a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 144

2. 8,2

3. 8,1

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

RiaTeeuw

Hier voel je je direct op je gemak: de inrichting is mooi en licht, de gerechten smaken heerlijk en de bediening is prettig en servicegericht. Ik kom hier dan ook verschillende keren per jaar. De laatste keer voor een lunch. We begonnen met een goed smakende cappuccino op de gemakkelijke fauteuils in het loungegedeelte. Vervolgens aan tafel koos ik voor de mosterdsoep. Deze was heel verfijnd van smaak. Ook een tikkeltje lichtzurig, zoals mosterdsoep behoort te zijn. De salade met spruitblaadjes, zalm, cantharellen en parelgort was heel origineel en smaakte voortreffelijk. De smoothie was (weer) een veelfruitig hoogstandje. Een restaurant waar je graag bij in de buurt zou wonen…

Gegeten op 5 februari 2016

RvanBoven

Heerlijke lunch samen met een goede vriend. Vriendelijk ogend restaurant met diverse zitjes, tafeltjes, bankje. Besloten patio-terras buiten nodigt uit om een keer te gaan zitten als het mooi weer is.
Ontvangst is netjes, vriendelijk en persoonlijk. Goede balans. De kaart is divers en wekt verwachtingen. Plateau Groenland met vis, charcuterie en kaas is geweldig! Tafelgenoot bestelde de Reypenaar Tosti. Beide dishes maken het waar: zoals ze er uit zien, zo smaken ze ook: geweldig! Dit nodigt uit om een keer te gaan dineren, wat binnenkort zeer zeker zal gaan plaatsvinden.

Gegeten op 5 februari 2016

chrysalis

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de AH-kaart! Super vriendelijke bediening. Op mijn vraag waarom Groenland de frietjes altijd zo donker bakt kreeg ik als antwoord dat dat komt doordat ze die vers maken en zo moeten bakken om ze knapperig te krijgen. Denk daarvan wat je wilt, maar de verse frieten van mijn moeder waren altijd knapperig èn goudgeel, niet bruin.
Mijn toetje, de bread & butter panettone puddingtaart, hoop ik een volgende keer weer op de kaart te vinden; heel bijzonder!
Ik voel me wat ongemakkelijk met de tafeltjes langs de wanden zo dicht naast elkaar; wat meer ruimte en privacy zou ik beslist op prijs stellen.
Bij thuiskomst bleek dat de rekening niet klopte en dat wij de drankjes voor de buren betaald hadden. Na een mailtje is dit keurig opgelost door Groenland.

Gegeten op 19 januari 2016

Marien01

Zijn met 5 personen 23 januari met actie AH wezen eten.
Werden geplaatst aan twee tafeltjes waar per tafeltje plaats was voor 2 personen.
Op een vraag onzerzijds werd geantwoord, dat het goed te doen was om met 3 personen aan een tafel voor twee te eten.
Bij het voorgerecht werd aan deze tafel 2 keer een gerecht besteld op een plank. De plank moest gedeeltelijk op de schoot genomen worden.
Aan het eind van de avond bleek het aangrenzende lege tafeltje niet gebruikt te zijn.
Jammer dat Groenland zo inflexibel was om dit vrije tafeltje niet bij onze tafels aangeschoven kon worden.
Het leek wel of dit te maken had met de AH actie.

Gegeten op 23 januari 2016

Iens152

Via online reservering

Skreiwis was erg lekker. Pastinaaksoep en mosterdsoep ook. Bediening vriendelijk en decor met oude foto's van Driebergen erg leuk.

Gegeten op 28 januari 2016

ejzwaan

Via online reservering

Op de tafel stond een uitnodigend bakje olijven klaar. Heerlijke mosterdsoep, mijn hoofdgerecht, rundvlees langzaam gegaard, was niet helemaal mals, dat van mijn man perfect. Toetje met de gebakken chocolademousse (die wat droog was) verder lekker ijs en amandelknabbels.
Heel gezellig, een aanrader!

Gegeten op 28 januari 2016

Jaar86

Goede ontvangst op een regenachtige avond. Het was heel druk, zeker voor een woensdagavond. Goede wijnkaart met biologische wijnen, vooral de Zweigelt is een aanrader.
Water en landbrood van het huis zijn een goed begin! Coquilles waren heerlijk met de pastinaakcreme en boleten. Ook de bietenrisotto was een topper met een mooi stukje zeebaars. De eendenbout was mals en een gerecht dat goed past bij het seizoen.
Eigenlijk klopt alles bij Groenland! Goede sfeer, service en biologische producten. We komen zeker terug.

Gegeten op 27 januari 2016

caje.de.zaaijer

Via online reservering

Heerlijk gegeten (gefrituurde gamba's icm gelakt buikspek: mjammie), prettig bediend in een ontspannende, maar zelfs op woensdag gezellig drukke, omgeving.

Gegeten op 27 januari 2016

leontinedebeus

Via online reservering

Gezellige heerlijke relaxte locatie. Het eten is verrassend lekker, puur, gevarieerd, leuke menukaart en heerlijke wijn!

Gegeten op 26 januari 2016

rjmdebeaufort

Via online reservering

Buitengewoon vriendelijke ontvangst. Leuke bediening. Het eten was met zorg bereid en
smaakte goed. De sfeer is gezellig alleen de buren waren ietwat lawaaierig.
Een heerlijke avond

Gegeten op 26 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Groenland in Driebergen

Schrijf hieronder je recensie over Groenland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.