• foto's van 't Compas in Den Bosch - 1

• 7.0 10 10

• 7.3

• 7.6

't Compas over zichzelf

Gezellig, sfeervol en in een ongedwongen huiselijke sfeer lunchen, borrelen of dineren? Dan bent u bij 't Compas aan het goede adres! Wij serveren, met uitzondering van maandag vanaf 17.00 uur diner. Donderdag, vrijdag en zaterdag zijn wij vanaf 12.00 uur geopend voor lunch. Uiteraard is het tijdens onze openingstijden ook mogelijk om gezellig te borrelen.

Graag tot ziens!

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de Vakantieveiling hier genoten van het 3 gangen keuzemenu, na het moeizaam reserveren, het is een klein restaurant, ( voor mij meer een eetcafé ) is het gelukkig toch gelukt dankzij hun medewerking! Gewoon een gezellig Brabants bruin café, maar wel met passen en meten, je zit erg krap, ik snap echt niet waarom ze op de veiling ( hebben gestaan ) staan, ze hebben heel veel mensen door moeten sturen, omdat het vol zat, maar misschien omdat wij er op de koopavond waren? Verder was het een leuk menu en gewoon goed, geen kleine porties, prima bediening soms wat lange wachttijd, maar het was ook zo druk dus weinig op of aan te merken! Bedankt

Gegeten op 21 november 2013

luciadevisser
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een paar weken geleden een zeer geslaagde familie middag gehad bij 't Compas. Vooraf heerlijke sangria, bijzonder smakelijke hapjes en een super vriendelijke bediening. bovendien is het een heel gezellige locatie zo midden in de binnenstad en nog betaalbaar ook. zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 september 2013

Luuk1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even snel een hoofdgerechtje bij 't Compas eten. Lekker buiten op het voor Bossche begrippen grote terras in de pittoreske Uilenburg.
De vriendelijke bediening is snel, correct en behulpzaam.
Het eten wat ze bracht was echter teleurstellend.
De tomatensaus met BBQ-smaak waarmee de canneloni overgoten was, wat erg zout en te sterk van smaak voor de canneloni met spinazie. Het portie spare ribs was erg droog.
Het eten zou niet misstaan in smoezelig bruin cafe, voor de helft van de prijs. Echter niet in het leuke restaurantje wat 't Compas poogt te zijn. Dit was echt beneden maats.
De bedieding heeft de klacht overigens goed in ontvangst genomen.

Gegeten op 30 augustus 2013

Dnbaaij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag gegeten en eigenlijk is er gewoon niets mis met 't Compas. Ja, dat de jongedame van de bediening in haar eentje èn drank op het terras èn diner (in ons geval een lekkere thaise visstoofschotel) binnen serveerde. Dan duurt het allemaal wat langer. Gelukkig was er van enige stress niets te merken...

Locatie is ook prima. Leuk van binnen en, ondanks het kruispunt, toch rustig en gezellig buiten.

We gaan er zeker weer naar toe...

Gegeten op 25 augustus 2013

Dennis87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi en gezellig restaurant en terras. Het eten was lekker, doch prijs-kwaliteit verhouding was redelijk hoog. Bediening was slecht, twee keer om menukaart moeten vragen, drankbestellingen die vergeten werden, en ruim een uur moeten wachten op dessert (creme brulée). Na 3x aangehoord te hebben dat het nog even duurde en uiteindelijk dat het uren! zou duren maar gekozen voor ander gerecht.

Gegeten op 8 augustus 2013

Maserati
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag even een familiebezoekje brengen in Den Bosch en dit gecombineerd met winkelen en lekker lunchen. Dit keer was de keuze gevallen op het Compas.
Het had voordat wij gingen eten, geregend en dat was nog te merken aan ons zitvlak toen wij opstonden. Van de uitgebreide lunchkaart kozen wij beide voor de salade met gamba’s en coquilles. Mijn echtgenote had het niet getroffen, omdat er in haar salade één coquille minder zat, dan in mijn salade. De salade echter smaakte voortreffelijk evenals de glazen chardonnay. Op de afrekening werd het gemiddelde bedrag per gast genoemd, zijnde inclusief de espresso € 23,25.
Vlotte en vriendelijke bediening en gelegen op een leuk punt in Den Bosch.

Gegeten op 26 juli 2013

juul073
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier inmiddels 3x gegeten, en elke keer weer zeer positief vertokken. De salade met geitenkaas vooraf was erg goed van smaak. Ook hoorde ik van mijn tafelgenoot de de carpaccio echt de moeite waard was. Als hoofgerecht een heerlijk stuk vlees op, perfect gegaard. Als dessert een geweldig chocoladetrio, lekker afwisselend, maar het past perfect bij elkaar. Wij komen hier zeker nogmaals terug. Aanrader!

Gegeten op 21 maart 2013

Mbussman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima kwaliteit prijs verhouding. Geen bijzondere keuken maar voor s-Hertogenbosch nette prijzen. Als voor gerecht tartaar gekozen. Ik hoopt eigenlijk op de orginele omdat er een Franse vlag bij stond. Dit was helaas niet zo. Aardig van smaak. 2 tafel genoten hadden een salade met kaas. Goed van smaak erg veel voor een voor gerecht maar prima. Beter zo als andersom. Als hoofd gerecht Rib eye. erg lekker! Ze hebben 3 rode wijnen per glas. 2 hiervan gedronken. Geen bijzonderheden. De rioja was matig tikkie te warm. Sauvigion oke. Na gerecht kaasplankje. Teleurstelling, kazen zaten qua smaak erg dicht bij elkaar en geen uitleg hoe of wat. Port overigens was lekker. erg leuk en
vriendelijk personeel maken de avond erg leuk. De rekening € 60- p.p. helemaal prima. Wij komen terug!

Gegeten op 2 november 2012

zondag45
  • Recensies in de laatste twee jaar

wat een gezellig, knus restaurantje! Het eten is niet te ingewikkeld, maar prima van smaak. De bediening is heel vriendelijk en de kok enthousiast. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 26 oktober 2012

Luuk1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten blijkt van het niveau "eetcafe": eenvoudig in smaak en presenatie, met een schaal frites en een side salad. Vreemde combi, want we aten beiden een Thais curry-achtig gerecht.
Dat viel tegen, we hadden wat meer verwacht.
De bediening is snel en vriendelijk, maar wat onkundig mbt de kaart en het glaswerk.
Klassiek en sfeervol ingericht wat de indruk wekt van een restaurant, geen eetcafe...

Schrijf zelf een recensie over 't Compas in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over 't Compas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!