Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Café met eetgelegenheid Sam Sam

1. Vegetarisch

Café met eetgelegenheid Sam Sam

1. Vegetarisch
  1. Toon telefoonnummer 053 430 39 29

Ashur

Ik kom hier graag vanwege de zelfgemaakte ice tea. Dat is het niet meer waard sinds mijn laatste bezoek. In het begin werd ik redelijk snel geholpen (choonmaken schijnt belangrijker te zijn). Cheesecake was matig. Er werd niet eens gevraagd welke soort ice tea ik wilde. Ze hebben twee smaken. Enfin. Cheesecake weggespoeld met de ice tea. Daarna begon de drama. Ober liep wel tig keer langs mij heen maar gaf mij totaal geen aandacht. Leeg bord en leeg glas zegt hun blijkbaar niets. Na een half uur gewacht te hebben (wellicht zelfs langer) zelf maar bij de bar drankje gehaald. Als het er druk was had ik begrip voor het feit dat het wat langer duurde. Het was totaal niet druk. Zelfs bij drukte is een half uur gewoon te lang. Oh en mijn tafel opruimen is schijnbaar niet zo belangrijk. Of zag ik er niet bekakt genoeg uit voor hun? Zelfs het afrekenen ging moeilijk. De jongeman kon niet eens rekenen. Ik kom hier nooit en nooit meer. Waardeloze tent.

Twentse_Eters

Voor het eerst in langere tijd weer eens geluncht bij Sam Sam. Ze hebben een leuke (nieuwe?) kaart. Broodje smaakte erg goed en alles was vers; de homemade Icetea blijft erg lekker en de bediening is heel vriendelijk. Een prima plek om van de zon te genieten op de Oude Markt in Enschede.

Gegeten op 11 juli 2014

ronald4

Samsam gaat nooit vervelen...
De kaart veranderd met regelmaat, en sluit goed aan bij elk jaargetijde.

Bas en Marijn hebben met hun overname de kwaliteit weer naar een hoger niveau getild.

Goede bediening, soms ietwat onervaren, maar altijd vriendelijk en correct.

Gegeten op 23 juli 2014

llekerr

Ik ben hier vaak geweest, en over het algemeen goed gegeten. Zeker de toetjes zijn een aanrader. Maar onlangs helaas ook een slechte ervaring gehad. Lunch broodje met rosbief was zonder smaak en paprika die al lang van te voren was gebakken, daardoor vettig en koud. Aan de sla zat een bruine rand. Toen ik daar iets van zei, was de reactie ' dat ziet u verkeerd, dat is saus' maar er zat toch echt geen saus op.... Hopelijk was dit een incident. Want de erwtensoep van mijn tafelgenoot was wel prima.

martijn133

Als de dessertkaart bij een ander restaurant tegen valt kun je altijd nog naar SamSam gaan. Ze hebben hier heerlijke kleine desserts die je zelf met elkaar kunt combineren. De cheesecake is echt een aanrader. Met een huisgemaakte ijsthee uiteraard. De service was snel en attent, alhoewel dit niet bij elk bezoek het geval was. Persoonlijk houd ik van het moderne decor. Binnen zit je soms dicht op elkaar, het terras is echter heel ruim opgezet.

Gegeten op 15 februari 2014

MRS28

Erg te spreken over het eten bij SamSam. Vers, met zorg bereid en voldoende tegen een goede prijs. Service is over het algemeen snel en goed. Decor is redelijk. Het is op sommige plekken erg op elkaar gepropt, maar biedt goede ruimte (ook voor kinderwagens!).

Gegeten op 18 januari 2014

fijnproever444

Eten was prima. Goed bereid en vers. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Het minpuntje was een haar op mijn bord en de wat trage bediening. Lekker ongedwongen sfeertje. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 10 augustus 2013

AnneBe

Leuk restaurant met een fijn en groot terras. Aanraders op de kaart zijn de tonijn sashimi als hoofdgerecht en de cheesecake als toetje. De bediening is snel en vriendelijk.

Gegeten op 8 november 2012

tatee221

We hebben hier een high-tea gehad met zijn viertjes. Voor het geld te kleine hapjes, veel te klein... wel veel soorten. Aardige bediening, maar ze kon ons maar 2 theesoorten (de gewone, ja) uitleggen, voor de rest moesten we maar raden wat erin zat. Ook vreemd: je kreeg één pot heet water en wel 4 of 5 soorten losse thee, met een zeef die in die pot hing, dus kon je maar één soort thee in die pot doen. We kregen wel een 2e pot met heet water, na vragen van onze kant. Tussen de gangen door duurde het ook heel lang voor je weer wat kreeg. Grappig was wel dat je een voorgerecht (tomatensoepje in likeurglaasje) en een toetje kreeg (mascarpone met frambozensaus in wijnglas). Ik had nog wel een hongerig gevoel naderhand. We hebben ergens anders nog een broodje shoarma gehaald.

Gegeten op 22 februari 2013

mrterhorst

We hebben hier gisteren gegeten, waarbij we aangaven iets haast te hebben i.v.m. een voorstelling later. Hier werd goed rekening mee gehouden. Binnen 15 minuten hadden we ons hoofdgerecht!

Het hoofdgerecht van mijn partner viel iets tegen; de garing van de risotto was niet consistent en deze miste ook smeuïgheid. Wildstoofpot had naar haar smaak (flink) teveel kruidnagel. Mijn gerecht was prima: goed gegrilde rib-eye met een leuk aardappelgerecht erbij.
Afgesloten met een 'winterspecial', voor €5 per persoon een bord vol kleine desserts. Fantastische toetjes, helemaal voor dit geld. Goede (mini) crème brûlée met lekkere krokante suiker, frisse mascarponemousse met frambozen, lekkere notenbrownie en nog meer. Echt genieten die toetjes.
Samengevat: hoofdgerecht ging wel, maar het toetje maakt alles goed, vandaar een verdiende 7.
De bediening was keurig en vriendelijk: onze jas werd weggehangen, we werden adequaat en snel geholpen en we hebben het idee dat ze ook werkelijk wat doen met commentaar.

Gegeten op 31 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.