Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Il Tartufo

2. Italiaans
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 214 35 77

Lodewijkie

Altijd een ontbijt halen bij Il Tartufo op een zaterdag en tijdens de curiosamarkt. Altijd zalig om een broodje pittige salami te nemen met een latte macchiato. Ook echt heerlijke pasta's die ook mee te nemen zijn naar huis en een overweldigend assortiment met Italiaanse delicatessen. Afgelopen zaterdag echte Italiaanse citroenen meegenomen voor mijn eigen limonchello thuis. Verder prima koffie, zoetigheden en prachtige wijnen: zelfs brachetto. Ik kom hier altijd graag en de prima service en persoonlijke verwelkoming van Fabio maakt dat je er altijd thuis voelt. Minpunt is en blijft dat er geen toilet is, en dat is zo zonde! En echte leuke Italiaanse muziek past bij een Italiaanse zaak, geen popmuziekzender :-)

Gegeten op 17 mei 2014

SantaLucia

Gezelligste en leukste winkel van Delft, waar je heerlijke vers belegde broodjes kan halen. Vooral de PaninoTartufo vind ik erg lekker, met huisgemaakte truffeltappenade, mozzarella, heerlijke parmaham en basilicum. Personeel is altijd vrolijk en zeer vriendelijk... Ik kom hier graag!

Gegeten op 29 april 2014

sMuller

Waan je even in Italie. Leuke zaak met authentieke Italiaanse gerechten en producten van hoge kwaliteit. Neem alleen al de broodjes voor de lunch en zaken als bottarga en burrata, truffel- en knoflooksalami, kazen, vleeswaren etc. Dit is zo'n pareltje waarvan je blij bent dat ze bestaat.

Gegeten op 17 april 2014

Botertje

Laatst voor het eerst gegeten. Veel keus uit verschillende broodjes, ik denk dat ze allemaal even lekker zijn. Aardig personeel, we werden goed en snel geholpen ondanks dat het helemaal vol was. Het enige minpunt is dat er geen toilet aanwezig is. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 21 februari 2014

ipa

Iets buiten het centrum van delft gelegen maar een adres om te onthouden.
Heerlijk en eerlijk Italiaans eten aardige mensen die alle tijd voor je nemen om uitleg over de producten te geven. Uiteraard zoals je verwacht prima espresso. Ik persoonlijk vind de broodjes niet te versmaden.

Gegeten op 12 februari 2014

FabioMarranzano

Wij waren hier uitgenodigd voor een speciale evenement. Ze zijn beroemd omdat ze deelgenomen hebben aan de Wereld kampioenschap Pasta in Parma en ze zijn 3e of 6e in de finale geëindigd. Ze kunnen pasta gerechten bereiden en voor de Internationale Dag voor de Italiaanse keukens was in Delft een speciale avond gehouden waarin een simpele pasta gerecht werd bereid: de "Spaghetti al Pomodoro e Basilico". Volle bak en iedereen heeft genoten van een fantastische avond! De Spaghetti? Het waren meer dan voortreffelijk! Al dente gekookt en de tomatensaus smaakt het subliem. Mooi zaak, typisch ingericht en vakkundige personeel. Mooi wijn assortiment. Een bijzondere adres.

Gegeten op 17 januari 2014

campailla

Het is een heel mooi Italiaanse winkel, klassiek en echt Italiaanse, vriendelijk personeel aan de toonbank heeft ervaring en kennis van producten, traditioneel recepten en combinatie van echt Italiaanse smaken. Wij hadden iets besteld, lekker cappuccino en een broodje met Parma en Pecorino kas, super lekker. Ik zal zeker deze winkel aanraden aan bezoekers van het centrum van Delft. Wij zullen nog een keertje terug gaan voor een lekkere verse pasta en warm Italiaanse take away!

Gegeten op 5 februari 2014

Nico02

Top genoten van een heerlijk uitgebreide lunch bij Il Tartufo. Na een warm ontvangst werden we voorzien van een bordje gemengde vleeswaren, kaas, truffeltapenade en brood. Toen we hier aardig mee klaar waren werden we (met z'n 2en) verwend met 4! verschillende soorten pasta. Dit allemaal om een duidelijk beeld te krijgen van Il Tartufo. Het geheel werd afgerond met een heerlijke espresso met huisgemaakt gebak.

Gegeten op 7 december 2013

Sauternes

Mijn vaste stek voor een ' broodje van de week' als ik in Delft ben. Wat klein en verscholen ligt dit 'kleine italië'. De italiaans - nederlandse bediening ontvangt je hartelijk, is vriendelijk en informeert graag over alle producten. De belegde broodjes zijn werkelijk een feest, knapperig vers en dik belegd met verse ingrediënten. Een reisje door dit prachtige land voor je smaakpapillen. Met natuurlijk een espresso of cappucino erbij.
Als vaste klant wordt er soms een apart broodje voor mij gemaakt !
Het meeneem 3 gangen menu voor 27 Euro (twee personen) was smakelijk maar viel mij iets tegen qua smaakbeleving. Waarschijnlijk ben ik teveel verwend door de broodjes :-). Klein, maar sfeervol ingericht en ook een prima adres voor heerlijke olijfolie, pasta, kazen en andere typisch Italiaanse producten.

Gegeten op 19 december 2013

Arifien

Een toppertje onder de lunchadresjes in mijn lijstje, elke keer weer lekkere ingredienten en verse nieuwe produkten uit Italië. Parmezaanse kaas, & Parmaham is niet droog zoals elders en heerlijke buffelmozzarella. Mmmm en de burratta, uuaaaaooo en de ravioli met de trufflels, complimenten voor de chef!!!

Hier rijden we voor om!

Gegeten op 3 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Il Tartufo in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Il Tartufo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.