Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapas Bar-ça

2. Spaans
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 534 08 81

Imeldaaah

Het personeel is uitermate vriendelijk, dat was erg prettig. Stokbrood was lekker warm. Sommige tapas vonden we wat vettig, zoals de patatas con alioli. Dat was jammer, want de aardappeltjes zelf waren prima, maar er zat veel te veel vette saus over. De gegrilde groente (paprika/groene asperge/courgette) waren heerlijk. Net zoals de zelfgemaakte empanadas de atun, deze was juist helemaal niet vet, erg lekker!

Gegeten op 15 mei 2014

margam

Onlangs verjaardag feestelijk gevierd met heerlijke Cava bij Tapas Barca. De witte en rode wijn van het huis zijn trouwens ook erg goed. Goeie mix van warme en koude tapas. Tafel stond vol met smakelijke gerechten, waaronder lamsvlees, kip, gegrilde groenten, aardappeltjes met spaanse knoflooksaus, verschillende soorten manchegokaas en spaanse worsten. Vriendelijke snelle bediening terwijl de tent vol zat. Leuke Spaanse sfeer. Kortom: een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

alexrij

Hier kun je gezellig heerlijk eten voor een redelijke prijs. De tapas zijn vers en je kunt eenvoudig je eigen menu samenstellen. Salades zijn ook erg goed en de patates fritas uitstekend. Vriendelijke bediening die alles goed in de gaten houdt, de gerechtjes komen in het goede tempo door. Een herhaling waard!

Gegeten op 28 december 2013

arnold10

Diverse tapas genuttigd, prima van smaak, favoriet is kip in cashewsaus, ook de stukjes lamsvlees waren heerlijk. Geblust met prima rode huiswijn. Al met al heerlijke avond met Spaanse live muziek. Aanrader!!

Gegeten op 24 november 2013

riava

Na jaren weer eens terug in Almere. Nieuwe eigenaren en ze zijn nog beter geworden. Terras is een beetje rommelig, maar de bediening maakt veel goed. Heerlijke wijnen en de tapas zijn geweldig.

Gegeten op 11 augustus 2013

CCB

Komen hier al tijden!! De tapas zijn zalig en met veel zorg bereid. Geweldige kok die plezier en passie heeft in wat hij doet. Bediening is uiterst vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Het is geen all in vreetschuur en dat maakt dat je hier heerlijk ontspannen kunt zitten. Aanrader... de avonden met livemuziek. Je waant je dan echt even op vakantie.

Gegeten op 12 augustus 2013

Lada

Hier gisteren gegeten. Er was nog een tafeltje vrij op het terras, de voorgangers waren net vetrokken. Maar de tafel schoonmaken? Ho maar, geen doekje, niks! Dus aan een smerige tafel eten bestellen. Alles ziet er lekker uit op de kaart, voldoende keuze, zoals het hoort. Maar alles zwom in een laag vet. Nu horen tapas vet te zijn, maar zo erg? Nog nooit meegemaakt. Aardappeltjes waren zompig, laag vet en een geschifte saus bovenop. Groente: geen smaak, in een badje van vet. Garnalen: enorme oude vis smaak, champignons: uit blik?. Alleen stokbrood met Aioli was lekker. We hebben keurig aangegeven dat het allemaal behoorlijk vettig was en geen smaak had. Reactie? "Oh, dat kan...heeft het wel gesmaakt?" (??, ehm nee dat geven wij aan en we hebben alles laten staan) En dan schouders ophalen en weglopen. Nee bedankt, wij komen hier nooit meer terug!
Normaal ben ik snel tevreden, zeur ik nooit, maar dit: krijgt geen voldoende.

Gegeten op 16 juli 2013

katja10

We zijn via vakantieveilingen bij deze Tapasbar terechtgekomen. Het aanbod van tapas was heel erg "mager", dit kan je in geen geval "tapasverwennerij" noemen. We hebben niet meer dan 8 verschillende tapas voor 2 personen gekregen, waarvan minder dan de helft lekker was (met name brood met alioli en salade ). Uit aanbod zogenaamde vleestapas hebben we 2 kleine (soep)balletjes gehakt en 6 zoute kleine worstjes voor 2 personen gekregen. Vistapas bestonden alleen uit gambas in olie (ook een heel kleine portie). De rest was vegetarisch (gefruteerde kaassticks en tortillapunten). Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.

Gegeten op 14 juli 2013

lisanannique

Hier tapas gegeten. Het is geen all in concept, maar de tapas betaal je per stuk. Tapas waren overheerlijk en duidelijk met zorg en vers bereid.
Ontvangst was netjes.
Dit is duidelijk het lekkerste tapas restaurant van Almere.

Gegeten op 15 mei 2013

Dina1006

Menu via vakantieveilingen geboekt, het leuke hieraan is dat je geen idee hebt welke tapas je geserveerd krijgt. We kregen heel veel en de meeste tapas waren lekker. Bediening was aardig en enthousiast, alleen jammer dat we om mes en servetten moesten vragen en dat er asbakken op de tafel stonden (we zaten buiten). Leuk om eens te eten maar zou hier niet wekelijks heen gaan.

Gegeten op 5 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapas Bar-ça in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Tapas Bar-ça. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.