Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bottega Toscana Boccaccio

2. Italiaans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 050 311 21 26

EBBBV

We waren bij Boccaccio voor een zakelijke bespreking. De bediening én de organisatie waren perfect; leuke dames die wisten wat en hoe ze het moesten doen. Ik koos voor het viergangen verrassingsmenu van de chef (Fiammetta). Heerlijke gerechten, goed getimed opgediend en goede porties; niet te weinig en ook niet teveel. Enig minpuntje waren de eenvoudige stoelen en het gebrek aan ruimte. Toch een dikke voldoende.

Gegeten op 31 oktober 2014

Proever83244

Vier gangen menu Landleven gekozen; uiteindelijk lekker maar niet bijzonder. Landleven brood met olijfolie en pesto. Antipasti waren lekker voorals bruscetta met vis.nhoofdgerecht was stoofvlees, maar niets erbij. Toetje van vanillehangop met kersen was te zwaar.
De ambiance boven is prettig al zou ik niet graag in de kelder naast de toiletten eten. Vriendelijke bediening, al zouden de bestelde biertjes wel wat vlotter aan tafel mogen komen.

Gegeten op 25 oktober 2014

Vlotman

Via online reservering

2e keer hier was weer heerlijk en gezellig bediend. Het IENS menu was weer verrassend goed, met een A4tje waarop alles vermeld stond. De bediening was uiterst vriendelijk. Jammer dat er soms wat rookvlarden binnen woeien van de buiten-eters.

Marco08

Bijzonder Italiaans (Toscaans) restaurant. Mooie gevarieerde en originele kaart. Naast golden oldies, ook authentieke gerechten die je niet tegenkomt bij de standaard Italiaan.
Ik begon met een kalfsfricandeau met tonijnmayonaise op een bedje van rucolasla. Heerlijk vlees, mals met een smaakvolle, niet al te overheersende saus. Als hoofdgerecht had ik de zalm. Die was een tikje te lang gebakken, daardoor ietwat droog. Maar nog steeds lekker omdat de kwaliteit van de zalm zelf erg goed is. Van de open rode wijnen is de Montepulciano aan te bevelen, de andere huiswijn vond ik wat stroef.
Service prima, vriendelijk personeel. Het restaurant zat voortdurend vol, het terras was halfvol. Toch had men geen moeite met snelheid. Zeker met lekker weer is het decor buiten fantastisch!

Gegeten op 4 oktober 2014

pvdveen

Via online reservering

Goed eten met verrassende samenstellingen.
Met de iens dinnerweek actie voor zeer goed gegeten voor 25 euro per persoon.
Ook de bediening correct en vriendelijk.
Hier gaan we zeker nog een keer heen

Gegeten op 4 oktober 2014

Boccoco

Via online reservering

Bediening was uitstekend en snel, het eten was heerlijk. Vooral de antipasti waren erg lekker. De desserts waren ook heerlijk en de wijnkaart was ook vrij uitgebreid. Een aanrader!

JanK10

Via online reservering

Lekker eten voor een redelijke prijs. Uitstekende open wijn (San Giovese). Prettige bediening. Goede inrichting ook, hoewel de verlichting beter zou kunnen.

Bergel

Mijn partner had mij voor mijn verjaardag meegenomen naar dit voortreffelijke restaurant. We begonnen met antipasta en hebben 5 heerlijke gerechtjes gekozen uit een geweldige lijst. Als tussengerecht namen we een carpaccio, die je kon zuigen, zo zacht was die. Als hoofdgerecht kon ik moeilijk kiezen tussen kreeft en de pasta me verschillende schelpdieren. Ik koos dit laatste. Deze was rijkelijk gevuld en er lag zelfs een halve kreeft op! Heerlijk! Mijn partner heeft genoten van de parelhoen. We eindigden met een limoncello pannacotta met basilicumsaus. Hij zag er geweldig uit, maar viel ons qua smaak wat tegen. Wellicht had een glaasje limoncello dat goed gemaakt!

Gegeten op 5 september 2014

ineke53

Al regelmatig bij Boccaccio gegeten. De antipasti vooraf kun je zelf kiezen uit een stuk of 15 stuks. Prima, alleen wat betreft het hoofdgerecht is het jammer dat het zo wisselend is. De ene keer heerlijk en de andere keer echt een gigantische misser. Zoals dit keer, vegetarische lasagne. Brrr, er zat mega veel peper in en veel te veel zout. Een ander aan tafel had de risotto, deze was te compact, plakkerig en de kaas was niet te proeven. Zou het aan de kok liggen? Welke er net aan het werk is? Ik weet het niet maar het zou zeker constanter mogen zijn. Overigens was de service oké, toen het gezegd werd hebben ze dit prima opgelost!

Gegeten op 13 augustus 2014

Lynne24

We hebben hier heerlijk gegeten met z'n twee-en. We hadden de avond voor onszelf en hebben genoten. De bediening was ook heerlijk relaxed en vriendelijk. Hier en daar duurde het wat lang. Maar dat werd meer dan goed gemaakt door het heerlijke eten en de geweldige sfeer van het restaurant. Mooie plek en heerlijk eten. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 22 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Bottega Toscana Boccaccio in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Bottega Toscana Boccaccio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.