a TripAdvisor company

foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 1 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 2 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 3 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 4 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 5 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 6 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 7 foto's van Bottega Toscana Boccaccio in Groningen - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 21 26

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Yarajager

Via online reservering

Leuke avond gehad en heerlijk gegeten met de AH actie. Een heerlijke proeverij van voorgerechten vooraf en als hoofd nam ik een victoriabaas en mijn moeder eendenborst. De victoriabaars was heerlijk op smaak. Als dessert kregen we tiramisu in de vorm van bolletjes, lekker en een creatieve variant. Vriendelijke bediening. Al met al en heerlijke avond gehad.

Gegeten op 30 juli 2015

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het driegangenmenu was erg goed. Het voorafje bestond uit een soepje en 4 verschillende soorten hapjes. Daarna kon je kiezen uit 3 hoofdgerechten. We hebben eendenborst gekozen. deze was heel mals en lekker samen met de aardappelpuree en de verse groenten.
Het toetjes bestond uit 3 bolletjes tiramisu met ijs erover heen.

Gegeten op 28 juli 2015

wimboe

Via online reservering

Prima verzorgde avond, Voorgerecht antipasta creatief en lekker. Hoofdgerecht Victoriabaars in een jasje en de Ossobucco van lam verrassend lekker. Het dessert top. Bediening strak en vlug maar niet opdringerig. Alleen het AH menu was € 28,50 terwijl hetzelfde restaurant menu werd aangeboden voor € 24,50??

Gegeten op 29 juli 2015

annika19

Via online reservering

Prima eten, erg geslaagd. We moesten wel enigszins lang wachten voor onze borden werden opgehaald, maar verder was het personeel erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten, en raad het restaurant zeker aan!

Gegeten op 28 juli 2015

Stefwees

Via online reservering

Alles was heerlijk! Beginnend bij het voorgerecht, een proeverij van 5 gerechten. Daarna eendenborst en voor mijn man victoriabaars.Als afsluiting tiramusu van zomerfruit. Het zag er uit als een plaatje en smaakte geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 juli 2015

petravang

Heb hier gegeten naar aanleiding van de AH actie. Vooraf een proeverij, als hoofdgerecht keuze tussen vlees, vis en vegetarisch, en als dessert een teramisu. Het team oogt vrolijk en heeft volgens ons echt plezier in hun werk, en dat merk je als ze met enthousiasme de gerechten opdienen en bijpassende wijnen presenteren. Het eten was eenvoudig, maar zeer smaakvol zoals je dat van een Italiaanse keuken mag verwachten. Al met al leuk om middels deze actie kennis te kunnen maken met boccaccio.

Gegeten op 26 juli 2015

ingrid237

Via online reservering

Wel een aangepaste menu mbt AH actie maar een lekkere selectie van vis, eend of vegetarisch. Ik vond de tafels wel een beetje dicht op elkaar. Verder heerlijk gegeten.

Gegeten op 19 juli 2015

annet16

Via online reservering

Tijdens ontvangst geen keuzevrijheid om eventueel binnen te zitten. Toen we aangaven Albert Heijn bon te hebben werd de menukaart weer opgeborgen en kwam men met een flyer aan waar men uit kon kiezen. Toen bleef er niet veel over om uit te kiezen. Voor- en nagerecht stonden reeds vast. Eend, vis of vegetarisch hoofdgerecht. We hadden graag uit het gewone menu willen bestellen en af te zien van de bon, want we wilden vlees maar geen eend, maar die keuze werd ons niet gegeven. De serveerster was nogal bot en sprak vervelend hard dat wij voor die actie kwamen. Het ongenoegen kwam duidelijk naar voren. Het voorgerecht was vers en smaakte prima. Het hoofdgerecht was vis. Op zich niets mits mee, maar ja, niet echt onze keuze. De bijgeleverde salade was vers, zanderig en zonder dressing. Het tiramisutoetje was prima en niet te zoet. We waren inmiddels zo verkleumd van de kou dat we vrij vlot zijn vertrokken. We hebben ons niet echt als gast gevoeld.

Gegeten op 16 juli 2015

hilda22

Via online reservering

Alles is heerlijk bij Bottega!
het brood is lekker en warm, de smeersels super vers!
Vlees en vis is heerlijk gekruid en goed gegrild of gebakken.
Groentes super vers en smakelijk.
Ontzettend attent en vriendelijk personeel die de tijd ook goed kunnen plannen tussen de gerechten. Dat is zo fijn, dat betekent dat ze goed opletten op de gasten.
Kortom je wordt erg in de watten gelegd!

Gegeten op 29 april 2015

roel92

Via online reservering

Het enige min puntje was dat ik vooraf per mail gevraagd had of de hond mee mocht en ik niet vooraf een reactie kreeg. Vandaar geen tien voor service.

Voor het overige niets dan lof. Eten, drinken, locatie, bediening, etc helemaal goed. De hond en baby waren ook welkom, dus iedereen blij.

Gegeten op 10 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Bottega Toscana Boccaccio in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Bottega Toscana Boccaccio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.