a TripAdvisor company

foto's van Chez Antoinette in Deventer - 1 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 2 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 3 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 4 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 5 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0570 616 630

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

LJ-L

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten bij Chez Antoinette.
De Portugese keuken in een modern jasje.
Heerlijke Portugese wijnen met duidelijke uitleg daarbij over herkomst en smaak.
Ligging is prachtig, inrichting is smaakvol en warm, de sfeer ontspannen.
Ideaal als je goed en lekker wil eten zonder pretenties.

Gegeten op 16 mei 2015

aveiro

Ik ben hier met mijn moeder wezen eten. Zelf bestelde ik de tournedos wat erg lekker was. Mijn moeder bestelde een vegetarisch gerecht ook dat was lekker. Alleen jammer dat er weinig keuze was qua vegetarische gerechten. De prijs kwaliteit was een beetje aan de dure kant maar verder zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 4 april 2015

Centina

Via online reservering

Heerlijk die Livar sucade met pastinaak en bospeen. Herinneringen aan vroeger kwamen direct boven: op zondag mals gestoofd draadjesvlees.
Leuk ook de rillette van sardien, geserveerd in blikje.
Asperge met veldsla en linzenpuree + olde Remeker was prima.
Ook goed: keuze uit kraanwater of koolzuurhoudend water. Beide in fles geserveerd.
Gastheer gaf veel uitleg.
Jammer toch weer van die Hollandse zuinigheid: voor 3 personen 1 klein schaaltje frites en rauwkost, dus dat direct maar bijbesteld.
Entourage is sfeervol in Middeleeuws pand verdeeld over diverse ruimtes.
3 gangen keuzemenu met zoet rijstdessert of kaasplankje,
10 consumpties (Vinho verde, campari, 7-up, koffie) 2 fl. water, voor 3 personen, prijs 116,00 euro alleszins redelijk (is incl. restaurantweek 24 euro korting)

Gegeten op 6 mei 2015

hans497

Via online reservering

Gezellige entourage. Drankje gedaan bij de bar. Vader en zoon gesproken. Leuke mensen. De humor "klikte". Restaurant gedeelte is wat rustiger. Prima gerechten. Prijs/kwaliteit goed. Snelheid van bedienen prima. Service en aandacht goed. Leuke informatie over de gerechten en de wijnen. Goed wijnadvies. Smakelijke gerechten met bijzondere combinaties. Grappige details zoals het opdienen van sardientjes vanuit een blikje. Bijzonder geslaagde avond beleefd met zijn 4-en.

Gegeten op 6 mei 2015

Vandewall

Via online reservering

een hartelijk ontvangst. Eten was goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Indien we in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug.

kevin66

Via online reservering

Mooie sfeer, heel goed eten en ook geen slechte/kleine porties. Verder een gezellige gastheer die rustig een praatje komt maken en overal een mooi achtergrondverhaal bij heeft. Was mijn eerste keer hier maar ik kom zeker nog wel terug!

Dutchie70

Via online reservering

Wij hebben vooraf iets gedronken in de Bodega van het restaurant. Dit is een sfeervol cafe naast het eetgedeelte van het restaurant. Wij hadden het menu du patron (8 gangen). De presentatie van het eten was op een goede en originele manier gedaan. De smaken van het eten waren zeer goed op elkaar afgestemd en de porties waren niet te groot of te klein. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij zullen zeker nog een keer terug komen bij Chez Antoinette.

debbie30

Gelegen in één van de mooiste straatjes van het historische Bergkwartier. Sfeervol restaurant met gezellige bodega waar je hartelijk in ontvangst wordt genomen door vader Hans of zoon Alain Legel. De gerechten zijn van absolute topkwaliteit en de bijpassende wijnen maken het diner compleet. De sfeer hier is altijd top, mede dankzij het gastvrije personeel dat zorgt dat je je hier helemaal op je gemak voelt.

Gegeten op 31 oktober 2014

DaffieE

Via online reservering

Leuke tent, gemoedelijk, eten lekker (geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker) Gezellige gastheer. Aanrader voor gezellig avondje.

Gegeten op 21 maart 2015

margreet27

Wij hadden voor afgelopen zaterdag 14 mrt gereserveerd, maar plotseling werd ik ziek en moesten we annuleren. We hebben gelijk voor een week later 21 maart gereserveerd. Toen wij vanavond aankwamen, wisten ze gelijk dat ik ziek was geweest en kregen we de mooiste tafel bij het raam. Het eten was voortreffelijk. Toen we moesten afrekenen, kregen we het menu ook nog eens voor de actieprijs van de vorige week.....klasse!!!
We kregen een actiecode voor de recensie: k44rtje

Gegeten op 21 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Chez Antoinette in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Chez Antoinette. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.