a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 413 03 71
  2. www.huson.info

Een wereldreis met oosterse invloeden

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

proever5

Huson is een leuke plek in Rotterdam daarnaast beschikt het restaurant over notering in de michelin gids. De gerechten zijn erg simpel bereid en missen vernieuwen echter wil dit niet zeggen dat dit gelijk slecht hoeft te zijn. Wij hadden er echter meer van verwacht en het viel ons allemaal een beetje tegen. Steak tartaar met truffeltappanade uit een potje. Het enige gerecht wat goed was bereid was de rundersukade wellicht moeten wij het gewoon nog eens een tweede kans geven.

Gegeten op 21 mei 2016

M-Verbeek

Prachtig restaurant, met een vrij kleine kaart. Verrassingsmenu genomen genoten van alle gerechten. Met een lekker wijn arrangement erbij! Personeel was heel attent en vriendelijk.

Gegeten op 25 april 2016

lis5

Nu al meerdere malen geweldig, lekker gegeten bij Huson.
De gerechten zijn tot in de puntjes verzorgd en de smaak combinaties blijven in positieve zin, elke keer weer verbazen.
Wij komen hier ontzettend graag!

Gegeten op 2 april 2016

Proever43996

Gisteravond op uitnodiging gegeten in Huson. Het was voor ons de eerste keer. Wat een verrassing. We werden bij binnenkomst vriendelijk welkom gegeten en direct werd de natte paraplu van ons overgenomen. Nadat onze jassen waren opgehangen werden we naar onze tafel begeleid.
We kozen voor het 4 gangen BiB gourmand menu met bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht smaakte voortreffelijk, hoog op smaak. De bijpassende wijnen waren zorgvuldig gekozen en de vinoloog wist er nog een leuk praatje over te houden. De bediening was vriendelijk en deskundig. We hebben een heerlijke avond gehad en zetten Huson op onze favorietenlijst.

Gegeten op 15 april 2016

wimgoes

Het was voor ons een hernieuwde kennismaking nadat vorig jaar Frank Huson de zaak heeft verkocht aan zijn voormalige sous chef.
Over de kwaliteit en de smaak van de gerechten kunnen we alleen maar positief zijn.
Heerlijk gegeten.
De bediening was ondanks de drukte attent, inlevend en informatief.
De sfeer wordt echter beïnvloed door de berekende manier van het inschenken van een glas huiswijn. Een bodempje meer kan je het niet noemen.
Na onze opmerkingen werd het aangepast. Bij ander tafels hetzelfde laken en pak.
Bovendien vergeleken met 2 restaurants in de buurt die zelfs hoger cijferen op Iens
zijn de prijzen voor de huiswijn bij Huson aan de hoge kant en bovendien schenken deze restaurants wel een royaal glas.
Dus met deze werkwijze ondergraaft men de voortreffelijke werkwijze van de keuken
en dat beïnvloed naar mijn mening het cijfer voor de sfeer.

Gegeten op 1 april 2016

Natasjaaaaaaaaa

verrukkelijk gegeten, heerlijke wijnen en ze kunnen deze ook goed aanraden bij de gerechten. Goed rekening gehouden met dieet van mijn dochter ( gluten en noot vrij)...bediening vriendelijk

Gegeten op 12 februari 2016

Martijnhoog

Een heerlijk avondje met z'n twee. Prima service en een gemoedelijke ambiance. We hebben genoten van Chef's verrassingsmenu. Verrassende smaken met een heerlijk wijnarrangement. Een echte aanrader!!

Gegeten op 11 maart 2016

raymond97

Reservering handeling en ontvangst prima in orde. Fijn is dat je steeds doordezelfde ober bediend wordt. Mooie kaart en zeer handige wijnkaart. Mooi van opbouw. Alle gerechten waren verrassend en verfijnd. Michelin waardig. Voor de prijs/kwaliteit wil ik een 9 geven. De verlichting kan veel beter. Zeer fijne avond gehad met uitstekend opgemaakte en smakende gerechten en deskundige bediening.

Gegeten op 27 februari 2016

sunny88

We hebben hier samen met een ander stel op Valentijnsdag gegeten. De locatie en het decor van het restaurant is prachtig. Het ziet er romantisch en verzorgd uit met een goede sfeer. Zeker een mooie locatie als je romantisch wilt dineren.

Vooraf hadden we nog een heerlijk aperitiefje besteld. De wijnen waren heerlijk! Voor het diner hadden we een verrassingsmenu van 4-gangen gekozen. We kregen allereerst een amuse als voorafje. De gerechten zelf waren goed, alleen niet heel bijzonder. Het waren geen bijzonder smakencombinaties en de presentatie zag er ook niet heel bijzonder uit. Jammer genoeg vond ik het tussengerecht net iets te zoutig, maar verder waren de gerechten prima.

Het personeel was aardig, alleen jammer dat ze lastig aanspreekbaar waren nadat alle gangen gearriveerd waren. Toen we nog koffie/ thee wilden bestellen en de rekening daarna wilden vragen, konden we heel moeilijk iemand aanspreken. Verder zag het personeel er heel verzorgd uit en waren verder erg vriendelijk.

Gegeten op 14 februari 2016

lekkereten101

Goede lunch gehad bij Huson, was eerste keer en zeker niet de laatste. Gekozen door de dimsum gevolgd door steak tartare.
Goede wijn erbij. Bediening erg correct maar het mag iets losser

Gegeten op 15 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Huson in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Huson. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.