verschillende soorten voorgerechten, de Sisaket mix), maar het smaakte teveel naar olie of vet en dat deed geen goed aan de smaak, die was eigenlijk dezelfde voor alle drie. De tafel werd niet netjes gedekt, het bestek werd op de hoek van de tafel gelegd en dat was het dan. Wel een vriendelijke bediening hoor! Hoofdgerecht de rode curry met kip, de smaak was goed en het zag er mooi uit. Maar helaas voor Sisaket, ik heb betere Thaise restaurants in mijn herinnering voor een vriendelijkere prijs.

Gegeten op 11 december 2013

josscha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Sisaket. Eenvoudig gerecht: een bord groenten in currysaus (vega), maar ontzettend smakelijk. Ik ben geen kleine eter, maar had er ruim voldoende aan. Ondanks dat het maandagavond was, zat de tent goed vol. Reserveren is dus wel verstandig. De ambiance is zoals de andere recensies al duidelijk maken, niet je van het. Maar de bediening is vriendelijk en het eten perfect.

Gegeten op 25 november 2013

taartje010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond met 4 personen gegeten bij Sisaket. Bij binnenkomst en bij vermelding van onze reserveringsnaam brak er licht paniek uit onder het personeel. Wat bleek ze hadden ons voor vrijdagavond staan. Het was helemaal volgeboekt voor deze avond. Na wat overleg en schuiven van tafels kregen wij toch een tafel aangeboden, uitstekende service. We kozen voor een voor en hoofdgerecht, viskoekjes, coquilles, visspiesjes en saté, de hoofdgerechten, zeebaars met gember, garnalen met gember en sereh, het smaakte allemaal heerlijk. Dit alles vergezeld met een fris biertje. De bediening is niet opdringerig, maar houdt alles wel in de gaten, Wat een aangename ervaring. Het decor is eenvoudig en rustig, ik voelde mij er direct prettig.
Afgesloten met een kopje koffie. Dit is zeker een restaurant waar we terug gaan komen

Gegeten op 2 november 2013

RoelZandbergen
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden de verwachting van een normaal oosters restaurant, maar werden echt verrast door de kwaliteit en veelzijdigheid van het eten. Erg vriendelijke bediening.erg veel keuze met veel verrassende (kleine) gerechten. Prijs kwaliteit prima

Gegeten op 31 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Sisaket in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Sisaket. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!