Huson

• 7.7

• 8.0

Erwin T
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst dit jaar lekker buiten kunnen zitten en er was nog net 1 tafeltje.. goede service maar inderdaad wel redelijk snel door geserveerd..Zeker goed gegeten...wel meerdere keren beter voor deze prijs ( bib gourmand menu )

Gegeten op 5 juni 2013

Yun
  • Recensies in de laatste twee jaar

De amuse van rauwe tonijn met een krokantje en mostermayo viel erg in de smaak. Ook de voorgerechten waren lekker. Rauwe tonijn met gefrituurde koningskrab en wasabimayo, en rundertartaar met eendenlever waren prima. De vegetarische risotto die volgde met gepocheerd ei en lamsoor, had een minuutje langer, wat romiger, en more spicy gemogen. De hoofdgerechten waren dik in orde. De maiskip op aardappelpuree met truffel was heerlijk mals, en ook de kabeljauw op aardappelpuree was prima. Het zoete dessert was smullen, het kaasplankje weinig bijzonder. De prosecco heeft niet veel smaak, de rest van de wijnen was prima. Verwacht hier geen sommelier die een uitgebreide toelichting geeft. De huisgemaakte bonbons zijn heerlijk, maar je betaalt er per stuk voor (zo bleek toen we de rekening kregen). Heel apart. Konden we niet zo waarderen en ook niet eerder meegemaakt. Het tempo ligt vrij hoog (amuse en eerste 2 gerechten waren er binnen het uur). We wilden er echt een avondje uit van maken en hebben op een gegeven moment zelf maar aangegeven hoe laat we het volgende gerecht wilden hebben). Inrichting is ok maar de banken hebben een schuine rugleuning en zitten waardeloos. Toen in het gedeelte naast ons een tweepersoonstafeltje met stoelen vrij kwam, toonde de bediening zich weinig flexibel. Al met al een leuke avond gehad en prima gegeten.

Gegeten op 1 juni 2013

mcburki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen 10 daagse bij Huson gaan eten. Met hoge verwachtingen zijn we vriendelijk ontvangen en gestart met een glas champagne om lekker te tafelen. Voordat het glas op was stond het voorgerecht al op tafel. Drie gangen werden er die avond binnen een uur er door heen gewerkt. Het leek alsof de keuken erg haast had! Voorgerecht en dessert waren erg lekker. Helaas was het hoofdgerecht (risotte met maiskip) wel erg simpel en stond niet in verhouding van de andere gerechten.

Gegeten op 14 mei 2013

IMH_Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten met de Heerlijk10daagse. Was hier al een paar keer voorbij gekomen, en was erg nieuwsgierig naar het eten. Al met al was het eten zeker niet slecht, al had ik er gezien de Bib Gourmand wel iets meer van verwacht, met name mijn hoofdgerecht (vegetarische pasta) en het dessert (leek een soort appeltaartje) vond ik niet origineel of speciaal. Daarnaast was de rekening naar mijn mening nog steeds aan de hoge kant. Bediening was correct en vriendelijk, al ontstond er wel wat commotie toen Herman den Blijker binnenliep. Ben benieuwd wat hij ervan vond ;)

Gegeten op 9 mei 2013

Epicure
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier op een maandag gegeten. Het restaurant is van Frans-internationale keuken meer de nadruk gaan leggen op de Japanse keuken. Het eten is grotendeels van topkwaliteit, al wisselt dit per gerecht. We namen dungesneden tonijn met soft shell krab en sorbet van wasabi sojasaus. Absoluut top. Dat gold ook voor de sushi van de chef (Japanse kaart) buikwand van tonijn, inktvis en gelakte paling. Het hoofdgerecht: tarbot met doperwtjes en saus van kreeft met rösti on the side viel tegen. De cuisson van de vis was prima, maar saus te dik en te zout. De rösti was onder de maat en leek wel gefrituurd: keihard en vet. Dat kan echt niet voor deze prijs. Voor de sushi komen we hier zeker nog terug.

Gegeten op 29 april 2013

Vdl49
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een feestje en famille te vieren, keurige ontvangst, uitstekend werd rekening gehouden met kleine gast met notenallergie. Het sushi menu was heerlijk maar het venijn zat in de rekening. Ons was gezegd dat na de eerste gang nog een zelfde gang zou volgen maar de borden waren gevuld met een twee keer zo grote hoeveelheid sushi. Op de rekening werden maar liefst 5 flessen water in rekening gebracht voor prijs van €3,50 per stuk! En dat waren zeker geen literflessen! Zo' n goed product leveren en dan op deze manier de klant het gevoel geven dat ie flink geplukt is, beste eigenaar, zo wil je toch geen klanten kwijtraken? En je goede naam op het spel zetten? Met 6 personen en 1 kind en dan de rekening..€538,00 dat was eens maar niet weer.

Gegeten op 22 maart 2013

FREULEFRAN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Freule Fran en vriendin voor de lunch naar Huson. Attente ontvangst door de dames. We hadden gereserveerd voor de ruimte met de ronde tafels. Onze tafel was aan het raam en we konden vrijheid spreken omdat er een gepaste afstand was naar de andere tafels. Vakkundige dame van de bediening. Een mooie kaart. Besloten om Japans te eten. De chef bereidde de meest heerlijke sushi en andere voortreffelijke hapjes. Er werd ons goed de tijd gegund om te eten en te praten. Een klein puntje van opmerking. Bij het vertrek werden wel onze jassen aangereikt en daarna was er niemand die ons uit liet. Beetje jammer. Bovenal Huson de Japanse gerechten mooi en zoals ik het uit Japan ken. Gaan zeker nog eens terug om ook de andere gerechten van de kaart te proeven. Tenslotte de inrichting, sfeervol, mooie warme tinten en de stoelen zitten prima.
Do itashimashite (welkom in het Japans en dat ben je zeker bij Huson.

Gegeten op 15 februari 2013

tomaat
  • Recensies in de laatste twee jaar

In 1 woord "Fantastisch". Pretentieloos krijg je hier wat mij betreft de lekkers sushi ever. Naast de aparte Japanse kaart is er ook een bescheiden internationale kaart, waarvan ik de risotto met gepocheerd ei heb genomen. Tja gewoon ook heel lekker. Risotto mag misschien nog iets meer beet behouden. Creatief en business wise Rotterdam komt en gaat hier ook tijdens de lunch. Laat je niet afschrikken van de nadrukkelijk paarse ruimte bij binnenkomst, die doet denken aan een treinstation wachtruimte uit de jaren 70. Er is daarnaast nog een ruimte met grote fauteuils dat uitgebreid tafelen zeer wel mogelijk maakt. Professionele bediening, goed geïnformeerd, vriendelijk en zeer oplettend, ook op elkaar! Worth a detour!

Gegeten op 17 februari 2013

CaroF
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten. Kwaliteit en opmaak van eten en de borden is perfect! Zeer vriendelijke bediening. Wij zaten aan de kant met de strakke banken. Naar mijn idee mist daar nog wel iets sfeer. De andere zijde van het restaurant met de ronde tafels heeft meer uitstraling. Wel jammer dat het Japanse menu op zaterdag niet mogelijk is. Stond ook niet vermeld op de site. Desalniettemin heerlijk gegeten en prima wijnen erbij. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 januari 2013

Deproefjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier hebben ze begrepen wat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding is. Vriendelijk, professioneel personeel met kennis van de gerechten en wijnen. Heerlijk menu en dit alles in een moderne, rustieke sfeer.

Gegeten op 19 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Huson in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Huson. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!