• foto's van Il Tartufo in Delft - 1

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 214 35 77
  2. www.iltartufo.nl

FabioMarranzano

Ongepland zijn wij in Delft gaan lunchen. Ik wist de winkel weer terug te vinden en wij hadden binnen een paar minuten een tafel kunnen bemachtigen. De zaak was vol. Wij hebben besteld de menu Pranzo. Perfect! Antipasto van verschillende vleeswaren, kazen en wat gegrilde groenten, daarna hebben wij een bord met verschillende pasta gerechten geserveerd gekregen en een fantastische taart van ricotta met peren als afsluiting. Alles werd netjes geserveerd met uitleg en glimlach tijdens een drukke en volle winkel. Mooi sfeer en top gegeten! Een aanwinst en een aanrader.

Gegeten op 12 maart 2015

westvleteren

Gelegen aan een van de vele Delftse grachten. Een traiteur en lunchroom in 1.
vriendelijke voorkomende bediening mooie Authentieke Italiaanse producten en heerlijke gerechten voor een prima lunch.
Niet goedkoop maar het geld wel waard.
smal terras op de stoep.

Gegeten op 18 maart 2015

RaulScaglietti

Afgelopen week hebben wij weer hier gegeten. Wij hebben het Lunch arrangement besteld omdat wij het fijn vinden om ons te laten verassen. Wij hadden een tafel voor 4 personen gereserveerd en wij hadden aangegeven dat het een zakelijke gelegenheid was. Geen probleem. Antipasti vooraf gereserveerd op een prachtige opgemaakte borden. Voor iedereen voldoende keuzes en smaken. Voor mij was de Prosciutto di Parma en de Culatello absoluut de top. Daarna weer 2 schalen met verschillende pasta's geserveerd. Helemaal geweldig! Als dessert heeft iedereen een eigen bordje gekregen met een kleine proeverij van taarten waarvan voor mij de RIcotta met Peren de meeste opvallend was. Jammer dat je hier geen wijn mag drinken en dat de toilet bij de buren is gelegen. Verder is deze traiteur veel meer dan een doorsnee Italiaanse deli. You have to see it to understand it!

Gegeten op 20 februari 2015

Sonjavanderlee

Als wij in Delft moeten komen voor werk overleg, lunchen wij altijd bij Il Tartufo. De sfeer, de inrichting, het personeel en vooral de kwaliteit van alle aangeboden specialiteiten maken deze traiteur bijzonder. Wij hebben vandaag weer hier gegeten en genoten van een uitgebreide lunch. Wij hebben een Menu Pranzo besteld en je krijgt een proeverij van alle specialiteiten van de dag. Antipasti, Pasta's en een schaal met verschillende taarten. Het was een feest, een traktatie gewoon geweldig! Ik raad het aan iedereen om in Delft te komen vergaderen, werkoverleggen of gewoon het stadje bezoeken om bij dit traiteur te komen eten!

Gegeten op 19 februari 2015

falak2011

Heerlijke broodjes ,antipasto en tiramisu afgehaald voor de lunch bij deze restaurant.
Het was heel erg druk en lawaaierig.

Service is snel en beleefd.
De decor is normaal rustig, zeker een aanrader

Gegeten op 16 februari 2015

MacPherson

Een beetje als een Italiaanse markt. We hebben hier een lekker broodje gegeten. Een beetje rumoerig. Maar wel gezellig. We komen weer terug.

krouatch

Je waant je hier in Italie. Altijd gezellig en druk als wij hier komen. We hebben hier meerdere keren heerlijk geluncht. Een aanwinst voor Delft!!

Gegeten op 21 januari 2015

carpincho

Het is al vaker gezegd, maar je waant je echt even in Italië. Heerlijke producten. Lekkere broodjes, antipasto en tiramisu. Nog nooit take away gehaald, maar ben dit zeker van plan!

Gegeten op 3 december 2014

Proever78404

Il Tartufo zou mogen betekenen 'overtreft alles'. Een paar vierkante meter Italië in Delft. Het eten is er voortreffelijk, of je het nu ter plekke eet of meeneemt (doen!). Het personeel is vakkundig en heeft vooral passie. De lokatie is gezellig, je waant je even in Milaan, Florence of Rome. Zodra je begint te eten vervaagt al het bovenstaande en proef je in elke hoek van je mond Italië. Dit eten past in de top restaurants rond het Piazza Navona. Maar je hoeft er niet voor naar Rome, ga naar Delft. Vandaag nog!

Gegeten op 26 september 2014

Lodewijkie

Altijd een ontbijt halen bij Il Tartufo op een zaterdag en tijdens de curiosamarkt. Altijd zalig om een broodje pittige salami te nemen met een latte macchiato. Ook echt heerlijke pasta's die ook mee te nemen zijn naar huis en een overweldigend assortiment met Italiaanse delicatessen. Afgelopen zaterdag echte Italiaanse citroenen meegenomen voor mijn eigen limonchello thuis. Verder prima koffie, zoetigheden en prachtige wijnen: zelfs brachetto. Ik kom hier altijd graag en de prima service en persoonlijke verwelkoming van Fabio maakt dat je er altijd thuis voelt. Minpunt is en blijft dat er geen toilet is, en dat is zo zonde! En echte leuke Italiaanse muziek past bij een Italiaanse zaak, geen popmuziekzender :-)

Gegeten op 17 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Il Tartufo in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Il Tartufo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.