a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 14

2. 8,3

3. 7,3

Dick07

Op uitnodiging van vrienden waren wij in dit drukbeklante restaurant in het centrum van Leeuwarden. De voorgerechten carpaccio en mosterdsoep, de hoofdgerechten biefstuk met blauwe kaas en kabeljauw met bijgerechten, alsmede het dessert sorbet waren goed van smaak. De rode wijn was wat dun. De bediening was snel en vriendelijk. De inrichting is niet bijzonder. Voor heel weinig geld kan men hier een heerlijke maaltijd genieten.

Gegeten op 13 juli 2016

SiemHoumes

Heel gezellig eetcafé met een hele goede formule, namelijk een vaste prijs voor een 2 of 3-gangenmenu inclusief drank.

De carpaccio is met veel groente en dat maakt het bijzonder en smaakvol.

Gegeten op 11 juni 2016

dirk138

Mijn moeder en ik eten zo'n 2 a 3 keer in de maand bij 'de lachende koe' in leeuwarden en de bediening is altijd even vriendelijk en als er iets niet goed is ( iets wat eigenlijk bijna nooit voorkomt)wordt daar altijd meteen iets aan gedaan. De sfeer is altijd lekker gezellig druk. Wij raden dan ook altijd iedereen aan om er te gaan eten en iedereen is altijd net zo positief als ons. kortom een geweldig restaurant!

Gegeten op 4 mei 2016

e.sieraad

Vanavond hier gegeten met het all in koe sief menu van 25.35 inclusief drankjes.
Eten was goed en bij het hoofdgerecht veel bij garnituur spareribs een van de beste ooit gegeten
Goed gemarineerd en gleden zo van botjes af.
Zeer vriendelijke bediening kwamen constant vragen of je nog drinken wilde zelf toen hoofdgerecht al uit geruimd was en we dessert hadden besteld dit maak je vaak anders mee met inclusief drankjes.
Als we weer in de buurt van Leeuwarden zijn komen we zeker terug.

Gegeten op 3 februari 2016

Ruurt

Onbekend in Leeuwarden gingen we een klein tentje binnen - nou, klein is het niet! Achter een smal geveltje schuilt een (met alle panden eromheen uitgebroken) ruimte waar een enorm aantal mensen in kan. De diverse pandjes zijn nog goed herkenbaar, en daardoor ontstaat er een sluip-door-kruip-door sfeertje waarbij je nooit last hebt van veel anderen om je heen. Wij zaten niet zo goed, in een doorloop, omdat we niet gereserveerd hadden, "en dat is nog het enige tafeltje". Was dat nou ècht zo?
Zeer attente bediening die lege glazen direct opmerkt en je vriendelijk in de gaten blijft houden. En bij commentaar op het eten daar ook wat mee doet.
Dat commentaar hadden we op de biefstuk (geserveerd met gambas). Lekkere garnalen, schoenzool-biefstuk. Niet door te komen zo taai. Wanneer ze er vooraf naar gevraagd hadden dan had ik 'm minder doorbakken gevraagd, maar nu was er werkelijk niets meer mee te beginnen. Ik zou dat een 1 geven. Waarom dan toch een 5? De bediening bood gelijk aan een andere te laten maken (hebben we niet gedaan), en dat gerecht was van de rekening afgehaald. Netjes.
De slibtongetjes, de zalmcarpaccio en de champognonsoep waren prima, niks op aan te merken. De huiswijn is een gewone slobberwijn, goed te doen.
Voortaan willen we wel ergens anders zitten.

Gegeten op 10 oktober 2015

annax

Het was erg druk en enorm warm binnen, toen wij binnen kwamen werden wij niet geholpen. We moesten zelf op zoek naar personeel. De tafel waaraan wij gezet weerden was duidelijk niet schoongemaakt en er lagen nog vieze servetten van de vorige klanten waarschijnlijk. Bij het hoofdgerecht kreeg mijn zoon de Italiaanse kip die van binnen nog rauw was, toen wij dit melden werd er niets gezegd en werd het bord weggehaald. Na 10 minuten kreeg hij een nieuwe portie ( waarschijnlijk zijn oude portie opnieuw gebakken aangezien de kip zwart was) excuses werd pas bij het afrekenen aangeboden.. een no go! Zeker niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 23 september 2015

MamavanJort

Afgelopen donderdag kwamen we zonder reservering bij De Lachende Koe. Relaxed terras, aardige mensen en voor onze zoon met allergie werd bij het naastgelegen restaurant een glas limonade geregeld. Top! Heerlijk eten.

thom1940

Op donderdag 23 april waren mijn vrouw en ik 50 jaar getrouwd. Onze kinderen hadden als verrassing een etentje voor ons uitgezocht bij de Lachende Koe. We hadden zelf de 25 ste april een feest avond voor familie en vrienden, ook met eten in buffet vorm.
Maar deze ontmoeting bij de lachende Koe was in een woord geweldig. Het is zo bie zo een aanrader. Op donderdag avond en heel druk, maar geen probleem. De bediening was zeer correct en de glazen zijn niet leeg geweest. We hadden een drie gangen menu met drinken er bij.Het was prima in orde. Goed en smakelijk opgediend. Voor ons zeker een aanrader om terug te komen.
Pluim voor deze zaak.

fijnproevertje123

De Lachende Koe.. Inmiddels een begrip geworden onder het Leeuwarder publiek. Elke keer gaan wij hier weer met een glimlach heen en verlaten we het restaurant op dezelfde wijze. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Tussen de gerechten door worden lege glazen gauw opgemerkt en is de bediening vlot en vriendelijk. Het concept is een waar succes en voor relatief weinig geld kun je toch heerlijk uit eten! Minpuntje: Op vrijdag- en zaterdagavond kan het erg druk zijn waardoor je het gevoel krijgt dat je niet altijd opgemerkt wordt door de bediening.

Gegeten op 7 maart 2015

DemideJonge

Heerlijk gegeten met een vriendin bij de Lachende Koe. Het eten was lekker, al duurde het wel een tijdje voor we het eten kregen. De bediening was goed en aardig en de sfeer was heel gezellig!

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Lachende Koe in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over De Lachende Koe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.