Café met eetgelegenheid Sam Sam

• 7.4

• 7.2

llekerr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier vaak geweest, en over het algemeen goed gegeten. Zeker de toetjes zijn een aanrader. Maar onlangs helaas ook een slechte ervaring gehad. Lunch broodje met rosbief was zonder smaak en paprika die al lang van te voren was gebakken, daardoor vettig en koud. Aan de sla zat een bruine rand. Toen ik daar iets van zei, was de reactie ' dat ziet u verkeerd, dat is saus' maar er zat toch echt geen saus op.... Hopelijk was dit een incident. Want de erwtensoep van mijn tafelgenoot was wel prima.

martijn133
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als de dessertkaart bij een ander restaurant tegen valt kun je altijd nog naar SamSam gaan. Ze hebben hier heerlijke kleine desserts die je zelf met elkaar kunt combineren. De cheesecake is echt een aanrader. Met een huisgemaakte ijsthee uiteraard. De service was snel en attent, alhoewel dit niet bij elk bezoek het geval was. Persoonlijk houd ik van het moderne decor. Binnen zit je soms dicht op elkaar, het terras is echter heel ruim opgezet.

Gegeten op 15 februari 2014

MRS28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg te spreken over het eten bij SamSam. Vers, met zorg bereid en voldoende tegen een goede prijs. Service is over het algemeen snel en goed. Decor is redelijk. Het is op sommige plekken erg op elkaar gepropt, maar biedt goede ruimte (ook voor kinderwagens!).

Gegeten op 18 januari 2014

fijnproever444
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was prima. Goed bereid en vers. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Het minpuntje was een haar op mijn bord en de wat trage bediening. Lekker ongedwongen sfeertje. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 10 augustus 2013

AnneBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant met een fijn en groot terras. Aanraders op de kaart zijn de tonijn sashimi als hoofdgerecht en de cheesecake als toetje. De bediening is snel en vriendelijk.

Gegeten op 8 november 2012

tatee221
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier een high-tea gehad met zijn viertjes. Voor het geld te kleine hapjes, veel te klein... wel veel soorten. Aardige bediening, maar ze kon ons maar 2 theesoorten (de gewone, ja) uitleggen, voor de rest moesten we maar raden wat erin zat. Ook vreemd: je kreeg één pot heet water en wel 4 of 5 soorten losse thee, met een zeef die in die pot hing, dus kon je maar één soort thee in die pot doen. We kregen wel een 2e pot met heet water, na vragen van onze kant. Tussen de gangen door duurde het ook heel lang voor je weer wat kreeg. Grappig was wel dat je een voorgerecht (tomatensoepje in likeurglaasje) en een toetje kreeg (mascarpone met frambozensaus in wijnglas). Ik had nog wel een hongerig gevoel naderhand. We hebben ergens anders nog een broodje shoarma gehaald.

Gegeten op 22 februari 2013

mrterhorst
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gisteren gegeten, waarbij we aangaven iets haast te hebben i.v.m. een voorstelling later. Hier werd goed rekening mee gehouden. Binnen 15 minuten hadden we ons hoofdgerecht!

Het hoofdgerecht van mijn partner viel iets tegen; de garing van de risotto was niet consistent en deze miste ook smeuïgheid. Wildstoofpot had naar haar smaak (flink) teveel kruidnagel. Mijn gerecht was prima: goed gegrilde rib-eye met een leuk aardappelgerecht erbij.
Afgesloten met een 'winterspecial', voor €5 per persoon een bord vol kleine desserts. Fantastische toetjes, helemaal voor dit geld. Goede (mini) crème brûlée met lekkere krokante suiker, frisse mascarponemousse met frambozen, lekkere notenbrownie en nog meer. Echt genieten die toetjes.
Samengevat: hoofdgerecht ging wel, maar het toetje maakt alles goed, vandaar een verdiende 7.
De bediening was keurig en vriendelijk: onze jas werd weggehangen, we werden adequaat en snel geholpen en we hebben het idee dat ze ook werkelijk wat doen met commentaar.

Gegeten op 31 januari 2013

Lianne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier geluncht, het was erg druk, want op zaterdag is er markt en Sinterklaas was ook aangekomen. Ondanks de drukte werden wij snel en goed geholpen. Ik had de Alaska, wat een goede ClubSandwich was met zalm, makreel etc. Mijn tafelgenote had een wrap welke ook goed op smaak was, alleen was er iets te veel creamcheese gebruikt waardoor hij wel erg machtig was.

Gegeten op 17 november 2012

erasma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Originele kaart, fijne inrichting restaurant met een geweldige leestafel! De kaasfondue's voor 1 persoon zijn een vondst (en heel smakelijk).
Je kunt mini-toetjes eten, heel prettig. Koffie zou echt beter moeten.

dyionisus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten zelf was op zich nog wel ok. De hoeveelheden zijn echter zwaar onder de norm. Als je meer dan 5 tientjes uitgeeft aan een dinner en het is qua hoeveelheid verreweg van voldoende (lees daarna heb ik nog steeds stevige trek) dan is er voor mij geen reden meer om terug te komen. Ik had een creme brulee als dessert, en deze werd geserveerd in een minscuul sausbakje. Ik dacht serieus dat het een grap was, maar helaas het tegendeel was de waarheid. Mij zien ze niet meer terug.

Gegeten op 3 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!