• foto's van Les Copains in Delft - 1

Les Copains doet mee!

Reserveer nu!

jettyB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij Les Copains, was een aangename verrassing ! Ondanks de kleine en volle ruimte, konden we heerlijk vrij uit praten en geen last van bezette tafels naast ons. 4 gangen menu was meer dan genoeg. Heerlijke combinaties en goede wijnkaart.

Gegeten op 8 september 2012

RebecLuc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn in de restauranrweek gaan eten bij Les copains. Was super Een echte aanrader
We gaan gauw een keer de alacart kaart eens uit proberen.

Een heel tevreden stel

Gegeten op 29 augustus 2012

Papaya
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hier met een vriendin gegeten. We werden verrast door de chef en kregen 7 fantastische gangen geserveerd door de attente, leuke en vriendelijke bediening! Mijn vriendin is normaal niet zo'n viseter, maar na zondag heeft ze het herontdekt! Leuke amuse vooraf, lekker brood, op elkaar afgestemde gerechten, leuke wijnkeuze, en lekker knus zaakje! Ik zeg een aanrader voor iedereen!

Priscilla-ikke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit top restaurant, vooraf Sashimi en de scampi's,als hoofdgerecht,gegrilde tarbot,partner had kreeft met knoflook en pepertjes. Werkelijk erg lekker. Nagerecht gekozen voor grand dessert. Bediening top,komen hier zeker heel snel terug

clazina38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was fantastisch! Een aanrader voor wie van vis houdt! Hebben weer genoten. Echt een avond genieten, het ontbreekt je aan niets. Bediening en gastvrouw top. Erik & crew jullie hebben weer iets heerlijks gemaakt.

Charles & Marjo, Annelies & Dirk-Jan

nico6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste visrestaurant van Delft met uitstekende bediening. Zeker de moeite waard om een keer lekker te genieten. Het decor is iets te wit en steriel voor mij persoonlijk maar kan me goed voorstellen dat andere het hier niet mee eens zijn en juist mooi vinden. Goed eten, zeker een aanrader.

zilva25

Blijft Top
Eric je verstaat je vak als geen ander.Debbie prima bediening en perfecte wijn keuzes.
Kortom meer dan terecht dat je weer nr 1 bent bij de pollepel.

Dolf en Anna

dickdeheer

• Uitstekend

Les Copains is een klein en gezellig (vis) restaurant net buiten het centrum van Delft.
Eric in de keuken en Debbie als gastvrouw maken een avondje in hun restaurant tot een waar genoegen. Subliem eten en dito drinken. wij komen terug.

zz

• Uitstekend

We hebben hier met een groep van 8 man gegeten. Toen we binnen kwamen voelde we ons direct welkom, erg vriendelijk en ontspannen personeel. Het eten was heerlijk, net als de wijn die goed bij het eten paste. Zeker voor herhaling vatbaar.

essie1305

• Uitstekend

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en heel erg vriendelijk. Het eten was top! Hier komen wij zeker nog vaker eten! Een echte aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!