a TripAdvisor company

2. Biologisch
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0343 518 637

joop rigter

Aperitief op het terras, een witte Garnacha met een vleugje moscatel, droog, geurig, fris, lekker.
Voorgerecht ganzenborst, licht gerookt, knisperverse salade, geroosterd brood, balsamico dressing. Hoofdgerecht asperges met heerlijk lamsvlees, wat krielaardappeltjes in de schil. Bijgerechten dikke friet, en een verrassende witte bietensalade. Spaanse rode wijn, Garnacha, Merlot en Cabernet Sauvignon, heerlijk en eerlijk. Dames nog een kaasplankje na, allen goede koffie. Zeer tevreden naar huis.

Gegeten op 15 mei 2015

Michael LW

Met vrienden gegeten bij Groenland. De tafel was nog niet beschikbaar, dus we konden even zitten in de loungestoelen in het middengedeelte. Het eten was lekker en in de nieuwe formule is er meer te kiezen, hoewel we het niet top vonden. De gegrilde sardines waren lastig te fileren en het buikspek iets té vet. De stoelen aan tafel bij het raam zien er mooi uit, maar zitten wat vreemd: iets te veel naar voren en de armleuningen zijn echt te laag. Ondanks dat de prijzen aan de forse kant zijn hebben we een fijne avond gehad.

Gegeten op 17 april 2015

TK_DRN

Onlangs voor het eerst in het 'nieuwe' concept bij Groenland gegeten. Waar eerder de porties klein waren, waren ze nu aan de grote kant. Vooral de plank met vleeswaren voor het voorgerecht kun je eenvoudig delen. Zelf had ik kabeljauw in een bouillon, die was prima. Ook tafelgenoten hebben zeer lekker gegeten. Enige opmerking: voordat we aan tafel ging hebben we in het middengedeelte gezeten. Daarbij had ik soms het idee dat de bediening meer oog voor andere gasten had. Duurde wel een uur voordat we daadwerkelijk aan tafel gingen. Maar de gerechten kwamen wel op snelheid door. Zeker aantrekkelijk om weer terug te gaan.

Gegeten op 29 januari 2015

WVB60

Super gegeten bij Groenland. Geen Valentijnsmenu genomen. Risotto met zeevruchten en een variatie van Tonijn vooraf en als hoofdgerecht Roggevleugel en Runderstaartstuk. Bijpassende Spaanse huiswijn en een glas karaktervolle Chianti ok!

Gegeten op 14 februari 2015

mark124

Gisteren heerlijk gegeten bij Groenland. Het was onze eerste kennismaking daar en die beviel uitstekend. Voorgerecht (pompoen pitten ravioli) is echt uit de kunst, wat een mooie smaken komen daarin samen. Ook de bloemkoolsoep was heerlijk! Hoofdgerechten zelfde verhaal, de rogvleugel was perfect, de frietjes heerlijk. Kortom, gaan we vaker heen fietsen. Kritische kanttekening was het beperkte aanbieden/serveren van drank en de spanish coffee zat wel in een erg klein glas

Gegeten op 14 februari 2015

léonhard1

Wat een prachtige ambiance! De persoonlijke begroeting door de eigenaar, de plezierige bediening en het heerlijke eten maken van Groenland een ideale plek om samen met collega's, partner of zakenrelatie te dineren.

Gegeten op 2 februari 2015

MAJOAN

Wij eten regelmatig bij Groenland. De kaart biedt Verrassende vegetarische gerechten. De biologische wijnen zijn een aanrader! En de huisgemaakte frites (?n mayo) zijn onovertroffen in de regio!
De bediening is vriendelijk en het interieur na de verbouwing warm en gezellig.
Parkeergelegenheid top!

Gegeten op 7 januari 2015

nella3

Het eten viel ons erg tegen. Voorgerecht:zalmsalade was niet fris, zaten spruitjes in die niet goed smaakten. Hoofdgerecht Kabeljauw: diep bord gevuld met vocht waarin een paar stukjes kabeljauw rond zwommen. Nagerecht Irishkoffie: Klein wijnglas gevuld. Wel lekker, maar mijn glas werd weggehaald terwijl er nog een slokje inzat. Ook het menu van de ander viel erg tegen. De avond was dus teleurstellend.

Gegeten op 18 januari 2015

Martin Samsom

Met kerst gegeten bij Groenland. Ik vond de kwaliteit van het eten achteruit gegaan. Makreelsoep veel te zwaar van smaak, combinaties allemaal wat uit balans waaraan je merkt dat de chef niet gewend is om verschillende smaken geraffineerd te combineren. Wijnen goed als altijd, lichtelijk onwennige bediening. Na het vertrek van de eervorige chef heeft men de juiste toets niet hervonden. We houden het in de gaten...

Gegeten op 26 december 2014

annemarie2

zeer regelmatig bij Groenland gegeten. Vooral met mooi weer een aanrader vanwege het heerlijke terras achter het restaurant.
Groenland bewijst dat biologisch echt mooi eten is. De kaart wisselt zeer regelmatig waardoor het altijd weer verrassend is hier te eten.

Gegeten op 13 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Groenland in Driebergen

Schrijf hieronder je recensie over Groenland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.