WVB60
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van het 4-gangen Valentijnsdiner genoten. Restaurant bomvol en dat merkte je aan de logistiek. Gelukkig corrigeerde de eigenaar dit ter plekke door een gedeelte van de wijn en het water niet te rekenen. Menu: als amuse een oester met Hollandaise-saus, brioche van parmaham, een aangeklede coquille, diverse bereidingen van Beemsterrund en een petit dessert. Goede prijs/kwaliteit! Als de zaak vol zit is het wel wat moeilijker om elkaar te verstaan!

Gegeten op 14 februari 2014

Proever07
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niels Oosthoek en zijn team kunnen je een prettige avond bezorgen. Relaxte sfeer, leuke inrichting en prima eten. We deelden als voorgerecht een Groenland plateau, waarbij we van te voren mochten aangeven wat voor lekkers we daarop wilden. Heerlijke start met bijpassend glas wijn. Het vis hoofdgerecht (Screi, een stevige en smakelijke zeevis) hadden we gekozen van het schoolbordje waarop daggerechten stonden buiten de kaart om. Uitstekend van smaak en structuur. Alles bij elkaar een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 6 februari 2014

Genieter77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk eten, maar vis wat zout, beperkte garnituur en vooral een naar ons gevoel te hoge prijs voor het gebodene. Bediening vriendelijk maar kan wat alerter.

pauldevriesbijning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Er was een tijd dat Groenland de boot miste. Er werd te veel op geitenharen sokken gekookt, de porties waren minuscuul en de logistiek deugde niet. Wij haakten af. Na de doorstart blijkt Groenland overtuigend te zijn teruggekomen. Wij genoten van de bovenbil van het hert, de warme en koude bereiding van tonijn, de fazant met gekonfijte zuurkool en de op de huid gebakken kabeljauw. Groenland is nog steeds duurzaam en redelijk aan de prijs, maar nu tongstrelend en goed georganiseerd. Van afrader werd het een aanrader.

Gegeten op 26 november 2013

MDM81

6-12-13
Salade met geroosterde pompoen was lekker maar niet spectaculair. Dessert chocolade mousse en gepocheerde peer vond ik mooi gopgemaakt, maar wat teleurstellend qua smaak.
Bediening was vriendelijk en vlot.

Proever31534
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst na de verbouwing weer hier gegeten, was net iets minder duur dan voorheen, maar wederom heerlijk, een runderkopstuk met venkel en (vegetarische) gegrilde spitskool met auberginesaus en limoncello (!) saus, beide gerechten echt smakelijk. En heerlijke wijn erbij, 4 voor prima huiswijn, 6,50 voor de chiraz. Keurige bediening, al was er een een beetje verstrooid, vergat mijn tafelgenoot wat zij voor wijn wilde. Maar als geheel echt aanbevelenswaard. En biologisch, voor ons ook belangrijk. Doen!

Gegeten op 2 oktober 2013

Marianne 53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de lunch hier terecht gekomen. Aangename verrassing, mooi ingericht restaurant. Vlotte, vriendelijke bediening. Wij kozen voor de plateau's met vleeswaren en/of kaas. Biologisch, altijd fijn, lekker brood. Toch mist het nét iets extra's. Kom op, het kan spannender.

Gegeten op 20 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Groenland in Driebergen

Schrijf hieronder je recensie over Groenland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!