Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 850 53 10

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

will9

Heerlijk eten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Charmante en vriendelijke bediening. Het lekkerst vond ik het voorgerecht, alhoewel het hoofd-en nagerecht ook verrukkelijk waren. Het was er gezellig druk en er heerste een gemoedelijke sfeer.

Gegeten op 19 augustus 2014

daniel59

Heerlijk gegeten! Een echte aanrader. Menu van de dag was perfect. Carpaccio was lekker en de scampi ook. Hoofdgerecht perfect beetgare groeten en heerlijk mango ijs met meloen toe. En een zeer goeie service. Een dikke 10 op alle vlakken.

Gegeten op 19 augustus 2014

hautbages

Klein gezellig restaurant/eetcafé in het centrum van Gulpen, met buitenterras ( wanneer gaan de rokers eens afleren te gaan roken op het terras, ook daar wordt gegeten!). Enthousiaste bediening . De menukaart is niet al te groot maar wel divers ( voorgerechten met garnalenkroketten tot salade met zwezerik en hoofdgerechten van saté van varkensvlees tot ossenhaas). De smaken zijn goed.
Mooie wijnen, maar ik mis courante wijnen tegen scherpe prijzen en dat moet toch echt lukken gezien het huidige zeer riante aanbod van betaalbare wijnen bij de wijnhandel.
Gaan we terug...ja, ze onderscheiden zich van de massa en houden de gerechten betaalbaar.
(En voor al die zuinige Nederlanders, het water is gratis).

Gegeten op 8 augustus 2014

Ms.Cake

Als afsluiter van een weekendje Gulpen gaan eten in Gezellerie Bel Air, afgaande op de recensies op Iens. We namen plaats op het terras en werden al snel aan een drankje geholpen door de vriendelijke dienster.
Als voorafje namen we de garnaalkroketten, en beiden waren we het erover eens dat deze kroketten in onze persoonlijke top3 hoorde. Misschien waren het wel al de lekkerste die we hadden gegeten. Bij de kroketjes hoorde een gemengd slaatje met noten & pitjes, eens wat anders dan het gewoonlijke blaadje sla en schijfje tomaat.
Als hoofdgerecht nam manlief het varkenshaasje met pepersaus en ik de spies van kip/varkenshaas/rund met 2 verschillende sausjes. Opnieuw lovende woorden! De bearnaise bij de spies was ronduit Formidabel, om je vingers & bord bij af te likken! En ook het 2de sausje was erg lekker. Enkel de kip was misschien wat te droog gebakken, maar omdat de sausjes zodanig lekker waren, vormde dit allesbehalve een bezwaar.
Het varkenshaasje met pepersaus was perfect gebakken, lekker zacht. En bij beide gerechten waren er warme groentjes voorzien, wat je niet zo vaak ziet. Wel leuk voor iemand die geen liefhebber is van sla etc. zoals mezelf.
Een nagerecht kon er écht niet meer bij, maar de volgende keer als we in de buurt zijn komen we zéker terug!

Gegeten op 7 juli 2014

wilma1106

Gegeten in Gezellerie Bel Air, waar de kok al jaren een goede reputatie heeft, en terecht. De Gezellerie is klein met een open keuken en het was er druk. Toch was de sfeer ontspannen en rustig. We namen beiden alleen een hoofdgerecht met een kaasplankje na. Mijn T-bone steak was lekker, de truffelsaus smaakte echt naar truffel en de groenten die erbij waren, waren goed bereid. Twee hele kleine puntjes, mijn steak was voor mij prima bereid, maar men was vooraf vergeten te vragen hoe ik hem wilde hebben. Naast de warme groenten lag er ook wat rauwkost op het bord. Maar deze was verder niet aangemaakt met wat dressing, een klein gemis. Het kaasplankje dat wij deelden, was heerlijk, lekkere kaasjes en precies genoeg. Uitstekende prijskwaliteit verhouding in dit kleine eetcafé. Kortom, wij hebben genoten en gaan zeker terug.

Gegeten op 29 mei 2014

JoostW

Gezellig restaurant waar je vriendelijk en echt Limburgs behandeld wordt. De porties zijn bourgondisch te noemen en zullen voor de gemiddelde bezoeker als te veel worden ervaren. Het eten is prima verzorgd, met andere woorden, een goed en gezellig eetcafe.

Gegeten op 20 september 2013

fijnproever1900

• Uitstekend

zaterdag 14 augustus hier gegeten. geweldige,spontane en zeer vriendelijke bediening. de chateaubriand was super met goed op smaak gebrachte sauzen en heerlijke gebakken champignons. het keuken personeel is een heel jong team ik denk dat de chef niet ouder is als 21 jaar!!! EEN ECHTE AANRADER

Sim1

• Matig

• Matig

Een weekendje lekker er tussen uit, in Gulpen. We gingen op zoek naar een restaurant en kwamen hier uit. Spijt. De bediening was erg slecht! 3 tafels kregen eten, maar geen bestek. Meerdere keren bij de bediening aangegeven dat we nog bestek moesten krijgen na 10 minuten wachten konden we eten. Gelukkig was het eten wel lekker.

Casey111

• Uitstekend

Via iens hier terecht gekomen en geen spijt van gehad. Gezellige sfeer, leuk ingericht en heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

penguins

• Goed

• Goed

Lekker gegeten, correct bediend.
Goede prijs kwaliteit verhouding

Schrijf zelf een recensie over Gezellerie Bel Air in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Gezellerie Bel Air. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.