Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van 't Compas in Den Bosch - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 20 20

Ilske09

Eten is goed van smaak en lekker. Kaart is niet heel groot maar keuze genoeg voor iedereen. Heerlijk terras buiten met af en toe een auto die voorbijkomt maar dat hoort erbij. Bediening is erg vriendelijk en toen we nog lang zaten na te tafelen vroegen ze zelfs of we het erg vonden als ze vast gedeelte van terras op gingen ruimen.
Zit vaak vol maar zelfs zonder reservering was er een plekje voor ons viertjes. Gezellig en smakelijk.

Gegeten op 12 juli 2014

jaap1

Met z'n tweeën gegeten bij 't Compas. Lekker weer, dus gezellig op het terras. Jammer wij te laat ontdekten dat er op meerdere plekken vogelpoep lag. (Anders zouden we zeker niet hebben gekozen voor dit restaurant). Het eten was redelijk. Gekozen voor de Mixed grill van tournedos, varkenshaas en kalfsoester. Een spiesje, nogal eenvoudig, onaantrekkelijk gegarneerd met een enkel blaadje sla en wat saus. Hierbij wat frietjes en een bakje salade. De kwaliteit van het eten was overigens goed; mals vlees met een heerlijke grillsmaak. Het zelfde gold voor de huiswijn, eenvoudig maar goed. De bediening was vriendelijk en attent. Al met al redelijk gegeten voor een betrekkelijk lage prijs.

Gegeten op 26 juni 2014

bmanbart

tijdens jazz in duketown gegeten. goede sfeer. eten was prima. de noodles waren echt lekker scherp. mijn varkenssate lekker sappig.
wel puntje van aandacht, en dit lees ik ook bij de vorige recensie: bediening was chaotisch. meerdere malen was een bestelling voor een drankje niet "verwerkt" en moesten wij hier opnieuw naar vragen.

Gegeten op 7 juni 2014

Talldutch

Gegeten op 12 juni 2014

Questa

Via de Vakantieveiling hier genoten van het 3 gangen keuzemenu, na het moeizaam reserveren, het is een klein restaurant, ( voor mij meer een eetcafé ) is het gelukkig toch gelukt dankzij hun medewerking! Gewoon een gezellig Brabants bruin café, maar wel met passen en meten, je zit erg krap, ik snap echt niet waarom ze op de veiling ( hebben gestaan ) staan, ze hebben heel veel mensen door moeten sturen, omdat het vol zat, maar misschien omdat wij er op de koopavond waren? Verder was het een leuk menu en gewoon goed, geen kleine porties, prima bediening soms wat lange wachttijd, maar het was ook zo druk dus weinig op of aan te merken! Bedankt

Gegeten op 21 november 2013

luciadevisser

We hebben een paar weken geleden een zeer geslaagde familie middag gehad bij 't Compas. Vooraf heerlijke sangria, bijzonder smakelijke hapjes en een super vriendelijke bediening. bovendien is het een heel gezellige locatie zo midden in de binnenstad en nog betaalbaar ook. zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 september 2013

Luuk1978

Even snel een hoofdgerechtje bij 't Compas eten. Lekker buiten op het voor Bossche begrippen grote terras in de pittoreske Uilenburg.
De vriendelijke bediening is snel, correct en behulpzaam.
Het eten wat ze bracht was echter teleurstellend.
De tomatensaus met BBQ-smaak waarmee de canneloni overgoten was, wat erg zout en te sterk van smaak voor de canneloni met spinazie. Het portie spare ribs was erg droog.
Het eten zou niet misstaan in smoezelig bruin cafe, voor de helft van de prijs. Echter niet in het leuke restaurantje wat 't Compas poogt te zijn. Dit was echt beneden maats.
De bedieding heeft de klacht overigens goed in ontvangst genomen.

Gegeten op 30 augustus 2013

Dnbaaij

Afgelopen zondag gegeten en eigenlijk is er gewoon niets mis met 't Compas. Ja, dat de jongedame van de bediening in haar eentje èn drank op het terras èn diner (in ons geval een lekkere thaise visstoofschotel) binnen serveerde. Dan duurt het allemaal wat langer. Gelukkig was er van enige stress niets te merken...

Locatie is ook prima. Leuk van binnen en, ondanks het kruispunt, toch rustig en gezellig buiten.

We gaan er zeker weer naar toe...

Gegeten op 25 augustus 2013

Dennis87

Mooi en gezellig restaurant en terras. Het eten was lekker, doch prijs-kwaliteit verhouding was redelijk hoog. Bediening was slecht, twee keer om menukaart moeten vragen, drankbestellingen die vergeten werden, en ruim een uur moeten wachten op dessert (creme brulée). Na 3x aangehoord te hebben dat het nog even duurde en uiteindelijk dat het uren! zou duren maar gekozen voor ander gerecht.

Gegeten op 8 augustus 2013

Maserati

Vrijdag even een familiebezoekje brengen in Den Bosch en dit gecombineerd met winkelen en lekker lunchen. Dit keer was de keuze gevallen op het Compas.
Het had voordat wij gingen eten, geregend en dat was nog te merken aan ons zitvlak toen wij opstonden. Van de uitgebreide lunchkaart kozen wij beide voor de salade met gamba’s en coquilles. Mijn echtgenote had het niet getroffen, omdat er in haar salade één coquille minder zat, dan in mijn salade. De salade echter smaakte voortreffelijk evenals de glazen chardonnay. Op de afrekening werd het gemiddelde bedrag per gast genoemd, zijnde inclusief de espresso € 23,25.
Vlotte en vriendelijke bediening en gelegen op een leuk punt in Den Bosch.

Gegeten op 26 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Compas in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over 't Compas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.