Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 413 03 71

baslibim

Weer een fantastische lunch gehad. Chefs keuze, dus een verrassing. Mooie opgemaakte gerechten en een heerlijke combinatie van smaken. Alles tot in de puntjes verzorgd. Goed advies gekregen wat betreft de wijn en uitleg hoe de gerechten zijn samengesteld. We komen hier zeker weer terug.

Gegeten op 7 januari 2015

AlidaBrinkhof

Heerlijke avond

Gezellig met vier personen aan een ronde tafel bij Huson gegeten. De tonijn en bouiabaisse waren een perfecte entree. Daarna vis van de dag (baars) met een zachte mousseline. Wat zijn de gerechten mooi opgemaakt en de smaken verrrassend. Drie van ons kozen daarna voor hollandse kazen (mooi opgemaakt en goed toegelicht door de bediening). De desserts waren verleidelijk maar wij kozen voor koffie met een huisgemaakte bonbon. Het was een voortreffelijk verzorgde avond waar de gerechten overigens begeleid werden door de voorreffelijke huiswijn (Albernoas). De bediening is niet oprdringerig zonder overdreven uitleg, maar wel 'to the point'. Volgende keer gaan wij voor het BIB menu want dat staat voor uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor onder de 34€. Huson heeft voor de achtste keer op rij de BIB gourmand gekregen dus dat zal wederom een heerlijke avond culinair genieten worden.

Gegeten op 16 januari 2015

swoppie

Helaas een slechte ervaring! Personeel was vriendelijk maar niet echt professioneel. Met hoofdknikken werd de garderobe aangewezen en de bediening wist niet echt wat ze serveerden. Ze kenden de namen maar daar hield het wel bij op.
De gerechten waren prima van kwaliteit eigenlijk wel een 8 waard. Vooraf de tonijn en de pata negra waren smaakvol en mooi gemaakt. Jammer van het slastronkje bij de tonijn. Het hoofdgerecht van rund was echt lekker, klein minpuntje dat hij wat verborgen was onder een onaangekondigde truffel smaak. De wijnen zijn wat stevig geprijsd maar wel van goede kwaliteit. Ook het chocoladetaartje na was lekker en de kazen waren prima in orde. Tot zover het goede nieuws.
Want helaas was het andere hoofdgerecht van zeebaars droog: geen glans meer en ook geen smaak, alsof de vis wat te lang onder de lamp had gelegen. Kan gebeuren en dus gevraagd of er wat aan gedaan kon worden. Bord werd meegenomen en een alternatief gerecht werd voorgesteld. Dat kwam en was prima. Bij de rekening bleek echter dat de zeebaars daar ook op stond en ook het vervangende gerecht want “ de zeebaars was wel hoe de chef het bedoeld heeft”. Op mijn reactie dat dit dan direct gemeld had mogen worden en dat de chef dit prima met mij aan tafel had kunnen en nog steeds kon bespreken, werd gemeld dat de chef er niet meer was. Ook had hij gezegd dat de zeebaars wel op de rekening moest. Gevraagd werd om wel te betalen en dan morgen telefonisch met de chef te praten. Deze discussie werd onsmakelijk. Na mijn weigering om de zeebaars te betalen, veel discussie in de keuken en uiteindelijk hoefde ik het gerecht inderdaad niet betaald.
Samenvattend had het een prima ervaring kunnen zijn, maar maakt de kruideniers mentaliteit het tot iets negatiefs. Als je je niet stevig opstelt betaal je gewoon de rekening voor de fouten in de keuken. Daarbij mist de chef het lef om aan tafel te komen om iets te bespreken! Jammer, maar dit is geen aanrader. Op loop afstand zitten zeker betere restaurants.

Gegeten op 7 januari 2015

Batzu

Zakelijk wezen eten met klanten, maar,ondanks eerdere positieve ervaringen, viel de service dit maal erg tegen. De zaak zat redelijk vol en het eten was goed, hoewel het er naar mijn idee snel doorheen geduwd werd en er zeer weinig tijd zat tussen voor en hoofdgerecht. Na dessert 2 rondjes koffie genomen, waar bij het 2 rondje gelijk gevraagd werd of we ze de rekening konden brengen aangezien ze de kassa wilde opmaken. En tot onze verbazing werd er 10 min later gevraagd of we de zaak wilde verlaten, omdat men "er een einde aan wilde breien". Het was op dat moment 22.30hrs, dit terwijl wij nog gewoon in gesprek zaten en nog een drankje in gedachte hadden. Dit kwam zeer onprofessioneel over.

