Restaurant Latinos

• 7.5

• 8.3

kelly25021988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het laatste weekend van maart hier samen met mijn partner gegeten. Het was echt heel erg druk, maar dat mocht de service niet baten. De bruschetta is heerlijk.. de rest van het eten ( ik had kip en mijn partner de ossenhaasstukjes met gamba's) was lekker, maar niet bijzonder. Gezellige tent en leuke bediening, eten dus goed maar niet bijzonder. Toch door de sfeer, muziek en goede service zou ik hier zeker weer gaan eten!

Gegeten op 29 maart 2014

bert59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vele jaren gaan we met enige regelmaat eten in Valkenburg, ons lievelings restaurant is Latino mede omdat we vaak in Cuba geweest zijn. Helaas zie je dat ze steeds verder terug zakken naar een standaard eetgelegenheid, afgelopen zaterdag hebben ze eerst een verbranden zalm proberen te serveren, toen deze omgeruild werd kregen we een halve rauwe. Jammer geldt ook de keuze voor muziek in een Cubaans restaurant verwacht je aangepaste muziek en geen radio 10 gold.

Gegeten op 15 maart 2014

amajou2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst bleek al dat het een gezellig tentje was.. echt leuk ingericht, en muziek naar de latino stijl
We hadden een speciaal menu, met enige goede keuzes. En het eten wat zeer goed.. De carpaccio was zeer goed, en ook de tomatensoep was speciaal en heerlijk
voor het hoofdgerecht hadden we allebei de pasta, welke heerlijk was, en zeer goed van smaak
het dessert was ook van een hoge kwaliteit ,kortom een restaurant erbij op onze lijst, en zeker aan te raden.

Gegeten op 21 mei 2013

pjongbloed
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maart waren wij een midweek in Valkenburg, op zoek naar een leuk restaurant in de 'main street' van Valkenburg kwamen wij terecht bij Latinos. Een prachtig ingerichte Spaans-Italiaans restaurant. Wij konden lekker bij het haardvuur zitten. Als voorgerecht hadden we beide een carpaccio met truffel olie en parmezaanse kaas. Carpaccio was goed op smaak en in combinatie met de truffel olie een ware smaaksensatie. Als hoofdgerecht ging mijn vrouw voor de Pasta di Carne, ook met truffelolie en ossenhaas puntjes. Ik had de spareribs, deze waren heerlijk mals en gemarineerd. We hebben samen nog een tiramisu gegeten, ondanks dat we bijna geen honger meer hadden door de grote hoeveelheid spareribs en pasta. Tiramisu was overheerlijk, de lange vingers niet te soppig maar perfect. Al met al een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 maart 2013

Kristoss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn via vrienden terecht gekomen bij Restaurant latinos en wat hebben we een heerlijk avond gehad!
Je voelt je een meteen thuis,eerst en borreltje op het terras daarna een fijn plekje gekregen om daar te genieten van ons diner!
We hadden de gastvrouw nodig om een keus te kunnen maken die heeft ons goed geholpen,want er staat genoeg lekkers op de kaart!
We zijn uiteindelijk gegaan voor de tapas schotel vlees en vis goede aanrader!
Heerlijk gegeten,vriendelijk gastvrouw en een mooie zaak!
Komen zeker terug!

Gegeten op 4 februari 2013

histoproef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een enorme deceptie! Zo, dat is eruit. Nu zult u zich afvragen waarom de harten kreet gelucht moest worden op Iens;

Valkenburg in de kerstperiode is geweldig. Veel mensen, veel terrassen en veel gezelligheid. Het terras van Latino's was dan ook vrij gezellig en verwarmd. Wij besloten voor een bittergarnituur te kiezen bij onze drankjes. Niet culinair, maar een vette hap kan o zo lekker zijn. De kaart liet weinig aan de verbeelding over: 16 stuks, 8,95. Een hele redelijke prijs in mijn ogen.

Wat echter op tafel kwam was een bijzonder klein bakje snacks van een bedenkelijke kwaliteit. Ik tel normaliter ook niet na hoeveel snacks ik werkelijk kreeg maar dit was absoluut geen 16 stuks. Na een snelle telling kwamen wij uit op 11 stuks.

Toen wij dit aangaven bij onze serveerster nam zij de kaart mee naar binnen en kwam na een minuut of 5 weer terug. Volgens haar was het een drukfout op de kaart en hoorden wij ook 11 stuks te krijgen voor dit geld. Oftewel: pech. Afgezien van het feit dat het niet netjes is om gasten niet alsnog een paar snacks aan te bieden, zat deze mevrouw gewoon te liegen. De kaart zag er namelijk uit alsof hij toch al minimaal een jaar in dienst was, gezien de vele vlekken en vingers op de kaart.

Ongastvrij en onvriendelijk. Er zijn talloze andere uitspanningen in Valkenburg die veel meer waar geven voor uw geld.

Gegeten op 8 december 2012

markwinters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was niet lekker en veel te duur.

