a TripAdvisor company

Café met eetgelegenheid Sam Sam

1. Vegetarisch
  1. Toon telefoonnummer 053 430 39 29

pitty284

Hier gegeten met een groep van 10. Bediening was vriendelijk en altijd bereid tot een, humoristische, toelichting van het menu.
Van tevoren waren er daghappen gereserveerd, deze waren in prima prijs/kwaliteitverhouding. € 6,80 voor een bord met een aantal falafelballetjes, friet en rauwkost. Al zat er over de rauwkost een wat vette dressing die niet in de smaak viel. Zelf heb ik vegawraps met o.a. geitenkaas gehad. In 1 woord: heerlijk! Het waren er 3, erg machtig, een tafelgenote heeft er één mee naar huis genomen. Een doggybag was geen probleem. Aan tafel hoorde ik ook dat de biefstuk zeer in de smaak viel en ook de yellow vegetable curry was smakelijk en pittig. De skin on frieten waren zoals ze horen te zijn: knapperig. Behalve de salade geen negatieve geluiden over de hoofdgerechten.
Enkele van ons namen nog een dessert. Zelf ging ik voor het sam sam dessert, dit was een bord vol met 3 verschillende mini taartjes een creamy bosbes en een bolletje ijs. Ben geen ijseter, maar dit was lekker ijs. De creamy bosbes, geserveerd in een eierdop, was verrukkelijk! Alleen de chocoladetaart met sinaasappel had een vreemde overheersende smaak, jammer. Meer tafelgenoten hadden deze gekozen en net als ik laten staan. Cheesecake met witte chocolade was een topper! Goede prijs/kwaliteit verhouding bij Sam Sam. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 mei 2016

MCM8

Ik kom hier regelmatig om te lunchen. Het is een leuk ingerichte zaak die zeer kindvriendelijk is met een prima (vernieuwde) lunch kaart.
De warme broodjes zijn met kwalitatieve producten belegd en zeer smaakvol. De bediening is niet altijd even alert waardoor het bijbestellen van bijvoorbeeld een drankje, of het wachten op de rekening soms wat lang kan duren.

Gegeten op 9 januari 2016

Steffus

Prima plek om met kinderen te eten. Speelhoek, kleurplaten, kinderstoelen/verhogers en bij het kindermenu warme groente. Als afsluiter mogen de kinderen zelf een ijsje maken. Eten is eenvoudig (bistro) en lekker. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Bediening is vriendelijk. Wijnglazen mogen iets voller.

Gegeten op 23 december 2015

rick-van-oosten

Onlangs met een groepje van zes hier gegeten. Kwaliteit van het eten was goed. Verschillende gerechten, maar iedereen was érg tevreden. Alleen waren de spruitjes bij de wildschotel een beetje hard. Bediening was adequaat, snel en vriendelijk. De inrichting en sfeer was ook goed. Ik zou hier zeker weer gaan eten

Gegeten op 11 december 2015

fijnproevertje1001

Wel een fijne inrichting en sfeer hier. Bediening is ook wel in orde. De special, surinaamse roti was heerlijk. Wel een beetje minder dan verwacht maar verrassend goed van smaak. Echter, en nu komt de reden van een 5 voor het eten, de hamburger is werkelijk naar mijn smaak de allervieste hamburger die ik ooit heb gegeten. Met van die oranje-gele cheddar en zelfde kleur saus, die ik erg onaangenaam vond. Het hele broodje en alles erbij was ervan doordrenkt, dus mijn kleine tafelgenootje en ik hebben het helemaal laten staan. Dit is een 2 waard! Rest krikte het cijfer beetje op maar meer dan een 5 lukt me niet. Koffie verkeerd redelijk.

EllenvanBuren

Gezellig eetcafe met als extra attractie filmhuis Concordia. Tijdens het eten kun je alvast even kijken wat er zoal draait de komende tijd. De kwaliteit van de keuken is in de loop van de jaren wisselend geweest, op dit moment is het eigenlijk vrij goed. De bediening is altijd prettig en het publiek ook. Er is vrijwel altijd wat te doen, zelfs op een doordeweekse ochtend zijn er nog mensen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes hier, maar wel veel gezelligheid en een gemoedelijke sfeer.

Gegeten op 20 december 2014

LexK

Heb opnieuw genoten bij Samsam, de sfeer, aandacht en niet te vergeten het eten.
Lekker in een ongedwongen sfeer heerlijk eten. Mijn moeder van inmiddels 91 jaar viert hier het liefste haar verjaardag. Ze geniet van alle aandacht (extra kussentje in de stoel) en haar kleinkinderen. Die hadden hun favoriet toetje al weer uitgezocht, Arretjescake. Het was op een zaterdag om 18 uur, volle bak dus. Ze namen alle tijd, bediening was weer excellent en het eten heerlijk. We blijven komen en iedereen die lekker wil eten in een ongedwongen sfeer. SamSam moet je zijn!

Gegeten op 8 november 2014

Ashur

Ik kom hier graag vanwege de zelfgemaakte ice tea. Dat is het niet meer waard sinds mijn laatste bezoek. In het begin werd ik redelijk snel geholpen (choonmaken schijnt belangrijker te zijn). Cheesecake was matig. Er werd niet eens gevraagd welke soort ice tea ik wilde. Ze hebben twee smaken. Enfin. Cheesecake weggespoeld met de ice tea. Daarna begon de drama. Ober liep wel tig keer langs mij heen maar gaf mij totaal geen aandacht. Leeg bord en leeg glas zegt hun blijkbaar niets. Na een half uur gewacht te hebben (wellicht zelfs langer) zelf maar bij de bar drankje gehaald. Als het er druk was had ik begrip voor het feit dat het wat langer duurde. Het was totaal niet druk. Zelfs bij drukte is een half uur gewoon te lang. Oh en mijn tafel opruimen is schijnbaar niet zo belangrijk. Of zag ik er niet bekakt genoeg uit voor hun? Zelfs het afrekenen ging moeilijk. De jongeman kon niet eens rekenen. Ik kom hier nooit en nooit meer. Waardeloze tent.

Twentse_Eters

Voor het eerst in langere tijd weer eens geluncht bij Sam Sam. Ze hebben een leuke (nieuwe?) kaart. Broodje smaakte erg goed en alles was vers; de homemade Icetea blijft erg lekker en de bediening is heel vriendelijk. Een prima plek om van de zon te genieten op de Oude Markt in Enschede.

Gegeten op 11 juli 2014

ronald4

Samsam gaat nooit vervelen...
De kaart veranderd met regelmaat, en sluit goed aan bij elk jaargetijde.

Bas en Marijn hebben met hun overname de kwaliteit weer naar een hoger niveau getild.

Goede bediening, soms ietwat onervaren, maar altijd vriendelijk en correct.

Gegeten op 23 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Café met eetgelegenheid Sam Sam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.