Gegeten op 15 december 2014

RogerRombouts

Zaterdagavond aten mijn partner en ik bij Huson.

Wij kozen voor het acht gangen diner met bijpassende wijnen.

Een mooi restaurant, goed eten en drinken en jonge vlotte bediening. Gelukkig geen medewerkers die denken dat zij het buskruit uitvonden.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 15 november 2014

CarlijnvanG

Huson stond al een tijdje op het lijstje om eens uit te proberen en daar hebben we geen spijt van gekregen! Wij hebben ons laten verassen door de chef door te kiezen voor een verrassingsmenu. Er werd hierbij goed rekening gehouden met een allergie. Eten was goed, bediening prettig en de prijs kwaliteit verhouding t.a.v het eten is echt heel erg goed! De wijnen zijn wel relatief duur t.o.v. het eten, maar ze waren wel heeeeeel lekker! Een aanrader Huson!

Gegeten op 11 oktober 2014

larsc

Op weg naar onze reservering in het Westelijk Handelsterrein, liepen we op een hete dinsdagavond langs Huson en zagen we een vrij tafeltje buiten. Dus onze reservering elders geannuleerd, en op het kleine terras plaatsgenomen. Huson biedt gerechten van prima niveau, leuke fusion combinaties en personeel is altijd vriendelijk. Gekozen voor het viergangen verrassingsmenu. Lekkere combinaties, mooi opgemaakt en met een paar glazen mooie wijn net onder de 150 euro met twee personen. (Let op, beetje lekkere wijnen kosten je zo EUR 8,50 per glas).

Gegeten op 22 juli 2014

Joana

Gisteravond hebben we met z'n tweeën tijdens een regenachtige dag hier a la carte gedineerd. Ik koos voor een heerlijke rauwe tonijn opgerold in soft shell krab, wat bijzonder (goed) smaakte. Vriendin koos voor een smakelijke dimsum garnalen ravioli en een garnalen kroket als voorgerech?t, die mooi met een schuimpje was opgemaakt. Ook het hoofd gerecht beviel ons goed. Een medium/ well done bavette en een witvisje van de dag griet, wat een tarbotacht?ige vis is. We zaten zo vol dat we een kaasplatea?u hebben gedeeld die we ondanks de zorgvuldig?e selectie van 5 Franse kaasjes niet op konden krijgen. Onze buikjes waren goed gevuld.

Deze nette zaak is een aanrader om goed decadent maar in een ontspannen sfeer te dineren. Dinerkaart is qua hoofdgerec?ht beperkt tot maar enkele warme gerechten helaas. Ook vond ik het apart dat we direct een amuse kregen, zonder de menukaart eerst te zien. De amuse was een smakelijke groet uit de keuken bestaande uit een bol glas met sashimi. De ober is erg beleefd en attent, maar mag wel meer royaal zijn met de uitleg van de gerechten. Ook jammer is dat het restaurant zich presenteert als een fushio keuken met zowel Franse gerechten als Aziatisch, maar dit komt niet heel erg sterk naar voren. Vooral omdat er die dag geen sushi te bestellen was, vind ik dat vrij teleurstellend.

Gegeten op 8 juli 2014

ducavi

Aanrader de rosbief !! Goede kombinatie met een special bite! Normaal kiezen wij een wijn van de kaart , maar dat was hier niet nodig. Een prima sauvignon blanc. Goedkoop is het allemaal niet maar wel waard. Voor lunch is er toch leuk klein terras.

Gegeten op 20 juni 2014

AlidaBrinkhof

Afgelopen vrijdag met vier personen geluncht. Haring en salade Nicoise. Perfect. Veel aandacht voor detail zowel op het bord, bij de toelichting als in de inrichting. Ik hoorde dat Huson al elf jaar bestaat. Terecht een blijvertje

Gegeten op 27 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Huson in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Huson. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.