Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gezellerie Bel Air in Gulpen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 850 53 10

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

olgaj.

Via online reservering

Hartstikke goed. Lekker gegeten, fijne service. Leuke muziek op achtergrond, goede locatie. We hebben een hele fijne avond gehad. Het hoofdgerecht was kip, en dat was heerlijk!

Gegeten op 16 september 2014

Ekleijnen

Via online reservering

We kwamen binnen en waren heel verrast.
We werden super geholpen en bediend.
Je ziet dat het team het heel graag doet. Ze stralen het uit.
Het eten was super lekker. Een hele goeie prijs/ kwaliteit verhouding.
En dat allemaal in een hele kleine keuken.
Heel veel lof voor alle medewerkers. We zullen er nog vaak te vinden zijn.

Gegeten op 13 september 2014

Marjoc

Wat een toppertje is dit! Heeerlijk gegeten, alles was perfect! Het eten, de wijn, het was verrukkelijk! Vooral de bediening heeft hier een streepje voor. Oprecht vriendelijk, heel attent, dat komt niet meer zo vaak voor. Ook complimenten aan de kok voor mooie gerechten. Hier kom ik graag terug!

Gegeten op 8 september 2014

hugoiens

Via online reservering

na een beetje amateuristische start (prosecco als aperitief "was niet met de bestelling meegekomen / wisseling van wijnkaart>de wijnen op de kaart bijna allemaal uitverkocht>zomaar een fles uit het rek gepakt -die overigens prima smaakte-) maakte de keuken alles meer dan goed. Het 3 gangen menu (a 24,50) was zeer goed en heerlijk (en voor wat je krijgt absoluut goedkoop te noemen)
Bediening door vriendelijke en attente jongedames
Wij konden i.v.m. het heerlijke weer buiten zitten; binnen komt wat (eet-)cafe-achtig over
Als wij in de buurt zijn gaan wij hier zeker terugkomen (en nemen het

Gegeten op 5 september 2014

Connie en Johan

Een klein restaurant (20 couverts binnen en 10 op het terras), fraai gelegen met uitzicht op de markt, sfeervol ingericht en werkend met een jong team. Op een doordeweekse avond zat de zaak helemaal vol (het was wel een mooie nazomerse dag).

De menukaart is vrij klein, maar er staan voldoende verrassende voorstellen op voor een relatief laag prijsniveau. Ik heb gekozen voor het 3-gangenmenu en mijn partner ging voor de kalfszwezerik met salade als hoofdgerecht. Het 3-gangenmenu was carpaccio als voorgerecht, een gevulde hoenderfilet omwikkeld met spek als hoofdgerecht en als dessert een aardbeiencompositie. Een prima menu, goede smaken.
Voor de wijn hebben we de rode huiswijn uitgeprobeerd. Een wijn uit Chili van een prima kwaliteit. De wijn is niet goedkoop in dit restaurant, maar de kwaliteit is erg goed en bovendien is het tafelwater gratis.

De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Wij hebben een fijne avond gehad. Als wij weer in Gulpen zijn gaan we zeker terug.

Gegeten op 4 september 2014

piettruus

Via online reservering

Het eten was heerlijk. 3 Keuze menu was voldoende keus.Ze waren de frites vergeten. Maar omdat er voldoende vlees was heb ik ze niet gemist.Anders hadden we er wel om gevraagd.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 augustus 2014

marleen46

Heerlijk 3-gangen menu voor een mooi prijsje. Enthousiaste en zeer vriendelijke bediening in een sfeervolle knusse omgeving!

Gegeten op 23 augustus 2014

will9

Heerlijk eten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Charmante en vriendelijke bediening. Het lekkerst vond ik het voorgerecht, alhoewel het hoofd-en nagerecht ook verrukkelijk waren. Het was er gezellig druk en er heerste een gemoedelijke sfeer.

Gegeten op 19 augustus 2014

daniel59

Heerlijk gegeten! Een echte aanrader. Menu van de dag was perfect. Carpaccio was lekker en de scampi ook. Hoofdgerecht perfect beetgare groeten en heerlijk mango ijs met meloen toe. En een zeer goeie service. Een dikke 10 op alle vlakken.

Gegeten op 19 augustus 2014

hautbages

Klein gezellig restaurant/eetcafé in het centrum van Gulpen, met buitenterras ( wanneer gaan de rokers eens afleren te gaan roken op het terras, ook daar wordt gegeten!). Enthousiaste bediening . De menukaart is niet al te groot maar wel divers ( voorgerechten met garnalenkroketten tot salade met zwezerik en hoofdgerechten van saté van varkensvlees tot ossenhaas). De smaken zijn goed.
Mooie wijnen, maar ik mis courante wijnen tegen scherpe prijzen en dat moet toch echt lukken gezien het huidige zeer riante aanbod van betaalbare wijnen bij de wijnhandel.
Gaan we terug...ja, ze onderscheiden zich van de massa en houden de gerechten betaalbaar.
(En voor al die zuinige Nederlanders, het water is gratis).

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Gezellerie Bel Air in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Gezellerie Bel Air. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.