a TripAdvisor company

foto's van Chez Antoinette in Deventer - 1 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 2 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 3 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 4 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 5 foto's van Chez Antoinette in Deventer - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0570 616 630

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

karin.karstens

Via online reservering

We voelden ons welkom. Gastheer kon smakelijk vertellen en had kennis van wijnen. Ook het eten was top, we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 21 april 2016

Lenaers

Via online reservering

De Portugese keuken is hier volop aanwezig en het eten is uitermate goed bereid. De wijnen en andere drankjes die bij de gerechten worden geserveerd zijn uitzonderlijk en van hoge kwaliteit. De sfeer binnen is als of je echt in zuidelijke regionen van Europa vertoeft.

Gegeten op 19 april 2016

koenjansen71

Via online reservering

Bijzonder combinatie van bodega, waar je een aperitief kunt drinken, en restaurant met een prima kaart. Informele sfeer waar papa (?) ook rond loopt en hier en daar een praatje maakt. Dat maakt het een gemoedelijk familie bedrijf. Toen een hapje vooraf niet echt onze smaak was werd dat meteen spontaan omgewisseld. Aandacht voor de klant en lekker eten dus.

Gegeten op 2 april 2016

kramergrietje

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten, de Potugeese keuken was voor ons geheel nieuw. Boven verwachting.
Het vooraf(je) vonden we super ! Meer als genoeg. Gezellig personeel, gaf goed antwoord op onze vraag, wat er met de olijfolie moest gebeuren, netjes door haar uitgelegd.
Gr fam Vosman.

Gegeten op 27 maart 2016

76Dennis

Goede vrijdag voor de Mathaus Passion met een klein groepje wezen eten.
Voor af een (te)koude kaas avocadocrème met groene asperge courgette en coquille met zoete aardappel. Als hoofd allen zeebaars. De gerechten waren goed maar ik ben hier beter gewend, de wijnen daarin tegen prefect. De bediening maakte een haastige indruk wat onprettig overkwam, ook dit ben ik beter gewend.

Gegeten op 25 maart 2016

lexkrosse

Chez Antoinette had een speciaal Mattheus Passion menu i.v. met de uitvoering van de Mattheus in de Bergkerk 75 meter verderop. Vooraf de bietensoep en de partner tegenover de coquilles. Heerlijke bietenoep en prachtige coquiles, beiden mooi op smaak. Als hoofdgerecht de gestoomde lamsnek en een baars. Beiden ook prima. Chez zetten een knappe prestatie neer door zoveel mensen in zo'n korte tijd zulke mooie gerechten neer te zetten. De Mattheus was ook geweldig dus een fantastische avond!

Gegeten op 24 maart 2016

hannekematto

Via online reservering

Zowel eten als service ok. We hadden het menu gekozen, was smakelijk maar niet bijzonder en absoluut niet Portugees!
Bediening was in orde.

Gegeten op 19 maart 2016

remmelt5

Het gezellige exterieur van de bodega trok ons vanavond hier naar binnen. Direct was de aandacht voor gemeend gastheerschap voelbaar. Vanaf dat eerste moment werd aan de hoog gestelde verwachtingen een perfect vervolg gegeven. Wat mij betreft absoluut geen bla-bla*, gewoon eerlijk.....de huiswijn kreeg de toelichting die het behoeft, kraanwater en brood werden op eigen initiatief geserveerd, de gastheren waren op maat en persoonlijk aanwezig, de gerechten waren zeer authentiek en hoog op smaak.
Wij weten zeker dat bij Chez Antoinette een eventuele tegenvaller in de gerechten met zorg en aandacht gecorrigeerd worden. Daar ben ik zeker van... men wil daar nl. graag aan verwachtingen voldoen. Alleen een beperkt moreel besef kan de oorzaak zijn van zo'n anoniem oordeel. Ik zou zeggen: probeer het nog eens bij Chez Antoinette en vertel ze je eerdere ervaring....heb vertrouwen in hun gastheerschap en benoem de eventuele tegenvaller. Doen!!
Astrid & Remmelt

Gegeten op 16 maart 2016

Het-bonte-servetje

Dat is lang geleden, zeg!! Als Almeloer weer eens aangelegd bij good old Chez Antoinette. Wat een ontvangst! Alsof we er gisteren nog waren. Over kiezen hebben we niet lang gedaan! Portobello met parelgort gevolgd door de klassieker die geen kok aandurft: saignante gebakken angus-sucade. Echte smaak en om te zuigen. Opsmuk? Echt niet nodig!
De besloten bodega-sfeer maakte het compleet. Gewoon gezellig met de andere gasten! Tot binnenkort.

Happetapper1

Afgelopen zaterdag hier gegeten, de ambiance, persoonlijke aandacht van eigenaren en de vlotte bediening zijn goed.

Er wordt royaal heerlijk vers brood met gezouten boter, goede olijfolie en knoflookhumus op tafel gezet, ook wordt er veel aandacht besteed aan uitleg van de wijnen. We dachten dit wordt een toppertje.

Echter het eten vonden we zwaar teleurstellend. Het voorgerecht van mij, de vissoep was vrij vlak van smaak, het voorgerecht van mijn vrouw, avocado met krab, was ook een nogal flauw prutje Het hoofdgerecht, een soort stoof met geitenvlees, werd als soep met groenten en aardappel geserveerd, nooit zulke vette, onsmakelijke stukjes vlees in een restaurant geserveerd gekregen. Het andere hoofdgerecht, de kort gegaarde sukade van black angus, waren gewoon 2 repen redelijk taaie biefstuk, het had niets met sukade, die doorgaans zeer mals is, te maken. De saus bij het vlees was wel te pruimen. Het toetje behorende bij het menu was gewoon kookpudding uit een pakje met een bolletje vanille-ijs, wel echt geklopte slagroom (geen spuitbussen room). Al met al begrijp ik dus ook de goede recensies niet. Het is een leuke tent met wel wat veel bla-bla maar culinair stelt het echt niets voor.

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Chez Antoinette in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Chez Antoinette. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.