• foto's van Les Copains in Delft - 1

Les Copains doet mee!

Reserveer nu!

Nedron
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gegeten via een aanbieding van Heerlijk 10 daagse, een leuke manier om kennis te maken met een restaurant. De inrichting is mooi, klein, leuk en sfeervol. Voor deze gelegenheid was er een menukaart gemaakt die al klaar lag op de tafel, wat goed georganiseerd overkwam. We hebben 3 gangen genomen met een fles Italiaanse witte wijn, wat een goede keuze bleek. De amuse en het broodje was goed verzorgt. Het voorgerecht, Salade van King Krab goed, maar niet verrassend. Het hoofdgerecht gegrilde tarbot ook prima, smaken ok. Het dessert, 3 bereidingen van chocolade, gaf je het gevoel dat je inderdaad in een beter restaurant zit te eten.
Wat ik wel een beetje miste was de drive om een nieuwe klant binnen te halen, niet dat stukje persoonlijke aandacht, wat door gasten juist gewaardeerd wordt. Op de vraag of ik hier nog een keer zou gaan eten zonder aanbieding, wil ik wel positief antwoorden, uiteraard dan wel bij een passende gelegenheid. De prijs kwaliteit/ verhouding is volgens mij wel goed, in vergelijking met andere restaurants.

Gegeten op 10 november 2013

demie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gebruik gemaakt van de Iens dinner deal. Erg lekker gegeten. Echt een restaurant voor visliefhebbers. De in de oven gebakken mosselen waren heel goed. Alleen in het hoofdgerecht was de gegrilde tarbot wat laag op smaak maar de pastinaakmousseline was verrukkelijk. Het decor van wit en magnolia heeft dringend behoefte aan een kleurtje.

Gegeten op 6 november 2013

ipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier laatst heerlijk gegeten.een restaurant waar alles lijkt te kloppen. Zeer genoten van de mooi opgemaakte borden en de vriendelijke bediening. Een klein restaurant met een strakke inrichting.
Ook de wijnen waren heerlijk.mijn vrouw en ik hadden de zeebaars en de tarbot die beide erg goed smaakten.

Gegeten op 23 oktober 2013

jamman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Iens 4 gangen diner genomen. (supp.€ 9.-) Viel ons tegen, wordt er dan toch weer 'geknepen" tijdens deze dagen? Op een lijstje stond het diner, zonder uitleg aan ons gegeven. Ook niet overzichtelijk. Zachte witte broodjes, terwijl tegenwoordig meestal bruin brood wordt geserveerd. Kwaliteit was goed, maar weinig. Er was weinig te beleven op de borden betreffende groente, aardappel of pasta. De wijn (losse glazen) was niet duur, maar een restaurant niet waardig. Toen wij thuis waren, zag ik dat er een glas teveel was berekend. Mijn eigen fout, had ter plaatse meer moeten controleren.

gerdadelft
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten zaterdag 5 oktober 2013.
Een vismenu.
Alle gerechten met bijpassende sausjes waren heerlijk.
Bediening vriendelijk.
Echt een aanrader.

Gegeten op 5 oktober 2013

Pijnacker
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier voor het eerst gegeten maar zeker niet voor het laatst!
Zeker gezien de prijs was dit een uitstekend diner. De topper was voor ons het (extra) tussengerecht, de sliptong, heerlijk van smaak.
Alles werd mooi gepresenteerd en bij elk gerecht werd een uitleg gegeven.
Prettig dat je hier, ondanks dat het vol zat, genoeg ruimte om je heen hebt.

Gegeten op 5 oktober 2013

36peter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vier personen i.v.m. een verjaardag er weer gegeten. De visgerechten zoals altijd perfect. Wat stoort is het serveren van brood en het schenken van de wijn dwars over de tafel.

Gegeten op 4 oktober 2013

bas25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gast vrij ontvangen, jammer dat direct het iensmenu werd neergelegd.het wijnargement was prima afgestemd bij de gerechten en werd prima uitgelegd over de herkomst van de wijn. Wij zijn geen zalmliefhebbers meer maar het voorgerecht met zalm smaakte uitstekend, zo ook de sliptong, maar de schol was de topper. Zeker een restaurant om terug te komen.

westvleteren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze keer hier gegeten met de iens dinner dagen.
Voor een vriendelijke prijs genieten van een voortreffelijk dinner.
Als amuse een soepje van paddestoelen en wat gedroogd brood met
tonijn mayonaise. Het dinner uitgebreid met een extra gang, dit was sliptong met truffel. Geen spijt van gekregen! Ook het hoofdgerecht was heerlijk schol met mooie krokante aardappel. En daarbij een heerlijk glas rode wijn.
Al met al weer een mooie avond beleefd in mijn favoriete restaurant van Delft.

hagra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren een weekendje in Delft wonen zelf op Texel. Dit restaurant via Iens gevonden. We hadden het 5 gangen diner en dit was zeer de moeite waard. Heerlijke gerechten, de mosselen met pesto vonden wij zeer verrassend van smaak. Vriendelijke bediening mooie zaak, rustig maar smaakvol ingericht.

Gegeten op 21 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!