a TripAdvisor company

foto's van Il Tartufo in Delft - 1 foto's van Il Tartufo in Delft - 2 foto's van Il Tartufo in Delft - 3 foto's van Il Tartufo in Delft - 4 foto's van Il Tartufo in Delft - 5 foto's van Il Tartufo in Delft - 6 foto's van Il Tartufo in Delft - 7 foto's van Il Tartufo in Delft - 8 foto's van Il Tartufo in Delft - 9 foto's van Il Tartufo in Delft - 10 foto's van Il Tartufo in Delft - 11 foto's van Il Tartufo in Delft - 12

Il Tartufo

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 214 35 77
  2. www.iltartufo.nl

DelftEssie

Oh ja... Il Tartufo…! We komen er minimaal elke 2 weken. Kost wat, maar wat een genot! De broodjes zijn echt goddelijk (Chiara of Bressaola zijn favoriet), de pasta's zijn zalig (vooral courgette met gorgonzola!) en worden steevast door mijn meestal slecht etende peuter met veel smaak opgesmikkeld. Ook voor lekkere hapjes voor bij de borrel moet je hier zijn: artisjok, gegrilde aubergine en die heerlijke gedroogde cherry tomaatjes op olie. Nadeel: er staan soms Italiaanse dames (studentes?) achter de balie die niet goed Nederlands spreken (alhoewel dat ook zo z'n charmes heeft) en vooral: het is flink aan de prijs. Maar wat is t allemaal heerlijk… dan vergeet je dat al gauw

Gegeten op 18 mei 2015

Proever78404

Waar gaan we lunchen? Wat een vraag! Bij Il Tartufo natuurlijk. Ik ben niet zo vaak meer in de buurt maar ALS ik er ben dan lunchen we hier. privé of zakelijk altijd goed. Vers, perfect bereid, afwisseling en super gastvrijheid. Delft en dan net een beetje apart. Fabio, het was weer top!

Gegeten op 20 mei 2015

alessiomelis

Heerlijke producten en zeer klantvriendelijk! Lekker "vers" broodje voor lunch of een gezonde maaltijd voor 's avonds. Blij dat jullie er zijn!

Gegeten op 15 april 2015

FabioMarranzano

Ongepland zijn wij in Delft gaan lunchen. Ik wist de winkel weer terug te vinden en wij hadden binnen een paar minuten een tafel kunnen bemachtigen. De zaak was vol. Wij hebben besteld de menu Pranzo. Perfect! Antipasto van verschillende vleeswaren, kazen en wat gegrilde groenten, daarna hebben wij een bord met verschillende pasta gerechten geserveerd gekregen en een fantastische taart van ricotta met peren als afsluiting. Alles werd netjes geserveerd met uitleg en glimlach tijdens een drukke en volle winkel. Mooi sfeer en top gegeten! Een aanwinst en een aanrader.

Gegeten op 12 maart 2015

westvleteren

Gelegen aan een van de vele Delftse grachten. Een traiteur en lunchroom in 1.
vriendelijke voorkomende bediening mooie Authentieke Italiaanse producten en heerlijke gerechten voor een prima lunch.
Niet goedkoop maar het geld wel waard.
smal terras op de stoep.

Gegeten op 18 maart 2015

RaulScaglietti

Afgelopen week hebben wij weer hier gegeten. Wij hebben het Lunch arrangement besteld omdat wij het fijn vinden om ons te laten verassen. Wij hadden een tafel voor 4 personen gereserveerd en wij hadden aangegeven dat het een zakelijke gelegenheid was. Geen probleem. Antipasti vooraf gereserveerd op een prachtige opgemaakte borden. Voor iedereen voldoende keuzes en smaken. Voor mij was de Prosciutto di Parma en de Culatello absoluut de top. Daarna weer 2 schalen met verschillende pasta's geserveerd. Helemaal geweldig! Als dessert heeft iedereen een eigen bordje gekregen met een kleine proeverij van taarten waarvan voor mij de RIcotta met Peren de meeste opvallend was. Jammer dat je hier geen wijn mag drinken en dat de toilet bij de buren is gelegen. Verder is deze traiteur veel meer dan een doorsnee Italiaanse deli. You have to see it to understand it!

Gegeten op 20 februari 2015

Sonjavanderlee

Als wij in Delft moeten komen voor werk overleg, lunchen wij altijd bij Il Tartufo. De sfeer, de inrichting, het personeel en vooral de kwaliteit van alle aangeboden specialiteiten maken deze traiteur bijzonder. Wij hebben vandaag weer hier gegeten en genoten van een uitgebreide lunch. Wij hebben een Menu Pranzo besteld en je krijgt een proeverij van alle specialiteiten van de dag. Antipasti, Pasta's en een schaal met verschillende taarten. Het was een feest, een traktatie gewoon geweldig! Ik raad het aan iedereen om in Delft te komen vergaderen, werkoverleggen of gewoon het stadje bezoeken om bij dit traiteur te komen eten!

Gegeten op 19 februari 2015

falak2011

Heerlijke broodjes ,antipasto en tiramisu afgehaald voor de lunch bij deze restaurant.
Het was heel erg druk en lawaaierig.

Service is snel en beleefd.
De decor is normaal rustig, zeker een aanrader

Gegeten op 16 februari 2015

MacPherson

Een beetje als een Italiaanse markt. We hebben hier een lekker broodje gegeten. Een beetje rumoerig. Maar wel gezellig. We komen weer terug.

krouatch

Je waant je hier in Italie. Altijd gezellig en druk als wij hier komen. We hebben hier meerdere keren heerlijk geluncht. Een aanwinst voor Delft!!

Gegeten op 21 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Il Tartufo in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Il Tartufo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.