a TripAdvisor company

foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 1 foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 2 foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 3 foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 4 foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 850 53 10

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

vanheukelingen

Via online reservering

Leuke en gezellige sfeer, een jong team met verrassende gerechten. wij zijn per toeval hier terecht gekomen en waren verrast van de kaart leuke gerechten en voor een redelijke prijs
de bediening was jong maar zeer ervaren, de zaak is niet erg groot maar verrassend ingedeeld
en ligt aan een plein met meerdere zaken. Wij komen zeker nog een keer terug

Gegeten op 11 juli 2016

jacbrokx01

Hebben parelhoen gegeten, was heel goed bereid.
Bediening was perfect en de inrichting was erg gezellig, zaten zelf op de overgang terras/ restaurant. Komen zeker terug!
Jac & Astrid. ( Brabant)

Gegeten op 8 juli 2016

roeldekrom82

Via online reservering

Chateau briand was lekker. Visgerecht matig. Beetje smakeloze filet. Daarnaast zaten wij boven waar het erg warm was en beetje gedateerde huiskamer sfeer. Prijs voor gerechte is prima.

Gegeten op 2 juli 2016

pbouhuijzen

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top! Attent en goede timing. Alleen kan aan de inrichting nog wel wat gedaan worden. Wij zaten boven, spullen zijn wat gedateerd en aan het plafond hangen her en der verspreid en op niet logische plekken de lampjes. Beneden is het interieur wat moderner. Achteraf toch blij dat we boven zaten want beneden hing een enorme tv die aanstond met voetbal......Dat is jammer

Gegeten op 2 juli 2016

kierkel

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten! Er was fijne bediening en er hing een relaxte sfeer. Kortom gewoon goed. We komen zeker terug.

Gegeten op 24 juni 2016

lisa.kaczorowski

Via online reservering

Gezellig restaurant, heerlijk eten en super bediening! Goede prijs-kwaliteits verhouding. Wij komen hier zekerweten nog eens terug!

Gegeten op 20 juni 2016

jossavelberg

Via online reservering

heerlijk gegeten, eerlijke kwaliteit/prijsverhouding. Mooie ambiance.
Komen zeker vaker terug om te genieten van de heerlijke gerechten.
Jos uit Vaals

Gegeten op 20 juni 2016

MinievD

Via online reservering

Ons eerste bezoek aan dit restaurant tijdens onze vakantie. Wij bestelde het 4 gangen maandmenu met vooraf carpaccio, tussengerecht kroketjes geitenkaas, hoofdgerecht hoen omwikkeld met spek en dessert verrassing van de chef. Echt alles was heerlijk en viel niets op aan te merken. Bediening zeer vriendelijk. Klein restaurant waardoor zeer vrolijke gasten sterk qua geluid aanwezig zijn maar eten heerlijk en heel gezellig.

Gegeten op 3 juni 2016

Stampertje999

Stamkroeg achtige ambiance waar ze ook gewoon lekker koken. Mooie biefstuk met overheerlijke saus erbij en de huiswijn was gewoon prima om te doen. Limburgse gezelligheid

Gegeten op 13 mei 2016

heuvel73

Werkelijk heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Het was heerlijk weer, na even een drankje aan de bar konden we buiten zitten. De sfeer is goed, personeel buitengewoon vriendelijk. De hond werd verwend met een koekje, en wij hadden gekozen voor het 3-gangen diner. Vooraf een combi van carpaccio en aspergesoep met zalm snippers. Dat was smullen! Het hoofdgerecht was boven verwachting lekker. Parelhoen volgens mij... Compleet met goede groente, perfecte frietjes en aardappeltjes. Het nagerecht was een crème brulee die exact goed was! Goed op temperatuur en vergezeld door een bolletje heerlijk ijs. Zelfs de koffie was af met koekje en chocolaatje. Gesmuld voor een prima prijs. Wij waren op vakantie en zijn afgegaan op de goede recensies, maar als we in de buurt zouden wonen zouden we zeker veel vaker teruggaan.

Gegeten op 6 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Gezellerie Bel Air in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Gezellerie Bel Air. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.