Il Tartufo over zichzelf

Sinds 2000 promoot Fabio Cappellano het ware Italië! Een van de beste Italiaanse delicatessen & traiteur van Nederland!

Uit onze kleine keuken worden dagelijks de lekkerste en authentieke Italiaanse gerechten bereidt. Traditioneel en met veel liefde. Heerlijke gerechten voor de TAKE AWAY (menu voor 2, €27,50) maar ook ideaal voor een voortreffelijke lunch!

Wij schenken helaas geen alcohol!

Botertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst voor het eerst gegeten. Veel keus uit verschillende broodjes, ik denk dat ze allemaal even lekker zijn. Aardig personeel, we werden goed en snel geholpen ondanks dat het helemaal vol was. Het enige minpunt is dat er geen toilet aanwezig is. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 21 februari 2014

ipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Iets buiten het centrum van delft gelegen maar een adres om te onthouden.
Heerlijk en eerlijk Italiaans eten aardige mensen die alle tijd voor je nemen om uitleg over de producten te geven. Uiteraard zoals je verwacht prima espresso. Ik persoonlijk vind de broodjes niet te versmaden.

Gegeten op 12 februari 2014

FabioMarranzano
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren hier uitgenodigd voor een speciale evenement. Ze zijn beroemd omdat ze deelgenomen hebben aan de Wereld kampioenschap Pasta in Parma en ze zijn 3e of 6e in de finale geëindigd. Ze kunnen pasta gerechten bereiden en voor de Internationale Dag voor de Italiaanse keukens was in Delft een speciale avond gehouden waarin een simpele pasta gerecht werd bereid: de "Spaghetti al Pomodoro e Basilico". Volle bak en iedereen heeft genoten van een fantastische avond! De Spaghetti? Het waren meer dan voortreffelijk! Al dente gekookt en de tomatensaus smaakt het subliem. Mooi zaak, typisch ingericht en vakkundige personeel. Mooi wijn assortiment. Een bijzondere adres.

Gegeten op 17 januari 2014

campailla
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is een heel mooi Italiaanse winkel, klassiek en echt Italiaanse, vriendelijk personeel aan de toonbank heeft ervaring en kennis van producten, traditioneel recepten en combinatie van echt Italiaanse smaken. Wij hadden iets besteld, lekker cappuccino en een broodje met Parma en Pecorino kas, super lekker. Ik zal zeker deze winkel aanraden aan bezoekers van het centrum van Delft. Wij zullen nog een keertje terug gaan voor een lekkere verse pasta en warm Italiaanse take away!

Gegeten op 5 februari 2014

Nico02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top genoten van een heerlijk uitgebreide lunch bij Il Tartufo. Na een warm ontvangst werden we voorzien van een bordje gemengde vleeswaren, kaas, truffeltapenade en brood. Toen we hier aardig mee klaar waren werden we (met z'n 2en) verwend met 4! verschillende soorten pasta. Dit allemaal om een duidelijk beeld te krijgen van Il Tartufo. Het geheel werd afgerond met een heerlijke espresso met huisgemaakt gebak.

Gegeten op 7 december 2013

Sauternes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vaste stek voor een ' broodje van de week' als ik in Delft ben. Wat klein en verscholen ligt dit 'kleine italië'. De italiaans - nederlandse bediening ontvangt je hartelijk, is vriendelijk en informeert graag over alle producten. De belegde broodjes zijn werkelijk een feest, knapperig vers en dik belegd met verse ingrediënten. Een reisje door dit prachtige land voor je smaakpapillen. Met natuurlijk een espresso of cappucino erbij.
Als vaste klant wordt er soms een apart broodje voor mij gemaakt !
Het meeneem 3 gangen menu voor 27 Euro (twee personen) was smakelijk maar viel mij iets tegen qua smaakbeleving. Waarschijnlijk ben ik teveel verwend door de broodjes :-). Klein, maar sfeervol ingericht en ook een prima adres voor heerlijke olijfolie, pasta, kazen en andere typisch Italiaanse producten.

Gegeten op 19 december 2013

Arifien
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een toppertje onder de lunchadresjes in mijn lijstje, elke keer weer lekkere ingredienten en verse nieuwe produkten uit Italië. Parmezaanse kaas, & Parmaham is niet droog zoals elders en heerlijke buffelmozzarella. Mmmm en de burratta, uuaaaaooo en de ravioli met de trufflels, complimenten voor de chef!!!

Hier rijden we voor om!

Gegeten op 3 december 2013

missiedonna
  • Recensies in de laatste twee jaar

is echt mijn favoriete lunch room en delicatesse zaak. Helemaal in Italiaanse sfeer, vriendelijke bediening verse producten die rechtstreeks uit italie lijken te komen. Je kunt er ook allerlei Italiaanse waar kopen. kortom een top zaak. Prijs kwaliteit is goed, wel wat duurder maar dat is een logisch gevolg van een delicatesse zaak. dus van mij krijgen ze een dikke 10.

Gegeten op 17 november 2013

s1974s
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een absolute aanrader! Ik ben werkelijk tot over mijn oren verliefd op dit Trattoria.

Bediening is zeer vriendelijke.

Prijs kwaliteit helemaal top. Voorgerecht, Pasta, Limoen taart... waren heerlijk.
Daar kun je niks van zeggen, zeker als je het geproefd hebt.

Gegeten op 19 november 2013

Kobo60
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hebben wij hier een broodje gegeten. Het brood was te hard en de prosciuto te droog. Niet echt lekker. Een rommelige winkel waar je aan smoezelige tafeltjes zit. Dit kan beter

Schrijf zelf een recensie over Il Tartufo in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Il Tartufo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!