Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Chez Antoinette in Deventer - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0570 616 630

Chez Antoinette doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Erictm

Als we in het oosten van het land zijn, gaan we einde van de dag vrijwel altijd even naar Deventer vanwege Chez Antoinette. Een restaurant waar pa en zoon rondlopen en een en al gastvrijheid vertonen. Weet je even niet welke port je wilt, dan krijg je een paar kleine glaasjes (on the house) om te proeven. Ditmaal een sucade besteld en die was verrassend. Een ongebruikelijke 'homp' waarvan de wenkbrauwen even fronsten, maar na de eerste hap van plezier krulden. Was uitstekend. Ik ben niet thuis in Portugese wijnen en die zijn er in overvloed. De uitleg is altijd voorzien van alle informatie over zelfs het wijngoed en klopt prima. Je krijgt te drinken wat je hoopte.
Maar DE reden om te gaan is bij Chez Antoinette echt de mooie binnenplaats, de gezellige ruimtes en bovenal de bediening door vader en zoon, die maken dat je echt een avondje uit bent.

Gegeten op 2 augustus 2014

nils12

Via online reservering

Verrassende gerechten die goed bereid zijn. De kalfslever met in P.X. gesmoorde Portugese chorizo is een absolute aanrader.

Gegeten op 30 augustus 2014

maarten-van-thiel

Ja, alles was gewoon prima. Eten, decor, bediening...
De wijn was ook uitstekend.
We hadden grote garnalen met knoflook, en zoutevis.

Gegeten op 16 augustus 2014

rhonda

Via online reservering

Voorgerecht mn vissoep was erg lekker, de hoofdgerechten kabeljauw en zeeduivel waren goed maar niet speciaal. Ambiance was goed en uiterlijke verzorging gerechten ook.

Gegeten op 22 augustus 2014

ilse123

Afgelopen vrijdag met mijn broer en zus gegeten bij Chez Antoinette. Ik heb 3 gangen genuttigd. Vooraf garnalen in knoflookboter. Als hoofd eend en als dessert kaas. Alle 3 de gangen met begeleidende wijnen. Alles was van een uitstekend niveau. Daarbij nog eens ontzettend vriendelijke bediening en een hele prettige ambiance om rustig te kunnen kletsen met elkaar. Zeker een aanrader dit restaurant!

Gegeten op 22 augustus 2014

Illy1960

Via online reservering

Intieme gezellige entourage, met een gastheer die de kunst verstaat van formeel, informeel, gezellig en informatief.
Wij maken geen keuzes uit de menukaart. Dat kan je het beste aan de gastheer overlaten. Zij weten wat goed is en genieten ons vertrouwen.

Gegeten op 14 augustus 2014

Genderen

Een ongedwongen sfeer en mensen die met liefde en passie met hun vak bezig zijn. Niets van de kaart besteld, maar ons met verschillende gerechten laten verrassen. Heel gepassioneerd uitleg gekregen van de gerechten en oorsprong van de ingrediënten en de hierbij geserveerde wijnen. Absoluut een aanrader.

irisbacker

We komen hier vaak speciaal voor naar Deventer. Altijd vriendelijke behandeling, heerlijk eten en niet te overtreffen wijnen! Je voelt je altijd als een koning behandeld.
Ons zul je hier nog vaak terug zien.

Gegeten op 1 augustus 2014

joverte

Wij waren nogal vroeg, maar we werden uiterst vriendelijk ontvangen.
Na een drankje werd ons uitgebreid verteld wat er zoal op het menu stond.
Bij de Portugese wijn kregen we, na de druivensoorten waarvan de wijn gemaakt is, zelfs een "route beschrijving" naar het Chateau.
Tafels heel netjes gedekt en de gerechten waren mooi opgemaakt en heel smakelijk.
De bediening heel attent EN vriendelijk.
Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend.
Daar gaan we zeker nog eens terug ( binnenkort!) (k44rtje)

J.P. Groenewegen

Gegeten op 27 juli 2014

Roegiers

Het restaurant betreft een heel gezellige entourage. Wij zaten op het kleine binnenplaatsje welke voor ons direct in gereedheid werd gebracht na de flinke regenbui. Uiterst vriendelijke ontvangst en de kaart wordt met kennis en flair uitgelegd. De Portugese inslag van het restaurant komt duidelijk in de kaart terug. Voor mij is de specialiteit van het huis: de Bacalh?o ( gedroogde kabeljauw ) een aanrader.
De wijn wordt met kennis en een goede uitleg aanbevolen.
Een amuse van het huis werd voorafgaand aan het voorgerecht geserveerd. Keurige service ! Prijs / kwaliteit is in goede verhouding.
Wij bevelen dit restaurant zeker aan bij een ieder welke uit eten wil gaan in Deventer. Hans en Wilma Roegiers ..nieuw vennep

Gegeten op 26 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Chez Antoinette in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Chez Antoinette. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.