Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Les Copains in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

simone37

Vanavond heerlijk gegeten met z'n tweeën. We namen het 5-gangen menu en ik nam daarbij 5 glazen bijpassend wijn arrangement. Heerlijke vis, perfect gegaard. De wijnen complimenteerde de gerechten goed. De service was professioneel en erg vriendelijk. Ze hadden van mij een 10 gekregen als er nog net even dat extra stukje aandacht was geweest, dat het helemaal af had gemaakt; de inschatting van hoe je gasten zijn en waar zij van houden, het inspelen en overtreffen van hun verwachtingen. Maar al met al een super ervaring en we komen zeker terug!

Gegeten op 19 juni 2014

gooke

Een leuk restaurant waar we aten op basis van dinnerdeals. Het was een avond die helemaal af was. Heerlijke gerechtjes, geserveerd op een vriendelijke manier goed getimed. Niet te lang wachten maar ook niet te snel waardoor we te snel buiten stonden. Wij hebben genoten van deze avond.

Gegeten op 1 juni 2014

marian-weening

Afgelopen Vrijdag bij vis restaurant Les Copains in Delft gegeten. We kozen voor het 5-gangen menu. Vijf heerlijke gerechten met mooie vis. Zoals tonijn, een soep van asperges en kreeft. Een prima stukje gegrilde tong. En een schol waar ik voor het eerst de huid van heb gegeten. Normaal gesproken haal ik de huid er altijd af, maar bij deze schol was de huid zo krokant gebakken en vol smaak dat ik de vis met huid en al heb gegeten. Dus dat zegt wel iets over de bereiding. Juiste keuzes van wijn bij de gerechten. Hier word gewerkt met verse producten en dat proef je. Vriendelijke bediening, een gezellige ambiance en mooi gedekte tafels. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen.

Gegeten op 23 mei 2014

Margo57

Zaterdag heerlijk gegeten bij Les Copains.
Kwaliteit en prijs verhouden top, de smaak van de zee komt hier helemaal tot zijn recht.
Het heerlijke Spelt brood uit scheveningen.

Gegeten op 17 mei 2014

Jan Zellenrath

Toen ik de Iens-deal zag was ik gelijk verkocht. Helaas houdt mijn vrouw niet van vis dus mailde ik of ze ook een vleesvariant hadden. Ook dat zag er prima uit en meteen gereserveerd. We hebben er geen spijt van gehad en hebben genoten van beide menu's. Het begon al met de amuses. Voor mij een zalm op een krokantje, mijn vrouw kreeg een prachtig klein gebakken kwarteleitje. Het visvoorgerecht bestond uit een combinatie van tonijncarpaccio en een tartaartje van tonijn, de vleesvariant was gegrilde eendenborst op een bedje van witlof/appel. Daarna een prima gegrild stuk tong en voor de vleesliefhebster een werkelijk perfect stuk lamsfilet. Het hoofdgerecht bestond uit twee mooie stukken op de huid gebakken scholfilet en zijlende als vleesgerecht. Beide gerechten begeleidt door knapperige groente. Het aardbeiendessert viel ook goed in de smaak en voor mij was er een lekkere crème brûlée, omdat ik een van de weinige aardbewoners ben die niet van aardbeien houdt. Het wijn menu paste uitstekend bij de diverse gerechten. Daarna als afsluiting van het geheel nog een espresso/thee met friandises. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitzonderlijk. Een aanrader voor iedere levensgenieter. Het restaurant is niet ver van het station gelegen dus makkelijk bereikbaar.

Gegeten op 15 mei 2014

delfosso

Gebruik gemaakt van de Iens-deal en dat is zeer goed bevallen. In alle opzichten heeft dit restaurant een uitmuntende prijs-kwaliteit geleverd. Vooral de gegrilde tong met de aubergine en aceto was een sublieme combinatie. Ik ga niet elk gerechtje apart noemen, want het was allemaal meer dan uitstekend. Misschien was de tartaar van tonijn iets waterig, maar dat is dan ook het enige kritiek puntje wat ik kan bedenken. Ze hebben een zeer goede wijnkaart, we hadden een prima fles Chardonnay uit de Bourgogne (naam van wijnhuis ben ik even vergeten). Het dessert met aardbeien een Haagse bluf maakte het helemaal af. Verder prima bediening. Een dikke aanrader!

Gegeten op 7 mei 2014

miesrik

Vanaf het eerste gerecht dat ons voorgeschoteld werd wisten we het; dit is een restaurant van ongekend kwaliteit. We namen het wijnarrangement bij ons 5 gangen diner en dit bleek een perfecte keuze. De eerste gang was 2 soorten tonijn; een tonijn-tartaar met komkommer en een tonijn carpaccio met wasibi en mayonaise. De sauvignon blanc was een verlenging van de smaak zoals we nog nooit geproefd hadden. De overige 4 gangen waren exact hetzelfde, waardoor deze avond echt een heerlijke combinatie van wijn en spijs was. We kunnen het iedereen aanraden. We komen nog een keer terug om de 2 verschillende kreeften te proeven op aanraden van de excellente gastheer.

Gegeten op 4 mei 2014

legrand

Donderdag 1 mei hier gegeten en gebruik gemaakt van het 5-gangen diner voor een gunstige prijs. Ik meld mij hier speciaal aan om een review voor dit restaurant achter te laten, want dit is het beste restaurant waar ik tot nu toe heb gegeten. Wat een werkelijk subliem lekker eten. De visgerechten, de aspergesoep, echt overheerlijk zo lekker. Slechts de tiramisu op het laatst heb ik beter geproefd, maar de rest was uit de kunst.

Nooit hoefde ik te vragen of onze glazen wijn en water bijgevuld konden worden. De wijn zelf was ook werkelijk uitstekend en goed passend bij de gerechten. Het toppunt van de service vind ik dat ons aan het begin werd gevraagd of we een allergie hadden. Daar gaf ik aan niet goed tegen de aardbeien (friandises) te kunnen. Daarop werd meteen gezegd dat er voor wat anders gezorgd zou worden. Bij het nagerecht kwam echter toch tweemaal de aardbeien op tafel. De zeer vriendelijke bediening herinnerde zich meteen weer dat dat bij mij niet de bedoeling was en binnen 1 minuut stond er een daarvoor in de plaats een ontzettend goede creme brulee met citroenwaterijs op tafel. Andere restaurants, ga in de leer bij Les Copains.

Decor was leuk, knus, gezellig. Precies chic genoeg om het ook weer niet ongemakkelijk aan te laten doen. Een restaurantje met allure. Top. Ik ga hier weer komen.

Gegeten op 1 mei 2014

Willyzelf

Gisteravond heerlijk gegeten bij Les Copains en alles was uit-de-kunst: de sfeer, de gastvrijheid, de bediening, de wijn en natuurlijk vooral het eten!

Gegeten op 11 april 2014

dolf3

Ons traditionele kerst diner hier genoten. Elkaar weer een feestje van smaak en gastvrijheid.
Prima wijn advies en bediening voortreffelijk.
De kok heeft mij zelfs groenten leren waarderen!

Top tent

Dolf en Anna

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.