a TripAdvisor company

foto's van Les Copains in Delft - 1 foto's van Les Copains in Delft - 2 foto's van Les Copains in Delft - 3 foto's van Les Copains in Delft - 4 foto's van Les Copains in Delft - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

hermali

Via online reservering

Het was al weer een paar jaar geleden dat wij dit restaurant bezochten en met zeer goede herinneringen verlieten. Voor deze keer nodigden wij vrienden en mede visliefhebbers uit om kennis te maken met Les Copains. Wij kozen voor het 4 gangen dagmenu en dat was een voltreffer. Het begin met een heerlijke amuse was al veelbelovend en dat gold ook voor de huiswijn een Pinot Grigio uit Sicilië. Vervolgens een lekker broodje met tomatenjam en boter en daarna het eerste gerecht een bereiding van tonijntartaar, gember, radijs en zeewierkroepoek. Zeer smakelijk en die waardering gold ook voor het tussengerecht, een schaaldierensoep van rivierkreeft, scampi, rouille en toast. Het hoofdgerecht bestond uit op de huid gebakken dorade, geserveerd met knolselderij, rode kool, buikspek en rode wijnsiroop. Dit mooi opgemaakte gerecht maakte bij het gehele gezelschap veel indruk qua smaak en beleving. De laatste gang mocht er evenwel ook zijn. Cheesecakechocolade met ananas, vanilleroomijs en citruskrokant. Een ware smaaksensatie. Ons heerlijke diner werd besloten met koffie en verrassende friandises. Lof voor de keuken en ook voor de attente bediening. Wij hoorden die complimenten ook van de andere tafels in dit gezellige restaurant.

Gegeten op 24 maart 2016

Johnnnn

Via online reservering

Leuk en niet te groot restaurant waardoor je voldoende aandacht krijgt van de gastheer/vrouw. Beide konden ook erg enthousiast over het eten vertellen. Verder erg lekker gegeten maar de gegrilde sliptong was verrukkelijk!

Gegeten op 26 maart 2016

jerommeke

Via online reservering

We hadden gisteren gebruik gemaakt van de aanbieding. Het bijbehorende menu was weer echt heel goed, maar omdat we het een paar maanden geleden ook al gegeten hadden was het toch minder speciaal. Maa wel een 9, want alle gerechten (tonijn, bisque, sliptong, dorade an dessert) waren echt perfect klaargemaakt. Sappig, smaakvol maar wel met de echte vissmaak.
De bediening vonden we iets minder, dat wil zeggen de mannelijke bediening; vandaar de 7 voor Service. Ook de wijn en de amuses waren heerlijk.

Gegeten op 26 maart 2016

cvanalphen

Via online reservering

Het eten was bijzonder goed verzorgd. Ieder bord was mooi opgemaakt en het smaakte allemaal heerlijk. De sfeer was ontspannen. De bediening professioneel. Je had geen last van andere tafels of de muziek, waardoor je elkaar goed kon verstaan. Echt een aanrader.

Gegeten op 25 maart 2016

corroosloot

Via online reservering

wij hebben een warme ontvangst en een overheerlijke warme zeevruchten schotel gegeten.het was echt een feestje.niet het goedkoopste op de kaart.maar zeer zeker het geld waard.
wij gaan zeker een keer terug,en nemen dan ook nog vrienden mee !!!

Gegeten op 17 maart 2016

JCH

Via online reservering

Iens deal prima, heerlijke bereidingen, interessante wijntjes, bediening excellent zonder stijf te worden. Komen zeker nog een keer terug. Met Iens deal erg goede prijs kwaliteit verhouding, zonder IENS deal net iets aan de dure kant.

Gegeten op 20 maart 2016

veldenaj

Via online reservering

Het eten was bijzonder goed. Verrassende combinaties. Super vriendelijke en sympathieke bediening. bediening met kennis van zaken en hart voor de zaak. Sfeervol decor. Een aanrader!

Gegeten op 18 maart 2016

Hettysp

Visrestaurant in optima forma, vriendelijk ontvangen door bediening. uit de keuken komen mooi opgemaakte borden met heerlijke ingrediënten. Soep van schaaldieren was heerlijk romig van smaak.
Als hoofdgerecht de dorade lekker knapperig op de huid gebakken. Het dessert chocolade cheesecake met ananas ook erg goed. Inrichting netjes en toch sfeervol.

Gegeten op 18 maart 2016

MV1971

Via online reservering

Helaas zaten we naast een paar wel heel luidruchtige gasten waardoor ik mijn partner af en toe nauwelijks kon verstaan. Leek wel alsof we in een cafe zaten ipv een (niet overdreven goedkoop) restaurant. Ik vind dat de bediening hier best iets had mogen zeggen iets dat ik hen ook verteld heb. Hier waren zij het dan weer niet mee eens.
Zal hier niet zo snel weer naar toe gaan. Jammer want het eten was bets aardig.

Gegeten op 17 maart 2016

AT10

Via online reservering

Wat een feestje hier te eten. De vier gangen IENS deals menu waren heel lekker. Gisteren moest ik om 20:00 uur naar de bios, dus géén tijd voor extra tussen gerecht en ze hadden hier ook rekening mee gehouden zodat ik tijdig kan bij de bios zijn. Bedankt hiervoor. Heel gastvrij en vriendelijke bediening. Mooi sfeer, voor mij is dit restaurant één van de beste vis restaurant in Delft. Een aanrader!

Gegeten op 13 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.