a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 534 08 81

AllyMcRassie

We hadden hier al een paar keer eerder gegeten toen het nog La Mancha heette. Restaurant is wel klein, we mochten plaatsnemen bij een tafeltje met barkrukken. Tafeltje stond wel heel dicht bij een ander tafeltje. Dat was wat minder. Maar het eten was goed. De gerechten werden gelukkig niet te snel achter elkaar geserveerd, waardoor je rustig kon eten. De service was prima.

Gegeten op 31 mei 2015

miranda133

Zo lekker gegeten bij dit restaurant, de geitenkaas met honing en de kip met caswehsaus was echt een aanrader. Sommige porties, zoals de paprika met kruidenkaas mag wel iets kleiner. De sangria was ook echt heel erg lekker. Heerlijk kruidig

Gegeten op 30 mei 2015

robin25

Ik kom hier geregeld, toptent!
Of je hier komt voor een kopje koffie, borrel met hapje, familiediner of ontspannen op het terras, het is altijd goed!
Personeel werkt hard, is vlot en altijd vriendelijk.
Koffie heet, bier koud en het eten smaakt verrukkelijk! Echt voor ieders wat wils.

Gegeten op 3 maart 2015

Joossie123

We wilden vanavond Spaans eten en dan heb je in Almere eigenlijk maar één adresje: Tapas Barca! We hadden weliswaar gereserveerd maar dat was niet echt nodig, de tent zat op deze vrijdagavond halfvol. Het concept is vergelijkbaar met "all you can eat" restaurants; je kruist op de menukaart wat dingen aan en die worden vervolgens in willekeurige volgorde uitgeserveerd. In eerste instantie kregen we het advies om 2 gerechten per persoon aan te kruisen maar toen die allemaal op waren hadden we toch wel trek in meer...
Hoogtepunten waren de Jamon Iberico, de pittige prijs meer dan waard, de gevulde eitjes (huevos huppeldepup), de sepia, heerlijk gegrild en de lamsbout. Het enige gerecht dat tegenviel was de Albondigas; flauwe gehaktballetjes. Als nagerecht kozen we de taart van de week, erg lekker alhoewel 6 euries wel wat veel is voor een plakje taart...
Al met al heerlijk gegeten in een fijn restaurant met uitstekende bediening.

Gegeten op 20 februari 2015

yasm

vriendelijke bediening ,attent en vlot ,de tapas zijn niet allemaal even lekker sommige wel andere zwemen in vettig sausje ,wat niet plezierig is,mooie sfeer

Gegeten op 8 oktober 2014

Imeldaaah

Het personeel is uitermate vriendelijk, dat was erg prettig. Stokbrood was lekker warm. Sommige tapas vonden we wat vettig, zoals de patatas con alioli. Dat was jammer, want de aardappeltjes zelf waren prima, maar er zat veel te veel vette saus over. De gegrilde groente (paprika/groene asperge/courgette) waren heerlijk. Net zoals de zelfgemaakte empanadas de atun, deze was juist helemaal niet vet, erg lekker!

Gegeten op 15 mei 2014

margam

Onlangs verjaardag feestelijk gevierd met heerlijke Cava bij Tapas Barca. De witte en rode wijn van het huis zijn trouwens ook erg goed. Goeie mix van warme en koude tapas. Tafel stond vol met smakelijke gerechten, waaronder lamsvlees, kip, gegrilde groenten, aardappeltjes met spaanse knoflooksaus, verschillende soorten manchegokaas en spaanse worsten. Vriendelijke snelle bediening terwijl de tent vol zat. Leuke Spaanse sfeer. Kortom: een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

alexrij

Hier kun je gezellig heerlijk eten voor een redelijke prijs. De tapas zijn vers en je kunt eenvoudig je eigen menu samenstellen. Salades zijn ook erg goed en de patates fritas uitstekend. Vriendelijke bediening die alles goed in de gaten houdt, de gerechtjes komen in het goede tempo door. Een herhaling waard!

Gegeten op 28 december 2013

arnold10

Diverse tapas genuttigd, prima van smaak, favoriet is kip in cashewsaus, ook de stukjes lamsvlees waren heerlijk. Geblust met prima rode huiswijn. Al met al heerlijke avond met Spaanse live muziek. Aanrader!!

Gegeten op 24 november 2013

riava

Na jaren weer eens terug in Almere. Nieuwe eigenaren en ze zijn nog beter geworden. Terras is een beetje rommelig, maar de bediening maakt veel goed. Heerlijke wijnen en de tapas zijn geweldig.

Gegeten op 11 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapas Bar-ça in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Tapas Bar-ça. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.