Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Les Copains in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

Proever78047

Echt een top restaurant ! Alles klopte , we komen zeker terug. Wij hadden het 5 gangen menu gekozen, maar dat was wel erg veel, maar dus ook erg lekker.

Gegeten op 14 september 2013

Het was weer lekker eten zoals altijd
Heerlijke kreeft , tonijn en Vooral niet te vergeten de garnalen kroketjes en natuurlijk de leuke mensen die hier werken
Lekker bij het raam gezeten dit keer , mooi om te zien hoeveel leuke en verschillende mensen door deze straat lopen !
Onze vaste plek voor de volgende keer

Gegeten op 5 september 2013

sMuller

Wat mij betreft het beste (klassieke) vis-restaurant van Delft en omstreken. Wat een smaaksensaties! Vooraf halve kreeft met truffel en eendenleverkrullen. Perfect! Vervolgens een subliem gebakken (en gekruide) dorade en tarbot: deze man kan vis bereiden! Wat een feestje!

Gegeten op 25 augustus 2013

Nicolette Veenstra

Met een Iens dinerdeal hier geweest met twee vriendinnen. De gemaakte gerechten zouden niet onder doen in een sterren restaurant dit was voor mij de beste visschotel sinds jaren! Erg mooie zaak ook!

Gegeten op 29 juni 2013

HMW

Op 20 juni met 5 personen gegeten bij Les Copains met een Iens Diner Deal. Vooraf gevraagd om een rustige plek in verband met 3 slechthorende mensen. Het is een klein restaurant maar we hadden een goede plek gekregen. Het menu van de diner deal lag al op tafel. Dat gaf een goed gevoel. We zaten midden in de koude luchtstroom van de airco maar op ons verzoek is die uitgezet. Vervolgens kregen we een heerlijke amuse van aspergesoep met zeeduivel en brood. Daarna zalmtartaar met saffraanmayonaise en gedroogd maisbrood gevolgd door een halve kreeft met basilicumboter. Als hoofdgerecht zeebaars met lamsoren, asperges, roseval aardappelen en aceto-balsamico. Verassende smaak. Daarna vier stukjes kaas met notenbrood en appelstroop en als dessert hangop met sorbet en amandelen. Bij de koffie werd nog een heerlijke bonbon van pure chocolade geserveerd en een glaasje Tiramisu. Al met al erg lekker gegeten. Mooie niet te grote porties. En de bediening was uitstekend en zeer goed getimed.

Gegeten op 20 juni 2013

spooky3067

Wij hebben hier vrijdag avond 14 juni 2013 gegeten en het was PERFECT, goede sfeer, leuke bediening en het hele restaurant gezellig vol, en niet te vergeten het eten heerlijk. We zullen het ook zeker aanraden bij vrienden en bekende om er is een keer te gaan smullen.

Gegeten op 14 juni 2013

M-K1507

De gereserveerde gerechten waren met een woord: Uitstekend. Daarbij was het wijnarrangement het puntje op de i. Voortreffelijke wijnen die goed in balans waren met de gerechten. De bediening is professioneel en gastvrij. Ze staan ook open voor suggesties. Het decor is stijlvol. Wat ns betreft een visrestaurant waar de liefhebber zeker een keer moet gaan eten.

Gegeten op 15 juni 2013

marjolein43

Wij hebben genoten en gesmuld van het Iens Deal Menu. De combinatie met het wijnarrangement maakte het compleet. Wij komen graag terug. Echte aanrader. Zeker tot een volgende keer.

Gegeten op 25 mei 2013

ANOUK

Bij Les Copains gegeten via de Iens dinerdeal. Echt een aanrader als je van vis houdt. Goede afgestemde smaken. Klein puntje: het was een halve mini kreeft. Desalniettemin: top gegeten! Qua ambiance is het een beetje 'op elkaar' maar ik denk dat dat te maken had met de deal (daar zat het hele restaurant vol mee).

Gegeten op 17 mei 2013

westvleteren

hier wederom geweldig gegeten.als amuse een stukje tortilla met gerookte zalm en een pittige scampi. menu vooraf tartaar tonijn met sesam soja dressing.daarna gebakken zeeduivel met puree van bospeen en wat rode uien compote. als hoofdgerecht gegrilde grietfilet met romige spaghetti en spinazie. hierna een goed assortiment kazen en als afsluiter een crème brûlée. ook de bediening was weer attent.Een keer niet het wijnarrangement genomen maar een fles van de wijnkaart gekozen ook deze was heerlijk. dit blijft een prima adres in Delft en ik kom wederom nog een keer terug.

Gegeten op 28 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.