Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Les Copains in Delft - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

ebraa

Via online reservering

We hebben genoten van het vijfgangendiner met wijnarrangement. Vooral de dorade en slibtong waren boven verwachting. Een aanrader voor een gezellige avond.

Gegeten op 18 oktober 2014

marcdollevoet

Via online reservering

We waren hier om de verjaardag van mijn vrouw te vieren. Zeer geslaagd! We hadden een 5-gangen diner en echt alles, ja, álles was heerlijk. Dus daarom dikke tienen. Dank je wel Debbie, Eric en de rest van het team voor een zalige, ontspannende en smaakvolle avond.

Gegeten op 15 oktober 2014

Dammis

Via online reservering

Het was allemaal perfect, zowel de kwaliteit van de gerechten als de bediening door de aardige gastheer en gastvrouw. Een restaurant in een historische omgeving, prima gelegen voor een wandeling langs de schitterende grachten voor of na het diner. Parkeren gaat prima in de Zuidpoortgarage op loopafstand. Tarief voor de hele dag 8 euro. Dat is te doen.

Gegeten op 11 oktober 2014

Jong_stel_uit_Delft

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij visrestaurant Les Copains tijdens de Iens Dinerdagen. Volgens ons (jong stel) een van de beste restaurants in Delft. De sfeer is chique, maar niet afstandelijk. Het personeel was zeer vriendelijk en deskundig. De sommelier (?) leefde zich in in onze wijnsmaak en de gastvrouw (?) wist precies te vertellen hoe de mosselen waren bereid.

We hebben het driegangenmenu uitgebreid met een tussengerecht (8,50) en een wijnarrangement (6,50 per glas). De mosselen van het tussengerecht waren erg zacht en de dorade van het hoofdgerecht was heerlijk gecombineerd met pastinaakcrème, truffelsaus en paddenstoelen.

Als ik dan toch een nadeel moet noemen: er werden weinig groentes geserveerd bij de visgerechten en de tafeltjes stonden dicht op elkaar.

Gegeten op 3 oktober 2014

irene82

Via online reservering

We kwamen hier het Iens dinerdagen menu eten.
de kwaliteit is goed.
Alleen alle porties waren zo klein ,dat we bij een ander restaurant later nog een dessert hebben gegeten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Het was een menu van 30 euro.
We misten een aardappelgerecht en groenten bij het hoofdgerecht.De vulling was een extra broodje.
We misten de warmte van de bediening.
W.b. interieur. verse bloemen zouden de sfeer beter maken dan de kunstbloemen aan de muur.

Gegeten op 4 oktober 2014

Niek

Heb het afgelopen jaar 2 keer heerlijk gegeten hier in een gezelschap met 1 diabetes 1 patient en een vegetarier. Vanaf de ontvangst tot en met het vertrek proberen de gastheer en gastvrouw er een feestje van te maken. En dat lukt voortreffelijk.
Heerlijke amuses, prima en verrassende begeleidende wijnen van het wijnarrangement en uitstekend seafood. Met de dieten wordt prima rekening gehouden, sterker nog: voor de diabetes patient maakte de kok een eigen grand dessert met meegebrachte ingredienten (suikervervangers) ! Helemaal top !

Gegeten op 14 juni 2014

Esthervn

Super visrestaurant in de binnenstad van Delft! Nu twee keer geweest en beide keren top gegeten met echt heerlijke wijnen erbij. Chef Erik bereidt de gerechten met veel zorg en liefde en dat proef je, het klopt allemaal! Als het op de kaart staat, is dit een aanrader: aspergesoep met kreeft en truffel. Geen voor de hand liggende combinatie, maar echt heel lekker!

Gegeten op 17 juli 2014

hbkekhart

Via online reservering

Al een keer bij Les Copains gegeten, tijdens de restaurantweek. Was erg goed bevallen. Ook tweede keer was een succes. Heerlijk gegeten, vis natuurlijk! De drie bereidingen van tonijn vooraf en de kreeft als hoofdgerecht (ik uit de oven, mijn partner van de gril) waren uitstekend. Het kaasplateau na afloop maakte de maaltijd af. Ga zeker terugkomen bij Les Copains, voor zover ik het kan beoordelen het beste visrestaurant van Delft.

Gegeten op 5 september 2014

NRVD

Delft weer eens opgezocht om een voor ons nieuw restaurant te ontdekken. Op de site van Iens kwamen wij Les Copains tegen met goede recensies. Op hun site ontdekten wij het zomermenu, een 5 - gangen surprise menu, en dat leek ons wel wat. En wij hebben geen spijt van ons bezoek. Wij kregen een goed gevarieerd menu voorgeschoteld, heerlijk bereid en voldoende van alles. Deze chef heeft zin in zij werk en oog voor het vak. Heerlijke ingrediënten en mooi gepresenteerd, kortom een aanrader. Jammer dat het soms wat lang duurde voordat het volgende gerecht werd opgediend. 30 tot 45 minuten tussen de verschillende gerechten is, wat ons betreft, net iets te lang. En ook jammer dat de bediening wat tekort schiet bij het bijvullen van de glazen. Prima als je de wijn en het water niet op tafel zet, maar dan moet je de glazen wel in de gaten houden en tijdig bijvullen. Het moet in ieder geval niet nodig zijn dat de gast er om moet vragen. En dan het decor. Het is een kleine zaak met een keurige inrichting, daar is niets van te zeggen. Wel is jammer, maar om bedrijfseconomische redenen wel te begrijpen, dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Privacy heb je niet en het is vrij gehorig en luidruchtig. Is dit een reden om niet meer naar dit restaurant te gaan? Zeker niet, het restaurant is zeker een aanrader, alleen houdt rekening met onze opmerkingen. En wellicht kan het restaurant ook hun voordeel doen met deze opmerkingen. Als je langs de opmerkingen kijkt zie je een enthousiast team dat mooie en heerlijke producten op tafel zet. Wij gaan zeker weer naar dit restaurant!

Gegeten op 16 augustus 2014

RichardDH

Gisteravond hier gegeten via de IENS-deal. Kan niet anders zeggen dan dat dit een zeer geslaagde avond was met heerlijk eten. De gerechten waren allemaal met evenveel zorg bereidt en smaakten zeer goed, heerlijke vis, vers gebakken broodjes, en zelfs een klein gerechtje en een zelfgemaakte bonbon bij de koffie. Met heb BOB-arrangement heeft één van ons bij elke gang een andere wijn geproefd, ook allemaal perfect. Zou zelfs met de normale prijzen hier graag nog een keertje eten ! Complimenten aan het personeel en de chef.

Gegeten op 28 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.