Van het weekend, zijn wij wezen eten bij Restaurant Lations en dat is ons slecht bevallen. Dit druk ik dan ook erg mild uit.
Vandaar dat ik de moeite gedaan heb om even een account aan te maken en hier over te schrijven.

kip pannetje - 6 stukjes kip met een saus en frieten voor 18 euro is erg duur. De kip zelf was verder goed. Eerder een voor gerecht dan hoofd gerecht.

wit bier - 4,50 erg duur pasta was niet goed gaar.

lasagne xxl - is wel een aanrader. Kort om wij gaan niet meer terug..

Baal echt als een stekker, dit restaurant was ons namelijk aangeraden.

Met vriendelijke groet,

Merye
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Latinos. Lamsbout en grote gamba's als hoofdgerecht echt een aanrader. Vriendelijke bediening, snelle service en een zeer mooi ingerichte zaak. De huisgemaakte tiramisu als toetje maakte de avond helemaal af. Super, wij komen hier zo snel mogelijk weer terug!

Gegeten op 26 oktober 2012

Harold_Smits
  • Recensies in de laatste twee jaar

tot onze verbazing kun je in het toeristische valkenburg opvallend goed eten. afgelopen week hier op het terras gezeten (oktober!) en genoten van een mooie tapasschaal voor 2 personen. na de tapasschaal (die overigens ruim voldoende was) toch nog een plekje kunnen vinden voor een ijskoffie na, zoals hij hoort.

MaartenSpeet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als voorgerecht een 'vissoep op spaanse wijze' en of dit op spaanse wijze was: overheerlijk! mijn vrouw had als hoofdgerecht de sliptongetjes en ik de lamsbout, die viel zo van het bot af. Om je vingers bij af te likken

marleenmeis
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten, mijn voorgerecht was vissoep, hoofdgerecht was verse kreeft met pasta (gewoon simpel, zoals ie hoort) en als nagerecht natuurlijk tiramisu. door de muziek en sfeer in de zaak waanden wij ons op vakantie. Bediening was erg vriendelijk. Onze avond was Top

Gegeten op 6 oktober 2012

Edzo Bergman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren zijn we hier trouwe klant. Het niveau ligt net iets boven de vele "snelle hap" tentjes in het toeristische centrum van Valkenburg. Wel was de deze keer de prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken. Een hoofdschotel van 4 gamba's op een kwak pasta voor 20 euro en een zeer eenvoudig tapasbordje voor 17,50 was echt te duur voor hetgeen werd geserveerd. Jammer, op zoek naar een nieuw stam restaurantje.

Gegeten op 27 augustus 2012

kuipers011
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tapas gegeten, maar zoals helaas vaak in Nederland een bord fantasieloze hapjes voor een veel te hoge prijs. Voor tapas ga ik de grens over (Aken).

jack8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sfeervol restaurant met mooie vernieuwde website. Vol verwachting gingen wij dan ook eten. Helaas... wat hier ontbreekt is een bekwame kok en kwaliteit. Mijn man had tournedos met pepersaus. Deze was 26,95 en voor ca. 100 - 120 gram is dit erg pittig geprijsd. Ik had de spies met ossenhaas en gamba's. Dit bleek een spiesje te zijn, met 2 mini stukjes doorgebakken ossenhaas en 3 gamba's ook veel te gaar. Dit werd gecompenseerd door een mega lading ongekruide aan elkaar geplakte te al dente spaghetti... De gevraagde mayo bleek een kuipje heinz mayo te zijn. Ontzettend jammer... wat een teleurstelling, bij een cafetaria kun je doorgaans beter eten. Na het uiten van mijn klacht en dat ik aangaf dat ik nog honger had, kreeg ik een kopje koffie aangeboden. Voor ons absoluut geen aanrader en hopenlijk trekt de sympatieke eigenaar lering uit de matige recensies.

Gegeten op 25 juli 2012

sabab
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen we aankwamen was het heel druk,gelukkig hadden ze nog een tafel voor ons we waren bang dat we niet snel worden geholpen wegens de drukte maar dat viel mee.
We hebben heerlijk genoten van de heerlijke tapas,de bediening was vriendelijk en het restaurant zag er gezellig uit.Wij komen wel weer terug

Gegeten op 30 juni 2012

Didier

• Matig

Mooi gelegen en veel te kijken op het terras. Wat er op tafel komt valt tegen. Een tapas vega bestaat uit veel te lang gebakken champignons met een laag geitenkaas overbakken, spinazie uit ??? ook met kaas overbakken, uienringen zonder uiensmaak en ga zo maar door.
Eigenlijk best wel erg voor een gezellige avond met z'n vieren.

sMoes

• Goed

Heerlijk gegeten! Een grote schaal met lekker vlees, groenten die heel lekker waren klaargemaakt en sauzen. We werden heel vriendelijk bediend.

dalida10

• Slecht

veel te weinig eten voor veel geld we gingen met honger naar buiten

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Latinos in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Latinos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!