a TripAdvisor company

foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 1 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 2 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 3 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 4 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 5 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 6 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 7 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 8

Bottega Toscana Boccaccio

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 21 26
  2. www.viavecchia.nl

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

roel92

Via online reservering

Het enige min puntje was dat ik vooraf per mail gevraagd had of de hond mee mocht en ik niet vooraf een reactie kreeg. Vandaar geen tien voor service.

Voor het overige niets dan lof. Eten, drinken, locatie, bediening, etc helemaal goed. De hond en baby waren ook welkom, dus iedereen blij.

Gegeten op 10 mei 2015

piccalily

Via online reservering

we hadden een verrassingsmenu dat begon met een proeverij, heerlijk
daarna een hele goede kalfsentrecote, en tot slot een heerlijk plankje met lekkere kleine toetjes.
prima wijntje erbij , en een vrolijke attente bediening , wat wil een mens nog meer. kortom, een aanrader Boccacio

Gegeten op 9 mei 2015

Sarabrina

Gister voor de tweede keer bij jullie gegeten. Heerlijk genoten van het Toscaans 4-gangendiner, elke gang was verrukkelijk. Tot nu toe zijn jullie absoluut mijn favoriete restaurant. Vlotte en attente bediening. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 7 mei 2015

YvonneGroningen

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij boccacio! Het viergangen diner was uitstekend, de service goed, al moesten we soms wel even wachten op een nieuw glad drinken terwijl er maar vijf andere tafeltjes waren. Verder niets dan lof!

Gegeten op 4 mei 2015

Martijn-Groningen

Afgelopen zondag gegeten. We hadden een speciaal Iens-menu bestaande uit vier gangen voor 22,50. Prijstechniek dik voor elkaar. Soms valt zo'n menu nog wel eens tegen maar dit was zeer goed verzorgd. Leuke en verrassende gerechten, mooi opgemaakt en vriendelijk personeel. Er is ons tussen het eten niet gevraagd of het lekker was maar dat was ook niet nodig, het was heerlijk! Geen opdringerig personeel dat je om de zoveel happen vraagt of je nog wat wilt drinken. Het 2e gerecht werd ons vanwege wat drukte zelfs bezorgd door de kok. Het restaurant kent een half open keuken en het zag er allemaal zeer georganiseerd en ordelijk uit. Komen we zeker nog een keer.

Gegeten op 3 mei 2015

dingena1

Een heerlijk avondje Italië!

03-05-2015
Wij hebben hier gegeten met een Iens Dinner Deal. Boccaccio Presenteerde zich uitstekend! Vlotte service, die niet opdringerig overkwam en keurige bediening die duidelijk goed en correct wisten te handelen zoals dames eerst bedienen en pas vragen of men nog iets wilde drinken als die persoon zijn of haar glas leeg was! Ook was het geweldig dat er continue een karaf kraanwater op tafel stond en deze op tijd ongevraagd gewoon werd bijgevuld!
Dan het eten: Mooie porties, niet te veel! Een mooie proeverij met 3 gerechtjes met lekker vers brood (warm uit de oven!), tappenade, zeezout en verschillende olijf olies. Een mooi tussen gerecht van een open raviolie, gevolgd door een keuze hoofdgerecht wat ook weer prachtige opgediend werd, met een heerlijke salade erbij. Het dessert was een feest van kleine zoetheden, mooi uitgebalanceerd en geserveerd met een (onze keuze) espresso die het geheel compleet maakte.
Al met al een heerlijk avondje uit eten in een gezellige, aimabele Toscaanse zetting. WIj komen zeker terug!

Gegeten op 2 mei 2015

martijn264

Via online reservering

Erg lekker eten! Wij hadden een 4 gangen verassings menu, echt een aanrader! Leuke sfeer in helemaal met mooi weer een prachtig bijna buitenlands terras!

Gegeten op 1 mei 2015

pietergenieter2

Heerlijk gegeten bij Boccaccio in Groningen, iens diner menu. Mooie selectie van de antipasti met eerlijk brood, prima olijfolie en een niet te vette groene pesto. Als tussengerecht een open ravioli met carcioffi en een uitgebalanceerde tallegio saus. Het hoofdgerecht een creatieve combi van lam, een osso bucco als stoof en een klein rackje snel rosé gebraden op hoog vuur. Mooi, helaas iets te zout, zoals de Italiaanse keuken eigen is. Qua wijn kozen we voor de Salento Serre van Cantina Due Palme, een buitenbeentje, maar wat een perfecte begeleider van deze maaltijd. Tot slot een grand dessert op een leisteen plaatje, lekker, vooral de aardbeienmousse sprong eruit.
Hartelijke en deskundige bediening van de grand lady van de service crew. Kortom een fijne avond uit eten, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 30 april 2015

h-bouwman

Via online reservering

Heel goed restaurant/eetcafé en plezierige bediening. Men weet de verschillende spijzen uitstekend op elkaar af te stemmen.

Gegeten op 18 april 2015

Ruud_N

Van de 5 antipasti was er één die we niet besteld hadden (diegene met meerprijs van 2 euro werd niet geserveerd en stond wel op de rekening ondanks dat we dit hadden aangegeven). Hoeveelheden zijn aan de magere kant. Van het hoofdgerecht (jagersgerecht) was het vlees erg lauw/koud. Dit gerecht kost 25 euro p.p. en komt karig over. De gegrilde groente was weinig, vlees kleine porties. Totaal 130 euro (incl fles wijn) is veel geld voor een middelmatig gerecht.

Gegeten op 4 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Bottega Toscana Boccaccio in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Bottega Toscana Boccaccio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.