• foto's van Les Copains in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 40 83

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Rensenmarieke

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

We hebben een heerlijk vijfgangen menu gegeten. De vis was steeds prima bereid en goed van smaak. De kazen hadden iets meer uitgesproken mogen zijn. De bediening is vriendelijk en kundig. Het restaurant is verder gezellig en goed aangekleed.

Gegeten op 24 april 2015

HvA

Jaren geleden al eens willen eten, niet gedaan. Stom! We waren dan vast en zeker al vaker teruggekomen.
Heerlijk viergangenmenu gehad, gegrilde tonijn met gazpacho en mozzarella, coquilles met aubergine compote en balsamico (topper), op de huid gebakken kabeljauw met lamsoren en asperges en als dessert vanille panna cotta met aardbeiensorbet.
Alles begeleid met enkele heerlijke witte wijnen.
Restaurant is een must voor de visliefhebber.

Gegeten op 24 april 2015

edwinverkade

Via online reservering

Wij kwamen hier samen op zondagavond dineren om onze huwelijksdag te vieren. We gingen voor het 5 gangen menu en elke gang was prachtig opgemaakt, smaakte heerlijk (vooral de makreel, zeebaars) en werd afgewisseld met verschillende amuses. Complimenten aan de kok! Ook de bediening was attent en bereid dingen uit te leggen en de wijn op tijd bij te vullen.
Het enige nadeel vonden wij, dat alle geasten op rij vlak naast elkaar werden geplaatst en niet verspreid over het restaurant. Vier tafeltjes leken elkaar, maar ook het personeel, te kennen, waardoor wij een wat 'verloren' gevoel kregen, zeker als er van tafeltje naar tafeltje werd gepraat. Wellicht een typisch zondags probleem met vaste gasten.

Prima eten, maar een ietwat ongemakkelijke sfeer!

Gegeten op 12 april 2015

butros

Via online reservering

Via Iens terecht gekomen bij Les Copains. Vooraf gekozen voor het 5 voor 4 menu. Na het vriendelijke ontvangst en de geweldige amuse wist ik zeker dat het een topavond zou worden. Geweldig gegeten, lekkere huiswijn en enthousiaste en goede bediening. Waarom gaat dit bij andere restaurants toch zo vaak mis. Echt een aanrader voor een goede, leuke avond uit. Prijs meer dan waard. Hulde en dank!

Gegeten op 11 april 2015

fmvanheesch

Via online reservering

Alles klopt!! Het ontvangst, de sfeer, het eten, bijpassende wijnen.
De prijs, kwaliteitsverhouding is dik in orde.
De eerste maal bij Les Copains gegeten, maar komen zeker terug.
Menig restaurateur kan van les Copains nog wel iets leren.
We kijken terug op een (h)eerlijke fijne avond in maart.

Gegeten op 28 maart 2015

arno81

Via online reservering

Derde bezoek, zelfde hoge nivo als altijd. Beste plek in de regio om van vis te genieten, ook voor diegene die gewoonlijk niet zo graag vis eten.

Gegeten op 4 april 2015

rbr66

Klassiek georienteeerde visgerechten. Fijne wijnkeuzes bij het wijnarrangement. Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker bij de Iens diner deal. Hoogtepunten waren voor mij de tussengang van coquille, garnaal, fregola en venkel met een perfect bijpassende Viognier en het dessert van limoen, ananas, merengue, hazelnoot en eveneens perfecte dessertwijn. Prettige, vakkundige en persoonlijke service.

Gegeten op 28 maart 2015

RichardDH

Zojuist terug van een perfect avondje uit. We hebben hier wederom heerlijk gegeten. Alles tot in de puntjes verzorgd, heerlijke gerechten en bijpassende wijnen, tot aan de lekkernijen bij de koffie. Menu van de IENS-deal gegeten en helemaal top! Zelfs uitstekend rekening gehouden met mijn vrouw die glutenvrij moet eten. En dit zonder dat de kwaliteit er onder te leiden had. Zeer prettig restaurant en een aanrader voor iedereen die van perfecte visgerechten houdt. Complimenten aan de chef en het personeel !

Gegeten op 29 maart 2015

Bambi007

Via online reservering

Wij hebben heerlijk vlees gegeten in een vis restaurant. Echt heel erg goed verzorgd. Volgens onze tafel gasten waren de vis gerechten ook erg goed en mooi uitgebalanceerd.
Wijnen waren lekker :-).
Allemaal goede ingrediënten voor een mooi avondje uit!

Gegeten op 27 maart 2015

lynette1

Via online reservering

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Les Copains. We hebben een viergangenmenu (Iens-deal) gehad; alle gangen waren heerlijk. Sfeervol restaurant.

Gegeten op 27 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Les Copains in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Les Copains. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.