• foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 1

• ? 10 1

• ?

• ?

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

JoostW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant waar je vriendelijk en echt Limburgs behandeld wordt. De porties zijn bourgondisch te noemen en zullen voor de gemiddelde bezoeker als te veel worden ervaren. Het eten is prima verzorgd, met andere woorden, een goed en gezellig eetcafe.

Gegeten op 20 september 2013

fijnproever1900

• Uitstekend

zaterdag 14 augustus hier gegeten. geweldige,spontane en zeer vriendelijke bediening. de chateaubriand was super met goed op smaak gebrachte sauzen en heerlijke gebakken champignons. het keuken personeel is een heel jong team ik denk dat de chef niet ouder is als 21 jaar!!! EEN ECHTE AANRADER

Sim1

• Matig

Een weekendje lekker er tussen uit, in Gulpen. We gingen op zoek naar een restaurant en kwamen hier uit. Spijt. De bediening was erg slecht! 3 tafels kregen eten, maar geen bestek. Meerdere keren bij de bediening aangegeven dat we nog bestek moesten krijgen na 10 minuten wachten konden we eten. Gelukkig was het eten wel lekker.

Casey111

• Uitstekend

Via iens hier terecht gekomen en geen spijt van gehad. Gezellige sfeer, leuk ingericht en heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

penguins

• Goed

Lekker gegeten, correct bediend.
Goede prijs kwaliteit verhouding

Erdeke

• Uitstekend

Dit weekend een heerlijk weekendje uit geweest in Gulpen. Even lekker uit eten hoort daar wat ons betreft bij, dus vooraf maar even op Iens gekeken waar we het beste naar toe konden gaan. Er waren twee restaurants die er duidelijk uit sprongen. Uitendelijk hebben we gekozen voor Bel Air en ik moet zeggen dat het een goede keuze was. Heerlijk gegeten en keurig bediend door de vriendelijke jonge dames. Enige opmerking die we zouden kunnen maken is dat het binnen nogal donker is. Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding krijgt dit restaurant van mij het predikaat uitstekend.

Bert Roskamp

• Uitstekend

Het eten is ronduit sensationeel. Zeker gelet op de keurige prijzen. Vermoedelijk een topkok in de maak.

RRR

• Uitstekend

Het restaurant is verhuisd naar cafe bel air op de markt in Gulpen, naar ik vernomen heb wel met dezelfde kok en menukaart.

Proever73806

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag hier gegeten. De buitenkant deed ons vermoeden een simpel eetcafe te betreden, maar bij binnenkomst werd dit vooroordeel te niet gedaan. Wat een warme en gezellige ambiance.Het uitzicht op wat mindere rijtjeswoningen stoorde ons niet. We werden vriendelijk ontvangen en direct naar onze tafel geleid. Direct werden we overspoelt met een zee van informatie over de gerechten op en naast de kaart. We kozen voor het 4 gangen suprise menu. Omdat wij met twee kinderen waren (8 en 11)werd ons tevens de mogelijkheid geboden om voor de kinderen een apart kindermenu te nemen. Je merkte dat kinderen in deze zaak geen enkel probleem zijn. Onze jongste dochter koos voor het kindermenu, de oudste wilde meedoen met het 4 gangen suprisemenu maar dan ik kleinere porties. Ook dit was geen enkel probleem. Had hier wel de vraag verwacht of we de wijnkaart wilde zien. Dronken tijdens het hele diner de witte huiswijn die we lekker maar niet bijzonder vonden. Vooraf een heerlijk aperatief en een (ietwat te grote)amuse. Tot onze grote verrassing was het hoofdgerecht Geuldals lam, welke wij met groot genoegen hebben gegeten.Perfect gebakken racks (2) en een getrancheerde rugfilet. Ook het dessert was een heerlijke afsluiter. Voor de kinderen was het een hele zit maar hebben zich hier prima vermaakt. De prijs/kwaliteit is hier zeker in verhouding!Bij het verlaten van de zaak werden we door twee medewerkers vriendelijk uitgezwaaid. Zaak op hoog niveau zonder kapsones.Wanneer we weer in Zuid-Limburg zijn komen we hier zeker weer terug!

RRR

• Uitstekend

Een tijdje gelden op een vrijdagavond hier gegeten, je verwacht van de buitenkant niet wat je binnen aantreft moderne inrichting mooie gerechten mooie wijnen en vriendelijk en professioneel personeel, we kozen voor het 4 gangen surprise menu met bijpassend wijnarrangement daar kunnen we heel kort over zijn Uistekend !! smaakvolle en mooie gerechten , vooral het tussengerecht zuurkoolrisotto zeebaars en champagne boter saus ) en daarbij goedpassende en lekkere wijnen, kortom een echte aanrader om een avond lang te genieten .

Schrijf zelf een recensie over Gezellerie Bel Air in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Gezellerie Bel Air. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!