Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Les Copains in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

Les Copains doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

mame

Vorige week hebben we gebruik gemaakt van de Iens Diner Deal. We zijn er speciaal voor naar Delft gereisd. Het was alleszins de moeite waard. De gerechtjes waren lekker. Met mijn dieetbeperking werd prima rekening gehouden. Het was wel vol met tafeltjes en de eetzaal is toch wat rechttoe rechtaan. Verder vonden we dat er iets meer tijd genomen had kunnen worden tussen de diverse gangen. Maar zoals gezegd, het eten was erg lekker, van de amuses vooraf en het knapperige bolletje brood tot het bonbonnetje bij de koffie. Enkele gerechten waren voor ons wat hoog op smaak, maar wij eten thuis dan ook nauwelijks zout en kruiden. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

maryde

De Iens Dinner Deals hebben een Deal voor Les Copains in Delft, een restaurant waar wij goede ervaringen mee hebben. Nu ook: heerlijk verrassend en smakelijk eten, vriendelijke, voorkomende en efficiënte bediening. Kraanwater op tafel is ook geen probleem. Hadden ze maar vaker zo'n deal!

Gegeten op 18 november 2012

Coen W

Hier nog niet eerder gegeten maar nu dankzij de Iens deal genoten van een mooi menu met smaak verrassingen en daarbij een lekker glas wijn. Vriendelijke en attente bediening. Het restaurant is smaakvol ingericht maar de tafeltjes staan wat dicht op elkaar als de hele zaak vol is zoals nu het geval was.

Gegeten op 14 november 2012

Sylvia R

Gastvrije ontvangst, enthousiaste wijnkenners, zonder opdringerig te zijn. Sfeer aangenaam, de gerechten zijn smaakvol en creatief bereid. Kleine kunstwerkjes. Hoeveelheden in juiste balans ook voor de grotere eter. Wij gaan graag terug binnenkort. Kortom, een aanrader!

Gegeten op 15 november 2012

Pierredelamontagne

Les Copains is een heel goed restaurant. Je wordt vriendelijk bediend. Er is aandacht voor de klant. Al heel wat keren gegeten in dit restaurant en de kwaliteit is konstant hoog. Natuurlijk zijn de visgerechten hier erg goed maar deze keer had ik een eendebout en ook deze was zeer smakelijk. Kortom een restaurant om van tijd tot tijd te bezoeken voor heerlijk uit eten.

Gegeten op 2 november 2012

herma3

Gisteravond heerlijk gegeten. Gezellige ontvangst. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en smaakvol opgediend.
De huiswijn was ook heel goed, kortom deze zaak is absoluut een aanrader voor iedereen die gezellig uit eten wilt.
Herma van westing

Gegeten op 15 november 2012

anne-m

Wij werden gastvrij ontvangen en evenzo bediend door vriendelijk personeel. De gerechten zie er smakelijk uit en zijn overtreffelijk lekker! Elke gang wordt op andere bordjes geserveerd, hierdoor zie je dat er aandacht is voor het geheel.

Gegeten op 18 oktober 2012

kaats

Vorige week hier weer na lange tijd weer eens gegeten, eigenlijk nog beter dan de laatste keer. Geweldig 4 gangen "les Copains" arrangement compleet met aperitief,wijnen en koffie. Eerlijk gezegd niks aan te merken, prima smaak combinaties en vooral de wijn/spijs combinaties waren verrassend. Leuke informele, maar zeker correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 oktober 2012

romeocea

Eet hier al jaren blijft en is geweldig !!
Heb verschillende allergieën maar er word Ltijd rekening mee gehouden !
Jammer dat ik hier niet elke dag eten kan ;)

Gegeten op 20 oktober 2012

mischa1

Enige tijd geleden hier gegeten met collega's en mijn partner. We hebben heerlijk genoten van zowel de persoonlijke aandacht als de gerechten. Ik zou hier het liefst iedere avond eten.

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.