Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 413 03 71

Benthums

Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Wij hadden een voorgerecht met coquilles gecombineerd met jalapeno pepers en een gazpacho soep, de soep is regelrechte topper. Overige vis evenals beef met papardelle klassiek lekker gemaakt. Kaasplank aan te bevelen. Een top restaurant in rotterdam, jammer dat het zo rustig is.

Gegeten op 18 oktober 2013

mr_w

Nadat wij Huson zagen in de lijst van Bib Gourmand kozen wij om hier te gaan eten, en dat was ons prima bevallen.

Bij binnenkomst prima ontvangen en wij mochten een tafel uitkiezen. Na de amuse, japanse bouillon met zeewier en kreeft, kregen wij de menukaart. Uiteraard kozen wij voor de Bib Gourmand menu en als iets extra namen wij nog een extra amuse. Dat was een klein maar verassend lekker, garnaal kroketje.
Verder waren alle gangen van dit menu lekker en leuk opgemaakt. Vooral de kabeljauw viel bij ons in de goede smaak.
Overigens was leuk dat zij ook een Japanse menukaart hebben met aantal sushi en sashimis op de kaart staan.

Bediening was vriendelijk maar beetje gehaast. Zo werd bij ene gang wel uitleg gegeven en bij een andere gang weer niet.
Al met al een leuk restaurant om een avond culinair te genieten. Wellicht in de toekomst terugkomen om de Japanse menu uit te proberen!

Gegeten op 31 oktober 2013

marielle22

Gegeten op 23 augustus 2013

Pierredelamontagne

Vriendelijke bediening. Je ziet en proeft de combinatie van de Japanse en Franse keuken. Vis gerechten zijn prima en ook het vlees is geweldig. De gerechten worden mooi opgemaakt. Een mooi restaurant waar je ontspannen heerlijk kan eten. Een aanrader

Gegeten op 27 september 2013

Jomarob

Alweer even geleden maar had wat antekeningen gemaakt op de rekening. Bijn Huson wezen eten met vier personen en vroeg afgesproken rond half zes ontvangst met een Champagne was geen probleem daar de keuken de hele dag open zou zijn in principe, althans door telefoon, echter bij ankomst even voor half zes onvriendelijk de dame in kwestie was nog bezig met opdekken en wat zaken neerzetten en daar ik een tweetal mensen had uitgenodigd voelde ik me niet prettig erg jammer. Even later mochten we dan aan een tafel gaan zitten en het zach er allemaal gezellig uit echter om de stoelen aan te schuiven dien je te beschikken over spierbalen maar eenmaal ziitend is het wel comfortabel. Helaas bleef de bediening heel de avond afstandelijk maar we lieten ons daar maar niet door beinvloeden. Waar het om ging was het eten en daar kan ik kort over zijn van voorgerecht tot koffie incluis de wijnen (pinot gricio) in ons geval helemaal geweldig net geen tien maar daar zou de bediening zeker invloed op hebben gehad. Slotopmerking ondanks dat het eten heel goed was zal ik er niet snel nog een keer naar toe gaan want het gaat toch ook om de gezelligheid en een gevoel van welkom zijn en dat ontbrak

Gegeten op 20 september 2013

willemijnelisa

Hquson is al een paar jaar ons favoriete restaurant in Rotterdam de prijs kwaliteit verhouding is gewoon uitstekend. Verbaasd lees ik in een recensie dat mensen de service een 1 geven omdat er 5 flessen water op de rekening staan, als je er 5 besteld dan betaal je er 5 logisch lijkt mij. Het eten is altijd verrassend en super vers, bediening attent, wijn heerlijk. Weinig restaurants die hier aan tippen. Het is niet de goedkoopste plek om te eten maar je krijgt waar voor je geld. Wij raden Huson altijd aan!

caliente

Van een uitstekend proeverijtje genoten bij Huson. Vooraf een scherpe amuse met mierikswortel en zalm, gevolgd door een voorgerecht van 4 maki. Daarna een bouillabaise met een trio van noordzeevis. Als hoofdgerecht een uitstekend stukje kipfilet met aardappelpuree met truffel.

Wat verder opviel was de uitstekende bediening. Dit kan soms wat vervelend overkomen, maar de ober die ons hielp deed alles goed zonder één seconde slijmerig over te komen. Uitstekende hulp bij de wijnkeuze ook.

Wij hebben van een uitstekend diner genoten.

Gegeten op 28 juni 2013

Erwin T

Voor het eerst dit jaar lekker buiten kunnen zitten en er was nog net 1 tafeltje.. goede service maar inderdaad wel redelijk snel door geserveerd..Zeker goed gegeten...wel meerdere keren beter voor deze prijs ( bib gourmand menu )

Gegeten op 5 juni 2013

Yun

De amuse van rauwe tonijn met een krokantje en mostermayo viel erg in de smaak. Ook de voorgerechten waren lekker. Rauwe tonijn met gefrituurde koningskrab en wasabimayo, en rundertartaar met eendenlever waren prima. De vegetarische risotto die volgde met gepocheerd ei en lamsoor, had een minuutje langer, wat romiger, en more spicy gemogen. De hoofdgerechten waren dik in orde. De maiskip op aardappelpuree met truffel was heerlijk mals, en ook de kabeljauw op aardappelpuree was prima. Het zoete dessert was smullen, het kaasplankje weinig bijzonder. De prosecco heeft niet veel smaak, de rest van de wijnen was prima. Verwacht hier geen sommelier die een uitgebreide toelichting geeft. De huisgemaakte bonbons zijn heerlijk, maar je betaalt er per stuk voor (zo bleek toen we de rekening kregen). Heel apart. Konden we niet zo waarderen en ook niet eerder meegemaakt. Het tempo ligt vrij hoog (amuse en eerste 2 gerechten waren er binnen het uur). We wilden er echt een avondje uit van maken en hebben op een gegeven moment zelf maar aangegeven hoe laat we het volgende gerecht wilden hebben). Inrichting is ok maar de banken hebben een schuine rugleuning en zitten waardeloos. Toen in het gedeelte naast ons een tweepersoonstafeltje met stoelen vrij kwam, toonde de bediening zich weinig flexibel. Al met al een leuke avond gehad en prima gegeten.

Gegeten op 1 juni 2013

mcburki

Afgelopen 10 daagse bij Huson gaan eten. Met hoge verwachtingen zijn we vriendelijk ontvangen en gestart met een glas champagne om lekker te tafelen. Voordat het glas op was stond het voorgerecht al op tafel. Drie gangen werden er die avond binnen een uur er door heen gewerkt. Het leek alsof de keuken erg haast had! Voorgerecht en dessert waren erg lekker. Helaas was het hoofdgerecht (risotte met maiskip) wel erg simpel en stond niet in verhouding van de andere gerechten.

Gegeten op 14 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Huson in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Huson. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.