Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal

Huson

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 413 03 71

larsc

Op weg naar onze reservering in het Westelijk Handelsterrein, liepen we op een hete dinsdagavond langs Huson en zagen we een vrij tafeltje buiten. Dus onze reservering elders geannuleerd, en op het kleine terras plaatsgenomen. Huson biedt gerechten van prima niveau, leuke fusion combinaties en personeel is altijd vriendelijk. Gekozen voor het viergangen verrassingsmenu. Lekkere combinaties, mooi opgemaakt en met een paar glazen mooie wijn net onder de 150 euro met twee personen. (Let op, beetje lekkere wijnen kosten je zo EUR 8,50 per glas).

Gegeten op 22 juli 2014

Joana

Gisteravond hebben we met z'n tweeën tijdens een regenachtige dag hier a la carte gedineerd. Ik koos voor een heerlijke rauwe tonijn opgerold in soft shell krab, wat bijzonder (goed) smaakte. Vriendin koos voor een smakelijke dimsum garnalen ravioli en een garnalen kroket als voorgerech?t, die mooi met een schuimpje was opgemaakt. Ook het hoofd gerecht beviel ons goed. Een medium/ well done bavette en een witvisje van de dag griet, wat een tarbotacht?ige vis is. We zaten zo vol dat we een kaasplatea?u hebben gedeeld die we ondanks de zorgvuldig?e selectie van 5 Franse kaasjes niet op konden krijgen. Onze buikjes waren goed gevuld.

Deze nette zaak is een aanrader om goed decadent maar in een ontspannen sfeer te dineren. Dinerkaart is qua hoofdgerec?ht beperkt tot maar enkele warme gerechten helaas. Ook vond ik het apart dat we direct een amuse kregen, zonder de menukaart eerst te zien. De amuse was een smakelijke groet uit de keuken bestaande uit een bol glas met sashimi. De ober is erg beleefd en attent, maar mag wel meer royaal zijn met de uitleg van de gerechten. Ook jammer is dat het restaurant zich presenteert als een fushio keuken met zowel Franse gerechten als Aziatisch, maar dit komt niet heel erg sterk naar voren. Vooral omdat er die dag geen sushi te bestellen was, vind ik dat vrij teleurstellend.

Gegeten op 8 juli 2014

ducavi

Aanrader de rosbief !! Goede kombinatie met een special bite! Normaal kiezen wij een wijn van de kaart , maar dat was hier niet nodig. Een prima sauvignon blanc. Goedkoop is het allemaal niet maar wel waard. Voor lunch is er toch leuk klein terras.

Gegeten op 20 juni 2014

AlidaBrinkhof

Afgelopen vrijdag met vier personen geluncht. Haring en salade Nicoise. Perfect. Veel aandacht voor detail zowel op het bord, bij de toelichting als in de inrichting. Ik hoorde dat Huson al elf jaar bestaat. Terecht een blijvertje

Gegeten op 27 juni 2014

Wouter1981

Hogere verwachtingen die niet voldeden. Dit restaurant is zijn glorie aan het verliezen en dat op alle terreinen. Bediening komt ongeinteresseerd over voorbeeld zelf naar de wijnkaart vragen na het voorgerecht. Nauwelijks uitleg over gerechten. Interieur, alles heeft zijn beste tijd gehad,verweerde bankjes, vloer niet schoon. En dan waar je voor komt het eten. Dit viel ook tegen, geen enkele gang had diepgang en er was per gerecht wel iets aan te merken op de garing.

Gegeten op 17 juni 2014

peterschellevis

Mijn vriendin en ik willen hierbij de 2 heren in de bediening en de keukenbrigade ontzettend bedanken voor een geweldige ervaring!
Na de goede verhalen in dit top restaurant beland, en inderdaad wat een beleving!
Gekozen voor een 4 gangen chef menu met bijpassend wijnarrangement, echt alles klopte!
Finesse in de gerechten wat betreft smaak en presentatie, en dan de wijnen ..1 voor 1 allen toppers dit met een goede uitleg deed ons echt genieten!
Tot op zeker de volgende keer!

Gegeten op 2 juni 2014

Antonnette

We kwamen speciaal voor de Japanse kaart, want zeer goede herinneringen aan de sashimi van de laatste keer. De wijn die er goed bij zou passen hadden we al in ons glas. Helaas, pas toen we er na het bekijken van het menu naar informeerden bleek: 'er is geen Japanse kaart vanavond'. Hadden we naar moeten informeren bij de reservering. Vreemd, want op de site staat toch echt dat 'Oost en West elkaar hier ontmoeten' en niet dat dat op sommige avonden niet het geval is. Verder prima gegeten van de Franse kaart, daar niet van, maar dit was wel een domper.

Gegeten op 18 april 2014

ex-voorzitter

Onlangs met een klein gezelschap gelunched bij Huson. Mooi voorgerecht met tonijn, mooi hoofdgerecht met kabeljauw en kaas als dessert. Wat doe je als de gastheer een absoluut foute wijnkeuze maakt en je niet in de gelegenheid bent hier commentaar op te leveren? Dan hoop je dat de sommelier een truuk verzint. En dat gebeurde naar alle tevredenheid bij Huson. Hulde over de tactvolle wijze van ingrijpen.

Gegeten op 26 maart 2014

InekeGH

De à la carte-gerechten waren prima. Hoeveelheden net voldoende. Gerechten kwamen erg snel achter elkaar. Aandachtspunten voor de bediening : open de fles wijn aan tafel! Zet de fles water op tafel neer en schenk deze niet zonder vragen geheel leeg! Reken géén € 1,85 voor een bonbon bij de koffie. Geef uitleg bij de gerechten. Wees zorgvuldig bij het opmaken van de rekening. Bediening afstandelijk. Jammer!

Gegeten op 8 februari 2014

F-D

Op dinsdagavond hier gegeten met 4 personen. Prettige ambiance en attente bediening. Brood en water wordt keurig op tijd bijgevuld en er wordt uitleg gegeven bij de gerechtjes, maar niet zoals in sommige restaurants, dat er besproken wordt wat er op je bord ligt tot de laatste zoutkorrel.

Gekozen voor het 3-gangen Chefs menu met een extra gang. De gerechtjes lijken wat klein, maar over de hele avond precies genoeg gegeten.

Lekker flesje Barbera erbij en een rekening die alleszins redelijk is.

Al met al een prima ervaring en hier ga ik nog eens terug komen

Gegeten op 26 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Huson in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Huson. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.