a TripAdvisor company

2. Italiaans
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 214 35 77

Billywhite27

Alweer even geleden hier gegeten met vrienden. Gingen gezamenlijk voor de risotto Alla Milanese, heerlijk! Tafeltjes stonden helaas wel wat dicht op elkaar, maar gezien de drukte in dit restaurant kan ik begrijpen dat ze van de ruimte optimaal gebruik willen maken. Ik snap ook wel dat het hier druk was, want het is gewoon een erg leuk restaurant met goed eten en een goede bediening. Als achterafje eigengemaakte limoncello, lekker citroen drankje. Voor goed Italiaans eten is dit een aanrader, mijn avond was volmaakt.

Gegeten op 4 december 2015

Tasteoffood

Al vele malen lekker geluncht bij Fabio, zijn vrouw en de erg gastvrije obers. Je waant je direct in Italië. Mooie zaak, wel wat aan krappe kant. Nadeel van erg populair zijn...
Erg lekker eten. Kinderen smullen altijd van verse pasta en wij van een lekker vers broodje. En altijd wat taart mee naar huis.
Tot de volgende keer.

Gegeten op 30 december 2015

marjolijn21

Via Iens vonden we Il Tartufo in Delft. Lovende recensies waarvan geen woord gelogen:
Heerlijk gegeten: 3-gangen verrassingsmenu. Allerlei lekkere hapjes vooraf (kaas, vleeswaren, olijven enz). Vervolgens het hoofdgerecht (3 soorten pasta, op 3 verschillende manieren klaargemaakt: verrukkelijk! ). En als toetje: chocoladetaart, zó lekker! En de eigenaar stelde een heerlijke wijn voor. Schot in de roos!
En een schitterende ambiance: een komen en gaan van allerlei mensen die vaak terugkerende gasten en bekenden zijn van de eigenaar en het overige personeel.
Uitmuntende service, zelfs toen de zaak helemaal vol zat!
Een aanrader!!

Gegeten op 14 november 2015

FrankvKassel

Eindelijk waren wij weer in Delft! Gelijk gebeld om een tafel te reserveren voor lunch en dat was gelukkig mogelijk. De zaak was al vol en wij moesten eventjes wachten omdat onze tafel nog niet opgeruimd was. Wij waren te vroeg, dus geen probleem, wij kijken lekker rond. Eerst bij de wijn assortiment, de luxe balsamico en olijfolies en toch wat ingekocht bij de vleeswaren afdeling. De tafel was inmiddels klaar gezet, de eigenaar erkende mij en heeft de tafel met water, brood en olijfjes laten dekken. Erg attent. Wij bestellen altijd dezelfde, maar het is nooit hetzelfde! De menu pranzo is samengesteld door Antipasti, Pasta en daarna een dessert. De bediening vraag netjes wat wij niet lusten of wij een dieet volgen om daarna ons te verassen met wat die dag vers is bereid. Bij de Antipasti viel ons de focaccia, de mozzarella en de venkelsalami erg op. Top kwaliteit! Bij de pasta was onze voorkeur dit gevallen op een gevulde pasta met truffel in een rose' vleessaus, echt super lekker! Als toetje hebben wij een taart van ricotta met peren geserveerd gekregen. Zoiets hebben wij nog nooit gegeten, niet normaal lekker! Onze zakenbespreking was een succes, dankzij het goed eten en de goede service. Bedankt voor jullie aandacht en gastvrijheid. Tot snel!

Gegeten op 20 oktober 2015

Manon1996

De lekkerste broodjes van Delft! Maar ook de anti-pasti, pasta's en dessert zijn heerlijk. Een keer canolli besteld, evenals geweldig. Bediening is fijn, echte Italianen en samen met het authentiek decor waan je je bijna in Italië.

Gegeten op 14 augustus 2015

G en J

Met lief hier wezen lunchen. We kregen een 3-gangen menuutje. Was lekker en hebben genoten. De anti-pasta was helaas wel heel erg koud. Vriendelijk personeel en leuk interieur.

Gegeten op 5 september 2015

niels63

De broodjes voor lunch zijn belegt met goede hoogwaardige ingrediënten, het nadeel is dat de verhouding brood/beleg aan de schrale kant is, waardoor de ingrediënten er net niet lekker uitkomen. Verder leuke tent, goed eten en zelf bediening.

Gegeten op 23 augustus 2015

DAPIX

Fijne gastvrije bediening, allemaal super lekkere hapjes met bijpassende wijnen.
Aanrader voor een beetje in Italie gevoel. 100% TOP.

Gegeten op 21 augustus 2015

ElisaMorandiMolenaar

Een top adres voor een informele lunch met vriendinnen, maar ook prima voor een zaken afspraak. Een paar weken geleden was ik uitgenodigd door mijn beste vriendin en getrakteert bij dit prachtige winkel in hartje Delft. Een uitgebreide pranzo met antipasti, tris van pasta en een peren met ricotta taart als toetje. Alles was verrukelijk! Leuke sfeer, keurige personeel en veel blije mensen...ik raad het iedereen aan die een stukje Italie nodig heeft! Wij hebben het weer gereserveerd, tot volgende week!

Gegeten op 24 juni 2015

Cheryl2205

Vandaag voor het eerst geweest, ontzettend lekker broodje gegeten. Voor een student als ik zijn de broodjes wat aan de dure kant, maar dat weerhoudt mij er niet van zeker nog een keer terug te komen.

Gegeten op 9 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Il Tartufo in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Il Tartufo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.