Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

de Tapasboot

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

de Tapasboot

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 010 412 64 82

SugarCube

Zeer vriendelijk ontvangst, ook tijdens de vaart staat het personeel continu voor je klaar. Prachtige rondvaart over de Maas. Tapas/hapjes waren erg lekker en divers, de porties mogen ietsjes groter. Super ervaring!

Gegeten op 12 april 2014

Dapgr

Afgelopen zaterdag gegeten op de Tapasboot. Erg leuk! Het eten was erg lekker en werd ook snel uitgeserveerd. Er zit voor iedereen wel iets bij dat hij lekker vind. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik was bang dat ik misselijk zou worden van de boottocht maar dit was helemaal niet het geval. De boot vaarde rustig en wiebelde niet erg. Kortom, een leuke gezellige avond!

Gegeten op 16 februari 2013

nvthof

Pas hier gegeten met een groepje vriendinnen. Leuk idee om tapas te combineren met een tochtje door de Rotterdamse haven. De sfeer was goed en de bediening was vriendelijk. Belangrijker nog, het eten was heerlijk. Je krijgt een 4-gangen menu met vooraf tomatensoep en daarna verschillende warme en koude tapas. We hebben het erg naar onze zin gehad! Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.

Gegeten op 26 januari 2013

kdg1

Als verjaardagcadeautje op een drukke zaterdagavond voor het eerst meegeweest met de Tapasboot. Nog nooit eerder van gehoord maar een super leuke ervaring. Ik vind het een uniek en leuk concept. Het eten was erg lekker en sfeer was goed. Ook had het personeel extra aandacht besteed aan mijn verjaardag, leuk ik kreeg een klein flesje sangria! Daarbij complimenten voor het personeel die ondanks de drukte erg vriendelijk en vrolijk waren. Ik zou het zeker aanraden. :-)

Gegeten op 2 februari 2013

margee

Wat een slechte tapas heb ik hier gegeten en qua hoeveelheid ook zeer slecht.
De bootreis en de service zeer goed.
Maar dat vergoed dat slechte eten helaas niet.

Erik_Vromans

Gisteren (03-11-12) met wat collega's naar de tapasboot in Rotterdam geweest. Om te beginnen goed te bereiken met openbaar vervoer (Station Blaak) even als met de auto (parkeergarage de oude haven). In beide gevallen loop je ongeveer 400 meter naar ligplaats. De Sfeer aan boord is erg goed, super vriendelijk personeel. En de boot zelf straalt ook gezelligheid uit. Fijne Spaanstalige muziek.
De diverse tapas zijn van redelijke kwaliteit en de sangria smaakt heerlijk. Je hebt de optie om voor 12,50 je drank af te kopen en dat hebben we ook gedaan. Je haalt dat er makkelijk uit want de bediening is erg gul met schenken. Waar nodig werden trouwens ook beslagen ramen snel schoon gepoetst.
De boot maakt een leuke tocht door de haven en vaart erg comfortabel.

Al met al prima prijs kwaliteits-verhouding!

Gegeten op 3 november 2012

Mar86

• Uitstekend

Leuke vaartocht door de Rotterdamse Havens met lekkere tapas en gezellige spaanse sfeer met zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

theboekie

• Uitstekend

Lekkere tapas, gezellige bediening, leuke rondvaart. Kortom: een aanrader.

Irene010

• Uitstekend

Ik heb de vaartocht op de Tapasboot echt als uitstekend ervaren.
Je vaart langs de mooie skyline van Rotterdam.
Het eten was super! Het was heerlijk bereid en het bleef de gehele vaartocht goed warm en het werd telkens opnieuw aangevuld.
Het personeel was zeer vriendelijk, correct en snel. Ik heb nog een leuk praatje gemaakt met de kapitein!
Door de Spaanse muziek aan boord waren wij helemaal in de Spaanse sferen.
De Tapasboot is zeker een aanrader! Wij hebben een geweldige avond beleefd!

SanneB

• Uitstekend

Het was een erg gezellige avond. Het personeel was vriendelijk en het eten was goed.
Normaal ben ik gewend om tapas in de vorm van kleine hapjes te eten maar er was van te voren goed aangegeven dat het om een buffet zou gaan. En dit vonden wij ook erg leuk.. is weer een keer was anders! Ook het uitzicht was echt super. Leuk om Rotterdam eens een keer van een andere kant te bekijken.

Schrijf zelf een recensie over de Tapasboot in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over de Tapasboot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.