a TripAdvisor company

foto's van Les Copains in Delft - 1 foto's van Les Copains in Delft - 2 foto's van Les Copains in Delft - 3 foto's van Les Copains in Delft - 4 foto's van Les Copains in Delft - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

janh.

Via online reservering

We hebben een geweldige culinaire avond gehad in een leuke en gezellige ambiance waar de bediening zeer positief aan bijgedragen heeft

Gegeten op 1 maart 2015

roosvanderpoel

Via online reservering

Erg gezellig restaurant; klein en knus maar met een goede kwaliteit eten. Bediening was super, erg vriendelijk en attent! Heerlijk vond ik de Hollandse garnaaltjes met coquille en fregola (op een basis van kreeft of andere schaaldieren), het toetje was prachtig. De griet sprak iets minder tot de verbeelding vanwege de wat neutrale smaken, maar was alsnog erg lekker. De wijnkeuze was overigens top.

Gegeten op 1 maart 2015

sandra251

Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Les Copains. Deze keer gekozen voor het wijnarrangement bij het 5-gangen keuzemenu en dit was een goede beslissing. Pascal weet werkelijk verrukkelijke smaakcombinaties te maken waardoor elk gerecht helemaal af is met een bijpassend glas wijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Vooraf een heerlijke combinatie van tonijn, kalf en feta, dit smolt gewoon weg, gevolgd door garnalen om je vingers bij af te likken. Daarna perfect bereidde griet van de grill, toen toch ook nog gekozen voor een zalig kaasplankje met vijgen-notenbrood erbij en daarna een verfrissend toetje. Kortom weer een super geslaagde avond in het beste restaurant van Delft! Ons zie je hier vaker terug!

Gegeten op 28 februari 2015

CulinairOegstgeest

Via online reservering

Zeer fijne avond gehad in dit knusse restaurant. Het restaurant is niet groot en heeft een gemoedelijke huiskamersfeer. De bediening is zeer attent en oplettend. Ondanks dat het een visrestaurant is, is het ook een aanrader voor de niet viseter. Het eerste gerecht was een combinatie van tonijn, kalf en fetakaas. Geen ingewikkelde bereiding of extra sausjes, erg puur, waardoor zeker lekker maar niet erg vernieuwend. Als tussengerecht ravioli gevuld met eend met pasta bestaande uit kleine bolletjes (de naam is me even ontschoten) en voor de viseters coquille in plaats van ravioli. Zeer smakelijk en leuk om een onbekende pastasoort te eten. Het hoofdgerecht was griet of eendenborst, niet heel erg bijzonder bereid of gepresenteerd maar wel erg lekker. Het toetje bestond uit limoenijs en gemarineerde ananas. Wel aardig, maar had iets verrassender mogen zijn.

Gegeten op 28 februari 2015

bergmoor

Via online reservering

Voor de eerste keer bij LC gegeten... Waanzinnig lekker, zelf de wijn erbij gekozen. sjappo, wat een smaak! Bediening was zeer attent. Wel wat lawaaierige sfeer in het begin, daarna raakte ik eraan gewend????

Gegeten op 27 februari 2015

patricia26

Wederom met z'n vieren een heerlijke avond gehad bij Les Copain. We hebben gebruik gemaakt van het Iens-menu voor 29,50. Het was weer helemaal "af". De smaken zijn zo heerlijk op elkaar afgestemd en je ziet de kok in de keuken aan het werk wat het heel persoonlijk maakt.
Een top kok in de keuken en 2 'man' (vlotte en gezellige) bediening die duidelijk hun vak verstaan en veel kennis hebben van de gerechten en goede bijpassende wijn. Les Copain is voor ons HET visrestaurant van Delft e.o. waar je natuurlijk ook heel goed terecht kunt als je niet van vis houdt. Het is een restaurant van een wat hoger niveau qua eten en wijn maar toch heel laagdrempelig door de leuke acties en persoonlijke aanpak. Hardwerkende en eerlijke mensen met hart voor de zaak. Een aanrader, wij komen er graag terug.

Gegeten op 25 februari 2015

Olphen

Heerlijk! We waren er mijn zijn vijven waarvan eentje geen peper mag, hier hielden ze heel goed rekening mee, alles was voor haar daarop aangepast. Super Service! Decor doet wat stijfjes aan, mag wat gezelliger. Maar al met al helemaal top

Gegeten op 29 januari 2015

Reis-en-proef

Via online reservering

Bij Les Copains ben je altijd verzekerd van uitstekende en persoonlijke service, kennis van zaken, heel fijn eten met bijpassende wijnen.

Gegeten op 20 februari 2015

specht

Via online reservering

We hadden een speciale aanbieding van Iens met 4 gangen (Euro 29,50) bestaande uit visgerechten. Het eten was uitstekend zeker gezien de prijs en er werd een goede huiswijn bij geschonken. Het restaurant zat vol doch de bediening was vlot en zeer attent met tijd voor een praatje. Aanrader!

Gegeten op 20 februari 2015

Frank Herreveld

Via online reservering

Wat een fantastisch restaurant is dit toch. Wij hebben genoten van een warm plateau fruits de mer, erg lekker en heel fraai gepresenteerd, en vooraf de tonijn, altijd een topper, ze hebben hier echt topkwaliteit tonijn waar Okura nog een puntje aan kan zuigen. De wijnkaart is uitgebreid met een aantal fraaie Bourgognes, daarom alleen al een aanrader!
Wij komen snel weer terug!

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.