a TripAdvisor company

De Lachende Koe

De Lachende Koe

1. Toon telefoonnummer 058 215 82 45

thom1940

Op donderdag 23 april waren mijn vrouw en ik 50 jaar getrouwd. Onze kinderen hadden als verrassing een etentje voor ons uitgezocht bij de Lachende Koe. We hadden zelf de 25 ste april een feest avond voor familie en vrienden, ook met eten in buffet vorm.
Maar deze ontmoeting bij de lachende Koe was in een woord geweldig. Het is zo bie zo een aanrader. Op donderdag avond en heel druk, maar geen probleem. De bediening was zeer correct en de glazen zijn niet leeg geweest. We hadden een drie gangen menu met drinken er bij.Het was prima in orde. Goed en smakelijk opgediend. Voor ons zeker een aanrader om terug te komen.
Pluim voor deze zaak.

fijnproevertje123

De Lachende Koe.. Inmiddels een begrip geworden onder het Leeuwarder publiek. Elke keer gaan wij hier weer met een glimlach heen en verlaten we het restaurant op dezelfde wijze. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Tussen de gerechten door worden lege glazen gauw opgemerkt en is de bediening vlot en vriendelijk. Het concept is een waar succes en voor relatief weinig geld kun je toch heerlijk uit eten! Minpuntje: Op vrijdag- en zaterdagavond kan het erg druk zijn waardoor je het gevoel krijgt dat je niet altijd opgemerkt wordt door de bediening.

Gegeten op 7 maart 2015

DemideJonge

Heerlijk gegeten met een vriendin bij de Lachende Koe. Het eten was lekker, al duurde het wel een tijdje voor we het eten kregen. De bediening was goed en aardig en de sfeer was heel gezellig!

Gegeten op 23 januari 2015

aukepieter

Een huiswijn hoort een visitekaartje van de zaak te zijn.
Bovendien moet een dergelijke wijn ook drinkbaar zijn voor beginnende wijn drinkers. Kortom een allemansvriend. Ik heb de rode wijn gedronken (er is maar een soort). Een Merlot uit het gebied Bergerac. Daar komen nu niet direct de meest vriendelijke wijnen vandaan. Zo ook dus de huiswijn van de Lachende Koe. In één woord: Vreselijke wijn. Snap niet dat een dergelijke wijn geschonken durft te worden, zeker als je niet de keuze hebt voor iets beters. Dit moet echt anders. Ik hoop dat dit ook z.s.m. gaat gebeuren, willen ze mij terug zien.

Gegeten op 23 januari 2015

erikdh1982

Super gezellig, betaalbaar en goede kwaliteit, niet lang hoeven wachten, ondanks de drukte ik kan niet anders concluderen dan: aanrader

Gegeten op 1 november 2014

MurielG

Onlangs heerlijk gegeten bij de lachende koe. Ze hebben 2 terrassen en we mochten kiezen op welk terras we wilden gaan zitten. De bediening was super. We kregen snel de kaart, onze drankjes en ze waren super gastvrij. Over aanpassingen werd niet moeilijk gedaan en we konden kosteloos aardappels en friet bijbestellen. Al met al een leuke avond hier gehad, we komen zeker terug!

Gegeten op 2 augustus 2014

EBS

Lekker eten in een ongedwongen (huiskamerachtige) sfeer. Prijs/kwaliteit is in orde. Hier en daar kan het wel wat schoner. De inrichting mag sowieso wel eens opgefrist worden, want die is al jaren hetzelfde. Ook de hangende menukaarten (aan koordjes) hebben we nu wel eens gezien. Kassa/afrekenen is op gekke plek. Samengevat: eten is goed (betaalbaar), maar er zijn zeker verbeterpunten die vrij makkelijk te realiseren zijn.

Gegeten op 2 juli 2014

erikreal

Ben hier vanavond voor het eerst geweest.hoorde goede verhalen over het concept wat ze hanteren.ze hebben mij niet teleurgesteld,3 gangen en zo weinig kwijt.ik voelde me bijna bezwaard toen ik de rekening kreeg.kortom lekker gegeten voor weinig en erg attente bediening.

Gegeten op 14 juni 2014

sarah27

Hier 2 keer gegeten en beide keren een teleurstelling. De laatste keer een broodplankje, biefstuk en dessert besteld. Alles was erg simpel en niet naar mijn smaak. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik onvoldoende. Het eten is In-Koe-Sief is inclusief onbeperkt fris, bier en wijn, maar dit werd ons pas duidelijk bij het dessert. Bediening is ook niet 1 keer langs geweest om te vragen of we nog wat te drinken wilden. Duurde tevens erg lang voor wij de gerechten kregen terwijl het niet druk was. Ook de inrichting is weinig sfeervol. Nee, voor die 25 euro kan je ergens anders veel lekkerder en gezelliger eten. Hier nooit weer.

Gegeten op 1 juni 2014

PoVi

Ze adverteren met het beste eetcafe van Leeuwarden maar dat maken ze absoluut niet waar.

Laats waren we in de lachende koe. Zoals ik al meldde maakt de koe het niet waar. Koude/lauwe garnituren en gerechten waren flauw van smaak. Daarbij moet wel vermeld worden dat haar in-koe-sief opzich niet erg duur is. Helaas wel een gemiste kans. Bij de black angus werd niet eens gevraagd hoe de garing moest. Zij zijn gewoon uitgegaan van medium (wat meer naar well done ging dan daadwerkelijk medium)... Daarnaast waren de spare-ribs te taai. Deze mochten dus wel wat gaarder.

De bediening was redelijk maar niet meer dan dat. De koffie die we van het huis kregen was volgens mij helaas koffie uit een "druk-knop"automaat. Als een horeca onderneming investeert in een goede horeca waardige koffie dan verdient dit zich dubbel en dwars terug.

Al met al was het een teleurstelling bij het NIET beste eetcafe van leeuwarden.

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over De Lachende Koe in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over De Lachende Koe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.